VTM de SUD (Centura de Sud) finalizat
#1441
Postat 01 octombrie 2022 - 14:53
https://www.opiniati...e-fo/01/10/2022
#1442
Postat 01 octombrie 2022 - 19:44
#1443
Postat 02 octombrie 2022 - 08:24
Contractul asta trebuia reziliat ieri,ce promisiuni si vorbe in vant, cine mai crede ca astia sunt seriosi cand au primit 1 an jumate sa finalizeze obiectivul si toata vara au stat la terasa la soare. DRDP mai are tupeul sa vina cu fabule ca vremea a fost ploioasa si au progrese 2%
Mai grav ca nu isi asuma nimeni obiectivul, Ministru Transporturilor vorbeste singur din primavara si inca nu s-a prins ca astia nu mai exista, sunt de mult in afara lucrarii.
La Oradea anul viitor au drum expres la 2 benzi pe sens inceput de prin vremea cand la noi s-a prelungit prelungirea.
Aceasta postare a fost editata de corco: 02 octombrie 2022 - 08:24
#1444
Postat 02 octombrie 2022 - 16:14
The Mechanic, la 01 octombrie 2022 - 19:44, a spus:
Eu sunt de-acord insa daca ne aducem aminte de rezilierea contractului la autostrada de la Margina de ministrul Cuc, reziliere care a dus la vreo 10 ani de intarziere si la plata unor despagubiri catre constructor, mi se cam taie de reziliere desi la vremea aceea imi doream si eu rezilierea.
Apoi, ministrul Grindeanu in scurtul mandat de prim ministru a anulat licitatia pentru proiectarea centurii de sud organizand o alta licitatie pentru proiectare si constructie, deci doua chestiuni cumulate. Aceasta licitatie a avut contestatii care au cerut mult timp de rezolvare. Speranta lui a fost ca lucrurile vor merge mai repede in aceasta varianta insa multi i-au reprosat ca mai bine se faceau alte studii si exproprieri pentru centura cu 4 benzi.
Iata ca ne aflam in situatia cand nici lucrarea cu doua benzi merge extrem de incet iar in aceste conditii sa vina Grindeanu si sa rezilieze contractul cu constructorul ar fi prea de tot. Si asa nu stiu daca va prinde primavara la minister. Este cam sapat in Bucuresti.
Dar sa presupunem ca reziliaza contractul. Ce se poate intampla?
Pai intarzierile vor fi foarte mari pentru ca va dura organizarea altei licitatii, sunt posibile si unele despagubiri banesti catre constructor, depinde de cum ii scris contractul, apoi este posibil sa se intre intr-un proces cu constructorul iar in timpul procesului pana la solutia finala nu se pot organiza licitatii pe aceeasi cauza...
Este adevarat ca in ultimele luni a fost schimbata pe ici-colo legislatia in acest domeniu insa mi-e greu sa cred ca ar inclinata foarte tare in favoarea autoritatilor. Mai avem din pacate si subiectivismul judecatorilor...
Asa deci ... habar n-am ce-i de facut ca sa vedem centura sud sa fie gata cat mai repede.
Dar o intrebare tot nu-mi da pace, cum naiba se face ca doar aici pe la noi avem parte doar de firme care trag chiulul la lucrari dupa ce castiga licitatiile? Sa fie doar o coincidenta?
#1445
Postat 02 octombrie 2022 - 22:07
S-au mai schimbat legile de la Cuc ca sa nu mai faca orice clown ce vrea cu noi
Aceasta postare a fost editata de The Mechanic: 02 octombrie 2022 - 22:13
#1446
Postat 03 octombrie 2022 - 11:27
Nu inteleg cum is facute contractele astea, n-au termen intermediare, adica la 20% din termen, termini 20% din lucrari si facturezi 20% din bani. Daca la 20% din timp n-ai terminat 20% din lucrari, hai minim 15% se rezileaza contractul, ti se executa garantia si la revedere.
#1447
Postat 14 octombrie 2022 - 12:49
https://www.opiniati...oara/14/10/2022
Alte abureli cu termene stabilite care indica faptul ca nu va fi reziliat contractul
#1448
Postat 14 octombrie 2022 - 13:24
Rezilierea ar prelungi cu alt an cel putin toata treaba, am avea satisfactia rezilierii pe moment, dupa care tot noi am suferi
Tu ce ai face in locul lui Grindeanu?
#1449
Postat 14 octombrie 2022 - 21:02
#1450
Postat 16 octombrie 2022 - 09:14
Cine construieste tronsonul inceput in 2019 ? Tirenna Scavi !!!
Sincer, sper sa termine V.O.S Timisoara pana in vara anului 2024 !!!
#1451
Postat 16 octombrie 2022 - 15:43
Aceasta postare a fost editata de The Mechanic: 16 octombrie 2022 - 15:44
#1454
Postat 16 octombrie 2022 - 17:39
Pe de alta parte as fi vrut sa vad si dincolo de Bega daca se vad gropile in care a fost depozitat namolul scos din Bega in urma cu cca 12-13 ani chit ca acolo vorbim de alt proiect, respectiv de Centura de vest...
#1456
Postat 20 octombrie 2022 - 08:43
#1457
Postat 28 octombrie 2022 - 08:11

Daca intre Remetea si Mosnita s-a mai facut cate ceva, in rest.... depresie




Aceasta postare a fost editata de DanielT: 28 octombrie 2022 - 08:13
#1458
Postat 28 octombrie 2022 - 10:00
#1459
Postat 28 octombrie 2022 - 10:48
Imi place ca intersectia cu DN 6 au rezolvat-o in mod corect, respectiv au facut-o simetrica fata de centura, respectiv breteaua veche au desfiintat-o si au facut una noua mai la distanta, ambele bretele fiind simetrice acum.
Insa la podul de peste Bega e jale mare. Trag de timp de parca nu stiu de unde sa se apuce de el.
La minutul 12:30 avem un sens giratoriu in plin camp unde pe o parte avem canalul iar pe cealalta un drum de pamant. Banuiesc ca acest sens giratoriu va deservi viitorul drum Giroc - Urseni. Insa Drumul Boilor si Calea Urseni nu au fost prevazute cu sensuri giratorii sau pasaje denivelate, drumuri care deja existau (Calea Urseni) sau in proiectare (Drumul Boilor).
Apoi imi plac bretelele lungi atat la Calea Mosnitei cat si la Calea Sagului.
Concluzia mea este ca si pe primul segment, Ghiroda - Mosnita, este inca mult de lucrat iar per total nici nu mai pomenesc mai ales la pasaje...
#1460
Postat 28 octombrie 2022 - 12:52
Oricum privesti tot nu gasesti raspuns de ce lipsa de reactie a autoritatilor cand trebuia sa ia decizii, primarii care au participat la discutiile initiale chiar au dormit in banca, alte scuza nu le gasesc.
Daca la Ghiroda au bagat un sens giratoriu, a fost o voce a unui primar care a cerut aceasta intersectie, poti sa te intrebi ce a pazit primarul din Urseni aflat si el la discutii, dar seful lor de la CJT ce film avea pe telefon?
La Mosnita e clar ca e problema cu acei stalpi de electricitate care inca nu sunt dezafectati, autoritatile nu spun nimic si nu intervin sa rezolve pb asta sa nu mai existe scuze, ca asta fac Tirrena dar nici ei nu escaladeaza,se agata de orice sa supravietuiasca, oricum si daca se deschide anul viitor in Mai se va circula prin sens, nu cred ca vor finaliza acel pasaj, nu s-a specificat sa fie complet functional.
Pe alocuri se vede ca s-a marit putin ritmul, insufficient si neconvingator ca au de gand sa respecte noul program.
Au probleme cu avansul la poate podurile si pasajele din proiect, asta e problema lor de la inceput, in ritmul asta le ia 10 ani sa termine, discutia asta exista si cand au inceput acum cativa ani, dar uita ca o data cu prelungirea de anul viitor deja a 3-a urmeaza alta si alta si cam acolo ajungem.
Aceasta postare a fost editata de corco: 28 octombrie 2022 - 12:56