STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#201 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 18 iulie 2009 - 20:56

Da, este de ceva vreme pe youtube filmuletul respectiv... prima parte e de la inaugurarea metroului din 1979, adică e despre Tovarăş şi Tovarăşă în timp ce se plimbau cu prima cursă... că nu cred că trec 10 secunde fără să se facă referire la Tovarăşu Prim... şi la PCR. Partea a 2a cu ,,trenul galben fără cai" e mai nou, se văd staţii precum Titan, Dristor 1 ş.a. care nu erau încă deschise în 1979.

Apropo de metrou, nu ştiu dacă ştiaţi de acest site: http://www.metrou.transira.ro/
0

#202 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 18 iulie 2009 - 21:49

In sfarsit am reusit sa repunem pe picioare siteul. Mai multe informatii despre orasul Bucuresti gasiti aici: www.ro-trans.com.


Ne cerem scuze pentru neplacerile intalnite pe perioada reviziei siteului.
0

#203 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 21 iulie 2009 - 15:44

In intersectia Bd. Nicolae Grigorescu cu Str. Liviu Rebreanu a fost montat un model nou de separator tramvai-troleu. Desigur, doar unul din cele 2 separatoare din intersectie a fost inlocuit... desi, dupa cat de negru este acesta la ,,-" nu stiu daca a fost o alegere prea inspirata.

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Sa va mai dau si o IVA, sa va delectati. Este una dintre garniturile modernizate prin 2000 special pentru M4... a nu se confunda cu ramele modernizate de Alstom, Faur şi Electroputere, alea-s altceva.
REM 109 este singura rama care circula cu vagonul B (fara pantograf) in fata. Desigur, e mânjită la greu de nişte puşti pe care am avut ocazia să-i strâng de gât, da' era prea multă lume în jurul meu (s-au aşezat lângă mine şi se uitau pe pozele cu desenele din aparatele lor foto... erau înzestraţi cu ghiozdane mari, probabil pline cu sprayuri).
Imagine postata

Interior:
Imagine postata
Imagine postata

Interior vagon A... pe zonele fara curent dintre Gara de Nord 2 si Basarab:
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Buton pentru deschiderea uşii:
Imagine postata
0

#204 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 21 iulie 2009 - 17:26

Acel tip nou de separator la intersectia Bd. Nicolae Grigorescu cu Str. Liviu Rebreanu va cauza probleme vagoanelor care vor avea pantograf clasic. Va avantaja vagoanele care au pantograf cu actionare comandata si patina de contact din grafit in invelis de tabla de cupru. :angry:

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 21 iulie 2009 - 17:33


#205 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 21 iulie 2009 - 18:22

Singura problema e ca in zona aia nu sunt decât câteva tramvaie cu pantograf cu patină de grafit (V3A-93-CH-PPC de la Dudeşti, care mai ajung uneori pe 19) :angry:

Totuşi am văzut că primele separatoare de tipul ăsta montate în Bucureşti (cele de la intersecţia Bd. Ghencea cu Cal. 13 Septembrie, Drumul Sării, Str. Petre Ispirescu şi Şos. Antiaeriană.... da, ditai intersecţia) nu au cauzat probleme majore (bine, la început trecea doar ,,fantoma 47" o dată pe oră), deşi de câteva luni circulă destul de des şi linia 11 pe acolo. Dar de ce alea nu au cauzat probleme, în vreme ce prin restul s-au rupt zeci de pantografe (numai la Răzoare când au pus asemenea separatoare nu trecea zi fără măcar 2-3 pantografe rupte)? Situaţia e cu atât mai ciudată cu cât în aceea intersecţie (Ghencea cu Dr. Sării & Co.) nesimţirea şoferilor e maximă, deci sunt frecvente cazurile când tramvaiele se opresc la câţiva cm înainte de separator şi apoi accelerează pe el, riscând să îl agaţe, ba chiar la Tatre se întâmplă să rămână vagonul 2 oprit pe separator.
0

#206 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 21 iulie 2009 - 18:30

Cel mai stricat separator este cel de la iesirea tramvaiului din terminalu Laromet, in caz de nu cobori pantografu la tramvai face o flama de topeste elementi din pantograf si din separator. Acel separator a mai cauzat un mare incediu la vagonul #075 incat toata instalatia electrica din cabina vatmanului a fost nevoita sa fie schimbata, plus toipirea firului de contact de la reteau de alimentare al tramvaiului :angry: .

#207 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 25 iulie 2009 - 12:53

Autobaza Obregia gazduieste temporar un Solaris Urbino 18 Hybrid. Se pare ca a fost adus pentru teste inaintea licitatie ce se prefigureaza a avea loc in curand. E posibil sa si circule de proba pe vreun traseul, daca s-o gasi vreun sofer dornic sa conduca un autobuz articulat (deci care incurca traficul, in opinia sindicatelor) si, mai ales, hybrid, deci de la care nu mai poti sa salvezi si sa ,,reciclezi" motorina in bidoane de 5 litri.

Imagine postata
0

#208 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 25 iulie 2009 - 13:01

Arata foarte bine autobuzul. :coolspeak: Cred ca daca ai putea, l-ai conduce chiar tu :lol: ,sau nu?
0

#209 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 25 iulie 2009 - 18:27

Ar trebui sa il dea lu "Ramaru" actualmente sofer pe Citaro 2 la Floreasca,el la condus pe celebrul 7091.
0

#210 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 25 iulie 2009 - 19:37

7091 fiind ce anume? Sau mai bine zis care anume? :coolspeak:
0

#211 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 25 iulie 2009 - 21:07

7091 este celebrul trolebuz dublu articulat.
0

#212 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 25 iulie 2009 - 21:24

Vin eu cu poza ca va faceti ideea cum arata singuru troleibuz din Romania dublu articulat #7091 .

#213 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 25 iulie 2009 - 21:28

Deci acela este /a fost celebru troleibuz articulat. Frumos :coolspeak: .
0

#214 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 25 iulie 2009 - 21:43

Vezi postareaDr2005, la 25 Jul 2009, 13:53, a spus:

Autobaza Obregia gazduieste temporar un Solaris Urbino 18 Hybrid. Se pare ca a fost adus pentru teste inaintea licitatie ce se prefigureaza a avea loc in curand. E posibil sa si circule de proba pe vreun traseul, daca s-o gasi vreun sofer dornic sa conduca un autobuz articulat (deci care incurca traficul, in opinia sindicatelor) si, mai ales, hybrid, deci de la care nu mai poti sa salvezi si sa ,,reciclezi" motorina in bidoane de 5 litri.

Imagine postata


DIn punctul tau de vedere soferii RATb fura, fura si iar fura motorina. Niste aspecte placute catre REGIE nu ai? Nu se mai fura motorina de ceva timp. Dar daca tu afirmi asa ceva, asa fie ca nu pot sa ma pune impotriva unui cuvant al unui mare Membru al unui ONG din Romania. :coolspeak: :lol: :lol: :lol: :lol:

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 25 iulie 2009 - 21:44

0

#215 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 25 iulie 2009 - 23:56

Da, cei de la Obregia nu fură (nu au cum). La restul autobazelor... încearcă la Silflor Move sau sub pod la centură la Afumaţi. Găseşti motorină ieftină şi de calitate dacă ai maşină pe motorină :coolspeak:

Când o să văd 50 de articulate la traseu o să am şi cuvinte bune la adresa regiei. Acum ce să laud? Că merg cu PPCul pe 41 care e la fel de aglomerat ca non-PPC-ul? Că merg cu Citaro care e şi el la fel de plin şi vine la fel de greu cum venea UDMul acum câţiva ani? Că POS-urile de la casele de abonamente nu merg şi trebuie să mă scotocesc prin buzunar după mărut pentru un bilet că, practic, mi s refuză dreptul de a-mi face abonament când am nevoie? N-am ce lăuda.

---
Apropo... welcome to the club (ştii tu la ce mă refer).
0

#216 Useril este offline   Silviu Sintea 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 02 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Medias

Postat 26 iulie 2009 - 13:57

Mesaj editat de altcineva inseamna furt de identitate.

Mesaj sters inseamna o masura corecta.

Aceasta postare a fost editata de Silviu Sintea: 28 iulie 2009 - 08:17

0

#217 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 26 iulie 2009 - 14:45

Vezi postareaSilviu Sintea, la 26 Jul 2009, 14:57, a spus:

...Sper ca RATB va reusi sa achizitioneze vehicule articulate, nu sa aplece urechea la vechii soferi de DAC-uri.

Scuza-ma da vechi soferi de Dacuri abia se pot descurca cu astea de 12m pentru ca traficul din oras este infernal ca sa nu mai spun de astia noi ca le lovesc la doua-trei luni.Articulate da ar trebui Bucurestiului dar cand vom invata sa fim mai civilizati in trafic.
0

#218 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 26 iulie 2009 - 23:12

Dragi utilizatori al acestiu forum am gasit singura explicatie pentru acest autobuz se afla in Romania ( Bucuresti) :coolspeak:

EBSF (European Bus System of the Future)



Proiectul EBSF (European Bus System of the Future), finantat de Comisia Europeana prin PC7 (Cel de-al Saptelea Program-Cadru pentru Cercetare si Dezvoltare Tehnologica) si coordonat de UITP (Union Internationale des Transports Publics) este unul dintre cele mai mari proiecte de cercetare-dezvoltare in domeniul transportului de suprafata initiate de Uniunea Europeana.
Consortiul este format din 47 de parteneri din 11 tari europene (Belgia, Franta, Germania, Italia, Marea Britanie, Olanda, Portugalia, Romania, Spania, Suedia si Ungaria), reprezentand autoritati si operatori de transport, institute de cercetare si universitati, asociatii de transport, firme de consultanta, precum si 5 mari producatori de autobuze (EVOBUS GmbH - Daimler Chrysler AG, Irisbus Iveco, MAN, Scania, Volvo). Perioada de derulare a proiectului este de 48 de luni.
EBSF se doreste a fi un 'propulsor' pentru cresterea atractivitatii si imbunatatirea imaginii sistemului de transport cu autobuzul in zonele urbane, prin intermediul noilor tehnologii in domeniul constructiei de autobuze si infrastructurii, combinata cu cele mai bune experiente de exploatare, intr-o abordare generala a acestui sistem de transport.

#219 Useril este offline   Silviu Sintea 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 02 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Medias

Postat 27 iulie 2009 - 06:53

Ai dreptate. Solaris-ul aflat in Bucuresti nu are treaba cu preconizata licitatie pt. 300 autobuze noi.

Acelasi Hybrid a fost prezent in multe orase europene. La fel ca si un prototip Volvo Hybrid.
0

#220 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 iulie 2009 - 17:48

Imi pare rau dar a trebuit sa editez si sa sterg cateva mesaje dorind sa evitam cearta intre membri forumului nostru. Va multumesc tuturor pentru intelegere.
0

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi