București
#201
Postat 18 iulie 2009 - 20:56
Apropo de metrou, nu ştiu dacă ştiaţi de acest site: http://www.metrou.transira.ro/
#202
Postat 18 iulie 2009 - 21:49
Ne cerem scuze pentru neplacerile intalnite pe perioada reviziei siteului.
#203
Postat 21 iulie 2009 - 15:44



Sa va mai dau si o IVA, sa va delectati. Este una dintre garniturile modernizate prin 2000 special pentru M4... a nu se confunda cu ramele modernizate de Alstom, Faur şi Electroputere, alea-s altceva.
REM 109 este singura rama care circula cu vagonul B (fara pantograf) in fata. Desigur, e mânjită la greu de nişte puşti pe care am avut ocazia să-i strâng de gât, da' era prea multă lume în jurul meu (s-au aşezat lângă mine şi se uitau pe pozele cu desenele din aparatele lor foto... erau înzestraţi cu ghiozdane mari, probabil pline cu sprayuri).

Interior:


Interior vagon A... pe zonele fara curent dintre Gara de Nord 2 si Basarab:






Buton pentru deschiderea uşii:

#204 Guest_zofei.2006_*
Postat 21 iulie 2009 - 17:26

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 21 iulie 2009 - 17:33
#205
Postat 21 iulie 2009 - 18:22

Totuşi am văzut că primele separatoare de tipul ăsta montate în Bucureşti (cele de la intersecţia Bd. Ghencea cu Cal. 13 Septembrie, Drumul Sării, Str. Petre Ispirescu şi Şos. Antiaeriană.... da, ditai intersecţia) nu au cauzat probleme majore (bine, la început trecea doar ,,fantoma 47" o dată pe oră), deşi de câteva luni circulă destul de des şi linia 11 pe acolo. Dar de ce alea nu au cauzat probleme, în vreme ce prin restul s-au rupt zeci de pantografe (numai la Răzoare când au pus asemenea separatoare nu trecea zi fără măcar 2-3 pantografe rupte)? Situaţia e cu atât mai ciudată cu cât în aceea intersecţie (Ghencea cu Dr. Sării & Co.) nesimţirea şoferilor e maximă, deci sunt frecvente cazurile când tramvaiele se opresc la câţiva cm înainte de separator şi apoi accelerează pe el, riscând să îl agaţe, ba chiar la Tatre se întâmplă să rămână vagonul 2 oprit pe separator.
#206 Guest_zofei.2006_*
Postat 21 iulie 2009 - 18:30

#207
Postat 25 iulie 2009 - 12:53

#208
Postat 25 iulie 2009 - 13:01


#209
Postat 25 iulie 2009 - 18:27
#212 Guest_zofei.2006_*
Postat 25 iulie 2009 - 21:24
#214
Postat 25 iulie 2009 - 21:43
Dr2005, la 25 Jul 2009, 13:53, a spus:

DIn punctul tau de vedere soferii RATb fura, fura si iar fura motorina. Niste aspecte placute catre REGIE nu ai? Nu se mai fura motorina de ceva timp. Dar daca tu afirmi asa ceva, asa fie ca nu pot sa ma pune impotriva unui cuvant al unui mare Membru al unui ONG din Romania.





Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 25 iulie 2009 - 21:44
#215
Postat 25 iulie 2009 - 23:56

Când o să văd 50 de articulate la traseu o să am şi cuvinte bune la adresa regiei. Acum ce să laud? Că merg cu PPCul pe 41 care e la fel de aglomerat ca non-PPC-ul? Că merg cu Citaro care e şi el la fel de plin şi vine la fel de greu cum venea UDMul acum câţiva ani? Că POS-urile de la casele de abonamente nu merg şi trebuie să mă scotocesc prin buzunar după mărut pentru un bilet că, practic, mi s refuză dreptul de a-mi face abonament când am nevoie? N-am ce lăuda.
---
Apropo... welcome to the club (ştii tu la ce mă refer).
#216
Postat 26 iulie 2009 - 13:57
Mesaj sters inseamna o masura corecta.
Aceasta postare a fost editata de Silviu Sintea: 28 iulie 2009 - 08:17
#217
Postat 26 iulie 2009 - 14:45
Silviu Sintea, la 26 Jul 2009, 14:57, a spus:
Scuza-ma da vechi soferi de Dacuri abia se pot descurca cu astea de 12m pentru ca traficul din oras este infernal ca sa nu mai spun de astia noi ca le lovesc la doua-trei luni.Articulate da ar trebui Bucurestiului dar cand vom invata sa fim mai civilizati in trafic.
#218 Guest_zofei.2006_*
Postat 26 iulie 2009 - 23:12

EBSF (European Bus System of the Future)
Proiectul EBSF (European Bus System of the Future), finantat de Comisia Europeana prin PC7 (Cel de-al Saptelea Program-Cadru pentru Cercetare si Dezvoltare Tehnologica) si coordonat de UITP (Union Internationale des Transports Publics) este unul dintre cele mai mari proiecte de cercetare-dezvoltare in domeniul transportului de suprafata initiate de Uniunea Europeana.
Consortiul este format din 47 de parteneri din 11 tari europene (Belgia, Franta, Germania, Italia, Marea Britanie, Olanda, Portugalia, Romania, Spania, Suedia si Ungaria), reprezentand autoritati si operatori de transport, institute de cercetare si universitati, asociatii de transport, firme de consultanta, precum si 5 mari producatori de autobuze (EVOBUS GmbH - Daimler Chrysler AG, Irisbus Iveco, MAN, Scania, Volvo). Perioada de derulare a proiectului este de 48 de luni.
EBSF se doreste a fi un 'propulsor' pentru cresterea atractivitatii si imbunatatirea imaginii sistemului de transport cu autobuzul in zonele urbane, prin intermediul noilor tehnologii in domeniul constructiei de autobuze si infrastructurii, combinata cu cele mai bune experiente de exploatare, intr-o abordare generala a acestui sistem de transport.
#219
Postat 27 iulie 2009 - 06:53
Acelasi Hybrid a fost prezent in multe orase europene. La fel ca si un prototip Volvo Hybrid.
#220
Postat 27 iulie 2009 - 17:48