
VTM de SUD (Centura de Sud) finalizat
#1421
Postat 15 iulie 2022 - 08:24

#1422
Postat 15 iulie 2022 - 11:15
#1423
Postat 20 iulie 2022 - 19:04
https://debanat.ro/2...ati_373388.html
#1426
Postat 31 iulie 2022 - 19:20

#1427
Postat 02 august 2022 - 07:37
Acest constructor a creat un prejudiciu enorm Timisoarei, un oras care este dependend de Centura Sud la fel ca de aer, avem nevoie sa scapam urgent de tranzitul greu care traverseaza orasul si genereaza poluare si subdezvoltare
#1428
Postat 05 august 2022 - 11:23
#1429
Postat 15 august 2022 - 19:00
Sursa: frameD Future PRODUCTIONS
#1430
Postat 15 august 2022 - 22:51
#1431
Postat 16 august 2022 - 08:11

#1432
Postat 17 august 2022 - 07:41
#1433
Postat 01 septembrie 2022 - 10:06


Citeaza
Lucrările de execuție sunt undeva la 55%, iar ritmul este scăzut.
Lucrările pe șantierul Centurii Timișoara Sud au demarat, teoretic, în 25 martie 2020, când a fost semnat ordinul de începere. Într-un an și trei luni de șantier s-au făcut doar 27,4% din lucrări, iar reprezentanții CNAIR au recunoscut că acestea sunt întârziate din cauza „slabei mobilizări a constructorului”.
https://www.tion.ro/...august-1628017/
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 01 septembrie 2022 - 10:08
#1434
Postat 02 septembrie 2022 - 10:40
Dar ce spune CNAIR despre situatia relocarii liniilor electrice de la Mosnita. Acolo se vede de pe Luna ca se sta degeaba din prima zi si nu exista nici un avans, au de construit un nod in toata regula, pe timp de vara minim 4-6 luni dar la noi sa inregistrat avans de 1% si acum ne pregatim de iarna
Apropo de blocaj si constructorul stie acest lucru, sunt chiar in avantajul lui intarzierile si poate justifica oricand lipsa mobilizarii pe acel sector si bineinteles va solicita un alt termen de finalizare, deci in caz de reziliere va castiga in prima instanta fara emotii.
Revenind pe teren, CJT chiar nu se baga, ai impresia ca se construieste undeva in Ucraina centura asta
La drumul Boilor cand au vazut ca treaba e cum e tot din cauza lor aveau ocazia de 1 an de cand s-a ridicat problema sa faca un proiect separat pentru un pasaj peste centura si rezolvau fara sa fie aratati cu degetul, la fel si la Urseni unde vor escalada oamenii situatia si va iesi scandal in toata regula.
Cat ai costa sa suporte ei costurile si apoi sa depuna dosarele la CNAIR pentru finantare executie si cofinantarea proiectarii, sa nu mai evidentiez ca un parlamentar de Timis este Ministrul Transporturilor, deci decizie politica asigurata
Aceasta postare a fost editata de corco: 02 septembrie 2022 - 10:44
#1436
Postat 05 septembrie 2022 - 10:41

#1438
Postat 06 septembrie 2022 - 07:49
#1439
Postat 07 septembrie 2022 - 12:54
timis2, la 06 septembrie 2022 - 07:49, a spus:
Ei faca cat mai grea rezilierea, ca daca ar termina de ex lugojului-Mosnita, ar putea astia rezilia linistiti ca macar o parte ar fi circulabila
Constructorul lucreaza in avantajul lui nu al traficului
#1440
Postat 08 septembrie 2022 - 12:46