Drum de legătură Autostrada A1 Arad - Timișoara - DN 69 Finantare guvern - 2020
#101
Postat 26 august 2022 - 13:03
#102
Postat 26 august 2022 - 13:18
Poate ca, cazul fericit ar fi ca aceeasi firma care face drumul de 10 km sa castige si aceasta licitatie mai ales daca se pun pe treaba.
Altfel riscam ca drumul sa fie gata iar intersectia sa intarzie 5 ani precum intarzie 10 ani segmentul de 10 km de autostrada de la Margina.
#104
Postat 26 august 2022 - 14:07
CNAIR , DRDP si specialistii lui peste prajit ...
Aceasta postare a fost editata de Elphax: 26 august 2022 - 14:14
#105
Postat 27 august 2022 - 09:43
Dupa ceva timp a aparut informatia ca acea intersectie este separata de construcia drumului in sine si se va face o alta licitatie de proiectare si executie.
Nu stiu in ce faza s-a ajuns insa daca lucrurile stau asa, putem avea diferite surprize...
#107
Postat 10 septembrie 2022 - 13:53
Cele doua benzi ale DX:
1) se vor desparti si una va merge spre Arad iar cealalta spre Bucuresti?
2) doua benzi vor merge spre Arad si una in lateral spre Bucuresti?
3) cele doua benzi ale DX se vor transforma in 4 si doua vor merge spre Arad si doua spre Bucuresti?
Cine stie?
https://www.opiniati...ideo/10/09/2022
#108
Postat 10 septembrie 2022 - 21:18
#109
Postat 11 septembrie 2022 - 00:27
Insa avand in vedere ca aceste lucrari sa fac odata pentru o perioada lunga de timp este pacat ca nu le fac cu gandul la viitor si asta pentru a economisi o valoare mica de bani, un procent mic din toata lucrarea.
Logic era ca doua benzi sa treaca peste autostrada si sa se contopeasca una cate una in autostrada spre directia Arad iar o alta banda sa se desprinda din cele doua ale DX-ului si sa mearga la dreapta catre Lugoj - Deva.
De ce sustin aceasta varianta minima?
Pentru ca fiind cea mai vestica urcare pe autostrada, este normal ca fluxul mare de masini catre vest (Arad - Nadlac, etc.) sa se faca pe acest DX dinspre oras si un flux mai redus catre est (Lugoj -Deva - Bucuresti).
Similar si la Remetea, trebuiau doua benzi spre est si una spre vest fiind cea mai estica urcare fata de Timisoara.
Sa nu uitam ca aici va veni si drumul de centura de la Remetea care candva va ajunge pe Avram Imbroane dar posibil si autostrada dinspre Moravita (A9 parca ii zice).
Urcarea de la Giarmata, fiind cea din mijloc o fi ok asa cum este.
#110
Postat 11 septembrie 2022 - 23:52
#111
Postat 12 septembrie 2022 - 08:37
Citeaza
Intersectarea DX cu autostrada se face in zona unui "deal", deal care este taiat de autostrada. Deci supratraversarea autostrazii va fi ajutata si de terenul din zona. Ma gandesc ca in mod intentionat au ales acest loc caci inainte si dupa acest loc sunt usoare văi...
#112
Postat 12 septembrie 2022 - 12:39
Așa o să arate Intersecțiile.
https://www.proinfra.../45.885/21.28/0
Sent from my iPhone using Tapatalk
#113
Postat 12 septembrie 2022 - 16:57
In varianta asta trecerea de pe DX spre Arad se va face la viteza redusa, maxim-maximorum la 80 km/h si pe o banda, ca si dincolo la A6 cu A1 cu mentiunea ca dincolo se intalnesc doua autostrazi iar aici un DX cu o autostrada.
Iar la intrarea pe DX de pe AS lucrurile sunt mai simpliste. Cele doua benzi ale DX sunt alimentate din cele doua directii si anume Arad si Lugoj si apoi fiecare-si alege banda alege banda dupa viteza de deplasare. Va fi o impletitura in primele sute de metri.
Merci thenoizz pentru lamuriri!...
Poate sti si care parte din intersectia de la Sanandrei face parte ditr-un alt proiect decat cel al DX-ului deoarece am vazut in ultimul filmulet legat de DX ca pilonii pentru supratraversare de catre DN peste DX sunt turnati deja?...
PS Sper si intr-o presemnalizare corecta a iesirii de pe DX catre autostrada si nu una proasta cum este la A6 cu A1.
#114
Postat 12 septembrie 2022 - 23:23
mile, la 12 septembrie 2022 - 08:37, a spus:
Ah, atunci retrag ce am spus, cu scuzele de rigoare
#115
Postat 13 septembrie 2022 - 07:28
Si pana la urma ne dam doar cu parerea si nu "cu pumnul in masa".
S-a ales varianta cea mai ieftina de realizare a intersectiei si in aceste conditii macar sa fie presemnalizata si semnalizata corespunzator.
Si am in vedere montarea unor indicatoare mari si vizibile deasupra fiecarei benzi cu directia in care duce banda respectiva cu un km (cel putin) inainte de "bifurcatie" si nu sa afli in ultimul moment pe care banda sa te incadrezi pentru a merge in directia dorita.
#117
Postat 17 septembrie 2022 - 14:28
Daca ne uitam ochiometric pe harta, vedem ca distantele ar fi egale intre varianta Dumbravita si varianta DX insa avand in vedere ca varianta DX nu trece prin localitati dupa iesirea din Timisoara, este clar ca timpul parcurs pe DX va fi mai scurt.
#119
Postat 18 septembrie 2022 - 19:25
Am mers si ieri dimineata dupa 5 pe ploaie prin Dumbravita catre A1. Te doare capul pana ajungi la autostrada pe vesnicul drum in lucru si 3 km prin Dumbravita cu nenumarate zebre plus cateva semafoare functionale si noaptea. Noroc ca Giarmata se intinde (deocamdata) doar pe o parte a soselei. Altfel am fi strabatut vreo 6-7 km prin localitati dincolo de Timisoara pana la autostrada.
Astazi iarasi am avut drum la Arad pe aceeasi varianta proasta.
"Norocul" meu este ca de obicei am treaba catre Arad in weekend-uri si ore noctirne cand cat de cat este relativ lejer traseul...dar foarte prost.
#120
Postat 19 septembrie 2022 - 10:08
Dar atentie mare CNAIR si autoritati locale la solutia pentru racord la Centura Nord- Vest, as copia acelasi model si la conexiunea DX-lui resp DN-ul ca cel de aici unde au fost tratate separat
Intersectia DX + DN69 in nodul cu Centura Nord -Vest este una critica, intrarile si iesirile de viteza dar si eliminarea giratiei din nod o vad obligatorie, orice incetinire a traficului in acel punct va genera blocaje infernale.
Inelul de Centura o data functional va putea prelua majoritatea tranzitului DX + DN69 in amblele sensuri, se elimia astfel ambuteiajele la orele de varf din ambele sensuri.
Centura Vest se continua la 2 benzi pe sens, o prelungire a DX-lui, ocolirea Timisoarei prin Vest este asemanatoare cu ce s-a facut pe A1 la Arad, la Freidorf va trebui gandita o descarcarea pe un drum nou cu posibilitatea de legatura cu Str. Ardealului.
O astfel de solutie va decongestiona total Timisoara, includ aici si noua descrcare plus drum de legatura cu Str Garii.