Orasul santier
#761
Postat 26 iulie 2022 - 20:14
#763
Postat 16 august 2022 - 09:38
#764
Postat 22 august 2022 - 17:23
Pe Coposu, e inca "relaș", probabil pana in toamna, ca e mai interesant de lucrat atunci.
#766
Postat 30 august 2022 - 08:55

#767
Postat 30 august 2022 - 10:33
Pe Lugojului blocaj mare in lipsa centurii de sud.
Cam multe santiere simultan.
Astept santier si pe 16 Decembrie unde in buna parte asfaltul este deteriorat destul de mult mai ales in fata pompierilor. Insa acolo am impresia ca lipseste si o fundatie serioasa a drumului pentru ca ori de cate ori s-au facut reparatii, destul de repede s-a distrus din nou covorul de asfalt.
#768
Postat 30 august 2022 - 17:22
#769
Postat 30 august 2022 - 22:23
#770
Postat 30 august 2022 - 23:17
Fantoma Tramvaiului 3, la 30 august 2022 - 22:23, a spus:
Da, in principiu nu poti face fara deranj, iar lucrariile trebuie facute si este bine ca se fac (aici nu am ce sa comentez).
Cu toate astea am doua observatii:
1. Ar fi fost mai bine daca se lucra mai mult in perioada vacantei .. pentru ca lucrarile s-au facut la "ralanti", erau zile cand nu era picior pe muncitor (in special pe Torontalului).
2. Era excelent daca odata cu lucrari de genul s-ar fi sincronizat si treceau si fibra optica in pamant care spanzura pe stalpi ca intr-o saracie de oras indian. Parca vad ca peste cativa ani sparg cam in aceleasi locuri pentru o lucrare ce putea fi coordonata intr-un singura.
#771
Postat 30 august 2022 - 23:45
Fantoma Tramvaiului 3, la 30 august 2022 - 22:23, a spus:
Ai dreptate in ce spui insa sezonul estival (si de vacanta) are 3 luni de zile. Puteau in fiecare luna face cate un bulevard sau trei saptamani pentru fiecare bulevard programat la reasfaltare ca sa fie 4 bulevarde reparate pe sezon, sau unul in nord si altul in sud in mod simultan. Si nu in apropierea altor mari santiere cum este Gh Lazar incrucisat cu Cetatii.
Da, Dorobantilor de la Modern catre Lugojului era prapadit dar si 16 Decembrie este prapadit. Iata, astea doua se puteau face simultan pentru ca sunt indepartate fizic unul de altul si nu Lipovei cu Dorobantilor care sunt pe nord-est si est, doua "radiante" vecine ale orasului...
#772
Postat 31 august 2022 - 07:52
Fantoma Tramvaiului 3, la 30 august 2022 - 22:23, a spus:
Total de acord, Str. Gh. Lazăr era nu numai învechită ca aspect, ci și foarte aglomerată(Sensul dinspre Cetății către Centru fusese oarecum "eliberat" de mașini prin interdicția de parcare pe timpul zilei).
Partea cu care nu sunt total de acord este amplasarea pistelor de biciclete pe carosabil.Deși benefică, ea nu face decât să mai "taie" din spațiul rezervat autoturismelor, fie că vorbim de locuri de parcare sau benzi de circulație.În plus, pe trotuar este ENORM de mult loc, de exemplu, pe secțiunea de trotuar din apropierea stației lui 13 (lângă HelpNet)n-am văzut aproape niciodată atât de multă lume încât să ocupe toată lățimea disponibilă a trotuarului.
Este adevărat, pantele acelea abrupte sunt periculoase, am și asistat cu mai mulți ani în urmă la căderea unui individ de pe bicicletă, care nu își luase destul avânt pentru a depăși "obstacolul".
Sunt foarte curios cum va ieși această reabilitare, deoarece, repet, era mare nevoie de ea(Cum ar fi nevoie și pe partea Căii Circumvalațiunii pe care tocmai se "sparge" pentru a înlocui țevile, unde bordurile au cel puțin 30 de ani...)
Aceasta postare a fost editata de Janto A.: 31 august 2022 - 07:55
#773
Postat 31 august 2022 - 10:38
Drept e ca unii vor avea probleme in a gasi un loc de parcare pt ca se pierd niste locuri...
Sa stii ca sunt portiuni unde latimea trotuarului este la limita, nu prea mai e loc si de pista- uite pun o poza. Nu peste tot trotuarul este super lat...
Rahaturile alea de trotuare unde nu poti merge 2 oameni unu langa altul fara sa calci pe pista sunt o mizerie
Au loc toate, si 4 benzi, si piste langa sosea si trotuar. Dar in unele locuri trebuie renuntat la "spatiul verde" care oricum e o mizerie de iarba cu buruieni. Mai eco esti daca faci piste decat daca pastrezi buruienile alea. Mai mult decat atat cred ca solutia e sa pui arbori pt ca ajunge un mic decupaj in carosabil sau trotuar si se poate renunta la banda de "spatiu verde" Asa e peste tot in lume, la Londra sunt strazi, sute fara un fir de iarba ca nu le poti avea pe toate. In schimb sunt parcuri si alea sunt parcuri. Atata timp cat vrem coipaci in piete si ierburi pe liniile de tramvai nu vom avea nimc ca lumea.
#774
Postat 31 august 2022 - 12:14
PS: ca reper pentru acei 1,5 metri: "Şoferii care circulă cu mai puţin de 50 de kilometri pe oră la depăşirea unei biciclete sau trotinete pot face acest lucru trecând peste axul drumului cu roţile din stânga, iar cei care au mai mult de 50 de kilometri pe oră trebuie să depăşească axul drumului/linia intreruptă cu cel puţin jumătate din lăţimea autovehiculului"
#775
Postat 31 august 2022 - 16:47
@Mile
De acord, puteau sa programeze incat sa nu fie doua radiale apropiate restrictionate, dar adevarul e ca daca refaci 4 strazi pe sezon (presupunand ca faci doar vara, ca in rest e aglomeratie si nu poti inchide orasul), nici nu ai apuca sa refaci toate strazile din oras inainte sa trebuiasca sa o iei de la capat. Iar 16 decembrie daca tin bine minte, avea un plan separat, voiau sa modifice strada, nu doar sa o reasfalteze, era ceva proiect mai mare. Oricum, si eu abia astept sa o refaca, locuiesc in zona Kiriac, intre Kaufland si Rebreanu, deci trec pe acolo aproape de fiecare data cand plec de acasa
#776
Postat 31 august 2022 - 17:54
#777
Postat 01 septembrie 2022 - 09:41

#778
Postat 01 septembrie 2022 - 09:53
#779
Postat 01 septembrie 2022 - 10:44
Caz concret .. m-am implicat de mi s-a acrit cand era Grigore Alexandrescu (Aradului - Torontalului) in lucru, fiind direct impactat.
Am vorbit cu patronul de la Superconstruct, cu seful de santier, cu inspectorul de la primarie alocat pe lucrare, contactat persoane din anturajul lui Ruben (naiv fiind ca asta ar rezolva din probleme), am facut sesizari peste sesizari .. si am ajuns la o concluzie: primariei nu ii pasa, constructorului nici atat, lucrurile vor merge in deriva si lucrarea/rezolvarea va fi ca atare!
Nu exista un control asupra inspectorilor, nu exista comunicare intre primarie si constructor pentru livrari de rezultate etapizate, nu exista o directie .. este un haos si nimic mai mult.
Caz si mai concret de atat: 1. se intrerupea curentul, apa, fibra (aproape zilnic, aleator) -> 2. contactezi constructorul care isi cere scuze si spune ca el nu are situatia utilitatiilor ingropate, ca primaria nu i-a dat nimic -> 3. contactezi primaria (omul dedicat pe lucrare din partea lor) care iti transmite sec si in necunostiinta de cauza ca nu e treaba lor ci a ENEL-ului, Aquatim-ului, etc. sa furnizeze detaliile la cererea constructorului -> 4. Cerere ENEL (+1 luna) evident ca ei nu au asa ceva -> 5. Inapoi la constructor care da din umeri si rupe fibra din nou cu aceasi nepasare.
Toata mizeria asta incepe strict din primarie, ca sunt angajatii, ca sunt superiorii lor, ca e Lae / Fritz, etc. chiar nu mai conteaza, sunt o mana de incompetenti si nimic mai mult si asta nu este de ieri de azi, are radacini adanci in trecut, astazi doar se transmite microbul incompetentei mai departe.
#780
Postat 01 septembrie 2022 - 13:29