Transport Naval - parte a proiectului de transport intermodal.
#1063
Postat 13 iulie 2022 - 10:37
#1064
Postat 15 iulie 2022 - 18:14
Si ma tot framantam cum va acosta la debarcader hidrobuzul meu care urma sa vina din amonte cand la debarcader era deja acostat un altul, probabil cu programul terminat. Tot asteptam ca cel acostat sa plece. N-a fost sa fie.
Lucrurile s-au rezolvat relativ simplu. Hidrobuzul meu venit din amonte a acostat langa cel deja acostat de debarcader, usa in usa. Astfel ca cei care au coborat la Catdrala veniti din amonte au trecut prin cel "parcat" si apoi pe debarcader au iesit la mal.
La fel si cei care am urcat de la Catedrala, am trecut prin primul hidrobuz si apoi am intrat in cel care pleca in aval. A fost o experienta interesanta.
Am fost surprins ca la acea ora au fost intre 25 si 30 persoane la bord. Insa doar eu si sotia am coborat la capat (podul Modos), restul au facut cale intoarsa. Nu stiu daca au si fost taxati la retur.
Mai in primavara am facut o reclamatie scrisa si apoi am si vorbit cateva minute bune la telefon cu seful de la Naval fiind sunat de acesta, deci reclamatie cum ca nu erau taxati calatorii de echipaj la intoarcere catre oras. Abia la Catedrala cand o gramada mare a coborat, au venit la mine pentru taxare. In acest moment le-am atras atentia ca nu au taxat calatorii la retur iar un tinerel din echipaj a sarit cu gura mare crezand ca ma va intimida. Dupa un schimb mai lung de replici cand a vazut ca nu ma inmoi, s-a inmuiat el iar a doua zi am si fost la sediul de pe Dambovita...
Reclamatia am scris-o de acasa si am salvat-o in telefon crezand ca la sediu o transmit electronic. Nu, nu s-a putut, trebuia s-o scriu pe hartie. Noroc ca am o oarecare relatie la sediu si persoana respectiva mi-a inlesnit transmiterea in mod electronic a reclamatiei, care nu era din 3 cuvinte...
Ce vreau sa zic? Pe langa faptul ca biletul este ieftin, proprii angajati ai regiei nu-si fac treaba si nu incaseaza corect calatorii! Sunt sabotorii propriului angajator!...
#1066
Postat 22 iulie 2022 - 22:12
#1067
Postat 04 august 2022 - 12:01
Citeaza
Traseu 1: Stația „Catedrala Mitropolitană” – Uzina de Apă și retur Stația „Catedrala Mitropolitană” (8 km); prețul pentru această cursă este de 792 lei (TVA inclus).
Traseu 2: Stația „Catedrala Mitropolitană” – Uzina de Apă – Pod Modoș și retur Stația „Catedrala Mitropolitană” (16 km); preț cursă – 1.584 lei (TVA inclus).
Traseu 3: Stația „Catedrala Mitropolitană” – Ecluza Sânmihaiu Român și retur Stația „Catedrala Mitropolitană” (21 km); preț cursă – 2.079 lei (TVA inclus).
Traseu 4: Stația „Catedrala Mitropolitană” – Livada Bănățeană (Sânmihaiu Român) și retur Stația „Catedrala Mitropolitană” (26 km); preț cursă – 2.574 lei (TVA inclus).
Traseu 5: Stația „Catedrala Mitropolitană” – Uzina de Apă – Ecluza Sânmihaiu Român și retur Stația „Catedrala Mitropolitană” (29 km); preț cursă – 2.871 (TVA inclus).
Traseu 6: Stația „Catedrala Mitropolitană” – Ecluza Sânmihaiu Român – Ecluza Uivar și retur Stația „Catedrala Mitropolitană” (52 km); preț cursă – 5.148 (TVA inclus).
#1068
Postat 04 august 2022 - 12:34
Daca se vor organiza curse pana la sarbi si se mentine formula asta de calcul nu cred ca vor fi multi calatori care vor plati atat.
#1069
Postat 04 august 2022 - 12:57
In alte cazuri cred ca se pot acorda si tarife subventionate ca la CFR sau metrou sau in general transport in comun.
Dar nici cu un tarif subventionat nu cred ca vor fi multi doritori care sa mearga la Zrenjanin sau mai departe pentru ca o astfel de calatorie dureaza multe ore iar peisajul este cam unul si acelasi.
Doar niste persoane extrem de pasionate s-ar putea duce. Insa cum la noi o asemenea pasiune este extrem de rara, nu vor fi multi solicitanti.
Si in ultimul rand sa nu uitam ca aceste vaporase sunt de fapt niste autobuze plutitoare (hidrobuze) lucru pe care l-am sustinut de la inceput si ca atare nu sunt destinate unor calatorii lungi. Lipseste confortul pentru calatorii lungi, lipseste o punte deschisa pentru sezonul estival, folia aplicata pe geamuri denatureaza culorile reale si naturale ale "peisajului".
Si cate si mai cate?
Un punct pozitiv al acestor hidrobuze este faptul ca sunt dotate cu WC. Asta daca va fi permis calatorilor sa foloseasca cabina la drumuri lungi.
Cam asta-i parerea mea.
#1070
Postat 05 august 2022 - 19:05
Florin, mai ai cumva acea oferta, ca nu o mai gasesc pe forum?
A aparut si in presa locala aceasta informatie, iar feedbackul cititorilor este unul negativ, unii spun ca prefera sa mearga cu avionul pana la Milano...
#1071
Postat 06 august 2022 - 09:39
Citeaza
#1072
Postat 06 august 2022 - 14:13
#1074
Postat 25 august 2022 - 14:50
Vezi, daca treci tot mai rar pe aici, iti mai scapa una-alta...
Pensionarii stau mai bine cu timpul liber...
#1075
Postat 10 octombrie 2022 - 09:40
#1076
Postat 10 octombrie 2022 - 12:28
Pe perioada iernii, se retrag echipamentele ( ) si nu mai este personal pana in primavara. Probabil prin noiembrie vom lua echipamentele.
#1077
Postat 10 octombrie 2022 - 13:28
#1078
Postat 10 octombrie 2022 - 18:21
#1079
Postat 08 noiembrie 2022 - 19:39
Citeaza
Circulația ambarcațiunilor pe Bega va fi reluată în 12 noiembrie, de la ora 12.
#1080
Postat 24 noiembrie 2022 - 23:06
Nu stiu care sunt timpii. Dar cand mai trec pe mal mi dat sa vad maxim o data ca trece pe langa mine. Pontoanele sunt cam degradate, precum si vapoarele. Se exfoliaza geamurile de zici ca sunt sparte....
Atat timp cat nu mi confortabil sa astept dupa el si sa fiu sigur ca vine in 10-15 min unul....raman la mersul pe jos.
Dupa podul dinspre piata Maria, efectiv devine o zona ciudata. Vapoarele s-ar integra foarte bine cu un punct de transport intermodal in zona Dambovita. O platforma industriala din alea abandonate ar putea deveni parcare sau sa fie gara chiar langa Bega. Sa poti merge cu bicicleta pe vapor si sa ajungi in centru mai repede sau in partea de nord est a orasului.....si cate s-ar putea face.
Asa cum e acuma e aproape inutil vaporul. Conexiunile sunt cheia transportului. Vaporul nu prea conecteaza un alt mijloc de transport bun....si nici puncte de interes.
Daca merg din centru in Dambovita? Ma trezesc intre ruine si case....iar pana ajung la statia de autobuz(catre Utvin de exemplu) e inconfortabil + timpii mari de asteptare. Cu tramvaiul nu am unde sa merg mai departe, asadar utilitate 0.