STP Timișoara Forum: Bozankaya GT6 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (58 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Bozankaya GT6 Evaluare topic: ****- 3 Voturi

#781 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 iunie 2022 - 11:30

Vezi postareaEEG, la 10 iunie 2022 - 09:09, a spus:

Personal nu vad utilitatea decat in cazul unui traseu unde sunt folosite exclusiv astfel de tramvaie. Probabil la voi a fost o cerinta derivata din ciudatenile din mintea lui Robu.


Eu tot spun cui vrea sa ma asculte: ideea era de a le duce pana la Mosnita sau Sag avand doar linie cale, fara sa mai tragi linie de contact si sa construiesti sub-statii de redresare pentru ele. De asta s-a cerut o autonomie atat de mare, nu pentru altceva.

Vezi postareaEEG, la 10 iunie 2022 - 09:09, a spus:

Comparatiile corecte ar fi trebuit facute probabil vs un Astra Imperio ,ceva cam din aceiasi categorie. Pesa e altceva.


Vazand cu ani in urma Swing-ul la Szeged am fost foarte incantat si mi-au placut mult, dar acum, comparandu-le cu Bozankaya par invechite, cu o generatie in urma (cum si sunt de altfel, primele avand deja vreo 13 ani si vreo 10 ani cele din Szeged), deci da, Pesa e altceva... -_-
1

#782 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1223
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 10 iunie 2022 - 12:21

Ceea ce mi s-ar parea mult mai util ar fi chiar folosirea liniei de tren pentru satele apropiate.

Tramvaiul ar merge mult mai bine decat autobuzele si astfel ar putea fi utilizata linia de cale ferata care in multe locuri e lasata uitarii si degradarii, plus ca nu s-ar mai consuma motorina a proasta sa mearga doar 3 persoane cu autobuzul ca nu ai nici o baza in el si in situatia actuala nu decongestioneaza traficul cu mai nimic, plus ca nu prea ai aer conditionat....

Liniile de cale ferata probabil vor necesita ceva modificari pe alocuri. De asemenea, cladirile garilor le-as modifica astfel incat sa fie parcari de biciclete. Chiar as incuraja oamenii din sat sa se deplaseze pana la gara cu bicicleta unde sa aibe sa o depoziteze si sa mearga cu tramvaiul....

Ne batem in piept pentru proiecte noi si idei sf cand, de fapt, pierdem ceea ce am avut odata - o vasta retea de cale ferata in tot judetul Timis. S-au inchis foarte multe linii in ultimii ani si toata lumea merge cu masina.... Politicienii ne ademenesc cu SF-uri doar ca nu suntem in stre sa intretinem nici ceea ce aveam.

Sperante pentru linii de tranvai catre localitatile limitrofe, eu le-am si taiat de pe lista ..... La cum merg treburile acuma, proiectiile pe urmatorii 20 de ani nu sunt stralucite.

Orasul/zona metropolitana de peste 20 de ani e orasul deciziilor luate azi!

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 10 iunie 2022 - 12:36

2

#783 Useril este offline   EEG 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 08 noiembrie 21

Postat 11 iunie 2022 - 09:02

Lasarea de izbeliste a retelei feroviare e o realitate trista in toata tara.
Adaptarea unor tronsoane din zonele adiacente marilor orase pt circulatia in regim LRV e o solutie atractiva.
1

#784 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 iunie 2022 - 10:16

Azi aveti 1002 pe L1. Altele nu vad planificate.
0

#785 Useril este offline   MDC 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 186
  • Inregistrat: 13 iunie 20

Postat 11 iunie 2022 - 21:54

Pe baza ultimelor zile in care am observat tramvaiele la traseu, am intocmit o lista numar parc(10xx)-numar Primarie(3xxx) pentru primele sosite, care teoretic ar trebui sa fie corecta:
3069-1001
3081-1002
3093-1003
3096-1004
3111(?)-1005
3113-1006
3114-1007
De 1005 nu sunt sigur pentru ca nu am vazut prea bine numarul, dar e ceva intre 3096 si 3113. Urmeaza sa notez 1008 si 1009 cand vor iesi la traseu.

Aceasta postare a fost editata de MDC: 11 iunie 2022 - 21:54

1

#786 Useril este offline   TM79 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 209
  • Inregistrat: 30 martie 17

Postat 15 iunie 2022 - 10:04

Vezi postareamichidutza, la 10 iunie 2022 - 12:21, a spus:

Ceea ce mi s-ar parea mult mai util ar fi chiar folosirea liniei de tren pentru satele apropiate.

Tramvaiul ar merge mult mai bine decat autobuzele si astfel ar putea fi utilizata linia de cale ferata care in multe locuri e lasata uitarii si degradarii, plus ca nu s-ar mai consuma motorina a proasta sa mearga doar 3 persoane cu autobuzul ca nu ai nici o baza in el si in situatia actuala nu decongestioneaza traficul cu mai nimic, plus ca nu prea ai aer conditionat....

Liniile de cale ferata probabil vor necesita ceva modificari pe alocuri. De asemenea, cladirile garilor le-as modifica astfel incat sa fie parcari de biciclete. Chiar as incuraja oamenii din sat sa se deplaseze pana la gara cu bicicleta unde sa aibe sa o depoziteze si sa mearga cu tramvaiul....

Ne batem in piept pentru proiecte noi si idei sf cand, de fapt, pierdem ceea ce am avut odata - o vasta retea de cale ferata in tot judetul Timis. S-au inchis foarte multe linii in ultimii ani si toata lumea merge cu masina.... Politicienii ne ademenesc cu SF-uri doar ca nu suntem in stre sa intretinem nici ceea ce aveam.

Sperante pentru linii de tranvai catre localitatile limitrofe, eu le-am si taiat de pe lista ..... La cum merg treburile acuma, proiectiile pe urmatorii 20 de ani nu sunt stralucite.

Orasul/zona metropolitana de peste 20 de ani e orasul deciziilor luate azi!



Poti sa iti scoti asta din cap. Nici un tramvai si nici un tram-tren nu va folosi linia CFR-ului
0

#787 Useril este offline   rue 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 684
  • Inregistrat: 01 septembrie 17

Postat 15 iunie 2022 - 10:57

Sunt sate limitrofe care au gara la o margine si pentru peste jumatate din sat necesita sa traverseze o mare parte din sat ca sa ia un tren al carui orar cu 4 curse pe zi nu rezolva problema, adica sa te convinga sa lasi masina acasa.
In Germania daca iei abonamentul de 9 euro (program national) poti circula cu autobuze si trenuri(probabil fara cele rapide) pe tot teritoriul tarii.
Efectiv te costa 9 euro sa pleci oriunde in zona.
Pretul este de asa natura incat sa incepi sa folosesti autobuzul si trenul daca tot ai dat acei putin 9 euro si este o sansa imensa pentru a reduce traficul auto, costurile de transport pentru locuitori, ei avand ceva deja rezolvat: disponibilitate asi relevanta transportului public prin confort, curatenie si mai ales orar.

Aceasta postare a fost editata de rue: 15 iunie 2022 - 10:57

0

#788 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 iunie 2022 - 11:31

Stiu ca o sa o dau intr-un off-topic de proportii dar fiind pe tarlaua mea ca si moderator voi face o exceptie Imagine postata

Ai mentionat de acest abonament national de 9€ din DE, insa ai uitat sa zici si de partea mai nasoala. Prima si cea mai importanta informatie este ca acest abonament este un caz special introdus de guvern pentru a compensa inflatia actuala si a incerca reducere costurilor lunare ale persoanelor private. Acest abonament este valabil doar pentru Iunie, Iulie si August (3*9€). Din spetembrie acesta va disparea si cel mai probabil nu va exista o alternativa pentru un abonament national.
Asta unu la mana. Doi la mana, nemtii au cam dat cu batul in balta la faza cu abonamentul. Inca din primele zile aceasta a avut un succes la care nu s-a asteptat nimeni, dar mai ales DB (de privati sa nici numai zic...). In unele zone ale tarii, cum este si in Köln de altfel, infrastructura feroviara este exploatata la maxim. Si aici ma refer la taktul trenurilor si lungimea acestora. Odata cu lansarea acestui abonament incarcarea anumitor curse/trenuri nu ca s-a dublat si s-a quadruplat. Am vazut imagini din gari mari pe langa care India era pistol cu apa. Problema este ca nu au efectiv unde sa mai suplimenteze curse sau sa lungeasca trenurile. Si prin urmare tot cei care erau dispusi sa lase comfortul masinii personale in favoarea trenului sunt primii care vor lua tot masina. Si ii pot intelege perfect. Si din pacate asta se intampla in DE unde reteaua feroviara chair daca nu e #1 in EU e top 3 cu siguranta.

Ceea ce am vrut sa evidentiez putin cu acest exemplu este faptul ca pentru a oferii o alternativa la masina personala nu ajunge sa trage tramvai/tren pana in sat. Trebuie sa ii oferi conditii cel putin egale cu masina, sau mai bune plus un pret accesibil plus orar care sa il ajute efectiv pe respectivul.
4

#789 Useril este offline   TM79 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 209
  • Inregistrat: 30 martie 17

Postat 15 iunie 2022 - 12:22

Vezi postarearue, la 15 iunie 2022 - 10:57, a spus:

Sunt sate limitrofe care au gara la o margine si pentru peste jumatate din sat necesita sa traverseze o mare parte din sat ca sa ia un tren al carui orar cu 4 curse pe zi nu rezolva problema, adica sa te convinga sa lasi masina acasa.
In Germania daca iei abonamentul de 9 euro (program national) poti circula cu autobuze si trenuri(probabil fara cele rapide) pe tot teritoriul tarii.
Efectiv te costa 9 euro sa pleci oriunde in zona.
Pretul este de asa natura incat sa incepi sa folosesti autobuzul si trenul daca tot ai dat acei putin 9 euro si este o sansa imensa pentru a reduce traficul auto, costurile de transport pentru locuitori, ei avand ceva deja rezolvat: disponibilitate asi relevanta transportului public prin confort, curatenie si mai ales orar.


Programul asta national cu 9 euro pe luna, este introdus DOAR pentru o perioada de 2 luni.

Mokangeala nu tine la infinit si nici nu e sustenabila.
0

#790 Useril este offline   cryu 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 17 iunie 20

Postat 16 iunie 2022 - 15:11

Vezi postareaTM79, la 15 iunie 2022 - 12:22, a spus:

Programul asta national cu 9 euro pe luna, este introdus DOAR pentru o perioada de 2 luni.

Mokangeala nu tine la infinit si nici nu e sustenabila.


Au cumparat ai mei parinti , este pe 3 luni programul
0

#791 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 422
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 16 iunie 2022 - 15:39

Liniile 1 si 2 sunt deviate prin Modern. Se intampla ceva intre Gara de Est si Piata Traian?
0

#792 Useril este offline   fleetwood 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 122
  • Inregistrat: 04 iulie 19

Postat 16 iunie 2022 - 18:02

Bună seara!
Aceste tramvaie apar sau nu pe informațiile de pe panouri, aplicații etc? Presupun că au GPS (?!). E mare harababură pe L1, mai ales pentru cei care nu cunosc cât de inadmisibil de defectuos e sistemul de informare a publicului (și asta e o problemă generală, pentru toate speciile de MTC).
0

#793 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 iunie 2022 - 20:27

Pai, nu prea apar nici in dispecerizare, asa cum se vede in captura realizata cu cateva minute in urma. Cand imi apare un singur vehicul pe ambele sensuri ale liniei 1, ce altceva decat tampenii ar putea amaratul de panou sau aplicatia pentru mobile sa afiseze?

Imagine atasata: L1.jpg.... si dupa cateva minute....Imagine atasata: L1-2.jpg... sa nu para vreo eroare de moment.

Se vede in imagine ca 1002 sau 1005 vor pleca in x minute de la capete (asta conform planificarii, nu dupa GPS), dar atat...
0

#794 Useril este offline   Gioco 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1428
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 iunie 2022 - 13:53

Pozele sunt de vineri, 17.06.2022.
M-am intersectat în trafic și azi cu un tramvai Bozankaya.
De fiecare dată vatmanul era însoțit.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20220617_151656.jpg
  • Imagine atasata: 20220617_151710.jpg
  • Imagine atasata: 20220617_151723.jpg
  • Imagine atasata: 20220617_151736.jpg

5

#795 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 22 iunie 2022 - 04:51

1010 e pe drum:

Citeaza

În perioada 22.06.2022 – 01.07.2022, se va efectua un transport cu depasiri de mase si dimensiuni pe traseul:

GIURGIU POD PTF-DN5-GIURGIU-ADUNATII COPACENI-DN5-JILAVA-DNCB-BRAGADIRU-A1-DN65B-DN65-CRAIOVA-DN56-MAGLAVIT-DN56A-SIMIAN-DN6-DROBETA-TURNU SEVERIN(CENTURA DROBETA-TURNU SEVERIN) -DN6-ORSOVA-DN6-CARANSEBES(VARIANTA DE OCOLIRE CARANSEBES)-DN6-LUGOJ (VARIANTA DE OCOLIRE LUGOJ)-A6-A1-DN6-REMETEA MARE-DN6-TIMISOARA.

Vehiculul transporta un tramvai.

Sursa: DRDP Brașov
5

#796 Useril este offline   EEG 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 08 noiembrie 21

Postat 22 iunie 2022 - 11:10

De-ar circula cat mai multe.
Presupun ca din celelalte 9 ajunse , macar vreo 7 au indeplinit conditiile de a iesi pe traseu.
La Iasi au ajuns 8 buc. Bune de iesit la strada ar fi macar 6 (ultimile doua au venit cam unul dupa altul , nu cred sa fi facut cei de 500 km).
De iesit ,cred ca vreo 4-5 ies zilnic pe traseu. Nu s-au semnalat probleme deosebite pana acum. Se comporta OK.
1

#797 Useril este offline   PhZ 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 11 decembrie 18

Postat 22 iunie 2022 - 12:43

Dar totusi... care e motivul real pentru care circula doar 2 si doar pe linia 1?
0

#798 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 iunie 2022 - 17:41

Eu stiu ca 3 nu au actele facute, iar la cateva se fac inca setari de catre Bozankaya.
0

#799 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 28 iunie 2022 - 22:14

Am trecut acum seara (cand deja se intuneca) pe langa un Bozankaya (eu venind din sens opus cu masina) si mi s-a parut ca farurile tramvaiului bateau mult prea sus/prea tare. Era ca si cum o masina ar fi avut faza lunga. Asa e normal?
0

#800 Useril este offline   PhZ 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 11 decembrie 18

Postat 29 iunie 2022 - 22:18

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 22 iunie 2022 - 17:41, a spus:

Eu stiu ca 3 nu au actele facute, iar la cateva se fac inca setari de catre Bozankaya.


Eu nu pot sa inteleg de ce dureaza atat de mult intreaga procedura... In presa s-au laudat ca le scot pe toate 8-9 in circulatie, apoi au scos 4-5, iar acum 1-2. Foarte ciudat si in acelasi timp interesant. Cam in cat timp vom vedea mai multe prin oras?
0

Arata acest topic


  • (58 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

11 useri citesc topicul
0 membri, 11 vizitatori, 0 utilizatori anonimi