STP Timișoara Forum: Bozankaya GT6 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (58 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Bozankaya GT6 Evaluare topic: ****- 3 Voturi

#761 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 iunie 2022 - 22:48

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 06 iunie 2022 - 20:28, a spus:

Mi-a placut filmarea asta in curba (nu e facuta de mine, dar am acceptul sa o folosesc cum si unde vreau)

http://www.youtube.c...rts/IXOUUXHsdn8


:coolspeak:

Din pacate nemai locuind efectiv in oras nu stiu cand o sa pot trag o fuga sa dau si eu tura cu ele, dar cel putin pentru generatiile viitoare sper sa aiba acelasi impact cum l-a avut si la mine astfel de momente. Imi placea tare mult sa stau in spate sa vad cum se indoaie tramvaiul la curbe, mai ales cele nemtesti proaspat venite asa cum sunt azi acestea noi. Erau timpuri mai simple, fara asa mult senzational, speculatii si intrigi.
1

#762 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 iunie 2022 - 10:26

Vezi postareaMDC, la 06 iunie 2022 - 22:25, a spus:

Acum cred ca s-a rezolvat.

Nu. Din pacate acum imi apare ca deconectat. O sa vedem cum putem sa-l inlocuim cu unul bun si sa-l aducem la reparat.
Tot ce am scris despre RTC sau mesajele informative afisate ramane valabil, desigur in cazul panourilor ce sunt online. Daca un panou nu e conectat, dispecerul nu poate trimite mesaje catre el.
0

#763 Useril este offline   fleetwood 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 122
  • Inregistrat: 04 iulie 19

Postat 07 iunie 2022 - 18:56

Bună ziua!
http://www.ziuadeves...-in-patru-zile/
Azi, începând cu 16.45, am așteptat, aiurea, peste 30 de minute în Piața Traian. Vina mea, m-am prins tardiv că iar au gafat Bozankoayele. Așa că am plecat, după minutele pierdute, în Badea Cârțan - să prind ceva spre Modern.
La fel ca înțepenirile pe șine, dacă nu cumva și mai frustrant, e faptul că STPT nu anunță incidentele în timp real. Nici pe panouri, nici pe site, nici în aplicație. Nici Dv., pe acest forum.
În rest,
cu stimă!
1

#764 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 iunie 2022 - 21:48

Pai, hai sa lamurim treaba cu afisarea in timp real pe site sau pe forum: nu exista personal sau vreun soft care sa faca asta automat, iar eu adminstrez forumul de unul singur, multe ore din timpul meu liber fiind ocupate cu asta, neavand nicio obligatie in acest sens . O fac din placere, inca din 2008 si sincer, nu credeam ca cineva ar putea avea pretentia sa-l tin la curent cu evenimentele din trafic in timp real prin intermediul forumului.
A, da, ca cineva din dispecerat ar putea posta astfel de informari e altceva, dar tocmai la evenimente sunt atat de ocupati incat nu ar putea face si asta. Pe panouri tot ei se ocupa sa trimita mesaje informative, asta neavand nicio legatura cu pagina web sau cu forumul.
2

#765 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1448
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 08 iunie 2022 - 09:09

ar fi culmea sa stai sa pui fiecare incident pe forum :)

dar da , ar fi bine sa le puna pe panouri. adica sa faca asta intai apoi sa se ocupe de altele
1

#766 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 08 iunie 2022 - 22:08

Pai cum asa, cand le-au produs nu stiau ca linia e veche? Vrajeala de buftea.

https://m.adevarul.r...5620/index.html

„Blocarea vehiculului pe şine, sâmbătă, nu a avut la bază erori sau defecţiuni ale acestuia, toate tramvaiele Bozankaya produse atât pentru Timişoara, cât şi pentru Iaşi, fiind proiectate şi construite la comandă, pentru a fi adaptate la cerinţele şi necesităţile locale de transport public. De asemenea, toate produsele Bozankaya sunt în conformitate cu cerinţele tehnice şi cu normele Uniunii Europene menţionate în caietul de sarcini, şi deţin omologare de tip UE”, au declarat reprezentanţii departamentului tehnic al Bozankaya.

Conform departamentului tehnic al companiei turce, care a colaborat îndeaproape cu STPT pentru a afla ce a generat incidentul, oprirea tramvaiului a fost legată de o problemă de contact dintre pantograful tramvaiului şi linia catenară, situaţie determinată de provocările generate de implementarea unei tehnologii de ultimă generaţie pe o infrastructură de transport uzată moral.

Aceasta postare a fost editata de ioio_viola: 09 iunie 2022 - 09:09

0

#767 Useril este offline   PhZ 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 11 decembrie 18

Postat 08 iunie 2022 - 23:57

Dar... pe linia 6 nu am mai vazut niciunul. Ziceau in presa ca de duminica circula toate cele 8, dar nu mi se pare ca circula mai mult de 2-3 intr-o zi... Tipic.
0

#768 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 09 iunie 2022 - 06:23

1001 are în curs un update al softului pentru baterii, iar 1008 nu a fost recepționat, deci pot circula maxim 6.

Citeaza

De asemenea, două tramvaie nu pot fi scoase încă în circulație: pentru primul tramvai care a sosit la Timișoara acum aproximativ un an trebuie făcut un update la softul de baterii, iar pentru ultimul sosit – al 8-lea – trebuie făcută recepția finală.

Sursa: Club Feroviar
0

#769 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 iunie 2022 - 09:13

La aceasta ora toate sunt in depou. 1008 inca nu apare in sistem. Culmea e ca 1002 e iarasi planificat pe linia 1...
0

#770 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 422
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 09 iunie 2022 - 09:24

Ieri noapte a sosit un tramvai nou. L-am vazut in Piata Virgil Rconomu.Inainte si dupa trecerea trailerului, liniile 1 si 2 au trecut prin Piata Economu si au intors la Gara de Est.

Aceasta postare a fost editata de Infra: 09 iunie 2022 - 09:30

0

#771 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 09 iunie 2022 - 10:10

Da, e 1009.
0

#772 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 09 iunie 2022 - 10:24

Da, nu le putem pune pe traseu in ritmul in care ele sosesc...de la Ankara.
0

#773 Useril este offline   TM79 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 209
  • Inregistrat: 30 martie 17

Postat 09 iunie 2022 - 11:31

Vezi postareaioio_viola, la 08 iunie 2022 - 22:08, a spus:

Pai cum asa, cand le-au produs nu stiau ca linia e veche? Vrajeala de buftea.



Cand faci un produs nou, faci upgrade, NU downgrade.
Puneti intrebarea urmatoare, de ce la Iasi nu e nici o problema cu Bozankaya si la TM e cel putin una pe zi ?
1

#774 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 09 iunie 2022 - 11:54

pana faci upgrade-ul total al infrastructurii trebuie sa te poti folosi de ceea ce ai.
ai avut teste cateva luni de zile in care puteai sa vezi cum functioneaza actuala infrastructura din Tm. nu poti sa vi acum dupa ce te-ai plimbat atat in teste, ai produs deja 9 tramvaie si sa zici ca nu e buna infrastructura.
0

#775 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 iunie 2022 - 12:04

Ziceau la radio ca problema ar fi fluctuatiile din reteaua de contact... Pai explicatia asta imi ridica doua intrebari:

1. De ce conteaza fluctuatia tensiunii cand avem invertoare ce fac 380V AC pentru motoarele asincrone? (as zice ca si daca avem 650V DC sau doar 500V DC, invertoarele tot pot scoate 380V AC)
2. De ce nu comuta vatmanul sau asistentul de la Bozankaya rapid pe baterii si sa isi continue astfel drumul fara sa blocheze intersectii.

Mie imi pare mai de graba ca au ramas sub sectorizare (ziceau la radio si de pantografe, ca cica ar fi prea sofisticate, cu toate ca si Armonia au pantografe de ultima generatie, de la producatori consacrati), dar si atunci ramane solutia trecerii pe baterii. (care pare vreun tabu deocamdata)

Parerea mea, fara a avea informatii din vreo sursa interna.
1

#776 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 09 iunie 2022 - 12:16

Adevarul este ca de la epoca Ciuhandu incoace nu prea s-a lucrat la infrastructura pentru tramvaie. Dar si acea perioada nu stiu daca este meritul total al lui Ciuhandu sau mai degraba era vorba de o conjunctura favorabila cand PNTCD-ul era la guvernare si atunci au demarat proiectele la infrastructura de tramvaie. In perioada lui Robu fizic s-a lucrat doar pe Stefan cel Mare (vreo 400 m) si de atunci pauza pana acum cu bul Cetatii, Bogdanestilor si Stan Vidrighin.

Practic nu avem nici o linie renovata cap-coada.
Insa, din ce se spune in explicatii, ar fi probleme si la sanii unde se intretaie firele de tramvaie cu cele de firobuze, respectiv pantograful lor nu ar fi compatibil cu ce avem noi pe sus. Cel putin asa am inteles eu...
1

#777 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 09 iunie 2022 - 12:41

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 09 iunie 2022 - 12:04, a spus:


2. De ce nu comuta vatmanul sau asistentul de la Bozankaya rapid pe baterii si sa isi continue astfel drumul fara sa blocheze intersectii.




da, asta e intrebarea principala. ideea principala a bateriilor aditionale e sa nu se blocheze linia, pe cand la noi tocmai asta se intampla :Facepalm_emote_gif:
0

#778 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 422
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 09 iunie 2022 - 15:11

Tramvaiele Bozankaya de la Iasi au baterii?
0

#779 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 09 iunie 2022 - 15:21

Nu, dar parcă au supercondensatori pentru deblocarea din intersecții, cum au Astrele de la Oradea. Nu sunt sigur, să mă corecteze ieșenii dacă greșesc.
0

#780 Useril este offline   EEG 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 08 noiembrie 21

Postat 10 iunie 2022 - 09:09

Vezi postareaInfra, la 09 iunie 2022 - 15:11, a spus:

Tramvaiele Bozankaya de la Iasi au baterii?

Nu au baterii.
Personal nu vad utilitatea decat in cazul unui traseu unde sunt folosite exclusiv astfel de tramvaie. Probabil la voi a fost o cerinta derivata din ciudatenile din mintea lui Robu.
In Vest (Franta) exista intr-adevar baterii pe tramvaiele noi LF dar doar pt o autonomie extrem de redusa ,doar pt traversarea zonelor/intersectiilor unde cei de acolo au scos retelele
aeriene de fir contact.

Vezi postareaSPECTR-2, la 09 iunie 2022 - 15:21, a spus:

Nu, dar parcă au supercondensatori pentru deblocarea din intersecții, cum au Astrele de la Oradea. Nu sunt sigur, să mă corecteze ieșenii dacă greșesc.

Nu cunosc ,poate au.
Ce pot spune e ca cineva zicea ca a mers cu un Bozy unde era si un turc ca asistent , au decuplat de cateva ori pantograful(probabil faceau ceva setari) si nu au fost probleme.
Nu va mai faceti griji cu acele blocari ,decat daca sunt niste motive ce nu tin de respectivele tramvaie. Si la Iasi in primele sapatamani cand au venit PESA se mai opreau taman nesam si ramaneau intepenite vreo 5 min. Problema asta a disparut in timp.
Referitor la comparatii , acestea trebuie facute cu Astra Imperio. PESA sunt clar cu o clasa peste. Asta nu inseamna ca Bozy nu sunt niste tramvaie OK.
Impreii personale:
"""-Pare mai "jucarie" decat PESA ,se simtea si mirosul ala de plastic.
-Accessibilitatea ceva mai rdusa , doar 4 usi ,aranjarea interioara a scaunelor e mai "originala". Parca ar mai fi incaput vreo cateva.
- la sectiunile cu boghiu ,podeaua aia usor mai ridicata tip "movila" e interesanta.
-Zgomotul nu mi s-a parut deloc suparator ,nu tiuia.
-suspensia ceva mai dura decat la PESA.
- pare putin ma jos tavanul ,chiar am vaga senzatie ca si latimea interiorului e ceva mai mica decat la PESA. Probabil ca cei 2,4 m rezulta cu aparatorile de la boghiuri si geamurile ce au un cadru care iese putin in afara caroseririei. Destul de interesant si atractiv design-ul exterior. Pesa sunt mai sobre si simple , au un aspect de lucru mai trainic per total.
Comparatiile corecte ar fi trebuit facute probabil vs un Astra Imperio ,ceva cam din aceiasi categorie. Pesa e altceva.
Edit: Alta observatie: Sectiunile 1 si 5 (capetele) sunt mai lungi ca la Pesa ,de aici si spatele si botul mai lung si loc pt usa dubla. Sectiunile 2 si 4 sunt ceva mai scurte.""""

Aceasta postare a fost editata de EEG: 10 iunie 2022 - 09:18

6

Arata acest topic


  • (58 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi