Pasajul Solventul | Podul Solventul Pasaj: Sylc cons Trans & as - in constructie | (pod in elaborare)
#521
Postat 04 aprilie 2022 - 14:21
#522
Postat 04 aprilie 2022 - 19:21
Mi-aduc aminte de pasarela de la gara de est cand la un moment dat a ajuns in stare proasta, a fost somat CFR-ul s-o repare si au reparat-o...Se intampla cred ca inainte de anul 2000.
#524
Postat 05 aprilie 2022 - 00:43
Sunt curios cum stau cu autorizatiile iar daca le au atunci cineva din primarie ar trebui sa dea cu "semnaturi"...
#525
Postat 05 aprilie 2022 - 08:54
#526
Postat 05 aprilie 2022 - 11:12
#527
Postat 05 aprilie 2022 - 13:17
#528
Postat 05 aprilie 2022 - 15:44
mile, la 05 aprilie 2022 - 00:43, a spus:
Sunt curios cum stau cu autorizatiile iar daca le au atunci cineva din primarie ar trebui sa dea cu "semnaturi"...
Puțin off-topic...
Legat de casa roz, în anii 1975-1980 copii fiind, lângă clădirea respectivă era locul preferat de joacă din timpul iernii. Terenul era în pantă și ne adunam la derdeluș. Noi o știam drept "casa picherului". Nu sunt sigur dar este posibil ca CFR-ul să o fi vândut și noul proprietar a renovat-o.
În ceea ce privește casa cu acoperiș verde și acolo a existat o clădire, care a aparținut tot de CFR, dar era mult mai mică. S-a extins succesiv după Revoluție și a ajuns la dimensiunea actuală undeva până în 2000. Inițial cred că a fost acoperită cu plăci de azbociment și a devenit vizibilă după schimbarea acoperișului cu plăci de tablă verde.
#529
Postat 05 aprilie 2022 - 18:15
Elphax, la 05 aprilie 2022 - 13:17, a spus:
Si eu sunt sigur ca va disparea pasarela intr-o buna zi.
Insa in perioada santierului traversarea liniilor de pietoni trebuie facuta cu respectarea legii chiar daca multe legi pot fi si discutabile.
La pasajul Jiul la inceputul santierului s-a redeschis acel tunel pietonal aflat la cca 100 m de pasaj.
Aici la Solventu solutia ar fi repararea pasarelei pentru cadru legal chiar daca putini si foarte putini ar urca pe pasarela. Dar multi ochi (de inspectori) vor fi indreptati asupra santierului pentru a fi respectate diferite aspecte ale legilor, de protectie a muncii, de asigurare a cailor pietonale, etc.,...
Sau se poate interzice complet circulatia pietonala ceea ce nu se va respecta de catre acestia.
Vom vedea...
#531
Postat 15 aprilie 2022 - 19:09

#533
Postat 19 aprilie 2022 - 22:05
Am in vedere pasajul dar mai ales podul. Abia astept sa inceapa santierul si la pod.
Si acum ma intreb, de ce oare a trebuit sa treaca peste 30 de ani pentru inceperea santierului la pasaj si cine stie inca cata vreme ca sa inceapa si santierul la pod?
Si cine stie cand vor fi si gata?
Si daca ma gandesc bine, poate ca aceste doua santiere trebuiau sa fie printre primele dupa 2007, odata cu intrarea in UE...
#534
Postat 20 aprilie 2022 - 09:00
Citeaza
Eu tot spuneam in trecut ca orasul e taiat aiurea in doua (asta si din cauza capacitatii noastre foarte reduse de a construi pasaje sau poduri) de Bega si de calea ferata. Asta ne incurca mai tare decat o autostrada in apropierea orasului.
#535
Postat 20 aprilie 2022 - 09:32
Daca Timisoara ar fi un oras de munte ceea ce presupune o sumedenie de obstacole impotriva dezvoltarii, am rade muntele si l-am face campie ca sa nu mai avem obstacole?
Spun asta pentru cei care de-a lungul timpului vroiau calea ferata scoasa in afara orasului iar altii mergeau pana acolo incat doreau astuparea canalului Bega pentru a disparea si acest "obstacol"...
#536
Postat 21 aprilie 2022 - 10:46
În poza nr. 4 sunt prefabricate sparte. Din spusele unui muncitor s-au spart la descărcare și s-a refuzat preluarea lor mai ales că "o bucată costă 6.000 lei".
Oare sârmele din pozele 6 și 7 sunt pe post de armătură?! Pentru că atunci s-ar explica fragilitatea.
Pamântul și betonul spart (depozitate inițial în bucla de întoarcere) au fost mutate pe terenul fostului combinat. S-a realizat o cale acces pentru mașini unde a fost intrarea căii ferate în combinat.
#537
Postat 21 aprilie 2022 - 14:12
Acele sarme subtiri sunt dupa parerea mea niste sarme tehnologice ca sa tina ceva provizoriu in procesul de turnare urmand apoi indepartarea lor. Insa ma sperie faptul ca nu vad sarmele groase, de fier beton in partea turnata, solida a tubulaturii. Fara fier beton in betonul turnat nu vad ca aceste tubulaturi sa reziste la diferite socuri si in timp. Se pot sparge oricand la pozitionarea lor.
Este parerea mea de nespecialist in domeniu.
#538
Postat 21 aprilie 2022 - 18:25
#539
Postat 22 aprilie 2022 - 08:34