Un nou lot de Wegmann din Bremen 2009
#241
Postat 17 iulie 2009 - 20:17
#242
Postat 17 iulie 2009 - 21:24


#244
Postat 17 iulie 2009 - 22:41
Aceasta postare a fost editata de alecs: 17 iulie 2009 - 22:41
#245
Postat 17 iulie 2009 - 22:52
Dupa vre-o ora pe la 10:15 #3547 a fost luat la manevre si dus la verificari in hala.
Cam toate au unele probleme cum ar fi rugina, parbriz spart(#3543), vandalizari etc.
#246
Postat 17 iulie 2009 - 22:55
Florin.B RATT, la 17 Jul 2009, 23:32, a spus:

N-am stiut exact unde se afla acel cauciuc, dar am auzit ca exista. Multumesc Dl. Florin. Si totusi, toate tramvaiele il au?
@viktor: N-am stiut unde se afla, am auzit doar ca ar exista. Asa ca as aprecia daca as putea pune o intrebare fara sa se faca misto


#247
Postat 18 iulie 2009 - 00:19
alecs, la 17 Jul 2009, 23:41, a spus:
Nu s-ar rupe cauciucul... însă ar fi tehnic imposibil. Asta pentru că circuitul de alimentare al tramvaiului (ca ar oricarui alt consumator electric) are un ,,+" şi un ,,-". Plusul e la pantograf, iar minusul e la şine. Ori dacă îmbraci roţile în cauciuc nu mai faci contact cu şina... de aia troleibuzul are 2 fire (,,+" spre axul drumului şi ,,-" spre trotuar). Apropo de partea asta... se poate întâmpla ca tramvaiul să rămână izolat pe o bucată de şină (sau să deraieze cu toate roţile şi să nu mai atingă şina). Atunci curentul se va scurge prin caroserie, bare, călători etc. Fiind în mijlocul câmpului electric ce se va crea (,,Cuşca lui Faraday"), călătorii sunt în siguranţă (la fel se întâmplă şi dacă pică firele peste tramvai/troleu) câtă vreme nu încearcă să iasă din câmpul respectiv. De aceea, în asemenea cazuri întâi se coboară pantograful şi se deconectează toate sursele de energie şi apoi se deschid uşile. Dacă nu e posibil, se coboraă numai prin săritură, fără a atinge părţile metalice în timpul coborârii (adică să nu scoţi capul afară şi cu mâna să stai pe bară).
Elementele de cauciuc din imagine au rolul de a amortiza vibraţiile. La viteze mici funcţionează bine, însă la viteze mari... în Germania a fost un accident cu un tren de mare viteză echipat cu asemenea roţi, ude cauciucul nu a rezistat si a dus la ruperea bandajului... bandaj care până la urmă s-a înfipt în podeaua vagonului şi a dus la deraiere, iar în deraiere trenul a daramat si un pod pe sub care a trecut.
#250
Postat 18 iulie 2009 - 10:51
Iata ca am avut dreptate.Cititi si comentariile de sub articol
Si destul de interesanta partea cu licitatia.
Avem încă cinci tramvaie „second”
Cum tramvaie noi nu vom avea prea curând, cele cinci vehicule „second” achiziţionate de primărie de la Bremen, din Germania, au ajuns la Timişoara. Tramvaiele au fost transportate cu trenul, iar aducerea lor la Timişoara a costat 100.000 de euro, potrivit reprezentanţilor RATT.
Este vorba de cinci trenuri complete, fiecare cu vagon şi remorcă. Noile vehicule vor fi puse în curând în circulaţie. “Sunt cinci tramvaie GT4d, care au fost scoase din circulaţie, din Bremen, la sfârşitul lunii mai. Anul de fabricaţie al mijloacelor de transport este 76-77. Vor intra în revizie, le vom înregistra la primărie, vom monta pe ele sistemul de ticketing, după care vor fi puse în circulaţie. Sunt identice cu cele pe care le-am luat acum doi ani din Bremen”, ne-a declarat şeful Serviciului Exploatare din cadrul RATT, Ovidiu Rădulescu.
Tramvaiele nu au fost donaţie din partea nemţilor, autorităţile locale au plătit 1.700 de euro pentru fiecare dintre garnituri, sumă care acoperă de fapt cheltuielile cu scoaterea lor din funcţiune, a precizat directorul tehnic al Regiei, Ioan Goia. Cât despre visul edililor de a cumpăra tramvaie noi, ultramoderne, primăria caută deocamdată soluţii financiare pentru a putea face o astfel de achiziţie. Licitaţia ar putea fi organizată la finele acestui an, spun totuşi oficialii municipalităţii.
Sursa: http://www.tion.ro/stiri/timis/articol/ave...090717-03143280
Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 18 iulie 2009 - 11:52
#251
Postat 23 iulie 2009 - 21:23
#252
Postat 23 iulie 2009 - 21:36
#253
Postat 13 septembrie 2009 - 15:28
#255
Postat 13 septembrie 2009 - 21:47


#258
Postat 14 septembrie 2009 - 12:09

