Bozankaya GT6
#601
Postat 05 februarie 2022 - 13:59
Mai jos e un video cu operatiunea
https://www.youtube....h?v=rPlO6Cq-xDo
#602
Postat 05 februarie 2022 - 17:42
O alta diferenta e ca chiar daca pare a avea 5 tronsoane, are de fapt doar 3. In poza de mai jos se vede ca acum au si ei un dispozitiv culisant ca cel de care vorbeam mai sus, doar ca nu e cuplat la un Unimog.

Pana si ridicarea ULF-ului pe elevator e mai simpla, putandu-se face cu doar 4+4 coloane:

#603
Postat 05 februarie 2022 - 18:11
mile, la 05 februarie 2022 - 13:16, a spus:
Pentru Oradea, raspunsul e in postarea mea de mai sus. Al lor vad ca e de la Lukas, o firma germana specializata. Link: https://lukas.com/rerailing/en/
Cam asa arata in varianta cu Unimog sau cu generator hidraulic portabil:


#604
Postat 06 februarie 2022 - 14:05
Daca e sa le tinem de bibelou, nu era mai ieftin sa le luam fara motor si tehnologie, doar carcasa, si sa le expunem ca la muzeu, nu trebuia sa mai dam banii si sa fie functionale.
Nu zic ca e vina exclusiv a RATT-ului, ca nu au parghii, si nici a ta Florin, doar ca este efectiv penibil ce se intampla aici. Denota o mare lipsa de profesinism si arata cata incompetenta exista in administratia locala. A fost timp 3 ani si ceva pentru a se face aceste pregatiri. Realitatea e cam trista

Aceasta postare a fost editata de qew00: 06 februarie 2022 - 14:24
#605
Postat 06 februarie 2022 - 18:46
qew00, la 06 februarie 2022 - 14:05, a spus:
Nu stiu. Probabil dupa receptia vagoanelor ce au sosit ulterior vor fi presiuni si le vor scoate fara nicio solutie de repunere in caz de deraiere. Parerea mea, deoarece cum spuneam, nu exista nicio informatie in momentul acesta.
#606
Postat 06 februarie 2022 - 22:37
#607
Postat 07 februarie 2022 - 13:09
Citeaza
GIURGIU POD PTF-DN5-GIURGIU-ADUNATII COPACENI-DN5-JILAVA-DNCB-BRAGADIRU-A1-DN65B-DN65-CRAIOVA-DN56-MAGLAVIT-DN56A-SIMIAN-DN6-DROBETA-TURNU SEVERIN(CENTURA DROBETA-TURNU SEVERIN) -DN6-ORSOVA-DN6-CARANSEBES(VARIANTA DE OCOLIRE CARANSEBES)-DN6-LUGOJ (VARIANTA DE OCOLIRE LUGOJ)-A6-A1-DN6-REMETEA MARE-DN6-TIMISOARA.
Vehiculul transporta un tramvai.
Lățimea maximă a vehiculului este de 3,00 m, viteza de deplasare urmând a fi adaptată condițiilor de trafic. Menționăm că în conformitate cu OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, viteza maximă de deplasare a vehiculelor cu depășiri este de 70 km/oră.
Etapele de desfășurare ale transportului sunt stabilite de poliția rutieră, care asigură însoțirea vehiculului cu depășiri. Transportul nu se va desfășura în perioadele și pe sectoarele de drum pe care sunt semnalate fenomene meteorologice periculoase, prin codurile galben, portocaliu sau roșu.
Operatorul de transport a fost atentionat ca are obligatia informarii administratorului drumului si mass-media cu privire la programul de transport.
Informaţii suplimentare privind caracteristicile transportului cu depasiri de mase si de dimensiuni pot fi obţinute de la Dispeceratul DRDP Brasov la nr.de telefon 0268/547 697.
DRDP Brașov
#608
Postat 07 februarie 2022 - 17:34
Vazusem o data o stire penibila orin care se zicea ca tramvaiul bozankaya nu poate merge decat pe 1,2,6 din cauza unor curbe. Pe traseul 8 singura curba problematica ar fi fost cea la dreapta la banatim, ca pe restul traseului are aceleasi curbe ca si 1,2,6. logic ca articolul era o prostie, fiindca problema in cazul traseului 8 este portiunea de pe Buziasului.
Si atunci intrebarea mea este, vom pune tramvaiele doar pe 1,6 - ca si la 2 am inteles ca ar fi probleme, si pe 9 daca nu il bagam la Ciarda Rosie? Si cu restu ce facem? doar Armonii pe 2,4,7,8?
Avand in vedere ca acum e 2022, si ca probabil pasajul Solventul o sa fie gata in 2028, Armoniile vor fi deja vechi, iar Hansele s-ar apropria de 100 de ani, s-a gandit cienva de pregatirea unei noi licitatii ca sa avem inca o tura de tramvaie noi in 2028-2030? Trasee noi, exista vreun plan? Ca de obicei inainte ai planu dupa dai drumu la lucrari, nu invers. Sincer, tramvai prin Solventu are logica doar daca la Solventul se face mall sau ceva de interes, sau prelungirea spre Dambovita. Altfel un traseu Gara - Solventu - Piata 700 nu merita asa tare. Adica nu aduce un mare beneficiu. In schimb un traseu Ciocanu - Solventu - Dambovita - Shopping City poate aduce.
Sau chiar un traseu Gara De Est- Piata 700 - Solventu - Dambovita - Shopping City.
Pacat de Mosnita ca nu s-a pus in plan si extinderea tramvaiului o data cu extinderea la 4 benzi. Asa ramanem doar pe autobuze... pe acolo.
Tramvaiul 3 refacut si extins pana la Sinmihai. Altfel o refacere doar pana la fabrica de zahar e inutila.
Pe Torontalului merge o extindere pana spre Coca Cola. Acolo in 10 ani o sa fie zona rezidentiala ca in Dumbravita dar cu blocuri mai multe.
Reteaua actuala de tramvai este destul de prost dispusa si ineficienta, nu mai e la nivelul 2022.
#609
Postat 07 februarie 2022 - 18:20
2. Nu este nevoie de o licitație nouă, deoarece aceasta curentă este un acord-cadru: pe lângă acestea 21, primăria poate semna un contract adițional cu Bozankaya pentru încă 19 tramvaie de același tip, ridicând totalul la 40 de tramvaie, suficient cât să înlocuiești parcul actual (aceasta ca să răspund la întrebarea dacă se vor deservi și celelalte linii). Totul depinde de cum și de unde atrage primăria finanțarea. Eventual ar putea fi organizată o licitație pe termen mediu pentru suplimentarea cu alte câteva tramvaie (îmi imaginez că acestea 40 nu vor fi suficiente pentru o turație eficientă, mai ales în contextul unor noi linii), dar nu știu dacă e atât de urgent.
3. Cu 3 știu că se discuta pe aici, pe forum, prelungirea la Utvin, un motiv pentru care se gândise și autonomia aceasta enormă. Idem și potențiala prelungire la Moșnița (care nu a mai fost inclusă în proiectul stradal).
4. Pe Torontalului se dorea prelungirea la Metro a liniei, și știu că intenția primăriei în acest sens încă era valabilă ultima dată când am verificat.
#610
Postat 07 februarie 2022 - 23:42
Dorinta cu Mosnita am auzit-o din 2010. Idem si cea din Sag. Cu Torontalului si Utvin la fel. Tot din perioada 2010. E 2022, si a ramas la stadiul de dorinte.
In schimb am primit prelungirea inutila in configuratia de fata pana la shopping city.
Autonomia ceruta asa mare la tramvaie a fost in moft inutil. Se puteai limita la o autonomie in caz de urgenta…
Cu linia 3 stiu ca se tot zice de planuri de cand a fost inchisa. Sincer fara o prelungire pana la utvin mai vine s-ar renunta de tot la ea. Si s-ar amenaja mai bine strazile din freidorf eliminand urmele de liniei.
Aceasta postare a fost editata de qew00: 07 februarie 2022 - 23:46
#611
Postat 09 februarie 2022 - 09:14
Citeaza
Centrul Infotrafic al IGPR a anunțat că marți, 8 februarie, de la ora 22, pleacă la drum un transport agabaritic pe ruta PTF Giurgiu – DN 5 – DNCB – A1 – Pitești – DN 65 – Craiova – DN 56 – Maglavit – DN 56A – DN 6 – Drobeta-Turnu Severin – Caransebeș – Lugoj – A6 – A1 – Remetea Mare – DN 6 – Timișoara. „Transportul este format dintr-un camion cu greutatea de 87,9 tone”, potrivit celor de la Infotrafic.
De fapt, este vorba despre al patrulea tramvai Bozankaya, care va ajunge la STPT în a doua parte a zilei de joi.
Primul tramvai a venit la Timișoara în vara trecută, a stat în probe și teste până în luna decembrie, iar apoi a fost scos în traseu pe linia 1. Garnitura a avut parte de un mic incident în zona centrală a orașului, intrând apoi pe mâna specialiștilor din Turcia, care au făcut inclusiv o actualizare a softului. Tramvaiul circulă din nou, dar nu iese pe traseu chiar în fiecare zi.
Celelalte două încă sunt în procedură de întocmire a actelor de recepție, susține directorul STPT, Patriciu Rușeț.
Echipamentele de mentenanță, greu de cumpărat
PMT a obținut bani europeni pentru cumpărarea a 21 de tramvaie noi, iar licitația pentru furnizarea lor a fost câștigată de turcii de la Bozankaya. Contractul între cele două părți a fost semnat la finele lunii iulie 2019. Termenul de livrare pentru toate tramvaiele este octombrie 2023.
O garnitură costă costă 11,58 milioane de lei, cu TVA inclus. Ea are are 30 de metri lungime și o capacitate de 200 de călători, din care 48, pe scaune. Tramvaiul are o autonomie pe baterie de aproape 70 de kilometri.
STPT încearcă, de anul trecut, să cumpere și echipamentele de care este nevoie pentru mentenanța tramvaielor. Societatea are la activ câte trei licitații anulate, din lipsă de ofertanți, pentru „set 12 elevatoare coloană mobilă și instalarea lor pentru ridicare tramvaie”, unde prețul maxim oferit este de 565.250 lei, cu TVA, respectiv pentru „echipament deraiere – repunere pe șină tramvai”, la un preț maxim de 297.500 lei, cu TVA.
Știri de Timișoara
#612
Postat 14 februarie 2022 - 17:19
Also, 1002 și 1003 au fost recepționate sau încă nu?
Iar de 1001 ce se mai aude?
Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 14 februarie 2022 - 17:22
#614
Postat 14 februarie 2022 - 22:37
#616
Postat 17 februarie 2022 - 22:16
Săptămâna asta nu am văzut niciunul și nici săptămână trecută iar anterior am lucrat doar acasă un timp.
Care e treabă cu ele?
#617
Postat 18 februarie 2022 - 20:32
#618
Postat 19 februarie 2022 - 14:39
Cand vor fi toate pe linie...probabil cand vor fii si toate casele dela Lidl deschise
Halal!
#619
Postat 23 februarie 2022 - 12:03
#620
Postat 23 februarie 2022 - 14:39
E penibil sa vin mereu pe acest topic, dar si pe altele si sa vad tot felul de carcoteli de la oameni care inafara de a refula si a-si vedea apoi de treaba nu aduc nici o contributie. "Scumpelor", un jurnal se tine intr-un caiet, nu pe un forum public. Daca va durea undeva de subiectul tramvaie faceati ca unii membrii si incepeati de jos si lucrati in institutia care l-e are in posesie, sa puteti schimba ceva. La fel, si pentru subiectul "spatiu in depou", daca va interesa subiectul stiati ca atunci cand s-a inchis depoul de pe Take Ionescu s-a ridicat aceeasi problema, iar atunci numarul tramvaielor era cu mult mai mare, dar uite ca nu gasesc nici un articol de presa care sa spune ca vreun vatman a mers cu tramvaiul pana la el acasa si l-a "parcat" langa scara.
Spun toate astea in contextul in care atunci cand nu se investea in tramvaie lumea refula ca "de ce nu se investeste", apoi cand s-a inceput demersul de a se schimba ceva "de ce se schimba"... apoi, cum e bine? Cui nu ii comvine poate pleca din oras s-au poate pune osul sa schimbe ce nu ii place, daca il apasa asa de tare, altfel nu vad de ce avem spe jurnale pe diferite topicuri.
Ca or fi tramvaiele bune, ca or fi rele... eu unul nu ma astept la mare lucru, ma astept chiar si la ce e mai rau dar asta e pentru mine si e ca sa nu imi fac vreo asteptare ireala, dar ele 21 nu vor circula niciodata, pentru ca in nici un parc de vehicule nu circula toate vehiculele, mereu exista un numar mai mare decat necesarul zilnic pentru a putea acoperii defectiuni, evenimente speciale, s-au suplimentari la orele de varf. La fel pentru cine l-a durut in dos de subiect, la un moment dat Timisoara a avut peste 200 de vagoane de tramvai, dar nu cred ca le-ati vazut pe toate pe trasee in acelasi timp... Asa ca pentru cine are vreo informatie concreta si cu dovezi, nu doar comentarii pentru TION sau OT astept sa l-e vad. Si eu sunt la fel de curios cand vor fi toate aici cum va merge treaba desi tramvaiul nu mai am cum sa il folosesc de cativa ani.