STP Timișoara Forum: Bozankaya GT6 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (58 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Bozankaya GT6 Evaluare topic: ****- 3 Voturi

#601 Useril este offline   Claudiu1212 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 14 mai 18
  • Sexul:masculin

Postat 05 februarie 2022 - 13:59

La Oradea au, un tramvai a deraiat anul trecut si cumva l-au repus ei pe sine sursa
Mai jos e un video cu operatiunea
https://www.youtube....h?v=rPlO6Cq-xDo
0

#602 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 februarie 2022 - 17:42

Da Claudiu. Diferenta e ca ULF-ul are boghiu portal, ale noastre nu. Intre rotile ULF-ului nu exista axe, iar pe sina sunt doar doua roti per boghiu, nu 4.
O alta diferenta e ca chiar daca pare a avea 5 tronsoane, are de fapt doar 3. In poza de mai jos se vede ca acum au si ei un dispozitiv culisant ca cel de care vorbeam mai sus, doar ca nu e cuplat la un Unimog.

Imagine atasata: tramvai-deraiat-oradea-15042019_08.jpg

Pana si ridicarea ULF-ului pe elevator e mai simpla, putandu-se face cu doar 4+4 coloane:

Imagine atasata: ulf.jpg
2

#603 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 februarie 2022 - 18:11

Vezi postareamile, la 05 februarie 2022 - 13:16, a spus:

La fel si cei de la Oradea care au Siemens de peste 10 ani?...


Pentru Oradea, raspunsul e in postarea mea de mai sus. Al lor vad ca e de la Lukas, o firma germana specializata. Link: https://lukas.com/rerailing/en/

Cam asa arata in varianta cu Unimog sau cu generator hidraulic portabil:

Imagine atasata: lukas_5-1.jpg Imagine atasata: rerailing_big.png
2

#604 Useril este offline   qew00 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 02 ianuarie 22

Postat 06 februarie 2022 - 14:05

Sa intelegem ca pana nu avem acel vehicul nu vom vedea Bozankaya pe strazi? Sau o sa mai asteptam si atunci, pentru ca nu avem peroanele ok, nu avem linia ok, nu avem macazele ok, curbele ok, nu avem nimic ok?
Daca e sa le tinem de bibelou, nu era mai ieftin sa le luam fara motor si tehnologie, doar carcasa, si sa le expunem ca la muzeu, nu trebuia sa mai dam banii si sa fie functionale.

Nu zic ca e vina exclusiv a RATT-ului, ca nu au parghii, si nici a ta Florin, doar ca este efectiv penibil ce se intampla aici. Denota o mare lipsa de profesinism si arata cata incompetenta exista in administratia locala. A fost timp 3 ani si ceva pentru a se face aceste pregatiri. Realitatea e cam trista :(

Aceasta postare a fost editata de qew00: 06 februarie 2022 - 14:24

3

#605 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 februarie 2022 - 18:46

Vezi postareaqew00, la 06 februarie 2022 - 14:05, a spus:

Sa intelegem ca pana nu avem acel vehicul nu vom vedea Bozankaya pe strazi?

Nu stiu. Probabil dupa receptia vagoanelor ce au sosit ulterior vor fi presiuni si le vor scoate fara nicio solutie de repunere in caz de deraiere. Parerea mea, deoarece cum spuneam, nu exista nicio informatie in momentul acesta.
1

#606 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 06 februarie 2022 - 22:37

Eu stau si ma intreb daca cele 21 (?) de Bozankaya vor incapea in depou alaturi de toate tramvaiele vechi. Nu stiu cat de mare e depoul, dar cand ma gandesc ca un Bozankaya e cat doua vagoane din cele vechi... E ca si cum ar fi 42 de tramvaie in plus
0

#607 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 07 februarie 2022 - 13:09

1004 e pe drum, ar trebui să intre săptămâna aceasta în RO:

Citeaza

În perioada 08.02.2022 – 17.02.2022, se va efectua un transport cu depasiri de mase si dimensiuni pe traseul:

GIURGIU POD PTF-DN5-GIURGIU-ADUNATII COPACENI-DN5-JILAVA-DNCB-BRAGADIRU-A1-DN65B-DN65-CRAIOVA-DN56-MAGLAVIT-DN56A-SIMIAN-DN6-DROBETA-TURNU SEVERIN(CENTURA DROBETA-TURNU SEVERIN) -DN6-ORSOVA-DN6-CARANSEBES(VARIANTA DE OCOLIRE CARANSEBES)-DN6-LUGOJ (VARIANTA DE OCOLIRE LUGOJ)-A6-A1-DN6-REMETEA MARE-DN6-TIMISOARA.

Vehiculul transporta un tramvai.

Lățimea maximă a vehiculului este de 3,00 m, viteza de deplasare urmând a fi adaptată condițiilor de trafic. Menționăm că în conformitate cu OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, viteza maximă de deplasare a vehiculelor cu depășiri este de 70 km/oră.

Etapele de desfășurare ale transportului sunt stabilite de poliția rutieră, care asigură însoțirea vehiculului cu depășiri. Transportul nu se va desfășura în perioadele și pe sectoarele de drum pe care sunt semnalate fenomene meteorologice periculoase, prin codurile galben, portocaliu sau roșu.

Operatorul de transport a fost atentionat ca are obligatia informarii administratorului drumului si mass-media cu privire la programul de transport.

Informaţii suplimentare privind caracteristicile transportului cu depasiri de mase si de dimensiuni pot fi obţinute de la Dispeceratul DRDP Brasov la nr.de telefon 0268/547 697.

DRDP Brașov
6

#608 Useril este offline   qew00 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 02 ianuarie 22

Postat 07 februarie 2022 - 17:34

Deci la cum vin exista sansa ca la final de an sa avem vreo 12-13 bucati, si la final de 2023 sa le avem pe toate 21. Pe ce linii sa mearga?

Vazusem o data o stire penibila orin care se zicea ca tramvaiul bozankaya nu poate merge decat pe 1,2,6 din cauza unor curbe. Pe traseul 8 singura curba problematica ar fi fost cea la dreapta la banatim, ca pe restul traseului are aceleasi curbe ca si 1,2,6. logic ca articolul era o prostie, fiindca problema in cazul traseului 8 este portiunea de pe Buziasului.

Si atunci intrebarea mea este, vom pune tramvaiele doar pe 1,6 - ca si la 2 am inteles ca ar fi probleme, si pe 9 daca nu il bagam la Ciarda Rosie? Si cu restu ce facem? doar Armonii pe 2,4,7,8?

Avand in vedere ca acum e 2022, si ca probabil pasajul Solventul o sa fie gata in 2028, Armoniile vor fi deja vechi, iar Hansele s-ar apropria de 100 de ani, s-a gandit cienva de pregatirea unei noi licitatii ca sa avem inca o tura de tramvaie noi in 2028-2030? Trasee noi, exista vreun plan? Ca de obicei inainte ai planu dupa dai drumu la lucrari, nu invers. Sincer, tramvai prin Solventu are logica doar daca la Solventul se face mall sau ceva de interes, sau prelungirea spre Dambovita. Altfel un traseu Gara - Solventu - Piata 700 nu merita asa tare. Adica nu aduce un mare beneficiu. In schimb un traseu Ciocanu - Solventu - Dambovita - Shopping City poate aduce.
Sau chiar un traseu Gara De Est- Piata 700 - Solventu - Dambovita - Shopping City.


Pacat de Mosnita ca nu s-a pus in plan si extinderea tramvaiului o data cu extinderea la 4 benzi. Asa ramanem doar pe autobuze... pe acolo.


Tramvaiul 3 refacut si extins pana la Sinmihai. Altfel o refacere doar pana la fabrica de zahar e inutila.
Pe Torontalului merge o extindere pana spre Coca Cola. Acolo in 10 ani o sa fie zona rezidentiala ca in Dumbravita dar cu blocuri mai multe.

Reteaua actuala de tramvai este destul de prost dispusa si ineficienta, nu mai e la nivelul 2022.
2

#609 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 07 februarie 2022 - 18:20

1. Cu privire la ritmul de livrare, prin presă a apărut informația că se dorește sporirea capacității de livrare din primăvară, deci până la finalul anului sunt șanse mari să fie livrate toate.
2. Nu este nevoie de o licitație nouă, deoarece aceasta curentă este un acord-cadru: pe lângă acestea 21, primăria poate semna un contract adițional cu Bozankaya pentru încă 19 tramvaie de același tip, ridicând totalul la 40 de tramvaie, suficient cât să înlocuiești parcul actual (aceasta ca să răspund la întrebarea dacă se vor deservi și celelalte linii). Totul depinde de cum și de unde atrage primăria finanțarea. Eventual ar putea fi organizată o licitație pe termen mediu pentru suplimentarea cu alte câteva tramvaie (îmi imaginez că acestea 40 nu vor fi suficiente pentru o turație eficientă, mai ales în contextul unor noi linii), dar nu știu dacă e atât de urgent.
3. Cu 3 știu că se discuta pe aici, pe forum, prelungirea la Utvin, un motiv pentru care se gândise și autonomia aceasta enormă. Idem și potențiala prelungire la Moșnița (care nu a mai fost inclusă în proiectul stradal).
4. Pe Torontalului se dorea prelungirea la Metro a liniei, și știu că intenția primăriei în acest sens încă era valabilă ultima dată când am verificat.
3

#610 Useril este offline   qew00 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 02 ianuarie 22

Postat 07 februarie 2022 - 23:42

De dorinte suntem satui. Vreau proiecte clare cu pasi, cu milestones, timeline, KPI. Nu dorinte si articole pompoase in presa.

Dorinta cu Mosnita am auzit-o din 2010. Idem si cea din Sag. Cu Torontalului si Utvin la fel. Tot din perioada 2010. E 2022, si a ramas la stadiul de dorinte.

In schimb am primit prelungirea inutila in configuratia de fata pana la shopping city.

Autonomia ceruta asa mare la tramvaie a fost in moft inutil. Se puteai limita la o autonomie in caz de urgenta…

Cu linia 3 stiu ca se tot zice de planuri de cand a fost inchisa. Sincer fara o prelungire pana la utvin mai vine s-ar renunta de tot la ea. Si s-ar amenaja mai bine strazile din freidorf eliminand urmele de liniei.

Aceasta postare a fost editata de qew00: 07 februarie 2022 - 23:46

0

#611 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 09 februarie 2022 - 09:14

1004 va ajunge mâine:

Citeaza

Al patrulea tramvai din cele 21 comandate la Bozankaya, in Turcia, ajunge la Timișoara spre finele acestei săptămâni. El părăsește marți seară Vama Giurgiu și este așteptat în depoul STPT în a doua parte a zilei de joi.

Centrul Infotrafic al IGPR a anunțat că marți, 8 februarie, de la ora 22, pleacă la drum un transport agabaritic pe ruta PTF Giurgiu – DN 5 – DNCB – A1 – Pitești – DN 65 – Craiova – DN 56 – Maglavit – DN 56A – DN 6 – Drobeta-Turnu Severin – Caransebeș – Lugoj – A6 – A1 – Remetea Mare – DN 6 – Timișoara. „Transportul este format dintr-un camion cu greutatea de 87,9 tone”, potrivit celor de la Infotrafic.

De fapt, este vorba despre al patrulea tramvai Bozankaya, care va ajunge la STPT în a doua parte a zilei de joi.

Primul tramvai a venit la Timișoara în vara trecută, a stat în probe și teste până în luna decembrie, iar apoi a fost scos în traseu pe linia 1. Garnitura a avut parte de un mic incident în zona centrală a orașului, intrând apoi pe mâna specialiștilor din Turcia, care au făcut inclusiv o actualizare a softului. Tramvaiul circulă din nou, dar nu iese pe traseu chiar în fiecare zi.

Celelalte două încă sunt în procedură de întocmire a actelor de recepție, susține directorul STPT, Patriciu Rușeț.

Echipamentele de mentenanță, greu de cumpărat
PMT a obținut bani europeni pentru cumpărarea a 21 de tramvaie noi, iar licitația pentru furnizarea lor a fost câștigată de turcii de la Bozankaya. Contractul între cele două părți a fost semnat la finele lunii iulie 2019. Termenul de livrare pentru toate tramvaiele este octombrie 2023.

O garnitură costă costă 11,58 milioane de lei, cu TVA inclus. Ea are are 30 de metri lungime și o capacitate de 200 de călători, din care 48, pe scaune. Tramvaiul are o autonomie pe baterie de aproape 70 de kilometri.

STPT încearcă, de anul trecut, să cumpere și echipamentele de care este nevoie pentru mentenanța tramvaielor. Societatea are la activ câte trei licitații anulate, din lipsă de ofertanți, pentru „set 12 elevatoare coloană mobilă și instalarea lor pentru ridicare tramvaie”, unde prețul maxim oferit este de 565.250 lei, cu TVA, respectiv pentru „echipament deraiere – repunere pe șină tramvai”, la un preț maxim de 297.500 lei, cu TVA.

Știri de Timișoara
4

#612 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 14 februarie 2022 - 17:19

Până la urmă a fost descărcat 1004?
Also, 1002 și 1003 au fost recepționate sau încă nu?
Iar de 1001 ce se mai aude?

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 14 februarie 2022 - 17:22

0

#613 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 februarie 2022 - 21:30

In Radfleet, le vad doar pe 1001 si 1002, ambele in depou.
0

#614 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 14 februarie 2022 - 22:37

Vineri dupa pranz am vazut Bozankaya pe tir intre Timisoara si Remetea, oprise in locul acela de stationare. Ma gandesc ca mai tarziu in aceeasi zi a ajuns la depou
0

#615 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 februarie 2022 - 18:29

Toate cele 4 vagoane sunt in depou, doua in hala si doua in parc:

Imagine atasata: Clip.jpg Imagine atasata: clip2.jpg
10

#616 Useril este offline   rue 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 684
  • Inregistrat: 01 septembrie 17

Postat 17 februarie 2022 - 22:16

Cred că Bozy a adormit de săptămâni bune in depou.
Săptămâna asta nu am văzut niciunul și nici săptămână trecută iar anterior am lucrat doar acasă un timp.
Care e treabă cu ele?
0

#617 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 februarie 2022 - 20:32

Asta discutam in postarile anterioare. Ca sa nu dau copy/paste, vezi te rog postarea aceasta si cele dinaintea ei.
0

#618 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 19 februarie 2022 - 14:39

Conteaza ca le aven
Cand vor fi toate pe linie...probabil cand vor fii si toate casele dela Lidl deschise
Halal!
2

#619 Useril este offline   tvg82 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 75
  • Inregistrat: 22 septembrie 15

Postat 23 februarie 2022 - 12:03

Ar trebui mărit acel depou,să încapă toate cele 21 de tramvaie, daca tot nu le folosim. Dezamăgitor.
-1

#620 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 februarie 2022 - 14:39

Am o poveste de spus, pentru cine are timp de citit. Poate unii o stiu, altii nu. In Italia exista mai demult un om pe care probabil o sa il recunoasteti azi dupa numele masinilor de marca, pe care le-a produs, este Ferucio Lamborghini. Ferucio Lamborghini nu a avut intentia sa construiasca masini sport, construia tractoare, afacere care inca merge si azi. Ceea ce l-a determinat sa faca masini sport a fost ca, pe vremea cand inca construia tractoare, detinea un ferrari, dar ceea ce nu ii placea la aceasta masina era ca ambreajul nu functiona pe placul lui, era prea greoi. Asa ca a avut o discutie cu Enzo Ferrari, in care i-a spus ce modificari ar aduce el la ansamblul asta sa poata functiona mai bine. Enzo la desconsiderat si i-a spus ca nu va lua indicatii de la cineva care isi castiga existenta din construit tractoare. Dupa discutia asta a luat nastere masina sport pe care o stim toti azi. Pentru cine nu s-a prins, nici o schimbare nu vine din pomana data de cineva, vine daca faci ceva, daca iti consumi timpul tau sa schimbi ceva, altfel lucrurile raman la latitudinea celor care l-e au in mana si pot sa le schimbe ei dupa placul lor.

E penibil sa vin mereu pe acest topic, dar si pe altele si sa vad tot felul de carcoteli de la oameni care inafara de a refula si a-si vedea apoi de treaba nu aduc nici o contributie. "Scumpelor", un jurnal se tine intr-un caiet, nu pe un forum public. Daca va durea undeva de subiectul tramvaie faceati ca unii membrii si incepeati de jos si lucrati in institutia care l-e are in posesie, sa puteti schimba ceva. La fel, si pentru subiectul "spatiu in depou", daca va interesa subiectul stiati ca atunci cand s-a inchis depoul de pe Take Ionescu s-a ridicat aceeasi problema, iar atunci numarul tramvaielor era cu mult mai mare, dar uite ca nu gasesc nici un articol de presa care sa spune ca vreun vatman a mers cu tramvaiul pana la el acasa si l-a "parcat" langa scara.

Spun toate astea in contextul in care atunci cand nu se investea in tramvaie lumea refula ca "de ce nu se investeste", apoi cand s-a inceput demersul de a se schimba ceva "de ce se schimba"... apoi, cum e bine? Cui nu ii comvine poate pleca din oras s-au poate pune osul sa schimbe ce nu ii place, daca il apasa asa de tare, altfel nu vad de ce avem spe jurnale pe diferite topicuri.

Ca or fi tramvaiele bune, ca or fi rele... eu unul nu ma astept la mare lucru, ma astept chiar si la ce e mai rau dar asta e pentru mine si e ca sa nu imi fac vreo asteptare ireala, dar ele 21 nu vor circula niciodata, pentru ca in nici un parc de vehicule nu circula toate vehiculele, mereu exista un numar mai mare decat necesarul zilnic pentru a putea acoperii defectiuni, evenimente speciale, s-au suplimentari la orele de varf. La fel pentru cine l-a durut in dos de subiect, la un moment dat Timisoara a avut peste 200 de vagoane de tramvai, dar nu cred ca le-ati vazut pe toate pe trasee in acelasi timp... Asa ca pentru cine are vreo informatie concreta si cu dovezi, nu doar comentarii pentru TION sau OT astept sa l-e vad. Si eu sunt la fel de curios cand vor fi toate aici cum va merge treaba desi tramvaiul nu mai am cum sa il folosesc de cativa ani.
4

Arata acest topic


  • (58 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi