Pasajul Solventul | Podul Solventul Pasaj: Sylc cons Trans & as - in constructie | (pod in elaborare)
#481
Postat 24 ianuarie 2022 - 18:10
#482
Postat 24 ianuarie 2022 - 18:50
Dar mai sti?
Au fost probleme si la baraca de langa pasajul Jiul si au ramas nerezolvate astfel ca pasajul a ramas asimetric din acest motiv.
Insa scriam pe forum cu multi ani in urma dupa ce Robu s-a sucit si n-a mai vrut pasaj suprateran, cum era planul initial, ci unul subteran, ca nu este bine.
Si iata de ce nu este bine...
Un pasaj suprateran era mult mai ieftin si teoretic ar fi durat mai putin ca timp realizarea lui...
Dar alt avantaj mai mare ar fi fost faptul ca el putea fi mai lung (cel suprateran) si sa treaca si peste strada Garii avand in vedere ca se doreste ca strada garii sa devina a saptea radiala a orasului ceea ce sugeram eu inca de pe atunci. Astfel am fi avut o intersectie denivelata intre strada Garii si relatia Bogdanestilor - Dambovita doar prin prelungirea pasajului suprateran. Trebuiau doar realizate bretelele de urcare/coborare.
Cum stau lucrurile acum cu pasaj subteran, imi vine greu sa cred ca se va face vreodata un pasaj suprateran pentru strada Garii care sa treaca peste relatia Bogdanestilor - Dambovita si sa mearga pana la Centura de Vest avand inca un pasaj peste liniile de Resita. Ar fi trei pasaje pe un perimetru mic ceea ce nu vom vedea niciodata in Timisoara.
In concluzie vom avea un sens giratoriu intre Garii si relatia Bogdanestilor - Dambovita si poate - poate un pasaj peste liniile de Resita pentru radiala...
#483
Postat 25 ianuarie 2022 - 16:54
Un sens giratoriu mare la nivelul solului dupa iesirea din pasaj iar peste acest sens pasaj auto suprateran cu doua brate independente pentru cele doua sensuri si asta pentru a avea loc linia de tramvai pozitionata central pe strada Garii. Linia se poate prelungi (daca se doreste) si catre Sanmihaiu Roman fiind suficient si un singur fir.
Cu acest pasaj se obtine un timp de deplasare superior pe radiala dinspre/catre gara.
Dar avand in vedere ca este nevoie de inca un pasaj supra/sub teran la liniile Resita, probabil ca nu se va aborda niciodata aceasta varianta.
Vom ramane cu un sens giratoriu (mare sper eu) unde vor intra si tramvaiele in el, fie in mod circular sau nu, avand in vedere ca se vor intalni aici trei directii diferite de linii de tramvai (sper eu), Ronat, Dambovita si Gara de Nord...
#484
Postat 25 ianuarie 2022 - 19:28
Intr-adevar pasajul ar fi bun pentru ca ar fluidiza mult traficul spre centura, ma gandesc ce nebunie e la iesirile din oras, pe Sagului sau pe Aradului, ce cozi s-ar evita. Cam lung, vreo 700-800 de metri lungime, deci destul de scump
#485
Postat 25 ianuarie 2022 - 23:28
Linia de tramvai ramane la nivelul solului insa trebuie sa-i lasi loc ca el sa se incadreze pe mijlocul strazii Garii (dupa cum este si proiectul de amenajare a acestei strazi) trebuie ca benzile de urcare coborare pe pasaj sa fie distantate intre ele exact cu latimea terasamentului pentru tramvaie, circa 6 m.
Intre cele doua sensuri distantate intre ele cu 6 m ale pasajului se vede terasamentul liniei de tramvai care se afla la nivelul solului fara sa urce nicaieri. Doar traficul AUTO pe relatia Gara de Nord - Centura de Vest foloseste pasajul suprateran.
Fac aceste schite in mod rudimentar dar cu multa pasiune. Ele nu pot tine locul unor randari profesionale.
Chestiunea cu tramvaiul catre Sanmihai este SF (stiintifico-fantastica si nu studiul de fezabilitate ).
#486
Postat 26 ianuarie 2022 - 01:06
#489
Postat 04 februarie 2022 - 09:10
#490
Postat 04 februarie 2022 - 17:45
Cand vorbea Robu de achizitie de teren pentru pasaj, mi se pare ca vorbea inclusiv si de cladire sau parte din ea...
#491
Postat 04 februarie 2022 - 18:55
#493
Postat 05 februarie 2022 - 11:06
#494
Postat 05 februarie 2022 - 11:31
Fantoma Tramvaiului 3, la 05 februarie 2022 - 01:49, a spus:
Florin.B RATT, la 05 februarie 2022 - 11:06, a spus:
Cum e posibil sa fi dat jos de undeva si sa ajungi mai sus decat ai fost?
Dupa ce ai facut praf ratt-ul, urci mai sus ca sa faci praf si ce a mai ramas...
Este clar ca era bine ca macar una dintre cele doua linii, 13 sau 18, sa fi mers pana in sens la Resitei (Iuliu Maniu)...
#495
Postat 05 februarie 2022 - 12:56
#496
Postat 08 februarie 2022 - 11:50
Depoul de troleibuze pana la parcul Petofi Sandor) , linia 18 ar putea fi adusa prin fata Catedralei si apoi Universitati si sa aiba capatul fie la Calea Urseni, fie la Apicultorilor. Linia 13 trebuia lasata pana la Mall,poate cu o bucla pe Calea Circumvalatiunii, AI Cuza si Gheorghe Lazar. M11 si M14 pot ramane la Baritiu.
#497
Postat 08 februarie 2022 - 20:39
#498
Postat 12 februarie 2022 - 14:08
Câteva diferențe față de zilele trecute: s-a continuat curățenia pe terenul dinspre buclă, s-au demolat gardul și ceva acareturi de la clădirea de sub pasarelă (prima poză este de săptămâna trecută), au "apărut" câțiva tăruși și s-a tăiat din vegetație, inclusiv cea de lângă stația de troleibuz.
#499
Postat 12 februarie 2022 - 15:53
Ce parere aveti?
#500
Postat 12 februarie 2022 - 16:39
Edit: am gasit articolul din ianuarie 2017: „Am avut o întâlnire cu reprezentanții proprietarului domeniului Solventul. Ne-am înțeles asupra variantei de realizare a pasajului Solventul, cu un sens giratoriu, de unde să se producă racordarea la strada Gării, respectiv înspre canalul Bega, ne-am înțeles că acest proiect, în varianta lui optimă, ar trebui să ocupe o partea din proprietatea respectivă. Reprezentanții proprietarului au înțeles necesitatea de a realiza un drum cu patru benzi acolo, peste viitorul pod peste Bega, care și el va fi unul cu patru benzi. Se va face, în perioada următoare, dezmembrarea de rigoare și cedarea terenului respectiv către Municipiul Timișoara, astfel încât, în urma aprobării donației de către Consiliul Local Timișoara, noi să putem avansa cu proiectele pasaj peste calea ferată și pod peste Bega”, a explicat, vineri, Nicolae Robu.
https://www.tion.ro/...proiect-460979/
Aceasta postare a fost editata de The Mechanic: 12 februarie 2022 - 16:57