STP Timișoara Forum: Bozankaya GT6 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (58 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Bozankaya GT6 Evaluare topic: ****- 3 Voturi

#581 Useril este offline   TM79 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 209
  • Inregistrat: 30 martie 17

Postat 03 februarie 2022 - 14:22

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 03 februarie 2022 - 13:46, a spus:

Tu ma iei de parca ar sta in pixul meu achizitionarea unor astfel de utilaje... Eu am luat in calcul doar datoriile de peste 100 de milioane ale societatii. Sigur ca mi-as dori sa putem cumpara asa ceva sau sa avem doar masini noi pentru interventie, doar ca de la dorit pana la putut e cale lunga.


Sunt fonduri EU deci, STPT nu da nici un ban. La fel cum STPT nu a dat nici un ban din bugetul propriu la achizitia de tramvaie sau autobuze electrice. Primaria a facut asta so, unii colegi din STPT, ar trebui sa puna mana sa scrie proiecte si sa creeze standarde de infrastructura si operare. Si nu de secol XX.
Ridicati standardele si oferiti documentatia celor de la directia tehnica din PMT ca daca lasati dupa ei, nu o sa primiti nimic bun.
2

#582 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 03 februarie 2022 - 19:10

Nu stiu de ce dar am impresia ca urmatoarea pe lista dupa Colterm este STPT-ul. Este doar o chestiune de timp pana pica daca nu se vor lua niste masuri corecte si cat mai repede... Se consuma mult si se produce putin si prost!..
1

#583 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 februarie 2022 - 21:09

Foarte multa lume cu idei bune aici pe forum, dar nimeni nu vrea sa ieie glontul de a lucra intr-o institutie unde ar putea schimba ceva, toti vor pomana de la "aia" de azi pe maine. Stau si ma intreb cati fac totusi suplimentare la locurile lor de munca asa doar de dragul "de a fi bine" si nu cer bani in plus, o fac doar ca sa fie treaba facuta bine. In contextul asta, nu stiu cine de la regie ar sta sa contribuie mai mult decat e nevoie intr-un loc de unde nu isi primeste salarul cum trebuie. Cine vede asta pe dos nu cred ca a lucrat intr-un colectiv vreodata, sa vada ca mereu din 10 oameni, doar 2-3 sunt cei care trag iar restul pur si simplu nu au capacitatea de a face prea mult ori nu vor pentru ca se simt luatid e fraieri.

Lumea este nemultumita de faptul ca tramvaiele noi ajung acum tarziu, dar uita ca Robu a fost acela care a spus ca "nu se preteaza tramvaie noi pentru Timisoara pentru ca sunt mult prea scumpe", si asta cu banii deja imprumutati pentru ele pe care a preferat sa ii deie cu dedicatie la Pascani... Asta e, devina is aia de la regie acuma ca nu pun osul sa faca proiecte ei dupa orele de program. Clar si eu daca as lucra sofer, sau chiar la birou, dupa o zii plina la lucru as venii acasa, mi-as ignora familia, m-as inchide in pivnita si pana dimineata cand merg inapoi la lucru, as scrie proiecte fantastice...
5

#584 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 februarie 2022 - 21:21

Vezi postareaTM79, la 03 februarie 2022 - 14:22, a spus:

...unii colegi din STPT, ar trebui sa puna mana sa scrie proiecte si sa creeze standarde de infrastructura si operare.

Avem un birou/serviciu special pentru chestii din astea, Biroul Proiecte Europene. Din pacate nu stiu atat de bine pe nimeni de acolo incat sa pot afla amanunte din activitatea lor.

Vezi organigrama, (publica pe site-ul nostru) partea din dreapta-sus.
2

#585 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 03 februarie 2022 - 21:42

@Gygyman6

De ce Aquatim-ul merge bine (zic eu) si se tot dezvolta extinzandu-se in judet (de multi ani) si cred ca si in dincolo de granitele judetului? Pentru ca ACOLO cineva munceste cu cap si se zbate sa atraga fonduri europene si chiar credite rambursabile. Si ar merge si mai bine daca in localitatile rurale cu conducte s-ar abona si mai multi clienti. insa unora nu le place apa (si sapunul) si descurca ca in urma cu 100 de ani.

De ce Retim-ul merge si se extinde si in judet, si in afara lui. Pentru ca si acolo exista oameni (sefi, ce-or fi?) care se zbat pentru dezvoltare... Ma si mir cum pot strange atata gunoi cat suntem noi in stare sa producem si mai ales acel gunoi clandestin.

Si unii, si altii au fost sub Robu si sub Ciuhandu si totusi...

Avantajul dintre astea doua o are Aquatimul pentru ca nici un abonat nu scapa netaxat fata de Retim unde mai sunt unii care produc gunoi si nu platesc pentru ridicarea lui.


La STPT, in conditiile in care doar jumatate din calatori isi plateau calatoriile, a fost nevoie de dublarea tarifului la bilete pentru o linie de plutire a societatii. In aceste conditii si mai multi calatori nu-si vor plati calatoria. Si unde ajungem in lipsa controlorilor care sa-si faca treaba ca la carte?

Dupa ce s-au dat gratuitati cu tonele, si in perioada Ciuhandu dar mai ales in perioada Robu, STPT-ul urmeaza Coltermul.
Ce-i cu prostia cu societatea metropolitana de transport (nu-i pot retine nici abrevierea)? Cine a nascocit o astfel de prostie? Vad ca nici Fritz nu-i da de capat si s-o desfiinteze.

Apropo, Fritz fiind german, de ce nu cauta o societate din Germania de transport public urban cu care sa faca o firma mixta cu STPTdupa modelul RETIM, cu care sa ne punem pe picioare?

Altfel nu vad ca putem merge in sus ci doar in jos...
5

#586 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 februarie 2022 - 22:04

Vezi postareamile, la 03 februarie 2022 - 21:42, a spus:

Ce-i cu prostia cu societatea metropolitana de transport (nu-i pot retine nici abrevierea)? Cine a nascocit o astfel de prostie?


Nu am stat sa studiez prea in detaliu, dar parca exista o lege (Legea 51/2006) ce prevede ca e obligatoriu sa existe astfel de entitati, adica Asociații de Dezvoltare Intercomunitară.
Daca ai chef de lectura, am gasit repede un link.

Citeaza

Asociaţiile de dezvoltare intercomunitară cu obiect de activitate serviciile de utilităţi publice sunt structuri de cooperare cu personalitate juridică de drept privat şi statut de utilitate publică recunoscut prin efectul legii, destinate exercitării şi realizării în comun a competenţelor autorităţilor administraţiei publice locale referitoare la furnizarea/prestarea serviciilor de utilităţi publice

0

#587 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 februarie 2022 - 22:29

Pai dl. Mile, de transport public ma mai lipsesc, merg pe jos/ i-au masina, dar apa curenta si gunoi... :rad_masa: De aia nu sunt probleme acolo, pentru ca sunt atat de necesare aceste utilitati, transportul public si caldura au alternative, de bine de rau, dar apa la bloc de unde poti avea daca nu dintr-o retea centralizata. La fel si gunoiul, daca nu vine masina sa il i-a, unde il arunc, tot in fata blocului?
Nu as baga mana in foc totusi ca sunt si aceste societati prea organizate. Retim-ul de exemplu lasa mult de dorit la igiena masinilor, da normal, cara gunoi, dar cand inca mai stateam in oras, nu odata am prins sa trec strada dupa o masina care lasa o dara lunga de zeama dupa ea... iar asta se intampla si acuma. Iar cu extinderea e discutabil. Cine ar putea sa tina piept? De exemplu la Giroc, se sparge gasca lui Toma, si asa Giroceana subcontracteaza la greu, e normal ca odata sabotata o firma, va fi subclasata de una cu buget mare in spate cum e Aquatim. Dar vom vedea daca si aici va fi ca in oras, cel putin sunt multe probleme la canalizare aici care am inteles ca se vor remedia.

Eu unul nu mai vad plata calatoriei ca pe un indice de luat in calcul si asta cred ca o face si Primaria cat si Regia. Daca pe o linie ai nevoie de capacitate mare, pui mai mult acolo si rezolvi problema, va fi si la noi "mass tranzit", doar ca nu chiar acuma. Ori la noi nu s-a segregat vreodata orasul din punctul asta de vedere, desi e clar ca exista zone din oras unde sunt concentratii de familii mai nevoiase, unde si gradul de civilizatie este mai scazut si clar acolo ai cele mai multe calatorii fara bilet. Nu zice nimeni ca nu trebe sa treaca 7 prin Fratelia, dar nu zice nimeni ca ar trebuii sa opreasca chiar peste tot...

Societatea Metropolitana cred ca exista pentru ca asa este legislatia la noi, cred ca si la Bucuresti au ceva similar.

Despre restul nu discut, n-am fost la botezul omului nici la starea civila cand l-au inzestrat parintii cu numele asta. Daca il chema Costica, probabil lumea spunea ca isi face bretonul pe stanga si trebe pe dreapta. Am mai auzit si ca ar fi nazist, asta doar pentru ca e neamt :rad_masa: . Nu il laud, si nu am inca o parere, dar sincer, cand trec pe la Jiul nu vad vreo placa cu numele lui cum si-a pus predecesorul. Oricum, orasul a fost aici inaintea acestor oameni, si va mai ramane aici si dupa ei, depinde de fiecare cat de bine ne facem treaba ca sa arte si sa fie frumos. Altfel, linistit pot spune, ca asa cum este acuma, este ceea ce ne si place, altfel nu am face ceea ce facem, si nu ma uit mai departe de locurile de parcare de pe la supermarket-uri unde stau comode cosurile lasate de cei "importanti". Acolo cine-i devina?

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 03 februarie 2022 - 22:32

2

#588 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 04 februarie 2022 - 01:46

Orice lege se poate schimba daca este proasta. Trebuie ca cei care care lucreaza sub legi proaste sa semnaleze acest lucru si ea se poate indrepta. Daca aceste legi proaste sunt nationale, atunci lucrurile merg prost si la altii din tara. Dar se pare ca nu merg prost la toti si atunci care ar fi explicatia?

Apoi nu exista si o lege care sa-l constranga pe goe sa-si plateasca datoriile catre stpt? Daca nu exista asemenea lege, atunci ar trebui creata! Dar de ce nu se doreste crearea de legi corecte? Stie cineva raspunsul?

Practic ne dam singuri la geoale si dupa ne miram, unii dintre noi iar altii nici nu-si pun intrebari...

La Bucuresti nu stiu sa existe o societate metropolitana. Si nici la Constanta. Poate gresesc si ne lamureste vreun coleg informat.

PS Nu-mi dau seama de ce multi se gandesc ca doar la periferie se face blatul, in Fratelia, in Freidorf, vezi doamne cartiere sarace. Ani de zile aud placa asta. Daca ati circula cu mtc-uri, ati vedea ca se face blat si in 700, si in Maria, si in Traian si peste tot. Odata nu mi se intampla sa vad ca toti valideaza.
Si daca la noi nici nu mai conteaza daca calatorii isi platesc calatoriile, de ce in vest se pune accent mare pe acest lucru? Pentru ca CONTEAZA! Nu scapi de bilete tot asa cum nu scapi la noi de platitul apei la bloc, precum zici ca n-ai alternative...
Apropo de apa la bloc, si daca tehnic s-ar distribui apa de la mai multi furnizori, deci alternative, tot nu scapi de plata ca si la CATV sau telefonie.
Si daca ar fi doua trei firme de transport in comun urban, tot nu scapi de plata prin alte parti. Si daca mergi cu masina personala, tot nu scapi de plati, combustibil, asigurare, verificari tehnice, etc.

Oricum avem pareri diferite pe anumite subiecte si asta nu de ieri sau azi ci de multa vreme... :beer2:
1

#589 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 februarie 2022 - 10:49

@ TM79

Iar ne-am contrat degeaba pe tema utilajelor (am spus clar la momentul respectiv ca nu am informatii si ca ce scriu e doar parerea mea)... :Facepalm_emote_gif:
Ce am reusit sa aflu azi din sursa de incredere, e ca primaria s-a angajat sa cumpere un utilaj universal, deci probabil chiar Unimog, cum imi spunea "sursa".
Separat de aceasta achizitie, Sectia Tramvaie a comandat sistemul acela hidraulic de repunere pe linie, ce probabil va fi conectat atunci cand e nevoie la Unimog.
_______________________________________________________________

Vezi postareamile, la 04 februarie 2022 - 01:46, a spus:

La Bucuresti nu stiu sa existe o societate metropolitana. Si nici la Constanta. Poate gresesc si ne lamureste vreun coleg informat.


Ba da, exista: "Autoritatea Metropolitana de Transport Bucuresti – A.M.T.B., este institutie publica cu personalitate juridica, in subordinea Ministerului Transporturilor.
A.M.T.B. este institutia publica desemnata sa asigure politica privind planificarea strategica, monitorizarea si avizarea activitatilor privind autorizarea, organizarea si controlul functionarii serviciilor de transport public de calatori in zona metropolitana Bucuresti, pentru transportul cu metroul, autobuze, microbuze, tramvaie, troleibuze, trenuri regionale si transport naval." http://www.amtb.eu/


Citeaza

Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Transport Public Constanța
„Structura pe care am creat-o astăzi va genera o reţea integrată de transport, eficientă din punct de vedere al costurilor, și care va îmbunătăți consistent accesibilitatea cetățenilor din Zona Metropolitană la serviciile de transport public, într-o primă etapă în localităţile Năvodari, Cumpăna, Ovidiu și Mihail Kogălniceanu. Alături de ei am făcut Constanţa normală. Datorită lor municipiul nostru are viitor”, a transmis Decebal Făgădău.

Citește mai mult: https://tomisnews.ro...blic-constanta/ | TOMIS NEWS

3

#590 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 04 februarie 2022 - 13:36

AMTB e oale și ulcele de câțiva ani, și era la Ministerul Transporturilor.
Între timp, PMB a înființat o nouă asociație metropolitană de transport sub forma unui ONG, ADI TPBI (Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov). Ei fac traseele, aprobă contractele de delegare și stațiile, practic tot ceea ce ține de transport public la nivel administrativ și de interfață cu cetățenii.
1

#591 Useril este offline   qew00 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 02 ianuarie 22

Postat 04 februarie 2022 - 16:05

Si totusi inapoi la subiect:
Astazi 4 Februarie circula tramvaiul Bozankaya sau nu?
0

#592 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 februarie 2022 - 18:43

Nu. In acest moment, online sunt doar 1001 si 1002, ambele fiind in depou, in Dambovita. Eu mi-am spus parerea si de ce cred ca pana nu vom avea dispozitivele de repunere pe linie nu le vom vedea pe traseu. Sincer, acum dupa ce vad cat e de complicata repunerea dupa o deraiere, ma mir ca au avut curajul sa faca probele acelea pentru omologare. Parerea mea.
Sa zicem ca are loc o deraiere in curba de la Gara, cele 5 tronsoane blocand ambele sensuri de circulatie... Ce faci? Chemi o echipa de la Budapesta? Ramane intersectia blocata o zi-doua?
2

#593 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 04 februarie 2022 - 20:01

Pai si nu era normal ca acest utilaj sa soseasca cel putin odata cu tramvaiele noi? Primul tramvai a stat in teste 6 luni de zile. Era o perioada suficienta pentru achizitia acestui utilaj.

Apoi hala in care vor fi service-ate tramvaiele noi nu stiu daca macar este gata proiectarea ei dar executia? Nu era normal ca macar sa fie pe terminate constructia ei in acest moment sau chiar gata?


Legat de societatile metropolitane, iata am primit raspunsul colegului de la Bucuresti. Probabil ca si in Constanta stau la fel (de prost) lucrurile. Si atunci nimeni nu se gandeste sa umble pe la acea lege (natioanala) invocata mai sus?
Si acolo (B si CT) sunt datoare (vandute) societatile metropolitane catre cele de transport in comun ca la noi? Sau ele nu-l au pe un goe pe acolo? Intreb doar.

Incredibil sa astepti tramvaie noi un an - doi si cand iti vin, sa nu le poti folosi din diverse motive organizatorice si logistice. Nu stiu daca se mai intampla in lume asa ceva?
1

#594 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 februarie 2022 - 20:48

Vezi postareamile, la 04 februarie 2022 - 20:01, a spus:

... sa nu le poti folosi din diverse motive organizatorice si logistice.

Mile, asa cum scriu in aproape fiecare postare, asta e parerea mea si de asta cred eu ca e o retinere in a le scoate pe traseu, sau mai bine spus a-l scoate, ca doar unul e receptionat.
Daca voi avea ceva informatii care sa-mi contrazica opinia, o sa scriu imediat. Poate sunt alte cauze sau si alte cauze. Chiar nu stiu mai multe.

Ce s-ar fi intamplat de exemplu daca era un Bozankaya in teste pe linia 9 exact in momentul cand acel vagon a luat-o pe linia spre Balcescu, sau vira chiar Bozankaya pe macazul facut/lasat aiurea de cineva inainte de a trece el pe acolo. (coliziune frontala si deraiere cu un vagon de 2 miloane de euro) Nici nu imi pot imagina... Cred ca si pe Al Jazeera apaream. :Facepalm_emote_gif:
2

#595 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 februarie 2022 - 01:08

Atac doar faptul ca nu s-au organizat lucrurile asa cum ar fi fost firesc.
Ce spui tu este logic, au iesit cu tramvaiul pe strada fara sa aibe cu ce-l ridica in caz de deraiere, un risc enorm...
Critic faptul ca nu s-au pregatit din timp pentru sosirea tramvaielor cu tot ce trebuie, doar se stia cand vor veni...

Si da, se putea intampla un accident cu el similar celuia de la Rebreanu-Drobeta...
Apropo, se stie ceva in plus legat de acel accident, a trecut ceva la stanga inaintea tramvaiului care mergea catre judetean?

Situatia este ca si cand imi comand mobila noua si scumpa care-mi vine la adresa dar eu n-am ridicat inca casa si o pun in curte pana ridic casa...Cam asa s-a intamplat in cazul nostru cu tramvaiele turcesti.
1

#596 Useril este offline   qew00 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 02 ianuarie 22

Postat 05 februarie 2022 - 02:05

In mod normal ar trebui investigatii si anchete. Exact ce zici ti Florin ca nu s-a facut trebuia facut deja.

Dar cand s-au grabit sa il inaugureze, a fost ok tramvaiul, trebuiau pozele si articolele bombastice in ziare si pe online cu “cel mai performant tramvai din lume”. Ca daca arata frumos lumea nu stie si are impresia ca e o bijuterie tehnica.

Sincer, atat faza din administratia robu cat si ce e acum sub administratia fritz arata incompetenta la nivel administrativ(PMT) si tehnic(RATT).
0

#597 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 05 februarie 2022 - 06:58

Vezi postareamile, la 04 februarie 2022 - 20:01, a spus:

Si acolo (B si CT) sunt datoare (vandute) societatile metropolitane catre cele de transport in comun ca la noi? Sau ele nu-l au pe un goe pe acolo? Intreb doar.

Oho, sunt destule. Către STB, TPBI avea prin septembrie datorii de 839.582.052,91 lei pentru prestarea serviciului de transport. Aproape cât tot contractul cu Astra pentru cele 100 de tramvaie noi (fără TVA).

Vezi postareamile, la 04 februarie 2022 - 20:01, a spus:

Incredibil sa astepti tramvaie noi un an - doi si cand iti vin, sa nu le poti folosi din diverse motive organizatorice si logistice. Nu stiu daca se mai intampla in lume asa ceva?

Da, se întâmplă, dar cred că doar în România.
1. Iași s-a fript la omologare, așijderea vouă. Au depus un munte de dosare la AFER și stau să li se omologheze tramvaiele (deja al 4-lea e pe drum). Mai rău e că opinia publică, și-asa împotrivită cu obstinație turcismelor, face comparația cu PESA, care a livrat 16 tramvaie în 4 luni, din care circulă toate, când Bozankaya se chinuie cu un tramvai pe lună și nu poate să-și scoată omologarea. Adăugați tramvaiul imobilizat de la voi și vă dați seama ce furtună iese.

Bine, Iașiul mai face o prostie: bagă PESA la greu pe linia 9, care nu e prevăzută în proiect, și s-ar putea să ia niste bobârnace de la UE.

2. Reșița și infrastructura ei sunt un caz care sigur se va manifesta (atenție, de viitor). Abia se chinuie cu licitația pentru niște lucrări care trebuie finalizate în decembrie 2023 (în caz contrar, va returna banii). Între timp, s-au comandat 13 tramvaie bidirecționale de la Durmazlar (tot turci, ăia de la care voia Firea tramvaiele și care au făcut Astra să aibă o criză de nervi; restul e istorie). Primul tramvai ar trebui livrat în iulie, dar cu infrastructură nada și depoul sub orice critică, va ajunge la Timișoara, unde, probabil, își va face și omologarea. Norocul lor e că s-au gândit că va dura omologarea, așa că restul tramvaielor vin din 2023.

Cu alte cuvinte, pe lângă tramvaiele Bozankaya, ar trebui să vă bucurați temporar și de câteva Durmazlar. :)
0

#598 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2363
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 05 februarie 2022 - 09:36

Legat de intenția de modernizare a stațiilor de pe traseul liniei 1, despre care am aflat din presa ca s-a demarat licitația pentru proiectare am o nelamurire: eu am înțeles ca se dorește coborârea nivelului stațiilor de pe traseul liniei 1 pentru a fi compatibile cu noile tramvaie low floor, dar majoritatea acestor stații sunt în special în zona centrala sunt comune pentru alte trasee foarte frecventate pe care circula din plin tramvaiele vechi Hansa Armonia etc nu va fi mult mai dificila urcarea și coborârea în acestea pentru persoanele în vârstă sau cele cu dizabilități locomotorii?
0

#599 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 februarie 2022 - 10:46

Vezi postareamile, la 05 februarie 2022 - 01:08, a spus:

Apropo, se stie ceva in plus legat de acel accident, a trecut ceva la stanga inaintea tramvaiului care mergea catre judetean?

Am inteles ca asta ar fi varianta, dar se "ancheteaza" deocamdata.

Cam asa s-a intamplat in cazul nostru cu tramvaiele turcesti.

Corect. Doar ca asta nu inseamna ca mobila din exemplul tau e proasta din cauza asta, cum s-ar intelege din postari ale colegilor ce critica fabricantul vagoanelor.

2

#600 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 februarie 2022 - 13:16

Tot apropo de discutiile de mai sus, cunoaste cineva daca cei de la Iasi si Cluj au in dotare utilajul asta special de repunere a tramvaielor pe linie in cazul unor deraieri avand in vedere ca au tramvaie Pesa in exploatare de ceva vreme?
La fel si cei de la Oradea care au Siemens de peste 10 ani?...
3

Arata acest topic


  • (58 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi