București
#161
Postat 08 iulie 2009 - 22:32
#162 Guest_zofei.2006_*
Postat 09 iulie 2009 - 12:00
#163
Postat 09 iulie 2009 - 14:43
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 15 iulie 2009 - 06:19
#165 Guest_zofei.2006_*
Postat 09 iulie 2009 - 17:55
#166 Guest_zofei.2006_*
Postat 09 iulie 2009 - 20:48
In memoria ziaristului belgian Danny Huwe, cazut in Revolutia din 1989, incepand cu data de 10.07.209, denumirea statiilor 'Razoare', situate pe traseul liniei 137, in ambele sensuri, precum si cea pentru liniile 69,90,91,96,126,168,268,368, amplasata pe Drumul Sarii, sens centru, respectiv pe Bd. Geniului pentru linia 139, se modifica in 'Piata Danny Huwe'.
Va las sa comentati acesta schimbare care nu trebuia facuta, nu avea rost






#167
Postat 09 iulie 2009 - 20:49
#168
Postat 09 iulie 2009 - 21:31

#169
Postat 09 iulie 2009 - 21:37
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 15 iulie 2009 - 06:19
#170
Postat 09 iulie 2009 - 23:11
http://www.youtube.c...h?v=FRBrpKV7Pk8.
http://www.youtube.c...h?v=BVHGvBbBmq8
#171 Guest_zofei.2006_*
Postat 11 iulie 2009 - 17:09




#173
Postat 11 iulie 2009 - 18:43
#174 Guest_zofei.2006_*
Postat 11 iulie 2009 - 20:20

#175
Postat 11 iulie 2009 - 20:37
Autobuzul #4235 are şasiul făcut praf (a luat forma unei banane după impact). Vehiculul în sine o să trebuiască aproape reconstruit de le zero. Desigur şi birocraţia e mare, deci mai durează.
#1197 se descurcă destul de bine.
Metrourile circulă greu pe porţiunea Eroilor - Grigorescu din cauza faptului că IVA nu are ATO, iar instalaţiile de sigurnaţă pentru IVA NU MAI EXISTă. Practic, se merge în cale liberă, cu ordin de circulaţie de la impegatul de mişcare din staţie (se dă prin staţie, nu pe hârtie ca la CFR Călători). La fel stă situaţia pentru Bombardiere pe porţiunile fără ATO, unde se circulă cu maxim 60 km/h şi tot cu ordin de circulaţie (softul BMurilor nu permite circulaţia cu mai mult de 60 km pe secţiile fără ATO/ATP şi cu 80 km/h pe secţiile cu ATO/ATP). Există totuşi IVA cu ATO: cele pentru M4.
#177 Guest_zofei.2006_*
Postat 11 iulie 2009 - 22:29

#178
Postat 11 iulie 2009 - 22:42
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 15 iulie 2009 - 06:19
#179
Postat 11 iulie 2009 - 22:47
cseh_17, la 11 Jul 2009, 21:39, a spus:

ATO = Automatic Train Operation, mai pe româneşte pilot automat. Face tot ce ar face mecanicul, mai puţin deschiderea uşilor, farurile, iluminatul şi alte ,,nimicuri". Ca să fie folosit e necesar să fie echipamentele instalate pe tren, dar şi pe linie, ca sistemul să îşi dea seama când se apropie staţia, când trebuie să reducă viteza, când trebuie să accelereze ş.a.m.d.. Bombardierele au toate ATO, dar la IVA nu au decât cele pentru M4. M1, M2 şi M4 au sisteme ATO la nivelul liniei pe toată lungimea, M3 numai pe porţiunea comună cu M1. Ca să se poată folosi sistemul trebuie să se demonstreze că mecanicul e la locul lui. La IVA trebuie să ţină apăsată maneta. La Bomabrdier nu ştiu, aflu luni la însoţire.
ATP = Automatic Train Protection ... IVA foloseşte INDUSI, Bombardierul are alt sistem (considerat mai sigur). Pe M1 şi M2 nu mai există indcutoarele pentru instalaţia INDUSI. Pe restul reţelei există numai inductoare (şi doar pe alocuri instalaţie pentru Bombardiere, precum la staţia ANghel Saligny).
#180
Postat 11 iulie 2009 - 22:48
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 15 iulie 2009 - 06:19