STP Timișoara Forum: Skoda Irisbus - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »

Skoda Irisbus Citelis 24 Tr - Iveco Evaluare topic: ***** 4 Voturi

#121 Useril este offline   Ciup 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 262
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Sys Admin, IT

Postat 06 mai 2008 - 20:48

Parbrizul se poate crapa si daca sare o piatra in parbriz de la un alt vehicul dar putin probabil ,in acest caz nu este inclus in garantie.
Asa este prea repede si totusi nu doar la un singur vehicul , imi dau seama acum ca sunt mai putin calitatibe decat autobuzele Mercedes.
0

#122 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 06 mai 2008 - 21:05

Aceste troleibuze nu sunt asigurate? Nu au facute un fel de full casco exact ca la masini in caz de astfel de avarii?
0

#123 Useril este offline   Claudiu 

  • RATT staff
  • PipPipPip
  • Grup: RATT Staff
  • Postari: 126
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:electronica

Postat 06 mai 2008 - 22:05

Chestia cu saritul pietrelor as intelege-o la circulatia in afara orasului. Nu cred ca e cazul.
Troleibuzele au oricum full-casco.
0

#124 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 mai 2008 - 19:49

Nu sunt impotriva noilor troleibuze ,ci dinpotriva imi plac tare mult, dar simt nevoia sa spun ca la intrebare a multor membrii de pe forum care spunea ca de ce s-au cumparat autobuze Mercedes,si nu altele mai ieftine ,am aflat raspunsul! Oricat am fi de tolernti observam ca nici nu au trecut bine 3-4 luni de la venirea noilor Skoda ca deja apar probleme :usi stricate ,neoane care nu ard ,parbriz crapat! In concluzie ,eu zic ca la intrebarea de ce Mercedes raspunsul se subintelege :rolleyes:
0

#125 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 mai 2008 - 20:35

Din moment ce se organizeaza o licitatie, e clar ca va castiga cel mai ieftin, dar care indeplineste toate conditiile din caietul de sarcini. Deci probabil Mercedes era cel mai ieftin care indeplinea conditiile, la fel ca si Skoda.
Din pacate (sau poate din fericire :rolleyes: ) primarul sau directorul RATT nu pot sa spuna: "Mai, am vazut eu autobuzele alea meseriase, hai sa luam 20-30 de bucati, ca tare mi-au placut" http://www.ratt.ro/f...tyle_emoticons/default/radmasa.gif
0

#126 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 07 mai 2008 - 21:01

De parca nu se poate stipula in caietul de sarcini un mic amanunt cum a fost ultima data "rezervor din inox" care sa avantajeze ca prin minune o firma anume, singura care sa aibe asa ceva? :rolleyes:
Desigur, este vorba de Iveco IrisBus.
0

#127 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 mai 2008 - 21:10

Daca firma e serioasa si cu o capacitate financiara reala schimba rezervorul din tabla zincata cu unul din inox (tot in banii aia) si a rezolvat problema. :rolleyes:

Offtopic: Realitatea e ca ma bucur ca la masina actuala am scapat de rezervorul ala penibil din tabla, care rugineste masiv. Am din plastic si pare super ok.
0

#128 Useril este offline   Ciup 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 262
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Sys Admin, IT

Postat 07 mai 2008 - 21:41

Apropo de cea zis Cseh_17 mai sus , exact asta am vrut sa spun si eu ca mi se par mai calitative Mercedes.Dar am observat ca la Skoda aerul conditionat este mai eficient sau nu stiu cum sa zic este mai puternic in comparatie cu cel de pe autobuz.In 5 minute de AC la maxim se face un frig cum nu prea se face pe Mercedes la maxim nici in 10 minute ,relativ.
0

#129 Useril este offline   Claudiu 

  • RATT staff
  • PipPipPip
  • Grup: RATT Staff
  • Postari: 126
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:electronica

Postat 07 mai 2008 - 22:19

Vezi postareacseh_17, la May 7 2008, 20:49, a spus:

Nu sunt impotriva noilor troleibuze ,ci dinpotriva imi plac tare mult, dar simt nevoia sa spun ca la intrebare a multor membrii de pe forum care spunea ca de ce s-au cumparat autobuze Mercedes,si nu altele mai ieftine ,am aflat raspunsul! Oricat am fi de tolernti observam ca nici nu au trecut bine 3-4 luni de la venirea noilor Skoda ca deja apar probleme :usi stricate ,neoane care nu ard ,parbriz crapat! In concluzie ,eu zic ca la intrebarea de ce Mercedes raspunsul se subintelege :rolleyes:

Nici eu nu sunt impotriva noilor troleibuze, daca s-a inteles asta imi cer scuze ca nu am fost mai explicit. Mai degraba ma irita modul cum se fabrica in ziua de azi orice produs, din orice domeniu, totul se reduce la profit, iar din punct de vedere tehnic lucrurile se imping pana la limita rezistentei, nu se mai lasa marje de siguranta - de aici fiabilitatea scazuta. Un radio, un televizor sau o masina facute acum 40 de ani functionau aproape sigur 20 de ani, folosite corect. In schimb cele din ziua de azi, daca apuca 10 ani, e mare minune.

Vezi postareaCiup, la May 7 2008, 22:41, a spus:

Dar am observat ca la Skoda aerul conditionat este mai eficient sau nu stiu cum sa zic este mai puternic in comparatie cu cel de pe autobuz.In 5 minute de AC la maxim se face un frig cum nu prea se face pe Mercedes la maxim nici in 10 minute ,relativ.

Diferenta de eficienta pe care ai observat-o se datoreaza in principal modului in care se alimenteaza cu energie cele doua instalatii. La troleibuze compresorul climatizarii este antrenat de un motor electric, care-si primeste energia din reteaua de contact, exact atata cata cere sistemul de reglaj al climatizarii. La autobuze, compresorul climatizarii primeste energie de la motorul termic, printr-un ambreiaj comandat de catre sistemul de reglaj al climatizarii. Dar daca, din diverse cauze (circulatie aglomerata, opriri dese, etc.) motorul termic nu este pus sa functioneze la o turatie sufucient de mare, transferul de energie spre compresor este mic, in consecinta si efectul de racire este scazut.
Si mai este un factor: la troleibuze, reglajul climatizarii pentru salonul pasagerilor se face printr-un termostat la care soferul nu are acces (se prescrie o temperatura si sistemul porneste / modifica puterea / se opreste / pentru a mentine acea temperatura), in timp ce la autobuze reglajul se face manual, de la bord (nu in temperatura, ci pe o scara arbitrara, intre minim si maxim).
0

#130 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 mai 2008 - 21:46

Imi aduc aminte cand abia sosisera autobuzele Mercedes, am "butonat" la comenzile instalatiei de climatizare si imi parea extrem de eficienta (se racea mai tare decat intr-un autoturism dotat cu AC). Bun e adevarat ca in vehicul eram doar 3-4 oameni, dar totusi cred ca soferul seteaza o temperatura mai ridicata. Sa nu uitam si faptul ca acum nu este inca nici pe departe atat de cald cum va fi la vara si probabil de aceea pare clima de pe troleibuz atat de eficienta.
0

#131 Useril este offline   Ciup 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 262
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Sys Admin, IT

Postat 08 mai 2008 - 23:14

Parerea mea este ca atata timp cat climatizarea porneste automat atunci cand temperatura creste peste o anumita temperatura este aproximativ perfect ca se mai trezeste cate un nerabdator sau nerabdatoare care mai deschide un geam crezand ca intra racoare :rolleyes: .
0

#132 Useril este offline   Claudiu 

  • RATT staff
  • PipPipPip
  • Grup: RATT Staff
  • Postari: 126
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:electronica

Postat 09 mai 2008 - 19:30

La ora actuala temperatura la care porneste clima este 21 sau 22 de grade. La temperatura asta nu stiu daca-i vine cuiva cheful sa deschida geamul. Zic eu ca-i destul de racoare.
0

#133 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 10 mai 2008 - 19:11

Am auzit azi discutandu-se in troleibuz ,ca cica Skodele au fost aduse din Ungaria ,si doar primele 5 sunt din Cehia? E adevarat?

Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 10 mai 2008 - 19:11

0

#134 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 mai 2008 - 19:32

Da. Sunt si din Ungaria si din Cehia.
0

#135 Useril este offline   propper 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 54
  • Inregistrat: 24 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara (Banat)
  • Interese:mijloace de transport in masa (inclusiv trenuri)

Postat 15 mai 2008 - 16:11

Azi am vazut ceva ciudat... era o Skoda pe linia 18 ... care nu mai avea trolee de cand eram eu in calsa a 9-a sau ceva de genu ... ma rog... era troleu pe 18... era Skoda... dar mergea pe motorina... (si mergea fain... adica a trecut vajaid pe langa mine pe aradului... intre marasti si piata consiliul europei.

Are si portiuni unde merge electric? sau a fost ceva de urgenta in locul unui Mercedes lipsa...sau pt ora de varf?
0

#136 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 mai 2008 - 07:12

S-a discutat. Vezi aici: despre troleibuze pe linia 18
0

#137 Useril este offline   Claudiu 

  • RATT staff
  • PipPipPip
  • Grup: RATT Staff
  • Postari: 126
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:electronica

Postat 16 mai 2008 - 17:49

Iar faptul ca mergea pe diesel era urmare a penei de curent care a afectat partea centrala a orasului.
0

#138 Useril este offline   Ciup 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 262
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Sys Admin, IT

Postat 19 mai 2008 - 13:50

Ce sa intamplat astazi cu un Skoda de pe linia 18 de a trebuit sa fie tractat ?
0

#139 Useril este offline   Claudiu 

  • RATT staff
  • PipPipPip
  • Grup: RATT Staff
  • Postari: 126
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:electronica

Postat 19 mai 2008 - 17:11

S-a defectat, pur si simplu. Chiar daca sunt noi, lucrurile se mai defecteaza uneori. Totul e ca acest lucru sa nu se intample suparator de des.
0

#140 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 19 mai 2008 - 17:25

Azi pe 15 am observat pe un Skoda o tablita pe care scria:"CIRCULA CU ASPIRANT "
ce vrea sa insemne asta?
0

Arata acest topic


  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi