Made in Romania Un topic cu poze si intamplari unice in Romania
#421
Postat 02 iulie 2020 - 18:31
Și acum nu doresc să se interpreteze că aș avea ceva cu Astra - dimpotrivă, respect producătorii români din tot sufletul, în ciuda eșecurilor -, însă managementul Astra mi se pare foarte prost. În primul rând, că fac tot felul de declarații "bombă"; de exemplu, fostul director, Sârbu, spunea despre Imperio că e cel mai bun, econom (sau altceva de genul acesta, declarația e în acel video de la topicul pentru Arad) tramvai din lume, după ei. Apoi, ordinea livrărilor este făcută cam după ureche. Semnează Cluj și Oradea prin octombrie 2018, dacă nu mă înșel, contracte pentru Imperio, vine și Aradul în mai 2019 cu contract și primele unde vin? La Arad (7 luni), față de Cluj și Oradea (18 luni), și atenție, e vorba de același model.
P.S. Ar binevoi un moderator sau un administrator, vă rog, să mute ultimele mesaje (despre Astra) într-un topic nou, despre producători români de mijloace de transport sau pur și simplu pentru producători români în general? Topicul curent a fost creat cu alt scop și cred că îl poluăm cam prea tare cu discuțiile despre Astra.
#422
Postat 04 iulie 2020 - 13:56
GPS, la 08 octombrie 2019 - 16:34, a spus:
(de la topicul de Arad)
Se pare că nu e troleibuz, ci autobuz electric. Iată ce a declarat Blidar cu privire la acesta:
Citeaza
"Ne gândim și la autobuze electrice, suntem în teste de câtva timp. Bateriile sunt de fapt cele care asigură autonomia. La ora actuală sunt grele, de volum și nu am obținut o autonomie care să ne satisfacă pe noi, de la 180 de kilometri în sus", a explicat Valer Blidar, la ZF Live.
"Am adus baterii care teoretic ar fi trebuit să ne asigure o autonomie de peste 180 de kilometri, vreau să vă spun că nu am reușit să ajungem la 120. Și fabricanții de baterii nu sunt cei mai cinstiți furnizori. Una este în teorie, alta este în practică", a mai spus proprietarul Astra Vagoane Călători.
Acesta a subliniat că proiectul autobuzului electric nu este însă abandonat și că se fac în continuare teste, preocuparea companiei fiind să aibă toată tehnologia pusă la punct, pentru upgradarea modelului.
Mai multe orașe din România au organizat în ultimii doi ani licitații pentru autobuze electrice, însă compania din Arad nu s-a înscris la niciuna din proceduri.
Autobuzul electric produs la Arad este vopsit în schema de culori specifică firmei Astra, galben cu verde, potrivit unor imagini (galerie foto) surprinse în octombrie anul trecut cu ocazia vizitei în fabrică a primarului Aradului, Călin Bibarț.
Sursa: Economica.
#423
Postat 04 iulie 2020 - 18:01
http://www.ratt.ro/f...ndpost&p=155792
#428
Postat 20 septembrie 2020 - 14:06
#429
Postat 14 decembrie 2020 - 22:34
Citeaza
Îi felicit pe cei de la Hidroelectrica care au făcut un nou pas, se manifestă activ pe piața de furnizare și au venit cu o ofertă bună pentru români. Odată cu liberalizarea pieței de energie, de la 1 ianuarie 2021, pentru energia activă livrată consumatorilor casnici prețul se va reduce de la 0,255 de lei/kWh, la 0,245 lei/kWh în primul semestru al anului viitor.
Da, facturi mai mici pentru români!"
Asta ori e cretin, ori face mishto de noi! Se ieftineste curentul cu 1 ban pe kilowatt.
#430
Postat 21 februarie 2021 - 13:21
Noi ne-am batut joc de productia MADE IN ROMANIA.
https://www.zf.ro/ev...VVWJcCnlBbEZ5vY
Ludovic Orban: Iveco a început construcţia unei fabrici de 50 de milioane de euro în Dâmboviţa, unde va asambla camioane pentru Armata României
Iveco doreşte să îşi intensifice prezenţa în România, inclusiv prin deschiderea unui birou regional, după ce a început, recent, construcţia unei fabrici de camioane în Dâmboviţa, unde va asambla camioanele pentru armata României, anunţă liderul PNL, Ludovic Orban.
„Am avut, astăzi, la Parlament, împreună cu preşedintele Senatului, Anca Dragu, o întâlnire cu reprezentanţii IVECO, o companie care a decis, într-o perioadă dificilă, legată de pandemia de coronavirus, să investească în ţara noastră. Eforturile guvernului PNL de a menţine economia românească pe un trend ascendent au avut ca efect pozitiv încrederea investitorilor de a-şi lansa noi proiecte în România”, scrie pe Facebook Ludovic Orban.
El precizează că IVECO a început, recent, construcţia unei fabrici de camioane în Dâmboviţa, unde va asambla camioanele pentru armata României, o investiţie de aproximativ 50 de milioane de euro, şi care va crea în primă fază 200 de locuri de muncă directe în această capacitate de producţie.
„Am fost bucuros să aflu de la reprezentanţii companiei că doresc să îşi intensifice prezenţa în România, inclusiv prin deschiderea unui Birou Regional în ţara noastră. Prioritatea actualei coaliţii de guvernare o reprezintă investiţiile, singura şansă de dezvoltare a României”, conchide Orban.
Aceasta postare a fost editata de raducu: 21 februarie 2021 - 13:28
#433
Postat 16 septembrie 2021 - 21:42
#434
Postat 20 septembrie 2021 - 20:45
Citeaza
#435
Postat 04 noiembrie 2021 - 11:43
Citeaza
În urma verificărilor, autoturismul a fost respins, iar Registrul Auto Român nu a eliberat cartea de identitate a autovehiculului, din cauza neconformitățiilor comenzilor conducătorului auto.
#436
Postat 08 noiembrie 2021 - 11:32
De ce ai inversa pedalele. Daca nu ma insel, chiar si modelele din UK au ordine pedalelor neschimbata... Deci nici macar acea varianta nu e valida.
#437
Postat 08 noiembrie 2021 - 11:42
#438
Postat 15 noiembrie 2021 - 10:10
Aceasta postare a fost editata de Bryant: 15 noiembrie 2021 - 10:11
#440
Postat 25 februarie 2022 - 21:56