Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 06 iulie 2009 - 19:59
Un nou lot de Wegmann din Bremen 2009
#101
Postat 06 iulie 2009 - 19:58
Nu stiu cat de mare e capacitatea muzeului, insa bineinteles ar fi de dorit sa se pastreze cate un exemplar al fiecarui model. Trebuie gandit si in perspectiva. Peste ...50 de ani de ex. un Duewag, o Hansa sau un Wegmann vor fi probabil unicate in Europa de sud-est. Iar un muzeu al transportului public poate atrage clienti, de ex. muzeul cailor ferate din Nürnberg este una din atractiile orasului, vizitat si de catre turistii americani si asiatici. Insa pentru asta ar fi nevoie si de implicarea primariei. Oricum orasul nu abunda de obiective turistice, deci unul in plus nu strica.
#102
Postat 06 iulie 2009 - 20:20
Poate e hotarare de moment.
Probabil Hansa va fi pastrat unul acum, caci Wegmann, cum or sa mai vina, vor mai fi in viitor prin circulatie, apoi pastrat unul.
Probabil Hansa va fi pastrat unul acum, caci Wegmann, cum or sa mai vina, vor mai fi in viitor prin circulatie, apoi pastrat unul.
#103
Postat 06 iulie 2009 - 20:37
Deocamdata asta e tot ce stiu despre pastrarea in muzeu. Ce am mai aflat e ca vor mai fi inca cinci tramvaie pe langa acest prim lot de cinci. (nu se stie inca o data exacta)
#105
Postat 06 iulie 2009 - 20:41
Oricum RATT are deja o colectie valoroasa de tramvaie "monument", totul consta in conservare si in marirea colectiei, atunci cand se vor retrage definitiv anumite tipuri din circulatie.
#107
Postat 07 iulie 2009 - 08:30
Sa inteleg ca aceste 10 garnituri sunt ultimele pe care le vom mai primi din Bremen?
Cam nasol.
Cam nasol.

#108
Postat 07 iulie 2009 - 08:35
Sunt ultimele care mai exista, inafara de SCOALA si , acel PARTYWAGEN (sper ca am scris corect), si vreo 2 exemplare pentru muzeul deacolo...
#109
Postat 07 iulie 2009 - 08:37
Asta e nasol...
Dar la noi de ce trebuie sa caseze tramvaiele mai vechi daca le aduc pe astea noi? Daca au circulat pana acum, de ce n-o mai pot face in continuare?

Dar la noi de ce trebuie sa caseze tramvaiele mai vechi daca le aduc pe astea noi? Daca au circulat pana acum, de ce n-o mai pot face in continuare?
#110
Postat 07 iulie 2009 - 10:47
Singurele Wegmannuri care nu vor parasi Bremen-ul nicio data sunt 3561 si unul pentru muzeu.
Cel de scoala, imi face impresia ca intr-un final il trimite si pe ala. Totusi tramvaiele care se fabrica acum nu mai au astfel de controlere.
Cel de scoala, imi face impresia ca intr-un final il trimite si pe ala. Totusi tramvaiele care se fabrica acum nu mai au astfel de controlere.
#111
Postat 07 iulie 2009 - 10:55
Bun, si peste 2-3 ani de unde vom mai lua tranvaie daca ei numai au
?

#114
Postat 07 iulie 2009 - 13:42
Mai exista un singur lot mare de tramvaie care vor fi partial retrase in Germania in urmatorii ani, si anume M8 (M8S si M8C). Aradenii au cateva din acelea. In rest ar mai fi niste Tatre in Ex-DDR si cateva serii mai mici de modele Duewag din anii 70-80. Dupa aceea e "aus". Si asta pentru multi ani.
#118
Postat 07 iulie 2009 - 18:40
@ Wegmann
Intr-un final trebuie sa cumparam tramvaie noi, vrem nu vrem
.
Intr-un final trebuie sa cumparam tramvaie noi, vrem nu vrem
