
Un nou lot de Wegmann din Bremen 2009
#81
Postat 04 iulie 2009 - 18:16

#82
Postat 04 iulie 2009 - 21:14

#83
Postat 04 iulie 2009 - 21:18
viktor, la 3 Jul 2009, 22:34, a spus:
Jafurile altora?! In primul rand stimata doamna


Deci au fost reparate capital, in consecinta nu sunt jafuri. Oricum pentru noi s-ar fi potrivit mai bine niste jafuri, pentru ca acestea sunt prea luxoase.
Oricum ca dvs. sunt toti(sau cel putin o mare parte) , pentru ca suntem inapoiati si nu stim sa pretuim si sa ne pese de ceea ce avem.
Cred ca daca ar fi stiut nemtii, ca astfel de fite fac timisorenii, mai bine le-ar fi casat de cat sa le fi trimis aici.
Inca nu stiu Wegamnn-urile ce le asteapta, iar cand vor afla vor "plange" de dorul de acasa.
In primul rand nu sunt doamna!in al doilea rand nu cred k poti compara autobuzele noi troleibuzele noi cu tramvaiele astea ....sau poate primaria crede k la tramvaie stam bine cu usile inguste pe care nu pti baga un caruciorcu un copil mic ,care nu au caldura iarna ,care nu au ac vara dar sunt de felicitat pt k avem 150 de JAFURI in loc sa avem 50 de tramvaie chiar noi
#84
Postat 04 iulie 2009 - 22:07
marioamore, la 4 Jul 2009, 21:18, a spus:
Scuze ca-s sarcastic, insa tu ce copil ai de nu incape caruciorul prin usa unui Wegmann? Au incaput generatii de plozi nemti pe acolo. In rest, come back to reality! Banii nu pica din cer. Si finantarile europene sunt taxe platite de catre cineva. Nu ajunge sa zici "eu vreau" si, gata, sar aia cu banii.
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 04 iulie 2009 - 22:16
#85
Postat 05 iulie 2009 - 07:30
marioamore, la 4 Jul 2009, 22:18, a spus:
OK domnule. Daca matale vii cu banii jos, eu personal iti rezolv 50 de tramvaie cu usa atat de mare sa incapa si un copil...

Sa fim seriosi! Poate sunt vreo 10-15 vagoane care intradevar nu au caldura, dar majoritatea au scaune comode, sunt minimum necesar curate (desi lasa de dorit). AC nu au, si nici geamurile nu sunt prea mari, ce-i drpet ,dar decat sa sarim cu gura ,si sa aruncam vina instanga si in dreapta , mai bine economisim putin si luamun taxi.

#86
Postat 05 iulie 2009 - 08:11
marioamore, la 4 Jul 2009, 22:18, a spus:
Imi cer scuze pentru acest mic incident cu numele, dar din username-ul dvs. am presupus ca sunteti o doamna.
Bine fie cum ziceti dumneavostra. 50 de tramvaie noi. Atunci le punem pe astea pe toate liniile (le-om imparti cum da Domnu) si hai sa asteptam, 3 ore pana vine un Bombardier, ca sa ne duca la destinatie, ca vezi tu Doamne noi nu putem merge cu "jeguri" numai cu "luxuri".
Domnul meu, aceste tramvaie, sunt tramvaiele anilor '60-'80. Astea au fost lux pe acea vreme. Si acum ar putea fi daca ar fi intretinute. Cand vin de la nemti, parca ieri l-au scos din fabrica. Nu tu o lovitura, nu tu o zgarietura, nu o mazgalitura. NIMIC.


Cum arata tramvaiul acela dupa 30 de ani de munca. Ca Bombardieru arata altfel la aspect, ca e nou, ca e frumos, cu clima cu caldura cu ce doriti dumneavostra, nu insemana ca celelate mai vechi sunt proaste pentru ca au un aer de anii '70-'80, sau ca nu clima sau ce stiu eu ce.
#88
Postat 05 iulie 2009 - 10:27
In legatura cu caruciorul: presupun ca marioamore s-a referit la avantajele low-floor nu la latimea usii.

#89
Postat 05 iulie 2009 - 10:31
Florin.B RATT, la 5 Jul 2009, 11:27, a spus:
In legatura cu caruciorul: presupun ca marioamore s-a referit la avantajele low-floor nu la latimea usii.

A spus "inguste", deci e clar ca s-a referit la latimea usii, dupa parerea mea.
#90
Postat 05 iulie 2009 - 21:08
#91
Postat 05 iulie 2009 - 23:01



#92
Postat 05 iulie 2009 - 23:05
#93
Postat 06 iulie 2009 - 00:17


#94
Postat 06 iulie 2009 - 08:57

#96
Postat 06 iulie 2009 - 11:19
#97
Postat 06 iulie 2009 - 11:25
#98
Postat 06 iulie 2009 - 13:21

Totodata mi-a spus ca se va pastra un tramvai german, (probabil Bremen) din cele vechi, pentru muzeu.
#100
Postat 06 iulie 2009 - 19:15
