VTM de SUD (Centura de Sud) finalizat
#1241
Postat 07 iunie 2021 - 07:56
Sa solicite si sa faca publice date certe, cate utilaje sunt alocate, cati oameni sunt fizic in santier, care este progresul saptamanal sau lunar pe lucrarile de arta mai ales, ce probleme sunt nerezolvate, etc
La vizita sa simtit tensiune, constructorul in bine cunoscutul stil jovial evita abordarea directa cu subiect si predicat, cel putin in presa nu au aparut explicatii de ce progresul actual este atat de mic, sa vedem ce urmeaza pentru ca costul este unul politic mai ales, presiunea cu rezolvarea traficului greu si decongestionarea nu are efecte asupra lor.
#1242
Postat 07 iunie 2021 - 09:18
Citeaza
Poate exista motive financiare, trebuiau sa primesca bani si nu au primit.
#1243
Postat 07 iunie 2021 - 09:58
#1244
Postat 07 iunie 2021 - 13:33
S-a avansat un nou termen de catre constructor dar nu vad cum vor reusi sa scape nepanalizati, se vor lega bineinteles da intarzieri avute din lipsa unui accord semnat privind solutia inca in aer de la drumul Boilor
Citeaza
Vreau să le spun, încă o dată, atât constructorului cât și reprezentanților CNAIR, că voi verifica în fiecare lună ceea ce se întâmplă pe șantier și voi propune Ministerului Transporturilor găsirea unor soluții de sancționare a companiei care realizează șoseaua de centură dacă nu va crește însemnat ritmul lucrărilor”, a mai spus Nica.
ziuadevest.ro
#1246
Postat 13 iunie 2021 - 16:01
Pe lângă lucrările la podețe și viitoare poduri sau pasaje de pe traseul variantei de ocolire Timișoara Sud, echipele antreprenorului Tirrena Scavi au lucrat, în ultima săptămână, la terasamente.
Astfel, a început așternerea stratului de formă cu balast, în zona localității Chișoda.
Umpluturi cu pământ și stabilizare cu dorosol se execută în apropiere de DN 59, Timișoara – Șag, pe sectorul spre Utvin, dar și în zona localităților Chișoda și Ghiroda.
În zona Moșnița Nouă – Moșnița Veche s-a lucrat la decopertarea terenului vegetal.
Aceasta postare a fost editata de raducu: 13 iunie 2021 - 17:41
#1249
Postat 29 iunie 2021 - 12:10
PROIECT DEBLOCAT INTEGRAL: CENTURA TIMIȘOARA SUD
O veste bună pentru județul Timiș, în general, și pentru Timișoara, în mod special: am deblocat integral lucrările la varianta de ocolire din sudul orașului, odată cu emiterea autorizației de construire pentru suprafețele de teren suplimentare. Acest lucru era necesar și esențial pentru realizarea soluțiilor tehnice la intersecțiile modificate și pentru relocarea unor utilități, spre exemplu.
Așa că mă aștept ca antreprenorul să crească mobilizarea în teren și, implicit, finalizarea lucrărilor în cursul anului viitor. Momentan, stadiul fizic este de peste 30%. Se lucrează la structuri, decopertări, terasamente, relocări de utilități.
Cei 25 de km ai Centurii Timișoara Sud cuprind:
✔️ 5 intersecții,
✔️ 3 noduri rutiere,
✔️ 3 poduri,
✔️ 7 pasaje,
✔️ 2 parcări de scurtă durată.
În privința intersecției cu Drumul Boilor, soluția tehnică a fost aprobată de Compania de drumuri și am primit undă verde pentru includerea acesteia în contract.
Ca deputat de Timiș și ministru al transporturilor, voi face tot ce-mi stă în putere ca să avansez proiectele de infrastructură care sunt vitale nu doar pentru acest județ de hotar, dar și pentru întreaga regiune, și să-mi respect promisiunile față de cei care m-au ales să îi reprezint.
Pe cât de entuziasmat am fost atunci când a început acest proiect, pe atât de rece m-a lăsat în ultimul timp. Trec frecvent pe lângă centură la intersecția cu DJ592, iar abia până de curând s-a mai mișcat ceva. Parcă se lucrează episodic. Vin fac o lucrare apoi o abandonează, își amintesc de ea, o continuă.
În fine, cred că e vorba de porțiunea dintre DJ592 și Giroc, acolo unde sunt stâlpii de electricitate. La intersecția cu DJ592 lucrează doar pe partea înspre Ghiroda/Aeroport. Sunt tare cruios dacă după această veste se va mări într-adevăr ritmul.
OFF Topic: După intervenția Ministrului pe DN68A lucrurile s-au mișcat mult mai bine, deci sper că acesta (AC dat astăzi pe CT Sud) să fi fost un ultim hop, iar lucrurile să evolueze simțitor.
#1250
Postat 29 iunie 2021 - 12:29
#1251
Postat 29 iunie 2021 - 12:32
#1252
Postat 29 iunie 2021 - 12:43
Citeaza
lucrările la centura de sud a Timișoarei s-au bazat pe un studiu de fezabilitate din 2008. Așa cum am preconizat încă dinainte să îmi preiau mandatul de ministru, acest lucru a dus la apariția mai multor probleme pe traseu. Un exemplu în acest sens este drumul Urseni-Timișoara (DC98) care se intersectează cu centura orașului. Cea mai bună variantă pentru a asigura siguranța circulației în acestă intersecție, fără a face un ocol pe relația Urseni-Timișoara, ar fi construirea unui pasaj rutier peste centură. Din păcate, această opțiune nu mai poate fi acomodată în contractul actual. Prin urmare, am discutat cu autoritățile locale și susțin implementarea unei soluții în parteneriat cu acestea pentru respectivul proiect.
Inteleg ca ramane ca in proiect deocamdata, adica efectiv il desfiinteaza urmand ca ulterior, candva, sau niciodata, sa se faca un pasaj peste centura.
#1253
Postat 29 iunie 2021 - 15:15
#1254
Postat 30 iunie 2021 - 07:27
Mesajul este clar, acest pasaj trebuie asumat si sustinut de catre CJT, MT va fi in parteneriat cum a anuntat, va cofinanta intr-un anumit procent pasajul. In concluzie, o vizita la Oradea pentru consultanta la dl Bolojan ar fi de mare ajutor, acesta are deja expertiza pregatirii unor astfel de pasaje peste centura Oradea.
Astazi este liniste pentru ca nu toata lumea stie, dar cand vor descoperi oamenii din Urseni ca circulatia le-a fost restrictionata va fi nasol daca nu va fi pasajul in executie.
#1255
Postat 30 iunie 2021 - 14:48
Potrivit constructorului, lucrările sunt finalizate în proporţie de 24%, deşi potrivit contractului stadiul ar fi trebuit să ajungă la 70%.".
Cine-i constructorul _ italienii care lucreaza si pe VO sud Timisoara.
#1256
Postat 30 iunie 2021 - 14:54


#1258
Postat 03 iulie 2021 - 09:09
Din punctul de vedere al lucrărilor de pe șantier, pe câteva porțiuni din zona DN 59 – Chișoda, zona Moșnița Nouă – Drumul Boilor și în zona Ghiroda (conexiune cu centura de nord și DN 6) a început realizarea structurii rutiere: umpluturi cu pământ, așternere de balast, după care va urma piatra spartă și, ulterior, straturile de asfalt. Continuă decopertările terenului în zona localităților Chișoda și Giroc, relocările rețelei Transgaz din zona Moșnița Nouă și lucrările specifice pentru podul peste Bega, la Ghiroda, pasajul peste calea ferată din zona localității Utvin, precum și lucrările la podețe.
#VOTS
DRDP Timisoara
Aceasta postare a fost editata de POLI™2012: 03 iulie 2021 - 09:10
#1259
Postat 03 iulie 2021 - 15:47
#1260
Postat 03 iulie 2021 - 16:55