STP Timișoara Forum: Bozankaya GT6 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (58 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Bozankaya GT6 Evaluare topic: ****- 3 Voturi

#361 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 iunie 2021 - 11:19

Multumim mult pentru poze si filmarea live pe care am urmarit-o pana la capat (exact la finalul ei, s-a oprit si curentul in toata zona mea :Facepalm_emote_gif: )

____________________ _____________________________ ______________________________

Tot in premiera (cred) prima intrare in depou a noului tramvai:


Imagine atasata: 1.jpg Imagine atasata: 2.jpg Imagine atasata: 3.jpg
4

#362 Useril este offline   CataM 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 833
  • Inregistrat: 17 decembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 26 iunie 2021 - 17:37

Eu eram copil la revoluție, așa că întreb colegii mai în etate, când a fost produs ultimul tramvai Timiș 2?

Aș băga mâna în foc, ca nu au trecut 50 de ani de atunci.

Imagine atasata: IMG_8611.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#363 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 iunie 2021 - 18:19

Pai nu! Sunt 50 de ani (din 1971) de la primele probe cu Timis 2. In rest:

Citeaza

Tramvaiele Timiș 2 au reprezentat o serie de vagoane românești de capacitate mare produse la Fabrica de Vagoane de Tramvai din Timișoara, între anii 1970-1990, în număr de 541 buc. vagoane motor și 530 buc. vagoane remorci. Dintre acestea, 446 vagoane motor și 435 remorci au fost produse pentru ecartamentul normal de 1435 mm, iar 95 trenuri (vagon motor + remorcă) pentru ecartamentul îngust de 1000 mm (produse între 1981-1987).

3

#364 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 26 iunie 2021 - 19:18

Poze de la gard de azi:

Imagine atasata: bsud,prez,boz-26.iun.2021-001.jpg Imagine atasata: bsud,prez,boz-26.iun.2021-002.jpg Imagine atasata: bsud,prez,boz-26.iun.2021-003.jpg Imagine atasata: bsud,prez,boz-26.iun.2021-004.jpg

6

#365 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 26 iunie 2021 - 19:46

Desigur ca au inceput sa apara si titlurile de "breiking niuz" ale posturilor pupincuriste de partide PeNaLe, poza de mai jos (primita) nu mai are nevoie de alte comentarii:

Imagine atasata: 20210626_203644.jpg

-1

#366 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 iunie 2021 - 20:02



Si video cu prima "retragere" in depou a Bozankaya. :)
8

#367 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 27 iunie 2021 - 09:24

Vezi postareaCataM, la 26 iunie 2021 - 17:37, a spus:

Eu eram copil la revoluție, așa că întreb colegii mai în etate, când a fost produs ultimul tramvai Timiș 2?

Aș băga mâna în foc, ca nu au trecut 50 de ani de atunci.

Atasament IMG_8611.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk



Este clar ca tramvaie noi au iesit pe poarta Electrometalului inclusiv in '88-89 si cred ca si in '90 un vagon-doua din cele incepute deja pana in decembrie '89...


Insa ma intreb legat de cei 50 de ani, cine dupa cine s-a luat, ori "presa" dupa Fritz ori Fritz dupa "presa" pentru ca si "presa" sustine acelasi lucru...
0

#368 Useril este offline   CataM 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 833
  • Inregistrat: 17 decembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 27 iunie 2021 - 09:47

Coincidenta este prea mare, mă face să cred că presa și consilierii lui șpriț sunt în același grup restrâns.
În fine, omul n-are nicio vină, el e pe lângă subiect clar.

Întreb acum, tramvaiele produse la Timișoara au circulat exclusiv la noi în oraș? Parcă alea ce circula și acum prin București seamănă cumva cu cele produse la noi. Sau ma înșel?


Sent from my iPhone using Tapatalk
1

#369 Useril este offline   Calliope 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 07 februarie 16

Postat 27 iunie 2021 - 09:49

Eu știam că România TV e post PSD-ist. Nu e mare diferență, oricum.

Tramvaiul circulă prin oraș? Pe ce linie?

Aceasta postare a fost editata de Calliope: 27 iunie 2021 - 09:50

1

#370 Useril este offline   Janto A. 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 578
  • Inregistrat: 24 iunie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 27 iunie 2021 - 10:20

Vezi postareaCalliope, la 27 iunie 2021 - 09:49, a spus:

Eu știam că România TV e post PSD-ist.

Corect ce ziceți.

Legat de tramvaie, cred că modelele Timiș 2 fabricate la Timișoara au circulat și prin Arad, Iași și alte orașe ale țării.
0

#371 Useril este offline   rue 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 684
  • Inregistrat: 01 septembrie 17

Postat 27 iunie 2021 - 10:33

Progresul orașului se face încet, că și prima retragere in depou, dar se face.
Vatmanii au făcut cursurile de conducere utilizare a noilor tramvaie in Turcia sau incep de acum cu noul utilaj?
E in plan pe care linii și orare va intra noul model in mod prioritar?
0

#372 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 27 iunie 2021 - 11:18

Vezi postareaCataM, la 27 iunie 2021 - 09:47, a spus:

Întreb acum, tramvaiele produse la Timișoara au circulat exclusiv la noi în oraș? Parcă alea ce circula și acum prin București seamănă cumva cu cele produse la noi. Sau ma înșel?


Tramvaiele Timis au circulat in Tm, Arad, Iasi, Craiova, Resita, Oradea, Cluj, Braila, Galati si Sibiu. Cele fabricate la Bucuresti (ce circula la ei acum) au mai fost doar in Constanta, Botosani si Brasov.


Revenind la Subiect, Tramvaiul e un prototip ce va trebui testat si pe urma omologat la AFER, lucru ce va dura 2-3 luni sau mai mult. Conform contractului cu fonduri europene, e musai ca acestea sa circule pe liniile 4 si 5 cand vor fi gata, dar o vreme vor circula pe 1, 2 si/sau 9.
0

#373 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 iunie 2021 - 11:54

Update a randarii. Am adaugat linia alba, camerele, rampa si am modificat afisajul din spate (bineinteles ca nu se vede din acest unghi, doar la randari ulterioare)

Imagine atasata: bozankaya+ alb-2.jpg

___________________________ ___________________________________ ________________________________________


Vezi postareaJanto A., la 27 iunie 2021 - 10:20, a spus:

Legat de tramvaie, cred că modelele Timiș 2 fabricate la Timișoara au circulat și prin Arad, Iași și alte orașe ale țării.


Vedeti toate detaliile in istoria de pe ...forumul STPT:) :

Citeaza

Arad, Oradea, Reșița, Craiova, Sibiu, Cluj-Napoca, Iași, Brăila, Galați și Ploiești.

1

#374 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 iunie 2021 - 12:14

Vezi postarearue, la 27 iunie 2021 - 10:33, a spus:

Vatmanii au făcut cursurile de conducere utilizare a noilor tramvaie in Turcia s


Nici vorba de asa ceva.
0

#375 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 27 iunie 2021 - 16:40

Si cu toate astea vorba aia 10 milioane de euro ca sa le asiguri mentenanta e urias, ca sa nu mai punem ca nici lac n avem..., adica macaze, despre care am fost avertizati ca sunt o problema. Am fost numit dusmanul tramvaielor dar noi ne batem joc de bani cu asemenea preturi.
0

#376 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 iunie 2021 - 17:36

Pai si sa dam vreo 900.000 euro pe Armonia nu era mult? Asta e pretul pietei la ce s-a cerut in caietul de sarcini de la participantii la licitatie.
1

#377 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 27 iunie 2021 - 19:06

Azi dimineata Bitea si Latcau au mers cu presa in depou, si a iesit urmatorul articol:
https://www.tion.ro/...l-euro-1457014/

Din care aflam:

Citeaza

„Macazurile rămân în continuare o problemă pe care trebuie să o rezolvăm, prin investiții în ceea ce privește schimbarea lor. Până în momentul în care se va finaliza această parte a contractului să sperăm că vom reuși să înlocuim macazurile și să fie toate automate în oraș”, ne-a declarat Bitea.

„Dincolo de infrastructură, avem nevoie și de dotări destul de consistente. STPT-ului îi lipsesc masiv dotări de echipamente. Înseamnă elevatoare pentru a ridica tramvaiul, înseamnă macarale speciale, în cazul în care există o deraiere să putem să-l mutăm, înseamnă multifuncționale pentru curățat linia, înseamnă macara pentru a ajunge pe platforma tramvaiului, pentru că, spre deosebire de tramvaiele vechi, motoarele sunt sus. Și atunci avem nevoie de alte tipuri de echipamente pentru a asigura mentenanța. De asemenea, se va livra un strung performant, care se va folosi pentru rectificarea roților. Acest strung trebuie instalat într-o hală nouă, care să fie controlată din punct de vedere al curățeniei. Avem un DALI și un PT pe care vrem să-l contractăm, am început să muncim la documentație”, a declarat viceprimarul Ruben Lațcău.

Sunt unele echipamente care sunt urgente. Elevatoarele trebuie să le cumpărăm în două luni, trei. Macaraua specială de mutat, care nu e o macara mare, sunt niște cilindri hidraulici care se montează pe linie, trebuie cumpărată tot cam în două luni. Noi în momentul în care începem să circulăm cu tramvaiul pe șine, în septembrie – octombrie, trebuie să avem o parte din aceste echipamente”, a mai explicat Lațcău.

STPT scoate pe traseu, zilnic, 43 de tramvaie. Flota societății numără, potrivit directorului Bitea, 30 de tramvaie Armonia, pentru care încă mai există garanție șase ani, 26 de tramvaie de tip vechi și șase remorci pentru ele.


0

#378 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 iunie 2021 - 19:15

Motoarele sunt sus? Poate se refera la invertoare, care tot sus sunt si la Armonia. Sus o fi motorul/motoarele ce antreneaza compresorul climei...
0

#379 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 27 iunie 2021 - 19:24

Pai doar au dat interviu "2 specialisti", nu? Imagine postata

Macar ii un pas, ca au indentificat ceva lipsuri inainte de exploatare.
0

#380 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 27 iunie 2021 - 19:50

Pai in acest moment si-au dat seama ca le trebuie atatea lucruri? Dupa ca a venit primul tramvai?

Au avut atata timp la dispozitie pentru chestiuni birocratice cel putin, pentru licitatii de proiect de hala, licitatii pentru macaze, licitatii pentru macaralele speciale ("care nu sunt mare lucru") si atatea altele. Cel putin macazele, multe dintre ele, cred ca asteapta de 20-30 de ani ca sa fie inlocuite, respectiv sa functioneze in mod automat. Cred ca sunt doua generatii de vatmani care schimba macazul cu ranga...

Am avut impresia ca noii veniti la varful stpt sunt cu picioarele pe pamant cand colo ... m-am inselat. Nu-s departe de fostul sef stpt longeviv pe durata a peste doua mandate...

Cand dai atatea milioane de euro pe 21 de tramvaie moderne (sec XXI), mai trebuie sa ai si cateva milioane pentru dotarile depoului...la nivelul tramvaielor. Se mai mira Robu ca a picat?...Nici cu Fritz nu stiu (inca) la ce sa ma astept.
1

Arata acest topic


  • (58 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi