Calea Bogdanestilor Strada + linie de tramvai - Constructor: SCT & as - in constructie
#61
Postat 11 martie 2021 - 22:01
Probabil daca citeste Cosmin vom afla ce si cum. Cred ca linia de contact a fost data jos de mult, dar au ramas suspensiile acesteia.
#62
Postat 12 martie 2021 - 18:00
Dan, nu ai venit sa ma saluti ca acolo eram. Firul de contact a fost demontat acum ani buni. Acum am recuperat console, coliere, suspensii, izolatori, tinatori, traverse, materialul marunt ale liniei cale, apoi urmeaza sina si stalpii.
#63
Postat 12 martie 2021 - 18:05
Auzeam ca erati ocupati cu 'glume de santier' , plus ca nici nu mai stiu care de acolo erai, ne-am intalnit doar o data acum 3 ani in Dambovita, oricum eram doar in trecere... Apropo, ce face STPT cu materialele ce le ia? Reutilizare? Inteleg reutilizare la anumite elemente cum ar fi console de sustinere, dar stalpi, traverse sau sine?
#64
Postat 12 martie 2021 - 18:24
Sigur, se pot reutiliza stalpii, colierele, consolele, tinatorii, izolatorii, sinele, traversele si materialul marunt de prindere, cele care sunt in buna stare dupa scoaterea lor (tirfoane, placute de prindere, antretoaze, placi egalizare etc.). Sarma de suspensie in schimb, se va arunca.
#66
Postat 19 martie 2021 - 10:27
Eu modernizari din astea am mai trait... (linia 3). Pana nu vad centimentru de asfalt spart, nu cred nimic
#72
Postat 05 aprilie 2021 - 18:55
Se pare ca au fost facute modificari in proiect, pentru largirea trotuarelor si a pistelor velo. Nu stiu de unde au taiat pentru asta, dar ma bucur.
De pe pagina de facebook a primarului:
De pe pagina de facebook a primarului:
Citeaza
Începem lucrările pe Bogdăneștilor, cel mai mare șantier din acest început de an și care va schimba total aspectul zonei.
Nu vă ascund că au fost probleme cu proiectul, în special legate de lățimea trotuarelor și a pistelor de biciclete, care erau extrem de mici și din cauza cărora riscam să pierdem finanțarea europeană. Dar toate acestea au fost depășite acum. Trotuarele au fost lățite, la fel și pistele de biciclete, care acum respectă standardul de 1,5 m lățime. Iar șantierul a putut să înceapă fără probleme.
Am fost azi pe șantier și am cerut constructorilor să ia toate măsurile necesare pentru ca lucrările să se desfășoare în siguranță pentru locuitorii din zonă și să producă cât mai puțin disconfort.
Proiectul vizează reabilitarea liniei de tramvai şi lărgirea drumului la 4 benzi, de la intersecţia cu bulevardul Cetăţii până la bucla de întoarcere, pe o lungime de 2,4 km. Linia de tramvai va fi amplasată pe mijlocul tramei stradale, va fi dublă și încadrată de spaţii verzi cu pomi. De asemenea, vom moderniza 7 stații de transport public.
Pe colegii din primărie i-am rugat să găsim o modalitate pentru a salva cei câțiva arbori valoroși de pe această stradă și să îi replanteze în alte zone din oraș. La final, vom planta oricum câteva sute de arbori ce vor încadra noile linii de tramvai, care și ele vor fi înierbate. În total, pe Bogdăneștilor vom avea aproape 10.000 de mp de spații verzi noi.
Șantierul ar trebui să fie gata în vara anului 2023, însă, dacă totul merge bine, am putea să îl terminăm până la finalul anului 2022.
Nu vă ascund că au fost probleme cu proiectul, în special legate de lățimea trotuarelor și a pistelor de biciclete, care erau extrem de mici și din cauza cărora riscam să pierdem finanțarea europeană. Dar toate acestea au fost depășite acum. Trotuarele au fost lățite, la fel și pistele de biciclete, care acum respectă standardul de 1,5 m lățime. Iar șantierul a putut să înceapă fără probleme.
Am fost azi pe șantier și am cerut constructorilor să ia toate măsurile necesare pentru ca lucrările să se desfășoare în siguranță pentru locuitorii din zonă și să producă cât mai puțin disconfort.
Proiectul vizează reabilitarea liniei de tramvai şi lărgirea drumului la 4 benzi, de la intersecţia cu bulevardul Cetăţii până la bucla de întoarcere, pe o lungime de 2,4 km. Linia de tramvai va fi amplasată pe mijlocul tramei stradale, va fi dublă și încadrată de spaţii verzi cu pomi. De asemenea, vom moderniza 7 stații de transport public.
Pe colegii din primărie i-am rugat să găsim o modalitate pentru a salva cei câțiva arbori valoroși de pe această stradă și să îi replanteze în alte zone din oraș. La final, vom planta oricum câteva sute de arbori ce vor încadra noile linii de tramvai, care și ele vor fi înierbate. În total, pe Bogdăneștilor vom avea aproape 10.000 de mp de spații verzi noi.
Șantierul ar trebui să fie gata în vara anului 2023, însă, dacă totul merge bine, am putea să îl terminăm până la finalul anului 2022.
#78
Postat 24 aprilie 2021 - 10:45
Oare ajuta sa dam un mail la primarie sa incerce sa mute pomii pe campuri? Daca le mentionezi ca i-ar ajuta la PR poate se mobilizeaza...
#79
Postat 25 aprilie 2021 - 10:31
Postarea lui @Buback din 05.04.2021 are un citat din cuvintele primarului.
Probabil copacii marcați cu un cerc albastru vor fi mutați, iar copacii marcați cu o bandă roșie vor fi tăiați.
Citeaza
Pe colegii din primărie i-am rugat să găsim o modalitate pentru a salva cei câțiva arbori valoroși de pe această stradă și să îi replanteze în alte zone din oraș.
Probabil copacii marcați cu un cerc albastru vor fi mutați, iar copacii marcați cu o bandă roșie vor fi tăiați.
#80
Postat 28 aprilie 2021 - 10:43
,,Mutare spectaculoasă la Timișoara: „Operațiunea Teiul” sau cum primăria poate salva copacii, dacă există și bunăvoință'' : Mutare spectaculoasă la Timișoara