Vivalia Grand (V4,V5-finalizate; V6,V7-in constructie; V8-in proiectare)
#227
Postat 31 ianuarie 2021 - 22:53
Subsolul se cam inunda, iar sistemul de automatizare cu pompe si ce mai au ei pe acolo e haos total, atarna fire de peste tot. Acolo e umezeala si apa mai tot timpul pe jos...
Calitatea Shanty Town Vivalia: din inteior





PS: Grabiti-va ca mai au cred cateva ap si in V6 si la V7 puteti achizitiona la "oferta".

#228
Postat 01 februarie 2021 - 11:12
#230
Postat 01 februarie 2021 - 11:50
Parerea mea e ca acolo nu trebuia sa fie apa, nici macar rigola nu stiu daca e proiectata intentionat sau au facut-o dupa ce au vazut ca nu pot etansa trapa de aerisire/iesire si au ales varianta rigolei si sa puna o pompa?!
Dar cine stie?! Ca nici ei nu imi par a stii ce fac....trist e ca unii chiar traiesc in astfel de "conditii moderne".
Cumperi dinainte si cand ti se livreaza ansamblul e cu surprize. Dar na, multi inca au impresia ca doar ap in care stau l-au cumparat/platit. Situatie in care lunar, din ce am inteles de la cunostinta mea, se trezesc fara apa si multe alte probleme. Probleme care nu au neaparat legatura cu ap ca si proprietate individuala.
Aceasta postare a fost editata de michidutza: 01 februarie 2021 - 11:52
#232
Postat 11 martie 2021 - 12:41
#234
Postat 26 mai 2021 - 17:57
Florin.B RATT, la 23 ianuarie 2021 - 20:33, a spus:
Daca ar fi un garaj din baterie al tau ai mai fi asa mirat?
Deci pentru cei care cred ca o proprietate privata poate fi demolata oricand (asa cum a crezut si Nicolae Robu in multe cazuri) fiindca incurca pe unul mai mare(VIVALIA in cazul de fata) sau pur si simplu fiindca asa vrea muschiul lui (aka Robu), situatia sta astfel:
- Garajele acelea au fost contruite legal in anii '70, cu autorizatie de contructie si intabulate legal. Initial proprietarul lor a fost STATUL ROMAN.
- Imediat dupa revolutie cei care le inchiriau au putut sa le cumpare in baza legii 61/1990 sau ulterior 85/1992. Da, asa au fost vremurile atunci: cei care stateau in chirie in imobilele statului (parintii nostri) au putut imediat dupa revolutie sa le cumpere impreuna cu anexele (in cazul asta garajul). Odata cu cumpararea imobilului terenul era acordat IN FOLOSINTA, deci acolo nu este vorba despre un teren concesionat (asa cum s-au contruit majoritatea garajelor in anii 90-2000). De asta nici nu au putut sa le darame. Sunt proprietate privata pe un TEREN IN FOLOSINTA.
Este adevarat ca arata oribil (mai ales in contrast cu noile blocuri frumoase de la VIVALIA) si pentru asta proprietarii pot si ar trebui sa primeasca amenzi pentru neangrijirea proprietatii, dar nu poti pur si simplu sa darami proprietatea omului fiindca tu vrei sa faci un bloc langa si in momentul cumpararii terenului de langa nu ai verificat situatia juridica a vecinilor pe unde-ti faceai calcule ca o sa ai acces la proprietate.
Din CF actual (CF colectiv 405785-C1) reiese ca VIVALIA a cumparat aproximativ 1/2 din garaje (prin negociere directa cu proprietarii banuiesc). Probabil restul proprietarilor nu vor sa le vanda. Si nici eu nu l-as vinde daca as avea un garaj langa bloc. Dar da, l-as ingriji si nu l-as lasa in paragina asa cum par acelea de acolo (probabil multi proprietari in varsta).
Si mai sunt alte astfel de garaje in oras, construite inainte de revolutie, vandute cu TEREN IN FOLOSINTA. Da, majoritatea garajelor din oras sunt construite ca si constructii provizorii pe terenul dintre blocuri concesionat de catre primarie (in anii '90-2000), iar acelea pot fi demolate fara prea mare bataie de cap la expirarea concesiunii.
Deci sunt situatii si situatii, iar in cazul de fata e mai complicat.
#235
Postat 26 mai 2021 - 21:09
partea buna e ca se va face o intrare direct de pe Bader , sau cel putin asa s-au laudat ...
Aceasta postare a fost editata de vldklm: 26 mai 2021 - 21:10
#236
Postat 27 mai 2021 - 08:01

Garajele de langa Vivalia, la cum arata, desi le respect dreptul de proprietate eu i-as amenda lunar pentru ca sunt magnet de mizerie si boschetareala. Si eu ca cetatean am dreptul sa stau intr-un oras curat si civilizat si sa nu stau cu frica ca ceva vreodata poate exploda dintr-un astfel de cotet.

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 27 mai 2021 - 08:05
#237
Postat 27 mai 2021 - 08:24
vldklm, la 26 mai 2021 - 21:09, a spus:
partea buna e ca se va face o intrare direct de pe Bader , sau cel putin asa s-au laudat ...
Acel drum va fi facut dupa V8 care e langa linia de tren. Cel mai bun caz 2024.
#238
Postat 27 mai 2021 - 08:40
michidutza, la 27 mai 2021 - 08:01, a spus:
Cate garaje ai auzit sa fi explodat in Timisoara in ultimii 50 de ani

"Macar de ar fi folosite ca si garaj." - Asta o auzeam la greu in campania lui Robu de demolari. Fiecare face ce vrea cu/in proprietatea lui. Nu suntem in anii '50 ca sa fie motiv de demolare faptul ca nu am masina la un moment dat inauntru. Nici chiar daca tin muraturi (alt motiv invocat de demolatori)

In privinta amendarii: foarte corect ! Asa ar trebui facut si aici e vina autoritatilor. Dar m-as uita prima data la cladiri (unele chiar ale primariei) care-s intr-o stare deplorabila si apoi la garaje (mai putin vizibile).
#239
Postat 27 mai 2021 - 08:50
Cat despre garajele de acolo sau de oriunde altundeva cred ca cel mai ok ar fi demolarea si refacerea zonei ca parcare. Fostii proprietari ar putea primi un loc de parcare timp de 1 an, apoi plata cu abonament pentru intretinerea zonei.
Despre vanzarea lor, anuntul astatot l-am vazut de luni bune. Nu stiu care ar fi pretul corect dar se pare ca nu intra in bugetul celor de la Vivalia. Si sincer sa fiu, nici nu cred ca ii mai pasioneaza atat de mult acum, ca au vandut mai bine de jumatate din ce au construit.
#240
Postat 27 mai 2021 - 08:58
Shhhh, la 27 mai 2021 - 08:50, a spus:
Si mie mi-ar place sa se demoleze anumite blocuri oribile din perioada comunista si sa se contruiasca unele noi, frumoase. Proprietarii (din vechiul bloc) sa primeasca cate un apartament in cele noi, iar dupa un an sa plateasca chirie

Aceasta postare a fost editata de Adrian TM: 27 mai 2021 - 17:05