Cat despre postul lui cocaina, avem parte de cea mai lunga propozitie de pe acest forum!
Vatmanii STPT
#101
Postat 08 iunie 2009 - 18:06
Cat despre postul lui cocaina, avem parte de cea mai lunga propozitie de pe acest forum!
#102
Postat 08 iunie 2009 - 18:38
ASTA E!
#103
Postat 08 iunie 2009 - 19:06
sorinvoinea4ratt, la 8 Jun 2009, 15:34, a spus:
Voi ce stiti ?
Înţeleg să nu opreşti, dacă ai stat în spatele unui alt tramvai mult timp şi au avut timp călătorii să observe ce e în spate. Intersecţia semaforizată de la Dragalina e un bun exemplu, altul ar fi semafoarele de la Gara Nord, unde cu 3 tramvaie în buclă, al treilea aşteaptă de-i vine acru (şi pierde timp din tură).
Dar la Continental? Nu prea are scuză.
#105
Postat 08 iunie 2009 - 21:01
Semafoar cu durata scurta la tramvai mai este si cel de la depoul de troleibuze, acolo trece jumate din primul vagon si imediat rosu.Dar sunt si vatmani, care de exemplu pe rebreanu nu mai stau la semafoare, se baga pe rosu, nici macar nu incetinesc sa vada daca vine vreo masina, zilele trecute era sa fie un accident, tramvaiul pe rosu, si o masina a iesit de pe o strada laterala pe verde si a trebuit sa franeze.
off-topic : mai este semaforul de la mihai viteazu spre bd. parvan, unde cica tine 99 sec. dar tine mai mult...
#106
Postat 10 iunie 2009 - 13:15
Semaforele dela Sarmisegetusa si cel dela Printu Turcesc ... sunt sincronizate dar ca sa il prinzi verde pe cel dela Printu , well nu mai trebe sa faci statia si il prinzi sigur .....
Semaforul depe Dorobantilor ( linile 2 si 5 ) eee aici e cu smecherie facut .... de itzi sta un destept pe banda 2 pana ii dai lui verde , tu ca vatman de tramvai ai pierdut un verde , si daca fugi la grafic esti nevoit sa............
ar mai fi multe de zis dar nu prea isi au sensul , vor urma semafoare la Lalelelor , oricum ca la noi la nimeni .... dece Simplu cand se poate complicat , cine umple orasul de semafoare nu cred ca are spre interes fluidizarea traficului , is prea multe semafoare si stai la ele de te urci pe pereti , stalpi am vrut sa zic .
cat despre intersectia dela Conti... nu are rost sa mai vorbim ca e consacrata , eu nu stiu totusi dece acolo nu sta politia sa isi faca datoria , intro ora de varf si-ar face planu de amenzi si permise ridicate pt toata luna ...... Am uitat , noi cu cele multe TOne ale noastre tre sa stam la verde din cauza unor destepti care nu vad ca nu au unde sa mearga , intra in intersectie si o blocheaza
Votati oameni buni http://www.petitieon...-p10822043.html
#107
Postat 10 iunie 2009 - 13:25
sorinvoinea4ratt, la 8 Jun 2009, 15:34, a spus:
Mi s-a intamplat la Hotel Continental cand ma grabeam mai tare:
Stateam chiar langa semafor sa astept 4-le si se intampla urmatorul lucru:
Vine un 2 si opreste in statie, la semafor. Inainte sa se faca verde vine si 4 si se pune in spatele lui. 2-ul fiind cu 2 vagoane, 4-le era oprit in afara statiei. Vatmanita de pe 4 deschide usile. Calatorii coboara direct in drum. Se face verde. 2-ul inchide usile si pleaca. 4-le inchide si el usile si cand ajunge in dreptul meu, surpriza: nu mai opreste.
Aveam dreptul sa ma supar ? Eu stiu ca 4-le era obligat sa se opreasca si el in statie, chiar daca nu era semafor (vezi Piata Traian), chiar daca era 2-ul cu un singur vagon. Nu sunt calatorii obligati sa alerge dupa tramvaiele oprite in spatele celui oprit cel mai in fata, in statie.
Voi ce stiti ?
daca 2 avea 2 vagoane (vagom+ remorca) atunci 4-le trebuia sa opreasca in statie ..... ca nu a facut-o , ce sa itzi zic ... Graficul si alte cele , nu e o scuza a gresit .... Dar sa nu uitam si inversul monezi ca toti stati langa semafor la usa 1 la primu vagon care ..... sa intamplat un 6 cu un singur vagon si in spate un 4 tot cu un singur vagon ( weekend) e atunci sa nu va suparati ca ramaneti pe jos .... mai ales daca se stau toate cele 70 de secunde , poate la vatmanitza ia ramas sechele
#108
Postat 10 iunie 2009 - 13:28
dAImon, la 15 May 2009, 19:25, a spus:
O curiozitate: au fost 50, au ramas 28, in general ce procent dintre acestia termina cursul si se angajeaza? As fi curios daca 28 sunt multi sau putini, in context.
foarte putini .... mai trebe o stiva de Vatmani , Soferi , etc ..... nustiu decand da va trebui sa se treaca la un program de lucru ca in Tarile deunde ne place sa dam exemple .....
#109
Postat 30 iunie 2009 - 21:13
Azi dupa ce am stat 25 min. pana a venit un tramvai "1" - asta la ora 15:45
Si asta nu e tot ! Cand am ajuns in P-ta Libertatii acel NESIMTIT (ca altfel nu i se poate spune unui astfel de specimen de om) nu a lasat lumea sa treaca prin fata lui, cu toate ca semaforul ptr. pietoni era verde ! S-a bagat pur si simplu si a blocat trecerea !
1. Daca in statia de la "Maria" ar fi fost un panou de informare a timpului de asteptare, nu mai stateam sa pierd timpul in statie ( cu abonamentul in buzunar...), mergeam pe jos.
2. Vagonul 2 al tramvaiului cu pricina avea nr. 3719 iar tramvaiul era condus de un tanar de vreo 28-30 ani - poate il ia cineva de urechi ptr. nesimtirile pe care le face ( comportamentul lui ma face sa cred ca nu a fost azi un caz spacial in care s-a comportat asa ! )
#110
Postat 30 iunie 2009 - 21:26
#111
Postat 30 iunie 2009 - 21:36
#112
Postat 30 iunie 2009 - 21:38
viktor, la 30 Jun 2009, 22:26, a spus:
Da. Sunt total de acord cu tine ! Din pacate trebuie sa existe si uscaturi... dar daca se pot lua masuri, de ce sa nu le semnalam ? Poate ne ajuta Florin BRATT, sa transmita unde trebuie.
alecs, la 30 Jun 2009, 22:36, a spus:
E foarte posibil (nu stiu la ce ora a fost accidentul ). Dar NESIMTIREA vatmanului... nu cred ca avea legatura cu accidentul ...
#113
Postat 30 iunie 2009 - 21:47
Aici ai dreptate. Nesimtirea nu are de aface cu acest lucru.
#114
Postat 05 iulie 2009 - 09:33
Florin.B RATT, la 18 Jan 2009, 17:45, a spus:
Domnu Florin ..... chestia cu statul la capete stiu ca nu convine anumitor calatori, care nu au deunde sa inteleaga conditiile de lucru atat pe Tramvaie cat si pe Trolebuze , Autobuze ( mai mult de 6 ore....stiti normele acele europene privind Transportul Public) , dar mai intervine si urmatoarea situatie ..... daca respectiv Vatmanul sau soferul sunt fumatori , nu e logic si firesc macar la capat de linie sa poate fuma o tigara , asta ca sa nu se mai planga al de Horatius de mai stiu eu ce
P.S nu vorbesc de mine cu fumatul ........
Sa nu mai vorbim de conditiile de trafic , care iar multi nu au deunde sa stie ei doar stau in spate si stiu sa acuze pe unu si pe altu , cel mai usor lucru ...... cat despre comportamentul multor cetateni (calatori) nu mai vorbesc
#115
Postat 05 iulie 2009 - 10:18
Insa, daca fiecare continua sa-si vada doar propriile prioritati....
#116
Postat 05 iulie 2009 - 10:23
#117
Postat 05 iulie 2009 - 11:00
#118
Postat 05 iulie 2009 - 19:03
În concluzie, în majoritatea cazurilor, comportamentul vatmanilor este calitatativ superior comportamentului călătorilor.
Aceasta postare a fost editata de fan: 05 iulie 2009 - 19:05
#119
Postat 05 iulie 2009 - 20:13
Calatorul (multi dintrte ei) vin de la servici, se grabesc acasa si multe altele... Vamanul este la servici , si are datoria sa il serveasca (sa zicem asa) pe calator, asa cum se cuvine, pentru ca pentru asta este platit. Desigur ca se mai gaseste cate un destept care se cearta, comenteaza aiurea. Dar totusi daca vatmanii si-ar da toata silinta (scuzati exceptile) atunci nu ar fi probleme. Dar pana vatmanii stau in statii la troci, trag chiulu la capat, si apoi se grabesc ca stau dispecerii pe capul lor, si fac fel si fel de minuni din cauza grabei.. pana atunci sa nu le luam apararea. A da si sa nu uitam ca nimeni nu-i tine cu forta. O fac din propria initiativa...
#120
Postat 05 iulie 2009 - 20:23
Aceasta postare a fost editata de fan: 05 iulie 2009 - 20:24

Ajutor



















