
Accidente - incidente Accidente, incidente si deraieri care implica tramvaie
#441
Postat 17 iunie 2009 - 20:30

#442
Postat 25 iunie 2009 - 12:45
#443
Postat 25 iunie 2009 - 14:39
(n-am mai apucat sa fac o poza si din partea cealalta ca sa vedeti cat de sifonata era masina...)
Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 25 iunie 2009 - 15:04
Motiv editare: Am redimensionat si corectat putin poza
#444
Postat 25 iunie 2009 - 15:08

#445
Postat 25 iunie 2009 - 15:29

Eram prin zona si m-am dus sa vad de ce nu mai vine niciun tramvai. Din cate am inteles, soferul autoturismului mergea in paralel cu tramvaiul, iar la intersectia de la Continental a vrut sa vireze la stanga si a intrat in fata tramvaiului, care l-a tarat vreo 6 metri. Masina era lovita mai serios in spate, in rest erau doar geamurile de pe partea stanga sparte.
#446
Postat 25 iunie 2009 - 16:22

#447
Postat 25 iunie 2009 - 18:49


#449
Postat 25 iunie 2009 - 20:32
#450
Postat 25 iunie 2009 - 20:35

#451
Postat 25 iunie 2009 - 20:57

#452
Postat 25 iunie 2009 - 22:48
La inceput cand ardea doar motorul si se mai putea stinge focul, nimeni n-a sarit sa ajute la stingerea incediului. Cel putin asa au relatat la stiri pe antena1.
#453
Postat 26 iunie 2009 - 11:00
#454
Postat 26 iunie 2009 - 14:31
Aceasta postare a fost editata de fan: 26 iunie 2009 - 14:32
#455
Postat 26 iunie 2009 - 14:39
Tributul platit azi de RATT: un vagon motor 3534 si o remorca 3635 bune pentru casat, plus alte doua garnituri avariate (probabil repalabile).
Ciocnire intre tramvaie in centrul Timisoarei
26 06 2009
Momente de panica in fata la Posta Mare! Doua tramvaie s-au ciocnit, iar o femeie de 50 de ani aflata intr-una dintre garnituri a fost transportata la spital cu rani la cap.
Un tramvai de pe linia 2 astepta la semafor sa se faca verde, cand a fost izibit din spate de o garnitura de pe linia 1. Mai multi calatorii din vagoane au cazut de pe scaune, iar o femeie s-a lovit puternic la cap si sangera cand au sosit medicii de pe ambulanta sa-i acorde primul ajutor. Cele doua tramvaie au fost sifonate bine, unul in partea din spate, celalalt in fata. Vatmanul vinovat de accident spune ca nu i-au tinut franele, lucru confirmat si de cativa calatori care povestesc ca acesta a incercat din rasputeri sa incetineasca si sa evite impactul. Dar in zadar.
"Am vazut din timp tramvaiul 2 ca era oprit in statie. Aveam numai 20 de km/h ca ma apropiam. Cand am incercat sa actionez frana electrica, n-a prins. Apoi am incercat frana de sina, dar nici asta n-a functionat", spune vatmanul.
Politistii au inceput cercetarile, iar circulatia tramvaielor dinspre Traian spre centru este blocata.







Sursa: http://www.agenda.ro/news/news/20439/ciocn...timisoarei.html
#456
Postat 26 iunie 2009 - 15:10

#457
Postat 26 iunie 2009 - 15:25
2. @fan, de ce spui ca nu e corect ce zice vatmanul?
3. tramvaiul asta cand avea ultima verificare facuta? nu de alta dar am senzatia ca RATT va plati spitalizarea doamnei, daca sunt probleme

#458
Postat 26 iunie 2009 - 15:35
dAImon, la 26 Jun 2009, 16:25, a spus:
2. @fan, de ce spui ca nu e corect ce zice vatmanul?
3. tramvaiul asta cand avea ultima verificare facuta? nu de alta dar am senzatia ca RATT va plati spitalizarea doamnei, daca sunt probleme

Hai sa fim seriosi, ai auzit explicatia "n-au mai mers patinele", pai oprirea se face doar cu patine?in conditii de vizibilitate perfecta, cale de rulare uscata si evident toate astea la 20 km/h rezultand ceea ce cu totii am vazut imi rezerv dreptul de a nu fi de acord cu ce sustine vatmanul, asta inseamna sa nu respecti o distanta decenta fata de vagonul din fata si sa mai si gonesti de nebun dupa el asa cum probabil s-a intamplat si in cazul din fata, dar mare noroc ca nu sunt victime cu afectiuni majore.
Aceasta postare a fost editata de fan: 26 iunie 2009 - 15:56
#459
Postat 26 iunie 2009 - 15:42
#460
Postat 26 iunie 2009 - 18:22
alecs, la 26 Jun 2009, 12:00, a spus:
Masina era o SupeRNova, masini care s-au fabricat incepand din 2001, deci nu era chiar o vechitura. Probabil avea ceva improvizatii in instalatia electrica sau in cea de alimentare cu carburant (pompa de benzina de pe acest tip de masina debiteaza aproape 2 litri pe minut la o presiune de 3 bar).