STP Timișoara Forum: Wegmann GT4 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Wegmann GT4 Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#221 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 mai 2009 - 18:50

Vezi postarealorand, la 28 May 2009, 19:05, a spus:

Iar carpelile... nu vor fi niciodata solutionate, deoarece nimic nu e perfect, si la un moment dat se strica.
Stai asa, daca nu circuli agatat oglinda, asta nu inseamna ca exteriorul trebuie lasat ca dupa razboi. Iar la elemente... incepi sa suni ca cei din Oradea...



Asta nu e adevarat, carpeli sunt atunci cand cineva chear nu are chef sa repare ceva, eu nu am zis ca exteriorul nu conteaza, dar nu te amendeaza nimeni daca nu ai afisaj electronic, dar pentru ca interiorul e murdar si cablurile sunt la vedere sunt un motiv de amenda. Si pe mine ma preocupa exteriorul si ce ma enerveaza la culme sunt stopurile si semnalizarile sparte si care unele nu functioneaza, si astea sunt chestii de siguranata, mai bine se repara astea decat sa pui bani in ceva ce oricum nu prea conteaza. Oricum nu prea cred eu ca pune nimeni afisaj din acela, tramvaiele alea sunt luate doar ca sa suplimeteze si sa mai inlocuiasca ce e mai "obosit".
0

#222 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 28 mai 2009 - 19:44

Intrebarea este, care dintre actualele tramvaie vor ramane in circulatie. Si cu cele 50 de tramvaie noi ipotetice, tot ar mai fi nevoie de vre-o 20 de garnituri vechi (zic eu). Deci ar trebui sa aleaga un singur model si garniturile respective ar trebui sa aiba parte de o modernizare (sau cel putin de un RK mai serios).
0

#223 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 28 mai 2009 - 21:05

Parerea mea este ca hansele vor fi primele caste, sunt mai vechi si mai uzate decat celelalte.
0

#224 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 mai 2009 - 22:25

Vezi postareaWegmann, la 27 May 2009, 23:30, a spus:

Fotograful sustine ca le-a pozat vineri. Nu stiu de ce ar minti.


Da, conform informatiilor EXIF, pozele sunt facute in 23 mai. (sambata)
0

#225 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 29 mai 2009 - 17:06

Situatia de ieri la Bremen:

1 > 3538/3738
2 > 3558/3745
2E>3530/3726
4E>3524/3724
4 >3550/3750
4 >3523/3733
8 > 3537/3747

Incerc sa aflu care este "planul final" al BSAG. Deci cate vor fi pastrate, cate vor fi casate si cate vor ajunge in TM.
0

#226 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 29 mai 2009 - 22:26

Wegmann o nelamurire. Ce vrea sa reprezinte E-ul acela ?
Totusi de ce sa mai caseze BSAG Wegamnn-uri ? :lol:
0

#227 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 30 mai 2009 - 13:05

Vezi postareaviktor, la 29 May 2009, 22:26, a spus:

Wegmann o nelamurire. Ce vrea sa reprezinte E-ul acela ?


E vine de la "Ergänzung" (suplinire). De regula tramvaiele expres (S=Schnellbahn) nu circula pe toata lungimea unei linii. Doar in orele de varf vor fi lungite traseele lor, pe aceste portiuni suplimentare transfomandu-se in E.


Citeaza

Totusi de ce sa mai caseze BSAG Wegamnn-uri ? :lol:


Pai ce nu ia RATT si ce nu pastreaza ei, probabil vor fi casate.
0

#228 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 30 mai 2009 - 13:08

Iti multumesc pentru informatiile oferite. :lol:
0

#229 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 13 iunie 2009 - 20:51

http://www.tram-info...genp/bremen.htm

Pacat ca doar poze cu Wegmann is majoritare. Era prea perfect daca erau si Hansele... :(
0

#230 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 13 iunie 2009 - 20:57

Domnule Florin ce este chestia asta?
:(
Imagine atasata: P1020072.JPG

Harta transportului in comun din Bremen in 3520.
Imagine atasata: P1020070.JPG
0

#231 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 iunie 2009 - 08:53

Este un termometru, dar nu imi dau seama ce temperatura masoara. :(
0

#232 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 iunie 2009 - 23:04

Cred ca temperatura uleiului din reductoare. :04:
0

#233 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 iunie 2009 - 20:54

Am si eu o intrebare: de ce unele (si vad ca din ce in ce mai multe) Wegmann-uri se "indoaie" atunci cand pun frana? Este vreo garnitura slabita la burduf, sau din ce cauza? Nu s-ar putea repara?
0

#234 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 iunie 2009 - 11:25

La articulatie te referi nu?
Daca da, atunci se intapla, deoarece franrea rotilor din fata este mai puternica, decat a celor din spate, si din cauza inertiei tramvaiului, greutatea se "impinge" in fata, iar articulatia fiind un punct slab, se indoaie.
0

#235 Useril este offline   Jafar 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 21
  • Inregistrat: 12 octombrie 08
  • Locatia:acolo unde rautatea omeneasca nu ma poate atinge

Postat 23 iunie 2009 - 18:57

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 16 Jun 2009, 00:04, a spus:

Cred ca temperatura uleiului din reductoare. :coolspeak:

masoara temperatura din cupeu ,opreste si porneste incalzirea din cupeu ,mai sant si niste relee si contactori , mai are si alte functii tot de masurare si protectie.
0

#236 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 iunie 2009 - 19:14

Ma deruteaza totusi scala gradata pana la 90°C sau 200°F :coolspeak: Nu e prea mult pentru cupeu? La 90° le fierbe sangele in vene calatorilor. :D
Ciudat si faptul ca masurarea incepe de la 25°C, incalzirea trebuie sa porneasca mult mai jos.
Daca am ocazia o sa ma informez sa vad cum functioneaza.

Imagine atasata: P1020072.jpg
0

#237 Useril este offline   Jafar 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 21
  • Inregistrat: 12 octombrie 08
  • Locatia:acolo unde rautatea omeneasca nu ma poate atinge

  Postat 23 iunie 2009 - 21:05

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 23 Jun 2009, 20:14, a spus:

Ma deruteaza totusi scala gradata pana la 90°C sau 200°F :coolspeak: Nu e prea mult pentru cupeu? La 90° le fierbe sangele in vene calatorilor. :D
Ciudat si faptul ca masurarea incepe de la 25°C, incalzirea trebuie sa porneasca mult mai jos.
Daca am ocazia o sa ma informez sa vad cum functioneaza.

Atasament P1020072.jpg

sant doua tipuri ,unu pt. cupeu care incepe cam de la 15 grade , si al doilea pt. masurarea temp. de la rezistente de mers-franare, care incepe de la 25 de grade.
0

#238 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 iunie 2009 - 21:35

Ok, asa are logica.
0

#239 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 iunie 2009 - 22:11

Vezi postarealorand, la 18 Jun 2009, 12:25, a spus:

La articulatie te referi nu?
Daca da, atunci se intapla, deoarece franrea rotilor din fata este mai puternica, decat a celor din spate, si din cauza inertiei tramvaiului, greutatea se "impinge" in fata, iar articulatia fiind un punct slab, se indoaie.


Si nu se poate face nimic in privinta asta? Sunt singurele tipuri de tramvaie (si cele mai noi) la care exista aceasta problema.
0

#240 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 24 iunie 2009 - 09:23

Dar asta nu este o problema... Este ceva normal. Deaceea nu este o "articulatie" fixa, sau deaceea exista acea articulati (printre altele). Dar daca te uiti atent ,ai sa observi, ca acest balans se produce doar pe sinele nemodernizate, si doar la franari mai puternice. :coolspeak:
0

Arata acest topic


  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi