Modernizarea DJ592 intre Timisoara si Mosnita Noua proiect aprobat - din fonduri CJT
#102
Postat 14 iunie 2020 - 12:18
#103
Postat 14 iunie 2020 - 12:44
În al doilea rand liniile vor trece în Moșnița pe lângă case. Aduceti-va aminte ce scandal a fost cu obținerea Autorizației de mediu datorita unor proprietari care spuneau că șoseaua le afectează locuințele și că se va produce mult zgomot datorita traficului.
În al treilea rând unde sa se facă bucla de întoarcere la capătul celălalt al localității. Necesită alte exproprieri, cu costuri mari - valoare teren, deci iară neeconomică financiar.
Rămâne deci o idee ,,ecologică,, care va fi f discutata și comentată.
O idee ar fi firobuzul - vezi Dumbrăvița, mai economica, merge pe sosea, nu trebuie spațiu suplimentar, stații existente în proiect (de la autobuz), bucla de întoarcere aeriană, etc
Luați comentariu ca o părere personală.
Aceasta postare a fost editata de raducu: 14 iunie 2020 - 12:52
#104
Postat 14 iunie 2020 - 13:25
#106
Postat 14 iunie 2020 - 14:35
Chiar sunt curios, exista ceva rapoarte legate de rentabilitatea extinderii linii de troleu în Dumbrăvița și Ghiroda? As fi curios cat de folosite sunt acestea.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#107
Postat 14 iunie 2020 - 22:22
Cu 2 be zi pe sens și trafic optimizat ar putea fi suficient sa circule doar autobuze
#108
Postat 15 iunie 2020 - 00:02
Tesla, la 13 iunie 2020 - 14:42, a spus:
Ideea cu tramvai a ținut acest proiect în loc atât de mult timp. Ar fi fost excesiv de scump și ar fi trebuit să fie un parteneriat Primărie-Consiliu Județean. Ceea ce nici acum nu există. Din punctul meu de vedere nu va fi niciodata tramvai în zona asta.
Rentabilitatea economică era extrem de mică. https://www.opiniati...port/02/11/2014
Era vorba de 50 de milioane de euro, asta acum 6 ani. Probabil că acum ar fi costat și mai mult. Pe lângă asta, în ceea ce privește mediul. Probabil că nu în viitorul foarte îndepărtat vor fi doar autobuze electrice (ex. Turda, unde toate autobuzele sunt electrice), ceea ce ar deservi cu brio toată zona.
Acum din câte observ autobuzele circulă mai mult goale (cu excepția orelor de vârf), însă sunt suficiente.
Și și dacă ar fi fost bani, AM s-a dat și așa foarte greu. Locuitorii din vatra satului nu erau deloc de acord și nu s-ar fi făcut niciodată. Asta e. Eu cred că acestă idee cu tramvaiul ar fi amânat lărgirea la 4 benzi încă mult timp de acum încolo. Iar lărgirea asta era nevoie deja de ani buni. De aceea cred că e aberant.
#109
Postat 16 iunie 2020 - 11:06
#110
Postat 23 iunie 2020 - 07:48
Proiectul drumului a fost astfel tărăgănat mult timp și în final primăria Timișoara a renunțat la ideea tramvaiulu, revenindu-se la actuala varianta.
Nu a dat alte amanunte.
Aceasta postare a fost editata de raducu: 23 iunie 2020 - 07:52
#111
Postat 25 iunie 2020 - 19:20
Dobra într-o transmisie live de acum a declarat că așteaptă de la firma actele necesare semnării contractului și a estimat că cel târziu în 10 zile se va semna și apoi se va putea emite ordinul de începere a lucrărilor.
A discutat și cu directorul zonal pt pornirea imediată a lucrărilor având în vedere timpul ,,strâns,, alocat prin contract.
Vom vedea daca vorbele sunt reale sau minciuni.
#113
Postat 01 iulie 2020 - 17:26
- termenul de execuție va fi 7 luni de la ordinul de începere al lucrării (Președintele CJ spunea că poate termină mai repede, personal nu cred, însă e posibil ca anumite lucrări să se facă mai repede, dar în niciun caz finalizarea completă)
- traficul nu va fi închis complet, însă la poduri vor fi semafoare (ce bine era să fi fost gata drumul boilor așa cum au spus)
- va fi și un cântar (cu ocazia asta poate spune cineva care e restricția de tonaj pe drumul acesta că eu nu am găsit)
- nu s-a precizat când va fi ordinul de începere, însă proiectul ar trebui să meargă în linie dreaptă, fiindcă nu e niciun blocaj birocratic. Exproprierile sunt făcute deja de anul trecut. (Eu personal am fost expropriat)
#114
Postat 02 iulie 2020 - 10:30
#115
Postat 10 iulie 2020 - 16:00
Nu a dat alte lămuriri de întârzierea începerii lucrărilor, doar de importanta ei și termenul scurt.
Aceasta postare a fost editata de raducu: 10 iulie 2020 - 16:01
#116
Postat 21 iulie 2020 - 15:28

Citeaza
Marti, 21 iulie, a fost predat amplasamentul lucrarii, iar in cel mult doua saptamani muncitorii trebuie sa inceapa lucrul efectiv.
„Urmeaza 7 luni intense aici, la finalul carora zona si traficul se vor schimba radical. Sunt conștient ca, pe perioada lucrarilor, traficul va fi infernal, iar nervii soferilor, asemenea unor… bombe cu ceas. Tocmai de aceea, va mai cer putina rabdare si intelegere, pentru ca, la sfarsit, va putem oferi normalitatea dupa care tanjim de atatia ani”, a precizat Calin Dobra, presedintele Consiliului Judetean Timis.
https://www.opiniati...4WUqkeppENhv9Ac
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 21 iulie 2020 - 15:28
#117
Postat 21 iulie 2020 - 17:07
Declaratia Presedintelui CJ Timis - Dobra
.............
Amplasamentul a fost predat! Urmează ordinul de începere a lucrărilor!
Urmează 7 luni intense aici, la finalul cărora zona și traficul se vor schimba radical. Șoseaua, cu o lungime de 4 kilometri, va avea 4 benzi, 5 sensuri giratorii, o intersecție lărgită, piste de biciclete și trotuare pe ambele părți, 16 alveole pentru stațiile de autobuz, rigole pentru apa pluvială, platforme speciale pentru cântărirea autovehiculelor grele la ieşirea din Moșnița Nouă și iluminat stradal.
-------------------------
Comunicat de presa al Primarie
i Mosnita Noua:
Astăzi, 21 Iulie 2020, la sediul Primăriei Moșnița Nouă, în prezența domnului primar Florin Octavian Bucur, domnului Călin Dobra, reprezentanților Consiliului Județean Timiș și a operatorilor de servicii de utilități publice, a fost predat amplasamentul constructorului, în vederea începerii lucrărilor aferente investiției
“ Lărgire la 4 benzi de circulație DJ 592 Timișoara -Moșnița Nouă”.
➡️ Termenul de începere a lucrărilor este în aproximativ 2 sapatamani și se va realiza într-o prima etapa pe tronsonul Timisoara-intrare vatra veche Mosnita Noua, urmând ca în etapa următoare sa fie finalizat tronsonul intrare Moșnița Nouă- zona Avicola.
➡️ Comuna Mosnita Nouă își dă tot concursul pentru realizarea acestui proiect. A pus la dispoziția constructorului terenul necesar organizării de șantier.
➡️Termenul de finalizare a lucrărilor este de aproximativ 8 luni, se încearcă pe cât posibil sa nu fie afectată circulația.
Aceasta postare a fost editata de raducu: 21 iulie 2020 - 20:46
#118
Postat 23 iulie 2020 - 22:01
- peste max. 10 zile
Oare de ce durează atât ?
Aceasta postare a fost editata de raducu: 23 iulie 2020 - 22:04
#119
Postat 24 iulie 2020 - 09:14

#120
Postat 24 iulie 2020 - 12:01
Zilele acestea se fac operațiuni topografice. Inclusiv astăzi am văzut oameni pe teren. Din spusele primarului se lucrează la organizarea de șantier.
Undeva pe săptămâna viitoare vom avea lucrări.
Legat de finalizarea lucrărilor (cam probabil singura vorbă în vânt), probabil că va fi 1 an, 1 an și jumătate.
Iar în perioada aceasta se discută cu operatorii de utilități pentru mutarea rețelelor.
E un constructor foarte serios, Strabag, nu ciuriburi. Există absolut toate avizele, inclusiv exproprierile sunt făcute. Proiectul ar trebui să deruleze rapid.