STP Timișoara Forum: Discuții generale despre autostrăzi si drumuri express - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (26 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Discuții generale despre autostrăzi si drumuri express

#401 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 26 mai 2020 - 13:32

Bode a vorbit din nou despre autostrăzile aflate în construcție și despre contractele care se preconizează a fi semnate. Cu ocazia aceasta, se pare că datele lunare de la Centura Bacău sunt eronate. Progresul e de 80%:

Citeaza

Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, a anunțat, în direct la Digi24, că în acest an aproximativ 80 de kilometri de autostradă vor fi dați în folosință. Ministrul a enumerat șantierele unde lucrările sunt aproape de finalizare și a vorbit despre proiectele de infrastructură care vor fi începute în acest an, printre care și austostrada Sibiu-Pitești.

„Avem 164 de km de șantiere deschise în acest moment pe autostrăzi si drumuri expres. Suntem foarte avansați cu 41 de kilometri Sebeș-Turda, aproape 90% progres fizic. Mă aștept ca cei 41 de km să fie finalizați și dați în trafic în acest an.

17 kilometri pe Autostrada Transilvania, Iernut-Chețani. Sigur, vom realiza și descăracarea de la Chețani și putem vorbi și de darea în trafic a acestui lot.

Biharia-Borș, 6 km finalizați în iulie, iar Centura Bacăului are 80% grad de finalizare.

Noi putem vorbi de darea în trafic a acestor obiective.

Ma feresc să spun câți kilometri vor fi dați în trafic. Dacă lucrurile merg așa cum au început, avem toate motivele să sperăm că aceste tronsoane vor fi date în trafic”, a declarat ministrul Transporturilor..

Lucian Bode a precizat că în acest an vor începe lucrările la mai multe tronsoane pe autostrada Transilvania, dar și pe autostrada Sibiu-Pitești.

„Vom începe lucrările la alți 8 kilometri din Autostradă Transivlania și la Centura Bucuresti, și vom semna în luna iunie pentru cele 2 tronsoane de pe Craiova-Pitești (3 și 4). Semnăm contractele dacă nu avem contestații. Semnăm pentru tronsonul 4 Sibiu-Pitești, îmi doresc să semnăm și pentru 3 tronsoane pe Autostrada Transilvania și să aducem proiectele de pe zona Moldovei la un stadiu de maturitate Noi am înregistrat evoluții concrete. Când toți au vorbit de Sibiu-Pitești, au vorbit. Noi am vorbit și în câteva luni am început lucrările”, a mai declarat Bode.

Sursa: Digi24.
0

#402 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 02 iunie 2020 - 10:36

Se pare că e scandal în cazul autostrăzii A7 în zona Focșani: autoritățile locale doresc ca autostrada să facă un ocol de 5 km al localității Mândrești - ocol cunoscut sub numele de "Cocoașa de la Focșani" -, pentru a putea face o dezvoltare a zonei prin care ar trebui să treacă în mod normal autostrada. De cealaltă parte, CNAIR și cei de la Pro Infrastructură susțin că e mai bine ca autostrada să treacă mai aproape de Focșani, deoarece costurile ar fi cu aproximativ 20 milioane euro mai ridicate în cazul cocoașei, iar acel ocol ar trebui să fie străbătut de șoferi zeci de ani de acum încolo. Articolul e foarte lung, așadar voi pune doar introducerea și informațiile pe scurt:

Citeaza

Circa 20 de milioane de euro în plus și un ocol de circa 5 kilometri pe care zeci de mii de șoferi îl vor face zilnic zeci de ani de acum încolo - asta pentru că autoritățile de la Focșani au cerut ca autostrada A7 care e în curs de proiectare să nu treacă prin câmpul dintre oraș și un sat din apropiere. "Cocoașa de la Focșani" a iscat o dispută între autoritățile locale, pe de-o parte, și Compania de Drumuri și societatea civilă pe de altă parte - un rar moment când cele două sunt "pe aceeași lungime de undă". Vezi în articol ce argumente sunt invocate de-o parte și de alta, care este poziția CNAIR, ce spune Pro Infrastructura, dar și alte câteva detalii legate de proiectarea autostrazii A7 spre Moldova.

Info pe scurt:
• Traseul autostrăzii A7 spre Moldova, așa cum a fost el aprobat deocamdată inițial, face un ocol mare pe la estul Focșaniului. "Cocoașa de la Focșani" a fost numită - circa 5 km de autostradă în plus, în locul unei variante directe prin câmpul dintre oraș și un sat din apropiere.

• Traseul cu "cocoașă" a fost aprobat inițial de CNAIR la cerințele autorităților locale din Focșani care, deși știau pe unde ar trebui să treacă șoseaua, spun că vor să se dezvolte în zonă și motivează cu un PUG neaprobat încă.

• Acum însă, chiar CNAIR încearcă să-i convingă că ocolul nu se justifică, că autostrada poate fi integrată în orice plan de dezvoltare, că există numeroase alte localități din țară unde autostrada trece chiar mai aproape.

• În plus, reprezentanții CNAIR au precizat pentru HotNews.ro că autoritățile din Focșani știau de ani buni pe unde trece culoarul autostrăzii și că o decizie privind "cocoașa" va trebui luată în următoarele săptămâni.

• "Cred că e printre puținele dăți când CNAIR-ul și noi suntem pe aceeași lungime de undă", a declarat pentru HotNews.ro Ionuț Ciurea, de la Asociația Pro Infrastructura.

• API susține că traseul mai lung nu presupune doar vreo 20 de milioane de euro în plus la construcție, ci un cost mult mai mare pe viitor, de la întreținere, la kilometrii în plus pentru traficul de tranzit zeci de ani de acum încolo. În plus, traseul drept ar deservi, de fapt, mult mai bine chiar și Focșaniul.

• În discuție se pune și problema avizului pe care Primăria Focșani trebuie să-l dea. Reprezentanții CNAIR spun că legea îi încurcă și că ar trebui să respecte ce primesc de la Primărie.

• Pe de altă parte, Pro Infrastructura susține că problema avizelor este una falsă: "CNAIR are toate argumentele tehnice, economice și legale să facă traseul corect" / La fel susține și deputatul USR Cătălin Drulă: "Avizul Primăriei Focșani nu este în niciun fel obligatoriu". Dincolo de "cocoașă", pe traseul A7 mai sunt încă în discuții și unele noduri care ar putea fi reproiectate, cum ar fi nodul dintre A7 și A3 în zona Ploiești.

• Toate proiectele SF+PT de pe A7 sunt în grafic, se execută foraje pentru studiile geotehnice și cel puțin unul dintre loturi ar putea fi gata chiar anul acesta, urmând ca din 2021 să se treacă la licitația directă pentru execuție.

Sursa: HotNews.
Fotografiile din articol:
- "cocoașa", pe hartă:
Imagine atasata: image-2020-06-1-24030288-0-cocoasa-focsani.jpg
- câmpul dintre Focșani și Mândrești, prin care ar trebui să treacă autostrada în linie dreaptă:
Imagine atasata: image-2020-06-1-24030286-0-cum-arata-2019-campul-langa-focsani-unde-trebui-treaca-autostrada.jpg
- harta A7 din acea zonă:
Imagine atasata: image-2020-04-27-23937314-0-a7-cocoasa-focsani.jpg
- harta nodului dintre A7 și A3:
Imagine atasata: image-2020-04-27-23937316-0-nodul-rutier-a3-a7.jpg
Iată și un link către o hartă interactivă a întregii autostrăzi:
https://hotnews.maps...lse&theme=light
Și închei cu un video al traseului autostrăzii:

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 02 iunie 2020 - 16:49

1

#403 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 iunie 2020 - 16:42

"Cocoasa" ar fi o tampenie, exact ca ce avem noi acum in Timisoara. Nu are sens sa indepartezi atat de mult autostrada de oras/municipiu. Se poate dezvolta perfect zona metropolitana si asa, iar daca peste 20 de ani autostrada va fi prin mijlocul unei ipotetice metropole, nici asta nu va incurca cu nimic.
4

#404 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 iunie 2020 - 13:36

Eh, sunt interese cu terenul la mijloc. Cred ca e clar de pe luna!
2

#405 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 10 iunie 2020 - 16:31

Au fost deschise ofertele pentru proiectarea și execuția lotului 4 din A0 Nord:

Citeaza

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a primit trei oferte pentru proiectarea și construcția lotului 4 din sectorul nordic al Autostrăzii de Centură București (A0). Astfel, pentru cel mai mic lot din viitoarea autostradă din jurul Capitalei se luptă constructorul român Dorinel Umbrărescu, chinezii de la China Railway 14-th Bureau Group și italienii de la Impresa Pizzarotti.

Cele trei oferte au fost depuse până la termenul limită din 5 iunie, conform listei publicate miercuri, 10 iunie, în platforma de achiziții publice SEAP.

CNAIR a lansat pe 4 martie licitaţia pentru lotul 4 din Autostrada de Centură Bucureşti Nord (A0 Nord). Acesta era ultimul tronson care mai trebuia licitat din viitoarea şosea de mare viteză care va înconjura Capitala.

Contractul pentru proiectarea şi construcţia celor 4,5 kilometri ai ultimului lot are o valoarea estimată de 314,66 milioane de lei (65 milioane de euro), fără TVA, adică peste 14 milioane de euro pe kilometru.

Durata contractului este de 90 luni şi cuprinde 12 luni perioada de proiectare, 18 luni perioada de execuţie a lucrărilor şi 60 de luni perioada de garanţie a lucrărilor.

Pe lângă lotul 4 din A0 Nord, se află în derulare şi licitaţiile pentru celelalte trei loturi din secţiunea nordică a viitoarei autostrăzi.

Cei trei ofertanți pentru lotul 4 din A0 Nord participă și la licitația pentru lotul 2 din A0 Nord, unde au fost depuse în total 11 oferte și la licitația pentru lotul 1 din A0 Nord, unde au fost depuse încă din toamna anului trecut tot 11 oferte.

De asemenea, Umbrăresu și italienii mai participă și la licitația pentru lotul 3 din A0 Nord, unde au fost depuse în total 12 oferte.

Sectorul de sud al Autostrăzii de Centură are deja constructori desemnaţi pe toate cele trei loturi. Astfel, pe loturile 1 şi 2 au fost semnate contracte cu turcii de la Alsim Alarko, iar pe lotul 3 au câştigat în final grecii de la Aktor.

Autostrada de Centură Bucureşti (A0) va avea circa 100 de kilometri. Acest proiect face parte din Master Planul General de Transport și va fi finanțat din POIM 2014-2020 (fonduri europene nerambursabile).

Sursa: Economica.
1

#406 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 10 iunie 2020 - 21:37

Autostrada Sibiu - Făgăraș (parte din A13, Sibiu - Bacău) mai așteaptă; CNAIR a prelungit până la 30 iunie 2021 contractul pentru revizuirea studiului de fezabilitate pentru această secțiune:

Citeaza

Compania de Drumuri a prelungit până pe 30 iunie 2021 revizuirea studiului de fezabilitate pentru Autostrada Sibiu – Făgăraș, parte din viitoarea șosea de mare viteză Sibiu – Brașov – Bacău (A13). Contractul pentru acest proiect a fost semnat în primăvara anului 2015 și încă nu e gata.

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat săptămâna aceasta prelungirea contractului de "Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Sibiu-Făgăraș", proiect co-finanțat din fonduri europene.

"Perioada de implementare a Proiectului este de 74 luni, respectiv între data de 01.05.2015 și 30.06.2021 la care se adaugă, dacă este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor", se arată în anunțul CNAIR.

Durata neobișnuit de mare de implementare, de 74 de luni, a atras însă atenția pasionaților de infrastructură de pe forumul Asociației Pro Infrastructură (API).

În sinteza dedicată proiectului, reprezentanți ai API detaliază evoluția proiectului din 2015 și până în prezent:

"Acest contract de revizuire a studiului de fezabilitate a fost suspendat între 18.11.2015 și 18.11.2016 din cauza lipsei de finanțare. După identificarea unei surse de finanțare, contractul a fost desuspendat, realizându-se primele investigații geotehnice în primăvara anului 2017 pe sectorul din apropierea orașului Făgăraș.

Apoi, până la începutul anului 2019 a avut loc o dezbatere de lungă durată CNAIR-Consitrans-Jaspers cu privire la traseul și soluția tehnică câștigătoare pe sub-secțiunea dinspre Sibiu. După ce în primă fază (prima analiză multi-criterială) părea că alternativa câștigătoare va conecta proiectul la A1 în zona Veștem, în mod surprinzător la a doua analiză multicriterială a ieșit câștigătoare alternativa care se conectează la A1 în zona Boița, reprezentând un ocol de peste 10 km pe relația principală est-vest. Au fost observate echipamentele pentru forajele geotehnice în zona Boița în octombrie/noiembrie 2019. Încă nu a fost lansată procedura privind obținerea acordului de mediu", spun reprezentanții API.

Contractul de "Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Sibiu-Făgăraș" a fost semnat în aprilie 2015 cu asocierea Aecom Inginieria - Consitrans - Search Corporation pentru suma de 16,31 milioane de lei, fără TVA.

Rămâne de văzut dacă anul viitor, după șase ani de la semnarea contractului, se va finaliza revizuirea studiului de fezabilitate pentru acest tronson din A13.

Autostrada de la Sibiu la Brașov este cerută și de unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, Continental.

Sursa: Economica.
1

#407 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 13 iunie 2020 - 09:04

Asocierea companiilor lui Dorinel Umbrărescu ar fi câștigat ieri licitația pentru execuția tronsonului Zimbor - Poarta Sălajului (3B2) din Autostrada Transilvania:

Citeaza

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a desemnat vineri câștigătorul contractului pentru proiectarea și execuția lotului Zimbor - Poarta Sălajului din Autostrada Transilvania, a anunțat ministrul Transporturilor Lucian Bode, la Oradea. Potrivit informațiilor ECONOMICA.NET, câștigătorul licitației este constructorul român Dorinel Umbrărescu.

Asocierea SA&PE Construct - Spedition UMB - Tehnostrade a fost desemantă câștigătoarea contractului, cu o ofertă de 680,40 milioane de lei, potrivit surselor noastre.

Amintim că, pe 2 aprilie, au fost depuse ofertele pentru proiectarea și execuția subsecțiunii 3B2: Zimbor - Poarta Sălajului, din Secțiunea 3 Mihăiești - Suplacu de Barcău, parte a proiectului Autostrăzii Brașov - Târgu Mureș- Cluj – Oradea (Transilvania).

Ministrul Transporturilor Lucian Bode anunțase atunci că au fost depuse trei oferte:

- ASOCIEREA SA&PE CONSTRUCT S.R.L. - SPEDITION UMB S.R.L. - TEHNOSTRADE S.R.L. (România)
- FCC CONSTRUCCION S.A. (Spania)
- NUROL INSAAT ve TICARET A.S. (Turcia)

Rămâne de văzut dacă rezultatul licitației va fi cotestat și când se va putea semna contractul.

Licitația pentru lotul Zimbor-Poarta Sălajului din A3 a fost lansată pe 20 martie 2019, valoarea estimată a contractului fiind de 730 de milioane de lei, fără TVA.

Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea și execuția lucrărilor pentru construcția Autostrăzii Brașov - Târgu Mureș - Cluj - Oradea, Subsecțiunea 3B2: Zimbor - Poarta Sălajului (km 13+260 - km 25+500), în lungime de 12,24 km.

Finanțarea pentru acest lot din A3 va fi asigurată din fonduri europene, prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM), potrivit informațiilor din platforma de achiziții publice SEAP.

Sursa: Economica.
1

#408 Useril este offline   IlieB 

  • Membru Senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 818
  • Inregistrat: 06 iulie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Masini, Excursii, Istorie

Postat 14 iunie 2020 - 20:59

Nu stiu daca a mai fost postat video-ul de cineva.
Poate e interesant ;)


Aceasta postare a fost editata de IlieB: 14 iunie 2020 - 21:58

3

#409 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 15 iunie 2020 - 08:33

Surse din CNAIR au declarat pentru cei de la Economica cum că firmele lui Umbrărescu ar avea șanse mari să câștige contractul pentru tronsoanele 3 și 4 din DX12 Craiova - Pitești:

Citeaza

Constructorul român Dorinel Umbrărescu are șanse foarte mari să câștige contractele pentru realizarea tronsoanelor 3 și 4 din Drumul Expres Craiova - Pitești, au spus pentru ECONOMICA.NET surse oficiale. Firmele sale lucrează deja pe tronsonul 2 al șoselei cunoscute ca "Autostrada Ford".

"Umbrărescu are șanse reale să câștige și ultimele două tronsoane ale DX Craiova - Pitești", ne-au spus surse din cadrul Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Comentând pe marginea rezultatelor licitațiilor privind cele două tronsoane, pasionați de infrastructură spun că Umbrărescu s-ar clasa pe primul loc după evaluarea financiară a ofertelor, întrucât ar fi venit cu cel mai bun preț dintre cei rămași în cursă.

Licitația pentru tronsonul 3 din Drumul Expres Craiova - Pitești a ieșit din etapa de evaluare tehnică pe 21 mai, după care a intrat în etapa de evaluare financiară, care urma să se încheie până la data de 26 iunie, conform datelor din SEAP.

Pentru tronsonul 4, evaluarea tehnică s-a încheiat pe 11 iunie, iar până pe 24 iunie urma să se finalizeze și evaluarea financiară a ofertelor.

Rămâne de văzut când vor fi comunicate oficial rezultatele și când vor fi semnate contractele, după eventualele contestații.

Astfel, cel mai puternic constructor român de autostrăzi ar putea construi trei din cele patru tronsoane din șoseaua de mare viteză cerută și de producătorul auto american Ford.

CNAIR a relansat pe 30 septembrie 2019 licitaţia pentru tronsonul 3 din Drumul Expres Craiova – Piteşti, iar licitaţia pentru tronsonul 4 a fost reluată în vara anului trecut.

Până la termenul limită din 24 februarie 2020, CNAIR a primit 11 oferte pentru tronsonul 3 și 10 oferte pentru tronsonul 4.

Valoarea estimată a contractului pentru tronsonul 3, în lungime de 31,75 km, este de 999,41 milioane de lei, fără TVA. Durata contractului este de 36 luni, din care 12 luni perioada de proiectare și 24 luni perioada de execuție.

Valoarea estimată a contractului pentru tronsonul 4, în lungime de 31,88 km, este de 909,67 milioane de lei, fără TVA. Durata contractului este de 36 luni, din care 12 luni perioada de proiectare și 24 luni perioada de execuție.

Întregul proiect are o lungime de aproximativ 121 km și o valoare estimată de 3,77 miliarde de lei, fără TVA și va fi finanțat din fonduri europene prin POIM 2014 – 2020. Drumul Expres Craiova – Pitești va avea 4 benzi de circulație ( 2 benzi pe sens) și va asigura o conexiune corespunzătoare a zonei de Sud – Vest a României la Coridorul IV Pan European.

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 15 iunie 2020 - 08:33

1

#410 Useril este offline   IlieB 

  • Membru Senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 818
  • Inregistrat: 06 iulie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Masini, Excursii, Istorie

Postat 15 iunie 2020 - 09:09


0

#411 Userul este online   Janto A. 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 578
  • Inregistrat: 24 iunie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 15 iunie 2020 - 11:27

Nu știu dacă sunt pe topicul corect,dar aș vrea să știu dacă aveți informații despre acea nouă descărcare de pe Autostrada A1,legătura cu DN69/Sânandrei.
0

#412 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3413
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 15 iunie 2020 - 12:05

Există topic special pentru ce te referi tu - Timiș Infrastructură secțiunea O nouă conexiune la autostrada A1. Ca la multe alte topice, nu sunt informații actualizate. În momentul de față, se află în faza tehnică de proiectare.
1

#413 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 15 iunie 2020 - 17:32

Constructorul turc Nurol a fost desemnat câștigătorul licitației pentru execuția lotului 1 din A0 Nord:

Citeaza

Oferta constructorului turc Nurol a fost clasată pe primul loc în cadrul licitației pentru proiectarea și execuția lotului 1 din Autostrada de Centură București Nord (A0 Nord), potrivit unui document oficial publicat pe forumul Asociației Pro Infrastructură. Amintim că și primele două loturi din A0 Sud au fost câștigate de către un constructor din Turcia, respectiv Alsim Alarko.

Update 17:40
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat că, luni, 15.06.2020, au fost transmise adresele de comunicare a rezultatului procedurii de atribuire a contractului având ca obiect "Proiectare și Executie Autostrada de Centură București, km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord, km 0+000 - km 52+770, Lot 1: km 2+500 - km 20+000" către toți ofertanții.

Ofertantul desemnat câștigător este NUROL INSAAT VE TICARET A.S., cu preţul de 746.763.568,57 Lei fără TVA și un punctaj total de 100 puncte, din care 50 de puncte pentru componența financiară și 50 de puncte pentru componenta tehnică.

Durata contractului este de 34 de luni, din care 12 luni perioada de proiectare și 22 de luni perioada de execuție a lucrărilor.

Perioada de garanție a acestora este de 10 ani.

Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea și execuția lucrărilor pentru construcția Autostrăzii de Centură București km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 1: km 2+500-km 20+000, pentru 17,50 km.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea tuturor contestațiilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

Știrea inițială
Turcii de la Nurol au obținut 100 de puncte din 100, cu o ofertă financiară de 746,76 milioane de lei. Pe locul doi s-a situat constructorul China Railway 14-th Bureau Group, cu un punctaj de 97,15 puncte, potrivit documentului menționat.

Astfel, dacă vor fi contestații pentru acest lot, cel mai probabil lupta decisivă se va da între turci și chinezi.

Portofoliul de lucrări al constructorului turc include autostrăzi în Turcia și Maroc, dar și tunelul feroviar pe sub Bosfor sau Podul Osmangazi, al patrulea cel mai lung pod suspendat din lume.

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a primit în septembrie anul trecut 11 oferte pentru proiectarea şi execuţia Autostrăzii de Centură Bucureşti Nord lot 1:
1. Aktor Technical Societe Anonyme (Aktor SA);
2. China Railway 14th Bureau Group CO, LTD;
3. Asocierea Construcţii Erbaşu SA - Vahostav SK as -Danube Total Grup SRL - Concelex SRL;
4. IC Ictas Insaat Sanayi Ve Ticaret AS;
5. Asocierea Impresa Pizzarotti & C SpA - Retter Project Management SRL;
6. Intracom Constructions Societe Anonyme Technical and Steel Constructions (Intrakat);
7. Asocierea Kalyon Insaat Sanayi Ve Ticaret AS - Met-Gun Insaat Taahhut Ve Ticaret AS;
8. Mapa Insaat Ve Ticaret AS;
9. Nurol Insaat ve Ticaret A.S.;
10. Sinohydro Corporation Limited;
11. Asocierea SA&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL

Valoarea estimată a contractului este de 842,14 milioane de lei, fără TVA, iar durata contractului este de 34 luni din care 12 luni perioada de proiectare şi 22 luni perioada de execuţie.

De asemenea, perioada de garanţie a lucrărilor este de 5 ani, aceasta putând fi majorată de ofertanţi până la un maxim de 10 ani.

Obiectul contractului constă în proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru constructia Autostrăzii de Centură Bucureşti km 0+000-km 100+900, Sector Centură Nord km 0+000-km 52+770, Lot 1: km 2+500-km 20+000 în lungime de 17,5 kilometri.

Lotul 1 este primul din A0 Nord pentru care au fost deschise ofertele. De asemenea, toate cele trei loturi din A0 Sud au constructori desemnaţi și contracte semnate.

Sursa: Economica.
Și fotografia raportului din articol:
Imagine atasata: a0nord1_08898600.png

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 15 iunie 2020 - 17:44

1

#414 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 837
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 15 iunie 2020 - 18:03

E clar, o să avem autostradă peste câteva zeci de ani.
0

#415 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 15 iunie 2020 - 23:48

Vezi postareaPablo, la 15 iunie 2020 - 12:05, a spus:

Există topic special pentru ce te referi tu - Timiș Infrastructură secțiunea O nouă conexiune la autostrada A1. Ca la multe alte topice, nu sunt informații actualizate. În momentul de față, se află în faza tehnică de proiectare.


@Pablo... dacă nu știi , mai bine nu scrii prostii. E in licitație pentru proiectare și execuție. Termenul de depunere a ofertelor este 18.06.2020


Sent from my iPhone using Tapatalk
2

#416 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3413
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 16 iunie 2020 - 07:27

Zśolty dragă, vorbim de același demers procedural tehnic. Nu îmi spune mie statusul proiectelor, care mă informez numai de pe GOV, e-licitație, Sicap. Nu aveam răbdarea necesară să ofer toate detaliile în acel moment, veneam de la serviciu și conduceam.
0

#417 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 16 iunie 2020 - 08:31

Daca pentru tine "faza tehnica de proiectare" este " acelasi demers procedural tehnic" cu licitatia, atunci poate ar trebui sa si citesti mai atent sursele pe care le-ai mentionat.
Daca nu ai rabdare, nu trebuie neaparat sa scrii.
Si mai important... daca conduci, te implor eu sa NU SCRII!!!

PS: Who the fuck is Zsolty?
1

#418 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3413
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 16 iunie 2020 - 08:55

Nu răcni că nu sunt surd. Licitația tehnică de proiectare=faza tehnică de proiectare, nu sesizez ce ți-e neclar, probabil încă un caz clasic de analfabetism funcțional. Ține-ți sugestiile pentru tine, când conduc utilizez hands-free typing, nu ai de unde să mă cunoști.

P.S. Alint. Ți-aș aplica o sancțiune pentru exprimarea dejectă, pe viitor să te gândești de două ori înainte să pui pe hârtie ce ai în cap, mai ales în relația cu mine. Mă opresc aici, că iar îmi iau report pentru off.

P.P.S Nu mă mai provoca/râcâi deliberat, nu te văd bine dacă încep să întorc eu foaia. Dl. Dan din câte țin minte vorbea de ,,atacarea'' ideilor nu a persoanelor.

Aceasta postare a fost editata de Pablo: 16 iunie 2020 - 09:15

-1

#419 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 16 iunie 2020 - 10:37

Vezi postareaGPS, la 15 iunie 2020 - 18:03, a spus:

E clar, o să avem autostradă peste câteva zeci de ani.


depinde, la ei in tara se misca foarte bine turcii. au contruit si construiesc in continuare infrastructura rutiera foarte bine gandita. cred ca totul depinde de partenerul roman aka CNAIR sau cine o mai fi la butoane cum face contractul si cum se ocupa de expropieri/relocari/AC/AM..
3

#420 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 837
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 16 iunie 2020 - 18:29

La ei probabil, nu cunosc situația. Dar la noi dacă nu sunt UMB sigur au probleme. De obicei turcii, italienii și grecii nu duc un lot până la capăt fără să aibă probleme. Astaldi sunt, cred, singurii care nu se încadrează în categoria constructorilor anterior menționați.
0

Arata acest topic


  • (26 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi