STP Timișoara Forum: Pasajul Solventul | Podul Solventul - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (50 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Pasajul Solventul | Podul Solventul Pasaj: Sylc cons Trans & as - in constructie | (pod in elaborare)

#341 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 25 mai 2020 - 09:24

Vezi postareaDoppler, la 24 mai 2020 - 23:16, a spus:

Ce solutie tehnica pentru tunelurilor pasajui s-a cerut in caietul de sarcini?

Caietul de sarcini va fi disponibil abia după ce se lansează licitația.

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 25 mai 2020 - 09:24

0

#342 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3449
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 25 mai 2020 - 10:48

Intrebarea e, in final, ce sursa de finantare va avea proiectul? Planeaza un mister asupra raspunsului... Robu sustinea mai demult ca e pe lista de rezerva pentru finantare europeana nerambursabila, acum o da ,,nu mai stam dupa fonduri, dam drumul din bugetul local''. Ulterior a sustinut ca il realizeaza din fonduri locale, iar la finalizare va deconta suma de la UE (gen ca la tramvaiele Armonia). Poate e doar feeling-ul meu, dar anul acesta nu vom zari picior de muncitor la Solventul.

Aceasta postare a fost editata de Pablo: 25 mai 2020 - 10:49

1

#343 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 25 mai 2020 - 12:03

Vezi postareadan.s, la 24 mai 2020 - 22:10, a spus:

In contract apare 200 m de cale simpla, ce poate fi o bucla amplasata inainte de pasaj.Imagine postata


Inainte de pasaj pe care parte? Catre gara?
In momentul actual este o bucla prevazuta la capatul T5 pe Bogdanestilor.
Nu cred ca ar trebui bucla si pe cealalta parte a pasajului
0

#344 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 25 mai 2020 - 12:07

Citatul e din licitatia de la Calea Bogdanestiilor.
0

#345 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 25 mai 2020 - 12:10

Cum scriam mai sus, acolo este prevazuta o bucla
0

#346 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 25 mai 2020 - 12:23

Oricum dupa pasaj va fi un sens giratoriu, deci si acolo se face o bucla pentru extinderea de la gara. Deci vom avea bucla de intoarcere pe ambele parti...
0

#347 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 25 mai 2020 - 12:34

Se pregatea anul trecut accesarea unui credit pentru pasajul Solventu si alte cheltuieli ale primariei, ce nu vrea sa se spuna legat de plati restante, rostogoliri financiare, etc...nu am auzit de atunci cu subiect si predicat daca banii pentru pasaj sau luat\ nu sau luat, sunt pusi de-o parte asa cum sa anuntat, sau dus pe alte promisiuni care trebuie tinute, oricum nu vad cu ochi buni investitia cat timp nu se primesc fonduri europene, altfel un mare sifon si multe povesti incredibile si senzationale de pus in rama de acum inainte.
1

#348 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3449
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 25 mai 2020 - 13:10

Infime sanse sa fie aprobat pe fonduri externe. Din ce am auzit si observat, ADR Vest nu prea are Timisoara la ficat. De ochii lumii au aprobat fonduri nerambursabile de 150 de milioane (majoritatea duse pe 44 autobuze electrice, 21 de noi tramvaie si proiectul de modernizare a Caii Bogdanestilor) suma ce stagneaza de vreun an deja, aruncand periodic sume futile pe niste proiecte cu impact nesemnificativ (reabilitare blocuri, iluminarea Parcului Botanic- nu zic ca nu sunt utile), de vreme ce localitati ca Resita, Deva, Hunedoara au ajuns la aproape 100 de milioane de euro pentru proiecte de o fezabilitate si sustenabilitate discutabila (ex. 80 de milioane pentru reintroducerea tramvaiului in Resita, o incapatanare prostesca a lui Popa, intr-un burg mort si fara perspectiva de 60.000 de capete, populatie imbatranita si din care se emigreaza masiv, de vreme ce proiecte de impact gen Calea Stan Vidrighin sau Blvd. Cetatii au fost retrogradate pe lista de rezerva... Nu zic ca altii sa nu se dezolte, dar sa se faca o ierarhizare a prioritatilor. Spune si tu...
0

#349 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 25 mai 2020 - 13:50

Țin să aduc câteva precizări:
1. Finanțarea pentru autobuzele electrice nu vine de la ADR Vest, ci direct de la M.D.R.A.P., de la centru - fapt logic, din moment ce ei organizează licitația.
2. Deși pentru tramvaiele noi există finanțare europeană de la ADR Vest, în 3 tranșe de câte 96 milioane RON (din care 79 milioane RON nerambursabili), fiecare pentru câte 7 tramvaie, Robu a încheiat cu Bozankaya un prim contract în valoare de doar 155,79 milioane RON, pe fonduri bugetare. Treaba e foarte dubioasă, e discutată la topicul dedicat tramvaielor Bozankaya.
3. @Pablo, faci o confuzie: finanțarea de 80 milioane RON nu e pentru tramvaie, ci pentru autobuze, sisteme conexe și bike-sharing. Pentru reintroducerea tramvaiului în Reșița - mai exact, reabilitarea infrastructurii, tramvaiele noi fiind finanțate și cumpărate de M.D.R.A.P. - ADR Vest a finanțat proiecte în valoare totală de aproximativ 189 milioane RON (din care aproximativ 110 milioane RON finanțare nerambursabilă).

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 25 mai 2020 - 13:51

-1

#350 Useril este offline   Claudiu1212 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 14 mai 18
  • Sexul:masculin

Postat 25 mai 2020 - 14:00

Vezi postareaPablo, la 25 mai 2020 - 13:10, a spus:

Infime sanse sa fie aprobat pe fonduri externe. Din ce am auzit si observat, ADR Vest nu prea are Timisoara la ficat. De ochii lumii au aprobat fonduri nerambursabile de 150 de milioane (majoritatea duse pe 44 autobuze electrice, 21 de noi tramvaie si proiectul de modernizare a Caii Bogdanestilor) suma ce stagneaza de vreun an deja, aruncand periodic sume futile pe niste proiecte cu impact nesemnificativ (reabilitare blocuri, iluminarea Parcului Botanic- nu zic ca nu sunt utile), de vreme ce localitati ca Resita, Deva, Hunedoara au ajuns la aproape 100 de milioane de euro pentru proiecte de o fezabilitate si sustenabilitate discutabila (ex. 80 de milioane pentru reintroducerea tramvaiului in Resita, o incapatanare prostesca a lui Popa, intr-un burg mort si fara perspectiva de 60.000 de capete, populatie imbatranita si din care se emigreaza masiv, de vreme ce proiecte de impact gen Calea Stan Vidrighin sau Blvd. Cetatii au fost retrogradate pe lista de rezerva... Nu zic ca altii sa nu se dezolte, dar sa se faca o ierarhizare a prioritatilor. Spune si tu...


Tocmai ca doar cu investitii poti atrage noi locuitori, e ca si cum ai zice ca nu te speli pe dinti ca oricum nu te pupa nimeni, pai de-aia nu te pupa.. intelegi ce vreau sa zic? E mare nevoie de investitii in Resita
0

#351 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 27 mai 2020 - 23:13

Deci ca sa vedem daca am inteles.
Proiectul de pe calea Bogdanestilor prevede o bucla.
Proiectul Solventul prevede linii de tramvai in pasaj. Acuma logica spune ca acestea ar trebuii conectate. Ai insa voie sa modifici proiectul de pe Bogdanestilor? Teoretic vorbind. Faptul ca intre finalizarea celor 2 vor trece ani si ani, e deja alta problema.
Iar pe urma avem o legatura la Gara de Nord, care nu e prevazuta niciunde....
Am I missing something?
3

#352 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 28 mai 2020 - 07:53

Bogdăneștilor are, într-adevăr, prevăzută bucla de la Ronaț. Proiectul nu figurează pe E-licitație cu finanțare pe fonduri europene, ci printr-o cofinanțare (chiar și așa, nu sunt declarate fonduri UE), deci teoretic ar putea fi aduse modificări proiectului cu ușurință.
Legătura GdN (Gara de Nord) - Solventul e proiect separat, despre care nu se știu prea multe detalii momentan. Cert e că, așa cum am spus anterior, au existat acum un an niște discuții în topicul dedicat ce atestau existența unei alte bucle în acest proiect. Deci - teoretic, cel puțin -, ar veni 2 bucle la câteva sute de metri una de cealaltă: una la Ronaț și una la Solventul.
2

#353 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 28 mai 2020 - 14:41

Vezi postareacseh_17, la 27 mai 2020 - 23:13, a spus:

Ai insa voie sa modifici proiectul de pe Bogdanestilor?


In principiu nu ar trebui sa fie o problema.
Extras din studiul de fezabilitate pentru Calea Bogdanestilor (sursa SICAP):
"La amenajarea buclei s-a tinut cont de proiectul pasajului inferior Solventul, pasaj care va asigura subtraversarea caii ferate in continuarea Caii Bogdanestilor"

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: bogdanestilor.png

5

#354 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 29 mai 2020 - 08:36

Pasajul va trece si pe sub bucla?
0

#355 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 29 mai 2020 - 08:40

Asa lasa de inteles...
0

#356 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 29 mai 2020 - 09:59

Eu nu stiu de unde ati inteles voi asta. Eu inteleg ca bucla se proiecteaza, luand in considerare ca linia de tramvai va continua prin pasajul Solventul, sub calea ferata
1

#357 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 29 mai 2020 - 12:25

normal ar fi ca bucla sa fie adiancenta liniei si cu macaz. adica sa alegi daca intri in bucla sau continui inainte si in jos prin pasaj , pe sub liniile CF
1

#358 Useril este offline   Bogdi94 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 322
  • Inregistrat: 04 ianuarie 09

Postat 29 mai 2020 - 19:24

Cand ar trebui sa apara primele schite cu ce se va face?
2

#359 Useril este offline   raducu 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 664
  • Inregistrat: 03 septembrie 19
  • Sexul:masculin

Postat 02 iunie 2020 - 19:54

De la Robu citire:

https://www.observat...entru-executie/

Un obiectiv de primă prioritate pentru oraș a ajuns, prin depășirea tuturor obstacolelor, printr-o perseverență totală, la licitație pentru execuție lucrări, a anunţat, marţi, primarul Nicolae Robu.

„Pasajul Solventul va fi al cincilea pasaj realizat cu mine ca primar. Reamintesc, celelalte 4 sunt:

- Michelangelo, realizat pe fonduri europene
- Jiul, realizat pe fonduri locale
- Popa Șapcă, realizat pe fonduri locale
- Iulius, realizat pe fonduri private, ca impunere a Primăriei
Toate au însemnat deranj pentru dv, stimați timișoreni, o știu foarte bine și, de aceea, vă mulțumesc și cu această ocazie că mi-ați fost alături! Și vă asigur că: ÎMPREUNĂ, FACEM TIMIȘOARA MAI TARE CA ORICÂND!”, a scris Robu pe pagina sa de Facebook.

Aceasta postare a fost editata de raducu: 02 iunie 2020 - 19:55

1

#360 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 iunie 2020 - 19:59

Mai un pic si baga si Eurotunelul pe lista realizarilor. :D
9

Arata acest topic


  • (50 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi