STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#1521 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 11 mai 2020 - 15:16

A fost ridicată azi suspendarea la licitația pentru autobuzele electrice.
0

#1522 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 12 mai 2020 - 19:26

Vezi postareaSPECTR-2, la 09 aprilie 2020 - 08:59, a spus:

A fost relansată licitația pentru autobuzele SH luate de Ecotrans, doar că de această dată se iau doar 3 autobuze, ceea ce înjumătățește bugetul alocat - se alocă 700 000 RON, față de prima licitație, unde au fost alocați 1,4 milioane RON. Ponderea punctajului:
- 70% preț
- 30% media aritmetică a numărului de kilometri parcurși de autobuzele ofertate
Termene limită:
- depuneri oferte: 12 mai
- evaluări: 5 iunie
Link SICAP: http://e-licitatie.r.../view/100092276

Unicul ofertant este, din nou, NICAROM TRANS EXPRESS SRL.
0

#1523 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 15 mai 2020 - 13:44

Primul autobuz Mercedes-Benz Citaro Hybrid, livrat la finalul lunii februarie, a fost recepționat astăzi, primind numărul de parc #7000:

1

#1524 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 17 mai 2020 - 19:28

Hopa! Ce avem noi aici? Scandal, desigur.
Aparent, Astra ar fi lansat acuzații la adresa Durmazlar cum că modelul ofertat de turcaleți (proiectul tramvaiului, mai exact) ar fi copiat sută-n mie Imperio-ul arădean:

Citeaza

Astra Vagoane Călători a lansat acuzații grave legate de licitația pentru tramvaie a PMB: turcii de la Durmazlar au copiat proiectul tramvaiului produs la Arad. La licitație, compania turcească ar fi ofertat de fapt o ”clonă” a originalului fabricat în uzina arădeană.

Concret, Astra Vagoane Călători Arad susţine că are informaţii referitoare la faptul că turcii de la Durmazlar au ofertat la licitaţia de la Bucureşti un tramvai identic cu tramvaiul fabricat de Astra după licenţa de la Siemens.

Este interesant de aflat cine şi cum le-a furnizat acestora proiectul. Chiar dacă firma arădeană nu precizează clar acest lucru, este evident că, dacă așa stau lucrurile, proiectul le-a fost oferit pe tavă turcilor de cineva care a avut acces la documente.

Turcii nu au venit cu tramvaiul Panorama la licitația pentru tramvaie a PMB
Acesta ar fi motivul pentru care Durmazlar şi-a secretizat în întregime oferta, lucru nemaiîntâlnit în licitaţiile publice, unde finanţarea se face din banul public sau, în cazul de față, din fonduri europene. Turcii nu au putut prezenta un Certificat de Omologare, tocmai pentru că ei nu au fabricat niciodată un tramvai conform prevederilor caietului de sarcini.

Tramvaiul care a fost fabricat de Durmazlar până în momentul de față (modelul Panorama) este unitar, nu modular, cu lungimi şi lăţimi diferite, podeaua nu este coborâtă pe toată lungimea tramvaiului și nu are uşile conforme nici ca număr şi nici ca dimensiuni cu cerințele de la licitația organizată de PMB. Pe cale de consecință, ei nu puteau fi admiși la procedura de achiziție publică cu acest model, nici măcar unul derivat din el, pentru că este vorba de două vehicule distincte – unul deja fabricat de turci și celălalt solicitat de Municipalitatea bucureșteană.

Ofertarea unui prototip era interzisă prin caietul de sarcini
Și aici mai intervine o problemă, poate la fel de gravă: ofertarea unui tramvai pe care nu l-au fabricat niciodată înseamnă că turcii au venit la licitație cu un prototip, deşi acest lucru este strict interzis de caietul de Sarcini. Speranţa celor de la Astra Vagoane Călători este la Curtea de Apel Bucureşti, unde se judecă contestaţia făcută de PMB. Trebuie amintit faptul că firma turcească nu a contestat Decizia Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor, deşi Astra a concurat cu Durmazlar nu PMB.

Atribuirea de la licitația pentru tramvaie a PMB a fost anulată de CNSC
La mijlocul lunii decembrie, CNSC a decis că oferta firmei Durmazlar trebuia respinsă încă de la bun început și turcii nu ar fi trebuit să participe la licitație.

Este vorba de faptul că Durmazlar nu a inclus în dosarul cu care s-a prezentat la licitație graficul de livrare a tramvaielor, iar acest document a fost depus ulterior, la clarificări. ”Într-adevăr, legislația permite completarea ofertei cu informații formale sau de confirmare, însă prezentarea graficului de livrare și a angajamentului ferm nu poate fi considerată o astfel de completare, cu tât mai mult cu cât, pe baza informațiilor primite, în cazul de față, oferta Durmazlar Makina Sanayi Ve Ticaret AȘ a obținut un punctaj mai mare care a condus la ocuparea primei poziții în clasament”, se arată în Decizia CNSC.

Din această cauză și ca urmare a multor ale nereguli constatate, decizia de atribuire de la licitația pentru tramvaie organizată de Primăria Capitalei, prin care turcii de la Durmazlar au fost desemnați câștigători, a fost anulată de Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor. ”În temeiul art. 26 alin. (2) și (5) din Legea nr. 101/2016, pentru considerentele evocate în motivarea prezentei, admite, în parte, contestația formulată de Astra Vagoane Călători SA, în contradictoriu cu Municipiul București, și anulează adresele de comunicare a rezultatului procedurii de atribuire nr. 3307/04.11.209 și 3308/04.11.2019 și raportul procedurii de atribuire nr. 3297/04.11.2019”, se arată în dopcument.

Turcii nu contestă, dar contestă Primăria în locul lor
După nici o lună de zile, Primăria Municipiului București, condusă de Gabriela Firea, a făcut o plângere la Curtea de Apel București împotriva Deciziei CNSC de la licitația pentru tramvaie. Practic, Municipalitatea cere să se modifice decizia CNSC, în sensul respingerii contestației formulate de Astra Vagoane Călători Arad, ca fiind neîntemeiată.

De menționat faptul că turcii de la Drumazlar, care ar fi fost primii ce ar fi trebuit să se revolte de Decizia CNSC, nu au atacat-o în instanță, lăsând Primăria Capitalei să iasă ”la înaintare”. Acum mingea este în terenul magistraților. Și asta pentru că aflarea adevărului în această controversată procedură de achiziție publică nu va fi posibilă decât dacă judecătorii Curții de Apel Bucureşti vor desecretiza oferta turcilor, care probabil ascunde multe alte nereguli.

Până la ora publicării acestui articol, primarul general Gabriela Firea nu a furnizat un punct de vedere, în urma solicitării făcute în acest sens de Club Feroviar.

Sursa: Club Feroviar.
0

#1525 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 19 mai 2020 - 21:31

Compania Metroul S.A. va superviza lucrările pentru nouă stație de metrou Berceni Centură:

Citeaza

Metroul SA a primit de la Primăria Sectorului 4 un contract de 2,1 milioane lei pentru supervizarea lucrărilor la stația de metrou supraterană care va fi construită pe Magistrala II.

Primăria Sectorului 4 va plăti 2,1 milioane lei firmei Metroul SA pentru supervizarea lucrărilor de proiectare și execuție la stația de metrou care va fi edificată pe Magistrala II între stația Berceni, ultima în prezent, și șoseaua de centură.

Informațiile au fost publicate zilele trecute pe situl național de achiziții publice. Metroul SA a fost singurul ofertant participant la licitație, iar valoarea estimativă a contractului a fost cuprinsă între 2,19 și 3,29 milioane lei.

Punctarea ofertei a fost făcută pe o grilă în care 40% a contat prețul, iar restul punctajului a fost acordat pentru experiența angajaților cheie.

Primăria Sectorului 4 a atribuit contractul asocierii Somet – TIAB – UTI – Construcții Erbașu. Firma elenă Aktor a fost exclusă din licitație. Valoarea contractului este de 157,64 milioane de lei, iar proiectul ar putea beneficia de finanțare europeană.

Contractul cu asocierea câștigătoare a fost semnat pe 15 aprilie, conform anunțului de atribuire publicat în sistemul electronic de achiziții publice.

Primăria Sectorului 4 a anunțat pe 15 aprilie că se are în vedere accesarea de fonduri europene. “Primăria Sectorului 4 este, începând din 13 aprilie 2020, prima autoritate locală din Capitală eligibilă pentru accesarea fondurilor europene disponibile prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM), în vederea extinderii rețelei de metrou a Bucureștiului”, anunța autoritatea locală. „Încheiem astfel o etapă dificilă a acestui proiect și ne pregătim deja documentația pentru accesarea fondurilor necesare construirii stației de metrou”, declara atunci Daniel Băluță, primarul Sectorului 4.

Stația de metrou Berceni Centură va fi gata peste doi ani
Primăria Sectorului 4 primise două oferte la licitaţia pentru construirea staţiei de metrou Berceni Centură. Astfel, pentru contract se luptau grecii de la Aktor şi asocierea condusă de firma românească Somet. Între timp, grecii de la Aktor au fost excluși, după ce nu au mai depus garanție de participare. Somet a lucrat de-a lungul timpului la mai multe staţii de metrou din Bucureşti, precum Laminorului, Străuleşti, Anghel Saligny sau Jiului.

Licitaţia pentru noua staţie de metrou de la capătul Magistralei 2 dinspre Berceni a fost lansată pe 2 octombrie 2019. Proiectul de investiţii pentru edificarea unei staţii de metrou la nivel suprateran situată între staţia de metrou Berceni şi Şoseaua de Centură este derulat de Asocierea de autorităţi contractante formată din Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti, în calitate de lider de asociere şi Societatea de Transport cu Metroul Bucureşti “Metrorex” SA. Durata contractului de “Elaborare Proiect Tehnic şi execuţie lucrări pentru edificarea unei staţii de metrou la nivel suprateran situată între staţia de metrou Berceni şi Şoseaua de Centură” este de 24 de luni.

Sursa: Club Feroviar.

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 19 mai 2020 - 21:32

0

#1526 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 20 mai 2020 - 13:59

Vezi postareaSPECTR-2, la 09 martie 2020 - 18:16, a spus:

Cei de la Asociația MetrouUșor au dat un comunicat pe Facebook, prin care informează asupra înmânării oficiale a petiției către PMB, STB, ADTPBI și Ministerul Culturii. :hooray:

A venit și un răspuns de la STB. Sursa: forumul Metrou Ușor:

Citeaza

Dragi semnatari ai petiției, Asociația a primit răspunsul STB S.A. în urma depunerii listei cu 1250 de semnături unice.

Citeaza

Stimate doamne, stimaţi domni,

Referitor la petiţia dumneavoastră privind înfiinţarea Muzeului Transportului Bucureştean, facem următoarele precizari:

Subscriem opiniei dumneavoastră, existenţa unui astfel de muzeu este o atracţie, dar şi o obligaţie a noastră, a tuturor, de a pune în valoare istoria unui serviciu vital pentru Capitală. Toate marile oraşe ale lumii au acordat şi acordă o atenţie deosebită dezvoltării şi îngrijirii acestui tip de muzeu. Şi în România există muzee de profil, în diferite oraşe, de aceea considerăm că Bucureştiul nu trebuie să facă excepţie.

Aşa după cum cunoaşteţi, STB deţine o colecţie de exponate, fotografii, machete şi piese salvate de la casare, reprezentantive pentru evoluţia transportului public din Capitală, colecţie care se află la sediul Complexului Sportiv STB din Str. Trapezului şi care cuprinde peste 2660 de piese. De aceea, apreciem că această colecţie ar reprezenta o opţiune de iniţiere a unui astfel de muzeu. Se pot adăuga mijloace de transport din diferite generaţii, autobuze, troleibuze şi tramvaie vechi, recondiţionate şi păstrate în unităţile noastre, care să prezinte evoluţia transportului public de la începuturi până în prezent.

În privinţa propunerii dumneavoastră ca acest muzeu să funcţioneze în incinta Depoului Victoria, trebuie să precizăm că acest lucru nu este posibil, întrucât, prin Hotărârea Consiliului General al Municipiului Bucureşti nr. 420/31.07.2019, imobilul respectiv şi terenul aferent au fost atribuite STB pentru majorarea capitalului social al societăţii.

Desigur, rămânem deschişi dialogului pe tema înfiinţării acestui muzeu, iar în momentul în care restricţiile impuse de pandemia actuală vor fi ridicate, ne dorim să organizăm o întâlnire, pentru ca împreună să identificăm locaţii şi soluţii adecvate înfiinţării unui astfel de muzeu.

Vă mulţumim pentru interesul dumneavoastră şi pentru sprijinul constant acordat de-a lungul timpului în identificarea unor soluţii viabile de optimizare a serviciilor de transport public din Capitală.

Cu stimă,
Andrei George Creci
Director General

Serviciul Comunicare şi Relaţii Publice - Nr. 55927 / 18.05.2020

0

#1527 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 837
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 20 mai 2020 - 15:10

Între timp domnul Creci a fost înlocuit.
0

#1528 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 20 mai 2020 - 16:24

Mda, a fost numit joi noul director, e vorba de Hazem Kansou, un fost consilier general exclus din PNL pentru că a votat bugetul local propus de PSD:

Citeaza

Alexandru-Hazem Kansou a fost numit director general al Societăţii de Transport Bucureşti. Kansou şi Cristian Olteanu sunt cei doi consilieri generali care au fost excluşi din PNL în februarie, după ce au votat bugetul Capitalei propus de PSD.

Primăria Capitalei a anunţat că decizia de numire a lui Hazem Kansou a fost luată joi de Consiliul de Administraţie al STB. “Mandatul actualului director general are ca scop îmbunătăţirea transportului public în comun pe perioada pandemiei, precum şi implementarea unor măsuri de siguranţă pentru călători şi conducătorii auto”, a transmis PMB.

Fostul director STB, Andrei Creci, a primit o funcţie de conducere tot în primărie. El este director general al Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară Termoenergetică Bucureşti-Ilfov.

Cristian Olteanu şi Alexandru Hazem Kansou, cei doi consilieri generali care au votat bugetul general al Capitalei, au fost excluşi din PNL în februarie.

Sursa: adevarul.ro

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 20 mai 2020 - 16:24

0

#1529 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 21 mai 2020 - 20:19

Cei de la Asociația Metrou Ușor au trimis, în urma răspunsului primit de la STB, o propunere de păstrat a unor vehicule cu importanță istorică pentru București, în vederea restaurării și expunerii lor. Sursa: forumul Metrou Ușor.
Fisier atasat  Propunere salvare, conservare si restaurare vehicule istorice STB.pdf (305.41K)
Number of downloads: 0
0

#1530 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 21 mai 2020 - 21:33

Vezi postareaSPECTR-2, la 12 mai 2020 - 19:26, a spus:

Citeaza

A fost relansată licitația pentru autobuzele SH luate de Ecotrans, doar că de această dată se iau doar 3 autobuze, ceea ce înjumătățește bugetul alocat - se alocă 700 000 RON, față de prima licitație, unde au fost alocați 1,4 milioane RON. Ponderea punctajului:
- 70% preț
- 30% media aritmetică a numărului de kilometri parcurși de autobuzele ofertate
Termene limită:
- depuneri oferte: 12 mai
- evaluări: 5 iunie
Link SICAP: http://e-licitatie.r.../view/100092276

Unicul ofertant este, din nou, NICAROM TRANS EXPRESS SRL.

Procedura se află în deliberare, cu câștigătorul selectat. Evaluarea tehnică s-a încheiat marți, iar cea financiară azi.
0

#1531 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 24 mai 2020 - 14:39

Începând cu data de 1 Iunie, tramvaiele de pe liniile 1 și 10 vor circula și pe timp de noapte, fără întreruperi de program:

Citeaza

Începând cu data de 01.06.2020, programul de funcționare a liniilor de tramvai 1 şi 10 va fi prelungit pe toată durata nopții.

De la aceeași dată, la secțiunea Trasee (http://www.stbsa.ro/v_trasee.php) vor fi publicate graficele de circulație actualizate.

Liniile 1 și 10 au un traseu circular, desfășurat pe Inelul Principal de Circulație din București, și reprezintă o parte dintre cele mai lungi și importante trasee de tramvai din Capitală.

Sursa: STB.
0

#1532 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 25 mai 2020 - 10:26

Vezi postareaSPECTR-2, la 30 septembrie 2019 - 13:07, a spus:

ACHIZIȚIA A 40 DE TRAMVAIE NOI DE 18M CU POSIBILITATEA DE SUPLIMENTARE CU MAXIM 60 DE TRAMVAIE (TOTAL MAXIM: 100 TRAMVAIE)
Link SEAP:
https://e-licitatie..../view/100072848
Date generale:
- lungime: 18m, 3 sau 4 uși
- buget alocat: 307,6 milioane RON (cele 40 obligatorii) până la 769 milioane RON (maximul de 100 de tramvaie), adică undeva la 1,7 milioane EURO/tramvai.
- podea: total coborâtă.
- anul sosirii ultimelor tramvaie: 2022 (primele 40) și 2024 (cele suplimentare).
- condiții suplimentare: ofertanții trebuie să fi livrat minim 20 de tramvaie de același tip sau similare cu tipul cerut în ultimii 5 ani.
- termeni limită:
• depuneri oferte: 2 decembrie 2019
• evaluare tehnică și evaluare financiară: 2 iunie 2020.

Interesant e că această achiziție nu e organizată de PMB, ci în mod direct de STB.

Evaluarea tehnică s-a încheiat. Licitația e în evaluare financiară.
0

#1533 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 27 mai 2020 - 14:41

Citeaza

De asemenea, a fost relansată licitația Consiliului Local Chitila pentru cele 7 SH-uri. Ponderea punctajului s-a modificat astfel:
• 80% preț
• 20% media aritmetică a numărului de kilometri parcurși de autobuzele ofertate
Termene limită:
• depuneri oferte: 21 aprilie
• evaluare tehnică și evaluare financiară: 19 mai.
Link SICAP: https://e-licitatie..../view/100091193


Vezi postareaSPECTR-2, la 23 aprilie 2020 - 10:34, a spus:

Licitația a intrat în evaluare tehnică marți, doar că acum apare în sistem ca fiind anulată.



Vezi postareaSPECTR-2, la 25 aprilie 2020 - 11:34, a spus:

A fost relansată în această noapte. Termene limită:
• depuneri oferte: 27 mai
• evaluări: 25 septembrie
Link E-licitație: http://e-licitatie.r.../view/100093555

Anulată, pentru că nu a ofertat nimeni.

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 27 mai 2020 - 14:43

0

#1534 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 27 mai 2020 - 21:35

Două tramvaie (V3A-93M-FAUR #109 și #228) s-au ciocnit azi dimineață la Eroii Revoluției. Aparent, vatmanul de pe #228 (linia 7) a uitat să schimbe macazul, o luase în direcția greșită, iar #109 (linia 11), care venea din direcția opusă (de pe Șoseaua Giurgiului, pe unde trebuia s-o ia 7-le), l-a izbit în plin. Impactul a fost atât de puternic, încât primul boghiu al lui #228 a sărit de pe șine. 7 persoane au fost rănite:

Citeaza

Un accident grav a avut loc miercuri în Capitală, în zona Eroii Revoluției. Două tramvaie s-au ciocnit frontal în sectorul 4. Cel puțin șapte persoane sunt rănite.

Accidentul între cele două tramvai a avut loc în jurul orei 11:40, în apropiere de Cimitirul Bellu. Circulația tramvaielor este blocată, dar și cea rutieră.

Au fost implicate două tramvaie de pe liniile 11 și 7. Din primele date preliminarii, vinovat ar fi vatmanul de pe linia 7.

Din informațiile de la această oră, macazul unei dintre garnituri nu a fost schimbat. Pe foarte multe linii, vatmanii trebuie să coboare și să schimbe macazul manual.

La fața locului au venit mai multe echipaje de ambulanță și pompieri.

Șapte persoane au fost rănite, iar salvatorii vor decide dacă victimele vor merge la spital.

Claudiu Costea, purtător de cuvânt al Poliției Rutiere, a declarat la Digi24 că „ar fi vorba despre o problemă cu schimbarea macazului, nu știm foarte sigur, se efectuează cercetarea la fața locului”.

Daniel Vasile, purtător de cuvânt al ISU București-Ilfov, a precizat că șapte persoane au avut nevoie de îngrijiri medicale, iar trei au fost transportați la Spitalul Bagdasar-Arseni. Starea lor este stabilă, prezentând doar leziuni.

„Din evaluarea medicilor, cel mai probabil și ceilalți pacienți vor fi duși la spital, restul pasagerilor au coborât din tramvaie și au refuzat îngrijirile medicale”, a precizat el.

Ambii vatmani au fost testați cu aparatul alcooltest, rezultatul este zero.

Sursa: Digi24. Din păcate, pozele din articol nu le-am putut descărca. :(
Am găsit, însă, un video cu momentul impactului:

1

#1535 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 28 mai 2020 - 16:14

Vezi postareaSPECTR-2, la 15 iulie 2019 - 17:08, a spus:

ACHIZIȚIA A 13 METROURI NOI, CU POSIBILITATEA DE SUPLIMENTARE CU ÎNCĂ 17 GARNITURI, DESTINATE MAGISTRALEI 5
Link SICAP: http://sicap-prod.e-...view/100066272/
Date generale:
- lungime: aproximativ 110-120m, 6 vagoane
- finanțare: cofinanțare BEI - Bugetul de stat
- buget aproximativ: 1,2 miliarde lei, adică aproximativ 92 milioane lei/tren
- observații: anulată inițial, după suspiciuni de fraudă prin favorizarea companiei CAF.
- ponderea punctajului (total 200 puncte):
• 60% preț
• 4% masa fără călători
• 4% consum tren pe o semicursă
• 3% indice de confort
• 3% consum ventilator pe o semicursă
• 3% antifonare cu geamuri rabatabile închise
• 4% timp de parcurgere cursă întreagă
• 3% termen de recepție primul tren
• 3% termen de recepție următoarele trenuri
• 4% distanță parcursă între 2 reprofilări succesive ale roților
• 4% costuri mentenanță
• 2% garanție generală
• 1,5% garanție specială cadru boghiuri
• 1,5% garanție specială osii, reductoare și cutii de unsoare.
- termeni limită:
• depuneri oferte: 26 iulie 2019
• evaluare tehnică și evaluare financiară: 20 februarie 2020.

Evaluările sunt gata, procedura e în deliberare. Încă nu avem un câștigător selectat.
0

#1536 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 28 mai 2020 - 17:47

Un oficial de la Metrorex a declarat că M5 va fi inaugurată până la finalul verii, iar termenul de 30 iunie, cel mai probabil, nu va fi respectat:

Citeaza

Oficial Metrorex : Magistrala de Metrou din Drumul Taberei va fi pusă în funcțiune până la sfârșitul verii.

De luna viitoare încep probele dinamice cu rame de metrou.

Ultimul termen era 30 iunie – dar cel mai probabil- NU poate fi respectat

Magistrala de metrou din cartierul Drumul Taberei va fi inaugurată până la sfârșitul verii, dau asigurări responsabilii de proiect din cadrul Metrorex care nu mai garantează, totuși, că va fi respectat termenul asumat la începutul anului și anume 30 iunie 2020. Pe șantier lucrările au fost puțin îngreunate din cauza pandemiei de coronavirus pentru că unele materiale din import (mai ales cele din China și Italia) au ajuns cu întârziere dar au fost și probleme cu infiltrațiile de apă.

Probele dinamice – adică testele cu rame de metrou în circulație vor începe de luna viitoare, a precizat, pentru RRA, Constantin Mustățea, director de investiții la Metrorex : ,,Lucrările sunt aproape de final, la partea de structură acestea sunt peste 99 % iar la finisaje și instalații 97 %. Noi estimăm că probele dinamice, vor începe luna viitoare ” Întrebat dacă sunt șanse mai mari pentru jumătatea verii sau pentru sfârșit de vară, responsabilul Metrorex a răspuns că totul depinde de rezultatele probelor dinamice care se fac cu trenurile de metrou în mișcare.

Sursa: Radio România Actualități.
Probabil în perspectiva probelor dinamice, au început să revină metrourile IVA pe M3, momentan doar în weekend.
0

#1537 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 29 mai 2020 - 09:27

A fost selectat câștigătorul la licitația pentru metrourile noi.

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 29 mai 2020 - 09:28

0

#1538 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 29 mai 2020 - 09:29

So.... Who's?
0

#1539 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 29 mai 2020 - 09:35

Încă nu se știe (nu e public). Doar am semnalat faptul că la rubrica de deliberare au apărut data și ora selecției câștigătorului, ceea ce înseamnă că există un raport de atribuire cu un câștigător selectat. Cel mai probabil vom afla când începe furtuna (a se citi contestațiile noastre cele de toate zilele :devil: )
0

#1540 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 29 mai 2020 - 10:41

Se pare că ar fi câștigat Alstom. Fiind singura ofertă conformă, nu ar trebui să fie contestații:

Citeaza

Compania Metrorex a acceptat o singură ofertă din cele cinci propuneri prezentate pentru achiziția de rame de metrou destinate Magistralei 5 Drumul Taberei – Eroilor – Pantelimon.

Oferta acceptată de Metrorex este cea a Alstom Transport Franța cu subcontractor Altom Transport România, pentru 5% din contract. Concluzia apare în raportul procedurii semnat în data de 29 mai, potrivit informațiilor deținute în exclusivitate de Club Feroviar.

Noile trenuri de metrou pentru Magistrala 5 vor fi livrate de Alstom
Pe scurt lucrurile au stat astfel: Rușii de la Metrowagonmash au fost excluși căci nu au prezentat și oferta tehnică, spaniolii de la CAF și asocierea sino-română CRRC – Astra Vagoane au foste excluși deoarece propunerea lor tehnică depășea sarcina maximă admisă pe osie, cerută de Metrorex, iar coreenii de la Hyundai Rotem au fost deasemenea excluși deoarece au prezentat o ofertă care deasemenea nu corespundea la partea de încărcare a trenului cu călători (ținta finală urmărită de ei fiind tot încadrarea în sarcina maximă pe osie cerută).

Alstom a cerut un pret de 103,24 milioane euro, fără TVA, adică 94,3% din valoarea estimată.

Sursa: Club Feroviar.

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 29 mai 2020 - 10:49

0

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi