Accidente - incidente Accidente, incidente si deraieri care implica tramvaie
#422
Postat 10 iunie 2009 - 20:40
#423
Postat 10 iunie 2009 - 20:42
#424
Postat 10 iunie 2009 - 20:56
#425
Postat 11 iunie 2009 - 09:38
Acum intrebarea, cu ce am fost eu de vina c-am ramas blocat in acea intersectie, neputand anticipa din timp ca in cealalta parte a intersectiei un pieton doreste sa traverseze zebra?
Acel vatman de pe linia 4, la un pas sa ma linseze, nu era normal sa treaca prin acea zona cu viteza redusa, stiind ca acea intersectie este cu risc maxim?
Citeaza
@dAImon
Este relativ acest aspect semnalat de tine. In cazul unor tamponari se produc blocaje de trafic de cel putin jumatate de ora, iar in acest caz tu ca si calator cu siguranta nu vei ajunge mai repede la destinatie.
Din pacate abia mai vad un tramvai pe traseu proaspat scos din RK fara sa fie avariat in partea din fata. La troleibuze de exemplu de ce nu se intampla nici un accident?
#426
Postat 11 iunie 2009 - 10:04
#428
Postat 11 iunie 2009 - 15:30
cseh_17, la 11 Jun 2009, 11:04, a spus:
Soferii au AC, la majoritatea dintre vehicole, plus ca autobuzele si troleele stationeaza la capat de linie ceva timp, si sa nu uitam de mobilitate, nu circula pe sine si sunt intretinute cum trebuie, asa ca soferii nu prea au ce nervi sa aiba, dar tramvaiele sunt cele mai vechi din tot ce avem, circula pe sine si nu au mobilitate, daca e ceva pe linie se opreste totul, plus ca de AC nici nu poate fi vorba, deci vatmanii ar cam avea motive sa aiba frustrari, nu ca as tine partea, dar sa te duci in fiecare zii la servici si sa stii ca te asteapta o caldura toropitoare, mai vreun nebun cu masina, plus pietonii care sunt cascadorii si iti sar in fata, si vehicolul pe care il conduci e vai de el si debea se taraste, eu zic ca odata si odata tot vei ceda.
#429
Postat 11 iunie 2009 - 15:32
#430
Postat 11 iunie 2009 - 15:39
#431
Postat 11 iunie 2009 - 16:43
Chagall, la 11 Jun 2009, 10:38, a spus:
In cazul unor tamponari se produc blocaje de trafic de cel putin jumatate de ora, iar in acest caz tu ca si calator cu siguranta nu vei ajunge mai repede la destinatie.
Sunt de acord cu tine că acolo trebuia atenţie. Dacă te lovea cred că era de vină, pentru că a venit cu viteză deşi nu avea vizibilitate, acolo fiind pod. Însă în alte intersecţii ..
Cât despre tamponări, eu unul le-am prins rar, foarte rar. N-am zis că ar trebui ca vatmanul să spulbere totul în cale, însă, spre exemplu, vii din Maria, aştepţi la coadă în Centru, apoi frânezi pe lângă Spitalul de Copii, între 700 şi Continental n-ai timp să dai viteză, iar după hotel trebuie atenţie pentru că sar toţi sinucigaşii în faţa tramvaiului, la podul peste Bega e periculos deci iar mergi încet, şi uite-aşa dintr-una în alta eu călătorul pierd o groază de timp pe drum.
cseh_17, la 11 Jun 2009, 11:04, a spus:
Dezideratul este ca linia-cale să fie izolată de restul traficului
By the way, ştiu cum arată traficul în oraş, am mers destul cu maşina (chiar dacă nu la volan). E groaznic. Însă, tocmai de asta, transportul în comun trebuie să ofere o alternativă mai rapidă, nu doar mai ieftină.
#432
Postat 11 iunie 2009 - 17:34
Daca ma lovea, eram eu de vina.
Cat despre gestul vatmanului de a ma injura ca la usa cortului, deschizand usa, gata sa coboare sa ma linseze... no comment.
In orasele mari din vestul Europei, tramvaiele au limitari de viteze in centrul orasului. Putand accelera doar la periferie si acolo unde linia de tramvai este separata de restul soselei.
Intr-adevar ar fi fost bine separarea totala a liniei de tramvai de restul soselei si la noi, dar din pacate in unele locuri geometria strazilor nu ne permite acest lucru.
Daca vatmanul goneste cu peste 50km/h in fata prefecturii, unde din cauza vizibilitatii reduse (copacilor) poate sa-ti apara in orice moment in fata un pieton, si in alte locuri cu vizibilitate redusa, sau pe strazi precum ar fi intersectia str. Gh Doja cu str Brasov (unde se intampla saptamanal accidente destul de grave) si nu reduce viteza in aceste zone de risc maxim, este inevitabil sa nu se produca si accidente.
Poate acest aspect se va rezolva odata cu achizitionarea de tramvaie noi, prin limitarea automata a vitezei prin GPS pe anumite tronsoane. Sau poate prin propunerile facute de Gygyman6 si Lilu de montare de AC in cabinele vatmanilor, respectiv dotarea cu nisip a tramvaielor.
#433
Postat 11 iunie 2009 - 17:36
Nu zic ca acel vatman a procedat corect coborand si injurand dar daca e zona modernizata nu are sa mearga cu 2km/h si in plus pe linia lu 4 "SE FUGE" .... cat despre Regi soselelor la ultimu autobuz tamponat ... ce nu a respectat Soferul? .... stiu ai sa zici ca pute sa ilo lase vatmanul , DA putea si in 98% din cazuri vatmani ii lasa pe colegi soferi de autobuz , dar sa nu uitam acolo aveti cedeaza . Ne credem regi soselelor? hahahaha u made a joke?
Chagall, la 11 Jun 2009, 18:34, a spus:
cu 50 KM/ mai gru dar fie , doar cateva vagoane mai pot ..... reducere de viteza , pai o intrebare : LA ce s-au facut atetea investiti in infrastuctura ca sa se mearga mai incet sau sa mearga la timp , la graficele care nu sunt de noi impuse........
Chagall, la 11 Jun 2009, 18:34, a spus:
nu o sa ceara nici ei macar asa ceva ... noi am fi foarte bucurosi ... limitari de vitezaq prin GPS , dar not going to happend
#434
Postat 11 iunie 2009 - 17:45
Din cate te cunosc pe forum si dupa calitatea postarilor tale, sunt sigur ca ai fi procedat altfel in locul acelui vatman de pe linia 4.
#435
Postat 11 iunie 2009 - 18:50
Nu generalizam... Am fost cu tine cu tramvaiul de 10.000 mii de ori.. Si stiu cum conduci. si chiar daca suna ciudat, chiar coonduci mult mai bine decat alti vatmani din oras, dar nu cel mai bine.Toti avem greseli... dar macar sa ni le recunoastem. Liniile au fost modernizate, ca sa se mearga repede, dar nu exagerat. 50 km/h e mult!
Si colega, ma cheama cseh nu chech, sau cum ai scris
#436
Postat 12 iunie 2009 - 14:40
cseh_17, la 11 Jun 2009, 19:50, a spus:
Nu generalizam... Am fost cu tine cu tramvaiul de 10.000 mii de ori.. Si stiu cum conduci. si chiar daca suna ciudat, chiar coonduci mult mai bine decat alti vatmani din oras, dar nu cel mai bine.Toti avem greseli... dar macar sa ni le recunoastem. Liniile au fost modernizate, ca sa se mearga repede, dar nu exagerat. 50 km/h e mult!
Si colega, ma cheama cseh nu chech, sau cum ai scris
cu mine de 10.000 nu aveai cum ... inca nu am nici macar atatea ore de toate in RATT
cseh_17, la 10 Jun 2009, 21:29, a spus:
Posed Permis cat B cu 8 ani inainte de cele Tb Tv si pana a veni la RATT chiar conduceam foarte mult ..... stiu urmeaza ca nu am D-ul
#437
Postat 13 iunie 2009 - 10:04
Si banuiesc ca sunt destui ca si tine... Deaceea ar trebui sa gandeasca cand o masina sta in intersectie blocata, nu sa claxoneze ca dementii...
#438
Postat 13 iunie 2009 - 13:53
cseh_17, la 13 Jun 2009, 11:04, a spus:
Si banuiesc ca sunt destui ca si tine... Deaceea ar trebui sa gandeasca cand o masina sta in intersectie blocata, nu sa claxoneze ca dementii...
Intrarea intr-o intersectie blocata chiar pe verde se sanctioneaza cu 4 puncte amenda si 3 puncte penalizare ..... ce itzi zice lucru asta? ca la noi la Romani e greu sa stai la verde chiar daca vezi ca nu ai unde sa te duci si blochezi si pe alti ..... de aia nu pot fi deacord , bine nu sunt deacord nici cu colegi ce claxoneaza ca dementi , dar exista soluti ... eu nu prea stau la intersectia aia ca stiu cum sa speri autoturismele .....
Si in plus calatori vor sa ajunga cat mai repede unde isi doresc , si nu ii intereseaza ca dece stau eu acolo , ba chiar uni din ei se plang aiurea fara stie despre ce este vorba, ei nu vad ce se intampla in fatza tramvaiului , ei stiu ca sta si nu e statie
Aceasta postare a fost editata de lilu: 13 iunie 2009 - 13:56
#439
Postat 17 iunie 2009 - 18:42
Trei maşini au fost avariate miercuri după-amiaza în Calea Şagului, după ce un şofer neatent, aflat la volanul unui BMW, a virat la stânga de pe Ana Ipatescu, însă nu a acordat prioritate unui tramvai care tocmai plecase din staţie.
Circulaţia tramvaielor blocată!
Vatmanul nu a mai putut frâna la timp pentru a evita accidentul, iar tramvaiul a izbit puternic autoturismul în partea stângă, în dreptul tânărului aflat la volan. În urma loviturii puternice, BMW-ul a fost aruncat într-o maşină parcată, care a lovit o Skoda, parcată de asemenea, pe marginea drumului.
Şoferul, în vârstă de 23 de ani, care nu a dat prioritate mijlocului de transport în comun s-a rănit uşor la cap, însă automobilul a fost serios avariat. Poliţiştii spun că vinovat de producerea accidentului se face şoferul BMW-ului care nu s-a asigurat când a schimbat direcţia de mers. Cel mai probabil, acesta se va alege cu permisul suspendat şi, pe deasupra, va trebui să plătească reparaţiile tramvaiului şi a celorlalte două maşini lovite.
Din cauza accidentului, circulaţia tramvaielor pe linia 7, spre zona Dâmboviţa a fost blocată aproximativ jumătate de oră.
tion.ro
Si luni a mai fost un accident in piata balcescu unde un tramvai a intrat din nou in masina.
Aceasta postare a fost editata de alecs: 17 iunie 2009 - 18:43

Ajutor










