STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#1501 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 31 martie 2020 - 21:39

De mâine, parcul circulant suferă o nouă reducere, de 15%, ceea ce va determina reducerea parcului de pe linii cu până la 40% din parcul circulant în condiții normale. Comunicatul STB:

Citeaza

Societatea de Transport București – STB SA va face o nouă reducere a parcului circulant, de încă 15 la sută, începând cu data de 1 aprilie 2020, ca urmare a diminuării semnificative a cererii de transport din cauza riscului de infectare cu virusul SARS CoV-2, însă nu va fi suspendată sau desființată nicio linie de autobuz, troleibuz sau tramvai. Parcul programat pentru weekend nu se modifică.

Astfel, liniile de transport în comun din București și Ilfov vor funcționa cu un parc de vehicule redus cu până la 40 la sută față de cel programat în condiții normale. STB SA va aloca pe fiecare linie un număr de vehicule corespunzător cererii de transport, dar și în concordanță cu gradul de încărcare a vehiculelor, astfel încât cetățenii să călătorească în condiții în care să nu le fie pusă în pericol sănătatea.

Noul program, cu orarul de trecere prin stații pentru fiecare linie, va fi disponibil pe site-ul STB SA (www.stbsa.ro), iar pentru cei care au la dispoziție un telefon mobil cu conexiune la internet, STB SA recomandă utilizarea aplicației InfoTB (Info Transport București).

Totodată, STB SA anunță că va continua procesul de dezinfectare a tuturor vehiculelor aflate în traseu, cu două treceri pe zi, folosind substanțe care distrug virusurile (pe bază de clor) și va menține eforturile de igienizare a acestora și a stațiilor de tramvai.

STB SA face apel la public să respecte regulile de igienă personală și de protecție transmise de autorități, să se informeze numai din surse oficiale și să urmeze ghidurile de pe pagina de internet https://fiipregatit.ro.

Totodată, STB SA le recomandă călătorilor să utilizeze preponderent modalitățile alternative de achiziție și de plată a călătoriei, puse la dispoziție: încărcarea online a cardului de transport nominal, plata prin intermediul aplicației de mobil BPay sau plata prin SMS. Aplicația gratuită BPay permite achiziționarea de titluri de călătorie direct de pe telefonul mobil de tip smartphone cu conexiune la internet, fără a fi necesară existența unui card de transport. Detalii se găsesc pe site-ul www.stbsa.ro.

Pe de altă parte, STB SA amintește că activitatea directă de relații cu publicul a fost suspendată până la o dată care va fi comunicată ulterior și recomandă utilizarea datelor de contact prin internet sau telefon. Astfel:

- pentru informații generale sau sesizări referitoare la programul de circulație: telefon +40219391;

- pentru informații și sesizări referitoare la titlurile de transport (plata prin intermediul telefonului mobil, plată online, carduri STB, centre de vânzare etc): telefon +40213365650/ interior 30 sau interior 31; +40213074180; +40213111398;

- pentru avize edilitare, închiriere vehicule, obiecte pierdute, răspunsuri la petiții și adrese, angajări, pensionări, cursuri de formare profesională: telefon +4021 307 4426;

- pentru informații și sesizări referitoare la corpul de control: telefon +40214503952.

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 31 martie 2020 - 21:39

0

#1502 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 06 aprilie 2020 - 22:09

Pe 1 aprilie au fost deschise ofertele financiare la licitația pentru metrouri noi, ceea ce înseamnă că - teoretic - nu mai durează foarte mult până vom avea un câștigător. Articol de pe Economica:

Citeaza

Metrorex a deschis ofertele financiare ale participanților la licitația pentru trenuri destinate Magistralei 5 de metrou și se pregătește să desemneze un câștigător. Având în vedere interesul ridicat pentru contractul de 1,2 miliarde de lei, este posibil să asistăm la un spectacol al contestațiilor.

Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP) a emis pe 1 aprilie aviz conform necondiționat cu privire la un proces verbal întocmit de Metrorex pe 30 martie, după deschiderea ofertelor financiare ale participanților la licitația pentru trenuri.

Cu alte cuvinte, Metrorex urmează să desemneze un câștigător după evaluarea ofertelor financiare. Amintim că etapa anterioară, respectiv evaluarea tehnică a ofertelor, s-a încheiat pe 19 martie.

Metrorex a primit în vara anului trecut cinci oferte la licitaţia pentru achiziţia a 30 de trenuri destinate Magistralei 5 de metrou.

Cele cinci oferte provin de la:
1. Hyundai Rotem Company - Romansys (Coreea de Sud)
2. JSC Metrowagonmash (Rusia)
3. Alstom Transport (Franţa)
4. Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles - Atelierele CFR Griviţa (Spania - România)
5. CRRC Qingdao Sifang Co., Ltd. - ASTRA VAGOANE CALATORI (China - România)

Metrorex a lansat pe 22 martie 2019 licitaţia pentru achiziţia a 30 de trenuri care vor circula pe tronsonul Drumul Taberei – Iancului al Magistralei 5.

În primă fază vor fi cumpărate 13 trenuri pentru secţiunea Eroilor – Râul Doamnei, urmând ca ulterior să mai fie achiziţionate încă 17.

Valoarea estimată a contractului pentru cele 30 de ramei noi este de 1,2 miliarde de lei (255 milioane de euro), adică 8,5 milioane de euro/bucata.

Metroul de Drumul Taberei va fi deschis circulației până pe 30 iunie 2020, conform celor mai recente estimări ale autorităților.

Pentru început, pe noua magistrală vor circula trenuri aduse de pe alte magistrale, până vor sosi cele vizate de această achiziție.

Magistrala 5 Drumul Taberei – Pantelimon are trei secţiuni: Eroilor – Drumul Taberei, Eroilor – Iancului, respectiv Iancului – Pantelimon.

0

#1503 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 09 aprilie 2020 - 08:59

A fost relansată licitația pentru autobuzele SH luate de Ecotrans, doar că de această dată se iau doar 3 autobuze, ceea ce înjumătățește bugetul alocat - se alocă 700 000 RON, față de prima licitație, unde au fost alocați 1,4 milioane RON. Ponderea punctajului:
- 70% preț
- 30% media aritmetică a numărului de kilometri parcurși de autobuzele ofertate
Termene limită:
- depuneri oferte: 12 mai
- evaluări: 5 iunie
Link SICAP: http://e-licitatie.r.../view/100092276

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 02 iunie 2020 - 19:49

0

#1504 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 09 aprilie 2020 - 15:43

Metrorex a organizat o licitație - aflată aici - pentru modernizarea magistralei M2 de metrou (Berceni - Pipera; cea mai aglomerată dintre toate), cu termenul limită pentru depunerea ofertelor luni, pe 13 aprilie. Aceasta a fost suspendată. Articol de pe Club Feroviar:

Citeaza

Societatea de transport cu metroul a suspendat, fără vreun motiv făcut public, licitația de modernizare a Magistralei II de metrou, proiect cu o valoare estimată de aproape 100 milioane de euro. Ofertele la licitația care apare ca „suspendată„ urmau să fie depuse luni, 13 aprilie. Cauzele suspendării nu sunt menționate.

Cu câteva zile înainte de depunerea ofertelor, compania de transport cu metroul Metrorex a suspendat, fără precizări suplimentare pe situl de achiziții publice, licitația de modernizare a magistralei de metrou Berceni – Pipera, proiect a cărui valoare estimativă în licitație era de 446,82 milioane lei.

Ofertele la licitația care apare ca „suspendată„ urmau să fie depuse luni, 13 aprilie. Cauzele suspendării nu sunt menționate.

Firme importante, retrase din licitație
Soarta licitației în cauză nu pare a fi una fericită. La începutul acestui an din licitație s-a retras o asociere condusă de compania Alstom, unul dintre puternicii competitori în domeniu.

Inițial asocierea Alstom Transport – SOMET – TIAB – UTI a cerut anularea licitației organizate de Metrorex pentru modernizarea magistralei. Participanții la licitație au acuzat imposibilitatea asigurării corectitudinii acesteia și a efectuării lucrărilor în condițiile cerute de autoritatea contractantă.

Ceea ce nemulțumea asocierea menționată este faptul că lucrarea nu va putea fi efectuată fără participarea companiei canadiene Bombardier, cea care a asigurat ramele de metrou dar și elementele de semnalizare și automatizare ce trebuie înlocuite sau modernizate.

Metrorex suspendă licitația de modernizare a Magistralei II
„Este absolut obligatorie implicarea Bombardier atât în pregătirea efectivă a propunerii tehnice (prin indicarea acelor lucrări pe care numai această entitate le poate la acest moment executa), cât și singurul care poate efectiv interveni (…) modificările software cerute prin atât documentația de dispecerat Unirii, cât și cel aferente echipamentelor îmbarcate sunt software de tip închis, adică singurul care poate face modificări este cel care l-a dezvoltat, după regulile proprii și cu tool-urile de dezvoltare proprii cu drepturi de proprietate doar ale firmei Bombardier”, spun în cererea adresată CNSC contestatarii.

Ulterior asocierea în cauză a renunțat la contestație dar s-a și retras din competiție. Acum, Metrorex suspendă licitația.

Traficul, gestionat cu ajutorul defunctului Windows XP
Asocierea condusă de Alstom spunea că „trebuie înlocuite toate stațiile de lucru din posturile locale și dispeceratul de trafic, având în vedere vechimea lor de 14 ani, precum și necesitatea actualizării sistemului de operare la unul de uzanță actuală (sistemul de operare actual este Windows XP”. Microsoft a încheiat suportul gratuit pentru acest sistme de operare acum șase ani, în prezent acordându-se asistență doar contra cost.

Linii cu durata de viață depășită de două ori
Un raport al unui expert tehnic elaborat încă din 2015 menționa că potrivit normativelor capacitatea șinei tip 49 a fost depășită de două ori și tot depășită a fost și capaciatea șinei de 60. Șinele au ajuns să prezinte uzuri mari, uzuri ondulatorii și sute de ruperi, mai arăta raportul expertului tehnic.

Defectele și uzurile au ajun să se manifeste pretutindeni, fie că e vorba de căi rulare, aparate de cale, traverse, elemente fixare etc.

Soluții de modernizare, contestate
Proiectul de modernizare a fost primit cu reținere inclusiv de societatea civilă care nu a contestat atât necesitatea modernizării, cât soluția aleasă de Metrorex.

Asociația Metrou Uşor a solicitat în decembrie 2019 revizuirea proiectului de modernizare a Magistralei II. ONG-ul trage un puternic semnal de alarmă cu privire la unele neajunsuri din cadrul proiectului de modernizare: „chiar şi după cei 4 ani de şantier şi de circulație perturbată, frecvența trenurilor şi capacitatea de transport nu vor fi îmbunătățite semnificativ în urma acestor lucrări”.

„Lucrările ar trebui să se desfășoare pe o perioadă de 4 ani (timp în care circulația nu va fi întreruptă, dar se va desfășura mai dificil decât în prezent) și presupun refacerea căii de rulare prin schimbarea soluției tehnice de prindere a traverselor, schimbarea instalațiilor electrice și a altor echipamente responsabile de buna circulație a trenurilor de metrou și refacerea unor încrucișări de tip X, demontate la începutul anilor 2000, odată cu sosirea ramelor Bombardier”, nota Asociația Metrou Ușor.

„Cu toate acestea, Asociația Metrou Uşor trage un puternic semnal de alarmă cu privire la faptul că, chiar şi după cei 4 ani de şantier şi de circulație perturbată, frecvența trenurilor şi capacitatea de transport NU vor fi îmbunătățite semnificativ în urma acestor lucrări. Cu alte cuvinte, garniturile tot nu vor circula la intervale mai mici de două minute la orele de vârf, iar aglomerația va rămâne aceeaşi. Mai mult, proiectul de modernizare nu rezolvă nici problema stațiilor cu o singură cale de acces, deși normele pentru siguranța și protecția la incendiu cer existența a minimum două căi de evacuare distincte, de preferat situate în capete opuse ale stației. Practic, proiectul actual nu rezolvă decât o parte din problemele magistralei 2, ocolindu-le pe cele cu adevărat critice”, transmitea în decembrie ONG-ul într-un comunicat.

Acum, Metrorex suspendă licitația pentru modernizarea Magistralei 2.

Dacă ați accesat link-ul, probabil ați observat că am eliminat aici, când am redactat mesajul, secțiunea cu participanții ținuți la secret, deoarece are 2 erori:
a) ofertanții nu pot fi făcuți cunoscuți, prin lege, decât după ce se termină depunerea ofertelor și doar pe baza unui proces verbal al comisiei de evaluare
b ) ofertanții de la ramele de metrou pentru M5 sunt cunoscuți încă din august.

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 09 aprilie 2020 - 15:44

0

#1505 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 09 aprilie 2020 - 17:19

Între timp, la licitația pentru cele 100 de autobuze electrice, contestația făcută de Otokar a fost admisă.
0

#1506 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 13 aprilie 2020 - 12:24

A sosit și decizia CNSC:
Fisier atasat  Decizie_577.pdf (80.5K)
Number of downloads: 0
0

#1507 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 14 aprilie 2020 - 07:40

Cei de la Sindicatul Transportatorilor din București au postat un videoclip din arhiva ITB cu primul tramvai (V2A-2S-ul #4039) ce a trecut pe noul Pod Grant în 1984, inaugurându-se, astfel, traseul 41. 18 ani mai târziu, sub mandatul lui Băsescu, linia 41 avea să devină prima și singura linie de metrou ușor din București.
Filmulețul respectiv:

0

#1508 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 15 aprilie 2020 - 12:53

Conform celor de la Economica, contestația Otokar viza termenul limită pentru depunerea ofertelor, nicidecum încărcarea rapidă, cum am presupus eu inițial:

Citeaza

Contestaţia Otokar a fost înregistrată la CNSC pe 18 martie, ea vizând documentaţia de atribuire elaborată de Municipiul Bucureşti, în calitate de autoritate contractantă, în cadrul procedurii de atribuire, prin licitaţie deschisă, organizată în vederea încheierii contractului de achiziţie publică a 100 de autobuze electrice.

Mai exact, Otokar solicita în contestație prelungirea perioadei de depunere a ofertelor, astfe încât operatorii economici să aibă suficient timp pentru pregătirea documentelor și elaborarea ofertelor, pentru a putea participa la licitație. De asemenea, producătorul din Turcia a mai solicitat suspendarea licitației până la soluționarea contestației sale, ceea ce s-a și întamplat.

0

#1509 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 16 aprilie 2020 - 16:02

Bode și Orban au făcut azi o vizită pe șantierul M5. Articol de pe Economica:

Citeaza

Lucrările la Magistrala de metrou M5 - Drumul Taberei - Eroilor au intrat în linie dreaptă, iar termenul de 30 iunie rămâne un termen asumat pentru punerea în circulaţie cu călători a acestei magistrale, afirmă ministrul Transporturilor, Lucian Bode, conform Agerpres.

"M-am asigurat, împreună cu premierul Ludovic Orban, în vizita de astăzi (joi, n.r.) de pe şantier că apelul meu lansat către antreprenori a fost înţeles şi lucrările avansează conform graficului. Termenul de 30 iunie rămâne un termen asumat de către antreprenor pentru punerea în circulaţie cu călători a acestei magistrale de metrou! Este o investiţie mult aşteptată de către bucureşteni, care trebuie finalizată conform angajamentelor. Investiţiile continuă pentru că doar aşa putem reporni motoarele economiei, încetinite de criza provocată de pandemia Covid-19", a scris ministrul joi, pe pagina sa de Facebook.

În urmă cu o săptămână, ministrul anunţa că testele dinamice pe Magistrala de metrou M5 vor începe undeva la sfârşitul lunii mai, iar la finele lui iunie metroul din Drumul Taberei trebuie să circule cu călători.

Magistrala 5 de metrou, Secţiunea Râul Doamnei - Eroilor (PS Opera), inclusiv Valea Ialomiţei, va avea aproape 7 kilometri lungime şi este compusă din 10 staţii de metrou şi un depou (Râul Doamnei, Constantin Brâncuşi, Valea Ialomiţei, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Tudor Vladimirescu, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor 2).

0

#1510 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 21 aprilie 2020 - 17:23

Viceprimarul Bădulescu a anunțat că aproximativ 2 000 din cei circa 11 000 de angajați ai STB vor fi trimiși în șomaj tehnic. Este vorba de membri ai personalului TESA. Articol de pe HotNews:

Citeaza

Societatea de Transport București va trimite în șomaj tehnic circa 2.000 de angajați din cei 11.000, a declarat pentru HotNews.ro viceprimarul Capitalei, Aurelian Bădulescu. Acesta spune că măsura a fost luată deoarece numărul celor care folosesc transportul public a scăzut drastic din cauza instaurării stării de urgență. Angajații trimiși în șomaj tehnic nu sunt șoferi sau vatmani, ci personal TESA, a explicat Bădulescu.

"Ca urmare a stării de urgență în care se află țara noastră, este evident că măsurile impuse au dus la scăderea drastică a persoanelor care foloseau serviciul de transport public. Împreună cu sindicatele am decis ca 2000 de angajați TESA - persoane care nu deservesc parcul auto, șoferi, vatmani - să intre în șomaj tehnic. Conducătorii auto vor lucra 4 zile din 5 și le vom menține salariile la nivelul actual", a explicat Bădulescu.

Acesta spune că oamenii se vor întoarce la muncă după ce lucrurile vor reveni la normal.

La finalul lunii martie, parcul auto al STB a fost redus cu 40%. La debutul stării de urgență parcul auto a fost redus cu 25%, apoi cu încă 15 procente.

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 21 aprilie 2020 - 17:23

0

#1511 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 aprilie 2020 - 22:03

Citeaza

Acesta spune că măsura a fost luată deoarece numărul celor care folosesc transportul public a scăzut drastic din cauza instaurării stării de urgență. Angajații trimiși în șomaj tehnic nu sunt șoferi sau vatmani, ci personal TESA, a explicat Bădulescu.


Logica de fier...beton. De parca TESA transporta calatorii ce acum lipsesc din MTC-uri. Sigur, trimiti TESA in somaj, dar impreuna cu personalul navigant aferent, ca doar astia din urma nu mai au pe cine transporta. Daca 40% din parc sta pe dreapta, inseamna ca si 40% din soferi/vatmani nu mai au de lucru, zic si eu, asa ca unul ce nu e manager.
2

#1512 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 23 aprilie 2020 - 10:34

Vezi postareaSPECTR-2, la 24 martie 2020 - 09:07, a spus:

De asemenea, a fost relansată licitația Consiliului Local Chitila pentru cele 7 SH-uri. Ponderea punctajului s-a modificat astfel:
• 80% preț
• 20% media aritmetică a numărului de kilometri parcurși de autobuzele ofertate
Termene limită:
• depuneri oferte: 21 aprilie
• evaluare tehnică și evaluare financiară: 19 mai.
Link SICAP: https://e-licitatie..../view/100091193

Licitația a intrat în evaluare tehnică marți, doar că acum apare în sistem ca fiind anulată.
0

#1513 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 25 aprilie 2020 - 11:34

A fost relansată în această noapte. Termene limită:
• depuneri oferte: 27 mai
• evaluări: 25 septembrie
Link E-licitație: http://e-licitatie.r.../view/100093555
0

#1514 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 04 mai 2020 - 19:30

Ei, iată că a mai trecut un an, ce repede trece timpul... Azi e 4 mai, deci o zi importantă pentru transportul public din București. Se împlinesc 49 de ani de la prezentarea primului tramvai V3A, #001, și 149 de ani de la inaugurarea sistemului de transport cu tramvaie bucureștean. :hooray: :respekt: La mulți ani! Cum am spus și anul trecut: să reziste cât mai mult timp de acum încolo. Cu această ocazie - ce-i drept, e menționat doar V3A-ul -, cei de la Sindicatul STB au scris un articol pe această temă; cu părere de rău, însă, articolul este protejat, așadar nu pot să îl copiez. Un singur amendament am de făcut: V3A-93-CH-PPC nu este o variantă de modernizare a V3A-ului, ci una produsă de la 0.
0

#1515 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 837
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 05 mai 2020 - 10:02

Articolul prezintă eronat aceste modernizări.
Acele vagoane denumite de ei V3A-93, V3A-93M (aici e o denumire generalistă, vagonul la care ei fac referire în articol este V3A-93-PPC) și V3A-93-CH-PPC sunt toate modernizări ale vagonului V3A clasic produs în perioada comunistă. De asemenea tot parcul de vagoane V2A a fost modernizat în V3A-93-CH-PPC. Mai trebuie menționat că în cazul celor trei modele, modernizarea a reprezentat înlocuirea vagonului vechi cu unul nou care a preluat identitatea celui din urmă.
Noua modernizare reprezintă modernizarea vagoanelor V3A-93 în vagoane V3A-2010-CA, deci a vagoanelor produse după 1993. Și aici denumirea este una generală, singurul vagon care se numește V3A-93-CA fiind fostul V3A-H cu numărul 205, care și apare în poză. Restul vagoanelor au primit de-a lungul timpului n denumiri, dar având aceleași caracteristici ca prototipurile fabricate în perioada 2010-2012 cu numere de parc 204 și 076. În ultima poză se poate vedea un set de boghiuri ale unui V3A-2010-CA și un V3A-93 descompletat în vederea modernizării.
1

#1516 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 05 mai 2020 - 13:07

Licitația pentru metrourile noi a fost retrogradată la evaluare tehnică, iar termenul pentru evaluări a fost prelungit până pe 8.09.2020.
La autobuze electrice, PMB a publicat niște remedieri făcute în caietul de sarcini. Termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până joi, pe 7 mai, însă din moment ce licitația e suspendată în continuare, presupun că e un termen provizoriu.
Remedierile făcute de PMB:
Fisier atasat  Remedieri efectuate de AC impuse prin DECIZIA CNSC.pdf (363.18K)
Number of downloads: 0
Fisier atasat  Completari la Remedierile efectuate de AC impuse prin DECIZIA CNSC.pdf (85.67K)
Number of downloads: 0

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 05 mai 2020 - 13:08

0

#1517 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 06 mai 2020 - 17:58

La mai puțin de 2 luni înainte de inaugurare, stadiul general al finisajelor din stațiile de metrou de pe M5 este de 72,91. Articol de pe Club Feroviar:

Citeaza

Cu mai puțin de două luni înainte de deschiderea traficului pe tronsonul Drumul Taberei – Eroilor, stadiul finisajelor este de 72,91%, cu stații în care este sub 70%.

Finisajele la metroul Drumul Taberei
Datele apar în ultimul raport al lucrărilor dat publicității luni. Potrivit acestuia structura de rezistență este gata în proporție de 99,67%, fundația căii de rulare este 99,5% iar finisajele 72,91%. Lucrările par întârziate la partea de refacere a suprafețelor (50% la Pacul Drumul Taberei) sau finisaje la stația Râul Doamnei 69%.

Raportul Metrorex nu precizează statul în care sunt lucrările de automatizare și semnalizare a traficului, ultimele ce sunt executate înainte de deschiderea acestuia.

Promisiunile oficiale sunt că circulația la Magistrala 5, începută în 2012, se va deschide la data de 30 iunie 2020. (D.C.)

Stadiul lucrărilor poate fi consultat aici.

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 06 mai 2020 - 17:58

0

#1518 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 07 mai 2020 - 11:52

Vezi postareaSPECTR-2, la 05 mai 2020 - 13:07, a spus:

La autobuze electrice, PMB a publicat niște remedieri făcute în caietul de sarcini. Termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până joi, pe 7 mai, însă din moment ce licitația e suspendată în continuare, presupun că e un termen provizoriu.

Se pare că s-a adeverit presupunerea. Noul termen limită pentru depunerea ofertelor este 18 iunie, însă suspendarea se menține în continuare.
0

#1519 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 09 mai 2020 - 17:33

Pentru scoaterea metroului blocat în depoul Berceni, câștigătoare este asocierea Somet - Metroul S.A.; de curând, au apărut și 2 poze cu metroul respectiv pe Reddit. Iată un articol de pe Economica:

Citeaza

A început operațiunea de scoatere a trenului de metrou CAF, înfipt în ianuarie anul trecut în peretele Depoului Berceni, potrivit unor imagini publicate pe rețeaua Reddit. Surse apropiate situației au confirmat că operațiunea este în derulare și estimează că se va încheia în circa două luni.

Metrorex a atribuit contractul de "Proiectare și execuție lucrări de intervenție pentru punerea în siguranță a trenului CAF 1322-2322 din Depoul subteran Berceni".

Contractul, cu o valoare de 499.900 lei, a fost semnat pe 8 aprilie cu asocierea Somet – Metroul SA, potrivit anunțului de atribuire publicat în SEAP pe 10 aprilie.

Conform unor imagini apărute pe Reddit, a fost demarată operațiunea de scoatere a trenului înfipt în perete. "Nu se poate recupera tot trenul. Primul vagon este 90% distrus", spune Mugur Grigore, utilizator Reddit și autor al imaginilor cu trenul CAF din Depoul Berceni.

Surse apropiate asocierii câștigătoare au confirmat pentru ECONOMICA.NET că operațiunea de recuperare a trenului este în derulare. "Cu tot cu refecere, va dura cam două luni", au estimat sursele noastre. Acestea nu au putut menționa dacă trenul va putea fi reparat pentru a fi repus în circulație. "Cei de la Metrorex vor decide", au explicat sursele.

Metrorex a lansat pe 23 ianuarie anul acesta licitaţia pentru ridicarea, degajarea şi repunerea în funcţiune a trenului CAF rămas înfipt în perete la Depoul Berceni. Durata maximă a contractului este de 90 de zile iar valoarea estimată este de 500.000 de lei.

Iată și fotografiile din articol:
Fisier atasat  caf1_44148500.jpg (181.2K)
Number of downloads: 14Fisier atasat  caf_47827800.jpg (71.92K)
Number of downloads: 16
1

#1520 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 10 mai 2020 - 14:41

Pentru procesul de la Curtea de Apel București, legat de cele 100 de tramvaie noi de 36m luate de primărie, a fost stabilită o ședință pe 28 mai.
0

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi