ISHO Business, Rezidential&Hotel (Faza1-ongoing, Faza2-in proiect)
#2421
Postat 14 martie 2020 - 18:18
#2422
Postat 14 martie 2020 - 19:20
#2423
Postat 14 martie 2020 - 19:37

or fi concesionat terenul de la primarie ?
#2424
Postat 14 martie 2020 - 21:42
Ebi, la 14 martie 2020 - 19:20, a spus:
Off ce repede uita lumea!


Si acum sunt 4, dupa ce treci de gardul abuziv (zic eu) instalat la limita dintre prima si a doua banda, astfel incat prima banda e in curtea ISHO.
#2425
Postat 15 martie 2020 - 01:06
Unde au fost 2 ani de întârziere nu mai merg 2 luni? Despre cele două turnuri cu toții putem fi de acord că nimic nu mai e sigur si orice e posibil.
E ceva în neregulă să iei avansuri pentru apartamente si sa iti permiți să te gândești sa le termini dupa 3 ani.
Nu poți da vina pe războaie , ciuma , dispariția muncitorilor, când de la bun început ,tu ca dezvoltator ai tratat cu maximă nonșalanță termen după termen.
Si, posibil, ai încurcat sute de oameni.
Rămâne de văzut cât de mult.
A mai dispărut chiar si entuziasmul colegului Paul .
Aceasta postare a fost editata de GeorgeA.: 15 martie 2020 - 01:33
#2426
Postat 15 martie 2020 - 09:56
Se pare că întârzierile sunt o problema destul de mare pentru toată lumea în acest moment din mai multe puncte de vedere (creșterea cursului euro, unii plătesc chirie, etc) și e păcat că nu există o dată certă și sigură pentru predarea apartamentelor din U1.
Unii așteaptă, alții se retrag, altiiisi exprima nemulțumirile, însă mai multe nu putem face.
Eu am obosit sa tot dau termene și garanți și am luat atitudinea de: e gata când e gata. Aștept și nu mai mă implic in dezbateri că este un subiect sensibil pentru multa lume.
#2427
Postat 15 martie 2020 - 10:20
Florin.B RATT, la 14 martie 2020 - 18:18, a spus:
Considerand investitia facuta si faptul ca la randul lor au construit si vor ceda o strada orasului, consider absurda o astfel de atitudine ostila fata de cei care contribuie masiv la dezvoltarea Timisoarei.
Pana la urma acea rampa si parcarea vor fi folosite de locuitorii orasului, ca intreg complexul, de altfel.
#2428
Postat 15 martie 2020 - 10:53
In rest, daca voi spuneti ca dezvoltare inseamna sa ingustezi un bulevard ce nu cu mult timp in urma a fost largit (cu asta chiar laudandu-se primaria), poate ar trebui sa va reconsiderati putin conceptul de "dezvoltare".
La afirmatia: "acea rampa si parcarea vor fi folosite de locuitorii orasului", iti aduc aminte ca in alte zone ale orasului (Martirilor, Rebreanu) s-a interzis utilizarea primei benzi pentru a parca, tot "locuitori ai orasului" fiind si cei din zonele acelea. (nu ma numar printre ei, deci sa nu crezi ca imi exprim vreo frustrare in sensul asta)
Poate discutam in contradictoriu degeaba, urmand sa fie o banda denivelata ce mai apoi revine la nivelul strazii, pe ea facandu-se si accesul in subteran. (chiar si asa, troleibuzul nu o va mai putea utiliza)
#2429
Postat 15 martie 2020 - 11:30
#2430
Postat 15 martie 2020 - 13:17
Nevoi diferite, solutii diferite.
In cazul de fata e vorba despre constructia unei rampe de acces pe terenul orasului. Nu incurca cu nimic traficul, dimpotriva, degreveaza intersectiile din proximitate.
As da oricand o bucatica de strada oricarui investitor care e dispus sa bage sute de milioane de euro in Timisoara.
Stiu ca nu ai intentii rele, doar ca nu e deloc necesara incurajarea carcotelii, deja e prea multa.
Imagineaza-ti ce va fi cand vor aparea proiectele imobiliare Elba si Solventul, sau Abator. Vom reactiona cum au facut unii in cazul Iulius Town, acuzand primaria de largirea strazilor adiacente 'la comanda' lui Dascalu?
Exista o imagine mai mare, hai sa nu ne uitam doar cu un ochi, prin tubul personal, la ea.
Ps: pe langa strada construita de investitor si redata publicului vom primi si proiectul noului pod din zona.
Pps: ar fi logic sa mai faca inca o rampa, imediat dupa cea construita, pentru iesire.
Aceasta postare a fost editata de lionking: 15 martie 2020 - 13:55
#2431
Postat 15 martie 2020 - 15:01
Strazi "redate" publicului sunt obligatorii in majoritatea proiectelor mari. Nu ti se accepta un PUZ care nu prevede astfel de lucruri. Chiar si la mini proiectele de parcelare a unui teren ti se cere sa planifici strazi si sa le donezi primariei. Proprietarii isi recupereaza acesti bani de la cumparatori/chiriasi, adica cei ce au cumparat apartamente/inchiriaza spatii in complex.
Cum ar fi sa faca IKEA un magazin la intrare in oras si, in loc sa aduca un plus in comunitate printr-un sens giratoriu de acces, sa taie o banda pe drumul de la iesirea din oras?
#2432
Postat 15 martie 2020 - 18:13
#2433
Postat 15 martie 2020 - 18:44
cand un dezvoltator imobiliar aude ca are de alocat X% din teren pt spatiu verde ii vine sa se zgarie pe ochi pt ca pierde oportunitatea de a mai ridica o constructie pe care ar putea s-o vanda sau s-o inchirieze. pe el nu-l intereseaza spatii verzi si feng-shui, ci doar banul.
Aceasta postare a fost editata de The Mechanic: 15 martie 2020 - 18:54
#2434
Postat 15 martie 2020 - 22:38
Asta e o formă de alienare, când între raportul dintre oameni se anulează umanitatea, camaraderia pentru bani.
Prostituatele au această mentalitate în care minutele cu ceilalți oameni sunt exclusiv cuantificate în bani. Celălalt nu există decât ca mijloc de a ajunge la bani.
Traficanții la fel.
Nu pot să cred că dezvoltatorii cu costum sunt așa.
Ei propun concepte de locuire, vin în întâmpinarea nevoii de cămin pentru tineri.
Si eu mă mirasem ca, la multe proiecte, parcarea înierbată devine spatiu verde, ca să fie îndeplinită cota legala.
Fiecare mm de pământ contează în progresul omenirii spre un style Urban
Au existat si oameni mai generoși cu pământurile în trecut : unii au donat zeci de hectare ca să se facă parcuri în orașe !!!
Alții au donat să se facă ...cimitire ( ex.Cimitirul Bellu din București)
Deci un petec de drum?
Aceasta postare a fost editata de GeorgeA.: 15 martie 2020 - 23:59
#2435
Postat 16 martie 2020 - 08:14
Aceasta postare a fost editata de Dorin55: 16 martie 2020 - 10:18
#2436
Postat 16 martie 2020 - 08:23
Shhhh, la 15 martie 2020 - 15:01, a spus:
Strazi "redate" publicului sunt obligatorii in majoritatea proiectelor mari. Nu ti se accepta un PUZ care nu prevede astfel de lucruri. Chiar si la mini proiectele de parcelare a unui teren ti se cere sa planifici strazi si sa le donezi primariei. Proprietarii isi recupereaza acesti bani de la cumparatori/chiriasi, adica cei ce au cumparat apartamente/inchiriaza spatii in complex.
Cum ar fi sa faca IKEA un magazin la intrare in oras si, in loc sa aduca un plus in comunitate printr-un sens giratoriu de acces, sa taie o banda pe drumul de la iesirea din oras?
Pe scurt, te inseli.
In primul rand, dezvoltatorul este obligat sa creeze cai de acces, nu strazi publice care sa traverseze proprietatea privata. Ar putea sa puna bariere la ambele capete, cu acces doar pentru rezidenti si pentru angajati.
Doi la mana, rampa este construita intr-o pozitie optima, atat pentru masini cat si pentru pietonii care vor avea un trotuar generos, continuu si aliniat.
Cat despre investitie si investitori, cred ca a venit momentul sa le recunoastem importanta si sa renuntam la vechea mentalitate ostila fata de 'burghezie', mostenita din vremuri negre, apuse. Noi, locuitorii orasului, suntem multi si muncim, asa ca avem pretentii de la dezvoltatori, dar nu avem puterea de a construi asemenea proiecte. Multi veti spune ca mai bine ramanem la nivelul actual dpdv al investitiilor, decat sa avem parte de proiecte rele, doar ca Isho este un proiect reusit. Nu e exceptional, dar este un castig pentru oras.
Cum nu se inghesuie investitorii de calibru in Romania, cunoscuti pentru proiecte deosebite si cum nu avem nici puterea financiara pentru a le sustine, cred ca cel mai bun lucru pe care il putem face este sa cooperam si sa-i ajutam pe cei care investesc aici.
Noi vs ei, hapsanii, e o atitudine paguboasa, retrograda.
Realitatea e diferita: o bucatica de strada pentru progres.
O.Sandor a facut mai multe pentru Timisoara decat oricare dintre cei care au pretentii exagerate de la el, dar nu si de la ei.
Hai sa-i respectam pe cei care fac mai mult decat pe cei care vorbesc despre facut si cum ar trebui sa fie! E mai sanatos asa, e progresiv.
Aceasta postare a fost editata de lionking: 16 martie 2020 - 08:33
#2437
Postat 16 martie 2020 - 09:12
Daca eu am un teren extravilan pe care vreau sa il transform in teren intravilan pentru a face un cartier de case spre exemplu, trebuie sa donez parti din el pentru strazile dintre case, nu se pot pune bariera la intrare si iesire cum a zis cineva mai sus.
Da, investitia lui Sandor aduce o valoare adaugata orasului nostru, trebuie sa recunoastem asta, dar a facut aceasta investitie pentru a se imbogati, nu din bunatatea sufletului lui si foloseste cat mai bine spatiul pe care il are pentru a avea un randament cat mai mare.
Cum ar fi ca in fata casei mele sa ingustez drumul pentru nevoile mele, de ce sa aplicam alt standard investitorilor mari?
#2438
Postat 16 martie 2020 - 10:26
#2439
Postat 16 martie 2020 - 10:36
#2440
Postat 16 martie 2020 - 10:57
In schimb @Claudiu1212, ai dreptate cu ingustarea stazii din fata casei, dar asta e doar pentru muritorii de rand ca mine si ca tine....nu si pentru dezvoltatori.
Aceasta postare a fost editata de michidutza: 16 martie 2020 - 10:58