STP Timișoara Forum: ISHO - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (225 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

ISHO Business, Rezidential&Hotel (Faza1-ongoing, Faza2-in proiect) Evaluare topic: ***** 13 Voturi

#2421 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30192
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 martie 2020 - 18:18

Deci voua va pare ok ca au luat o banda de circulatie din Take Ionescu? (daca e asa, ca deocamdata nu se intelege ce vor sa faca acolo)
1

#2422 Useril este offline   Ebi 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 309
  • Inregistrat: 08 septembrie 15

Postat 14 martie 2020 - 19:20

Eu nu vad ca au luat o banda. Vad ca au ramas 3 benzi pe sens. Doar n-or fi fost 4 inainte. Au luat spatiul verde si trotuarul si probabil trotuarul va fi mai nou prin fata cladirii.
0

#2423 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1292
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 14 martie 2020 - 19:37

au luat din spatiul verde/ fostele locuri de parcare ca sa nu mai piarda din terenul lor pt aceasta intrare :)
or fi concesionat terenul de la primarie ?
0

#2424 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30192
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 martie 2020 - 21:42

Vezi postareaEbi, la 14 martie 2020 - 19:20, a spus:

Eu nu vad ca au luat o banda. Vad ca au ramas 3 benzi pe sens. Doar n-or fi fost 4 inainte. Au luat spatiul verde si trotuarul si probabil trotuarul va fi mai nou prin fata cladirii.

Off ce repede uita lumea! :(

Imagine atasata: 17_0122_2028_s.jpg Foto: Radon

Si acum sunt 4, dupa ce treci de gardul abuziv (zic eu) instalat la limita dintre prima si a doua banda, astfel incat prima banda e in curtea ISHO.
2

#2425 Useril este offline   GeorgeA. 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 844
  • Inregistrat: 27 februarie 18

Postat 15 martie 2020 - 01:06

Dacă se lungește inca 2 luni predarea U1 si un euro se face 4,85 ?
Unde au fost 2 ani de întârziere nu mai merg 2 luni? Despre cele două turnuri cu toții putem fi de acord că nimic nu mai e sigur si orice e posibil.
E ceva în neregulă să iei avansuri pentru apartamente si sa iti permiți să te gândești sa le termini dupa 3 ani.
Nu poți da vina pe războaie , ciuma , dispariția muncitorilor, când de la bun început ,tu ca dezvoltator ai tratat cu maximă nonșalanță termen după termen.
Si, posibil, ai încurcat sute de oameni.
Rămâne de văzut cât de mult.
A mai dispărut chiar si entuziasmul colegului Paul .

Aceasta postare a fost editata de GeorgeA.: 15 martie 2020 - 01:33

2

#2426 Useril este offline   Paul2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 431
  • Inregistrat: 21 martie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Desgin interior, Tenis, Sala, Calatorii, Natura, etc

Postat 15 martie 2020 - 09:56

Entuziasmul nu a dispărut, însă am devenit mai cumpărat în a face afirmatii.
Se pare că întârzierile sunt o problema destul de mare pentru toată lumea în acest moment din mai multe puncte de vedere (creșterea cursului euro, unii plătesc chirie, etc) și e păcat că nu există o dată certă și sigură pentru predarea apartamentelor din U1.
Unii așteaptă, alții se retrag, altiiisi exprima nemulțumirile, însă mai multe nu putem face.
Eu am obosit sa tot dau termene și garanți și am luat atitudinea de: e gata când e gata. Aștept și nu mai mă implic in dezbateri că este un subiect sensibil pentru multa lume.
0

#2427 Useril este offline   lionking 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 10 noiembrie 17

Postat 15 martie 2020 - 10:20

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 14 martie 2020 - 18:18, a spus:

Deci voua va pare ok ca au luat o banda de circulatie din Take Ionescu? (daca e asa, ca deocamdata nu se intelege ce vor sa faca acolo)


Considerand investitia facuta si faptul ca la randul lor au construit si vor ceda o strada orasului, consider absurda o astfel de atitudine ostila fata de cei care contribuie masiv la dezvoltarea Timisoarei.
Pana la urma acea rampa si parcarea vor fi folosite de locuitorii orasului, ca intreg complexul, de altfel.
2

#2428 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30192
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 martie 2020 - 10:53

Pai nu. Strada aceea exista si inainte, doar ca a fost abuziv inchisa pe vremea comunistilor. E aceasi situatie ca si in cazul ELBA si probabil ca mai sunt si nu le stim noi.
In rest, daca voi spuneti ca dezvoltare inseamna sa ingustezi un bulevard ce nu cu mult timp in urma a fost largit (cu asta chiar laudandu-se primaria), poate ar trebui sa va reconsiderati putin conceptul de "dezvoltare".
La afirmatia: "acea rampa si parcarea vor fi folosite de locuitorii orasului", iti aduc aminte ca in alte zone ale orasului (Martirilor, Rebreanu) s-a interzis utilizarea primei benzi pentru a parca, tot "locuitori ai orasului" fiind si cei din zonele acelea. (nu ma numar printre ei, deci sa nu crezi ca imi exprim vreo frustrare in sensul asta)
Poate discutam in contradictoriu degeaba, urmand sa fie o banda denivelata ce mai apoi revine la nivelul strazii, pe ea facandu-se si accesul in subteran. (chiar si asa, troleibuzul nu o va mai putea utiliza)
1

#2429 Useril este offline   Seba76 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 249
  • Inregistrat: 11 noiembrie 19
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 martie 2020 - 11:30

Parcă de azi trebuia să inceapă predarea la U1,dacă nu mă însel.
0

#2430 Useril este offline   lionking 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 10 noiembrie 17

Postat 15 martie 2020 - 13:17

Florin, nu s-a ingustat bulevardul, ci o foarte mica parte din el. Din necesitate rationala, la fel cum s-a intamplat pe Martirilor si pe Rebreanu, atat ca acolo s-au eliberat benzi.
Nevoi diferite, solutii diferite.
In cazul de fata e vorba despre constructia unei rampe de acces pe terenul orasului. Nu incurca cu nimic traficul, dimpotriva, degreveaza intersectiile din proximitate.

As da oricand o bucatica de strada oricarui investitor care e dispus sa bage sute de milioane de euro in Timisoara.
Stiu ca nu ai intentii rele, doar ca nu e deloc necesara incurajarea carcotelii, deja e prea multa.
Imagineaza-ti ce va fi cand vor aparea proiectele imobiliare Elba si Solventul, sau Abator. Vom reactiona cum au facut unii in cazul Iulius Town, acuzand primaria de largirea strazilor adiacente 'la comanda' lui Dascalu?

Exista o imagine mai mare, hai sa nu ne uitam doar cu un ochi, prin tubul personal, la ea.


Ps: pe langa strada construita de investitor si redata publicului vom primi si proiectul noului pod din zona.
Pps: ar fi logic sa mai faca inca o rampa, imediat dupa cea construita, pentru iesire.

Aceasta postare a fost editata de lionking: 15 martie 2020 - 13:55

6

#2431 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 15 martie 2020 - 15:01

Oare chiar nu puteau sa ia din terenul lor spatiul necesar, asa din necesitate rationala? De ce sunt puse in antiteza sprijinitul unui investitor cu hulitul in astfel de cazuri? Faptul ca investeste e binevenit, dar sa nu exageram, de facut o face pentru bani, nu pentru a te ajuta pe tine.

Strazi "redate" publicului sunt obligatorii in majoritatea proiectelor mari. Nu ti se accepta un PUZ care nu prevede astfel de lucruri. Chiar si la mini proiectele de parcelare a unui teren ti se cere sa planifici strazi si sa le donezi primariei. Proprietarii isi recupereaza acesti bani de la cumparatori/chiriasi, adica cei ce au cumparat apartamente/inchiriaza spatii in complex.

Cum ar fi sa faca IKEA un magazin la intrare in oras si, in loc sa aduca un plus in comunitate printr-un sens giratoriu de acces, sa taie o banda pe drumul de la iesirea din oras?
4

#2432 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30192
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 martie 2020 - 18:13

Stiu cazul concret al unui coleg ce mostenise 6 parcele de teren in Dumbravita si a fost obligat sa cedeze/expropriat de 6 metri pe toata lungimea a doua parcele pentru construirea drumului/strazii. Daca esti mic investitor ti se ia, daca esti mare investitor ti se da... Doar dubla masura deranjeaza, nu altceva.
0

#2433 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1292
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 15 martie 2020 - 18:44

daca luau din terenul lor pt a realiza rampa nu mai puteau inghesui la fel de multe bloculete care le aduc bani.

cand un dezvoltator imobiliar aude ca are de alocat X% din teren pt spatiu verde ii vine sa se zgarie pe ochi pt ca pierde oportunitatea de a mai ridica o constructie pe care ar putea s-o vanda sau s-o inchirieze. pe el nu-l intereseaza spatii verzi si feng-shui, ci doar banul.

Aceasta postare a fost editata de The Mechanic: 15 martie 2020 - 18:54

2

#2434 Useril este offline   GeorgeA. 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 844
  • Inregistrat: 27 februarie 18

Postat 15 martie 2020 - 22:38

Nu se poate...
Asta e o formă de alienare, când între raportul dintre oameni se anulează umanitatea, camaraderia pentru bani.
Prostituatele au această mentalitate în care minutele cu ceilalți oameni sunt exclusiv cuantificate în bani. Celălalt nu există decât ca mijloc de a ajunge la bani.
Traficanții la fel.
Nu pot să cred că dezvoltatorii cu costum sunt așa.
Ei propun concepte de locuire, vin în întâmpinarea nevoii de cămin pentru tineri.
Si eu mă mirasem ca, la multe proiecte, parcarea înierbată devine spatiu verde, ca să fie îndeplinită cota legala.
Fiecare mm de pământ contează în progresul omenirii spre un style Urban
Au existat si oameni mai generoși cu pământurile în trecut : unii au donat zeci de hectare ca să se facă parcuri în orașe !!!
Alții au donat să se facă ...cimitire ( ex.Cimitirul Bellu din București)
Deci un petec de drum?

Aceasta postare a fost editata de GeorgeA.: 15 martie 2020 - 23:59

0

#2435 Useril este offline   Dorin55 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 448
  • Inregistrat: 09 mai 19

Postat 16 martie 2020 - 08:14

Eu spun ca exista prea multi carcatosi la orice proiect sau la orice ar face un dezvoltator sau chiar primaria. Asteptati varianta finala si abia atunci putem concluziona. Sunt putini dezvoltatori care fac bulevard cu 4 benzi pe terenul lor si care doneaza proiecte de pasarela si pod pentru masini. Ai mai vazut tu asta in Timisoara? Inafara de aleile din jurul blocurilor, nu a facut nici macar un dezvoltator absolut nimic pentru oras. Se vede clar ca vor ramane 3 benzi de circulatie pe acel bulevard.

Aceasta postare a fost editata de Dorin55: 16 martie 2020 - 10:18

-3

#2436 Useril este offline   lionking 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 10 noiembrie 17

Postat 16 martie 2020 - 08:23

Vezi postareaShhhh, la 15 martie 2020 - 15:01, a spus:

Oare chiar nu puteau sa ia din terenul lor spatiul necesar, asa din necesitate rationala? De ce sunt puse in antiteza sprijinitul unui investitor cu hulitul in astfel de cazuri? Faptul ca investeste e binevenit, dar sa nu exageram, de facut o face pentru bani, nu pentru a te ajuta pe tine.

Strazi "redate" publicului sunt obligatorii in majoritatea proiectelor mari. Nu ti se accepta un PUZ care nu prevede astfel de lucruri. Chiar si la mini proiectele de parcelare a unui teren ti se cere sa planifici strazi si sa le donezi primariei. Proprietarii isi recupereaza acesti bani de la cumparatori/chiriasi, adica cei ce au cumparat apartamente/inchiriaza spatii in complex.

Cum ar fi sa faca IKEA un magazin la intrare in oras si, in loc sa aduca un plus in comunitate printr-un sens giratoriu de acces, sa taie o banda pe drumul de la iesirea din oras?


Pe scurt, te inseli.

In primul rand, dezvoltatorul este obligat sa creeze cai de acces, nu strazi publice care sa traverseze proprietatea privata. Ar putea sa puna bariere la ambele capete, cu acces doar pentru rezidenti si pentru angajati.
Doi la mana, rampa este construita intr-o pozitie optima, atat pentru masini cat si pentru pietonii care vor avea un trotuar generos, continuu si aliniat.

Cat despre investitie si investitori, cred ca a venit momentul sa le recunoastem importanta si sa renuntam la vechea mentalitate ostila fata de 'burghezie', mostenita din vremuri negre, apuse. Noi, locuitorii orasului, suntem multi si muncim, asa ca avem pretentii de la dezvoltatori, dar nu avem puterea de a construi asemenea proiecte. Multi veti spune ca mai bine ramanem la nivelul actual dpdv al investitiilor, decat sa avem parte de proiecte rele, doar ca Isho este un proiect reusit. Nu e exceptional, dar este un castig pentru oras.

Cum nu se inghesuie investitorii de calibru in Romania, cunoscuti pentru proiecte deosebite si cum nu avem nici puterea financiara pentru a le sustine, cred ca cel mai bun lucru pe care il putem face este sa cooperam si sa-i ajutam pe cei care investesc aici.
Noi vs ei, hapsanii, e o atitudine paguboasa, retrograda.
Realitatea e diferita: o bucatica de strada pentru progres.
O.Sandor a facut mai multe pentru Timisoara decat oricare dintre cei care au pretentii exagerate de la el, dar nu si de la ei.

Hai sa-i respectam pe cei care fac mai mult decat pe cei care vorbesc despre facut si cum ar trebui sa fie! E mai sanatos asa, e progresiv.

Aceasta postare a fost editata de lionking: 16 martie 2020 - 08:33

5

#2437 Useril este offline   Claudiu1212 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 14 mai 18
  • Sexul:masculin

Postat 16 martie 2020 - 09:12

Nu mi se pare normala ridicarea in slavi a investitorilor, pentru ca fac asta pentru bani, nu pentru ca noua sa ne fie mai bine.
Daca eu am un teren extravilan pe care vreau sa il transform in teren intravilan pentru a face un cartier de case spre exemplu, trebuie sa donez parti din el pentru strazile dintre case, nu se pot pune bariera la intrare si iesire cum a zis cineva mai sus.
Da, investitia lui Sandor aduce o valoare adaugata orasului nostru, trebuie sa recunoastem asta, dar a facut aceasta investitie pentru a se imbogati, nu din bunatatea sufletului lui si foloseste cat mai bine spatiul pe care il are pentru a avea un randament cat mai mare.
Cum ar fi ca in fata casei mele sa ingustez drumul pentru nevoile mele, de ce sa aplicam alt standard investitorilor mari?
5

#2438 Useril este offline   Dorin55 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 448
  • Inregistrat: 09 mai 19

Postat 16 martie 2020 - 10:26

Chiar daca a ingustat drumul cum spui tu, dar probabil lucrurile fac parte din proiect pentru ca la asemenea proiecte nu stai sa te tiganesti pentru o intrare in subteran, nu conteaza. Cred ca traficul in zona va fi foarte degajat atunci cand totul va fi terminat. Sa nu fim mereu asa vulcanici pe orice face cineva. Normal ca totul este pentru bani si normal ca orice investitor asta urmareste, e ceva perfect normal. Dar iti spun sigur ca nu exista asa multi dezvoltatori care sa doneze asa mult teren pentru un bulevard. Ex( ISHO si Iulius in TM). Gandeste-te doar cati mp2 sunt pe tot acel bulevard si cat costa un mp2 in centrul timisoarei, asta pe langa toate costurile drumului. Asa ca prefer sa ingusteze pe o distanta de 20m o banda pe bulevardul Take Ionescu si sa construiasca un alt bulevard + un pod care sa traverseze tot acest oras in miniatura.
2

#2439 Useril este offline   Claudiu1212 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 14 mai 18
  • Sexul:masculin

Postat 16 martie 2020 - 10:36

Terenul donat e proportional cu terenul avut, podul nu il fac ei, ei au facut doar proiectul, el urmand a fi executat de primarie.
1

#2440 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1224
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 16 martie 2020 - 10:57

Hai sa nu le plangem de ila nici micilor dezvoltatori prea mult. Nu uitati ca in Giroc si Dumbravita sunt strazi pe care de abia are loc o masina. Ca sa nu zic nimic daca trebuie sa intre pompierii sau salvarea.... Si acele stazi au fost lasate mici intentionat, din dorinta de e exploata la maxim terenul. Cred ca principaluii vinovati sunt cei care lucreaza la stat ca permit aceste standarde duble.... si nu exista o viziune unitara.

In schimb @Claudiu1212, ai dreptate cu ingustarea stazii din fata casei, dar asta e doar pentru muritorii de rand ca mine si ca tine....nu si pentru dezvoltatori.

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 16 martie 2020 - 10:58

2

Arata acest topic


  • (225 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi