STP Timișoara Forum: ✈ Aeroportul Traian Vuia [TSR] - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (98 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

✈ Aeroportul Traian Vuia [TSR]

#941 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 13 ianuarie 2020 - 11:40

La o furtuna mai puternica, se dezmembreaza toata hala. :Facepalm_emote_gif:
0

#942 Useril este offline   Andu 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 192
  • Inregistrat: 22 iunie 17

Postat 13 ianuarie 2020 - 12:04

Pereti identici cu ce se foloseste la Iulius, e OK, nu o sa zboare nimic.

Pacat ca nu fac fatada de sticla sa arate mai modern.

Aceasta postare a fost editata de Andu: 13 ianuarie 2020 - 12:05

0

#943 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 14 ianuarie 2020 - 11:33

o sa fie si multa sticla - dar la noi e mult soare, multa caldura vara. au mers si pe eficienta energetica, de aia au mai pus si pereti
1

#944 Useril este offline   nabucodonosor19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 11 mai 16

Postat 14 ianuarie 2020 - 13:32

Vezi postareaChagall, la 13 ianuarie 2020 - 11:40, a spus:

La o furtuna mai puternica, se dezmembreaza toata hala. :Facepalm_emote_gif:


yeah...right :Facepalm_emote_gif:
0

#945 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 20 ianuarie 2020 - 15:49

https://www.opiniati...lare/20/01/2020

Citeaza


Cu trenul pana la Aeroportul Timisoara. Planul pentru o cale ferata ce trece aproape de capatul pistei de aterizare decolare

In acest proiect, pe langa Aeroport, mai sunt implicate Consiliul Judetean Timis si Primaria Ghiroda. Aceasta, intrucat priveste o linie de cale ferata ce trece prin Giarmata Vii si prin vecinatatea Aeroportului. Mai precis, ajunge chiar in apropiere de capatul pistei de aterizare-decolare, in zona de presemnalizare luminoasa.
„Este un proiect pe care vrem noi sa il realizam si deja se discuta la nivel de concept, intre Consiliul Judetean Primaria Ghiroda si Aeroport, avem schite de gara feroviara, care este relativ facil de realizat pe linia secundara de cale ferata Timisoara – Lipova, la aproximativ 2 kilometri de aerogara. S-a si discutat concret care ar trebui sa fie terenurile care vor fi expropriate si cu o investitie relativ mica intr-o gara, asiguram conectivitatea si feroviar intre Aeroport si orasul Timisoara„, a declarat pentru opiniatimisoarei.ro, directorul Aeroportului Timisoara, Daniel Idolu.


0

#946 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 20 ianuarie 2020 - 17:35

Idea de a lega Aeroportul cu orasul pe calea ferata este cunoscuta si asteptata dar nimic concret pana acum.
Exista un PATZ la nivelul CJT care localizeaza aerogara pentru legatura feroviara inclusiv traseul pe reteaua actuala de linii electrificate a CFR, apoi pe linia deviata de la Remetea spre depozitul vechi cu o bucla si traversare la distanta dar prin fata aeroportuluisi apoi legatura cu linia actuala spre Lipova pentru a inchide traseul, un nod intermodal de fapt.
Idolu si Dobra s-au trezit si ei, oricum nu conving pe nimeni ca au capacitatea sa faca un proiect serios, discutiile pentru un peron si ceva table la app 2km distanta de aeroport si nu spune nimic de punctul de intoarcere, mai degraba vor sa salveze ruta spre Lipova cu ceva incasari in statia improvizata la aeroport pentru ca ruta acolo duce.
0

#947 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 20 ianuarie 2020 - 21:38

Proiectul acesta îmi sună groaznic de familiar.
De ce oare?
Fiindcă există și la București așa ceva, pentru Aeroportul Otopeni: un peron (P.O. Aeroport h.) la vreo 2km de aeroport, pe ruta București-Galați (M700), realizat în 2009. Inițial, au fost introduse trenuri speciale, tip Siemens Desiro "Săgeata albastră", cu cap de linie acolo și cu loc de întoarcere la Balotești, dar apoi au fost scoase și a început să oprească orice tren care mergea spre/dinspre Urziceni. Trebuie să cutreieri parcarea, să călătorești într-o dubă care nu e deloc așa bună cum e un C&I (chiar din flota STPT, aceste dube sunt foarte silențioase) și să înduri condițiile bine cunoscute din trenurile patriei.
Vă las un video din 2016, marca "Inspectorul Pro", să vedeți și voi cum poate decurge o călătorie până la Gara de Nord (a noastră); stați liniștiți, situația nu prea s-a schimbat nici până azi:

De ce să nu se facă un racord până la aeroport, cu stație în subteran/la suprafață chiar în perimetrul aeroportului și, implicit, o legătură rapidă cu orașul? E mai civilizat decât un peron pe o secție regulată CFR, și cu transfer făcut cu dube.

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 20 ianuarie 2020 - 21:44

1

#948 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 20 ianuarie 2020 - 22:17

Nu inteleg de ce ar fi nevoie de o bucla de intoarcere la trenul de/spre aeroport?
De ce ar trebui sa mearga trenul pana la Remetea ca sa vina inapoi la aeroport pe linia industriala/militara sau ce o fi?

Varianta corecta este desprinderea de linia Lipova de dupa pasajul centurii, deviere dreapta spre aeroport si dupa circa 1600-1700 m se ajunge la aeroport. Gara de la aeroport sa fie cu linie dubla infundata si peron comun intre linii. Linie dubla in perimetrul garii si pentru gararea vreunei garnituri in caz de nevoie sau in alte imprejurari...

Si este pentru prima data cand aud de desprinderea din linia Lipova chiar daca asta e din gura lui Idolu care este un bun vorbitor si atat...Iar cand pomeneste de gara aeroportului ca una modesta sau cum zice el in materialul de mai sus, ma si gandesc la un "coteț" si ala asezat aiurea fata de aerogara astfel incat calatorii sa fie nevoiti sa treaca peste nu stiu cate zebre sau printre masini in loc de un tunel aerian care sa te duca direct in aerogara iar gara sa fie ca o hala in care sa intre trenurile printr-un capat al halei...


LE Acum am recitit articolul de doua ori si vad ca Idolu propune o porcarie si anume o "gara" chiar pe actuala linie Lipova in dreptul aeroportului fara nici o deviere/extensie a liniei...Deci o mare, mare porcarie...Cat de odihnita le este mintea unora?...
9

#949 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 21 ianuarie 2020 - 10:35

Pentru ce ar trebui sa se complice sa faca o halta pe linia de radna, cind au peron si opriri ale unor trenuri chiar la Ghiroda , pe linia astalalta?

Au sosea nu mai trebuie exproprieri.

Ca sa fie ca la altii, trebuie sa faca o linie pina in aeroport.Las la o parte ca este linie pina in aeroport din Remetea Mare.Ar prelungi linia de la fosta baza militara pina la terminal, apoi daca vor ar face un racord direct ca sa evite Reemetea Mare.
La fel ca la Otopeni, au linie din Balotesti dar fac alta.
0

#950 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 21 ianuarie 2020 - 12:13

CJ Timis a adoptat in 2009 un Plan de Urbanism pentru zona Aeroportului care ne ajuta sa intelegem cum se va dezvolta zona.
In zona din fata a aeroportului este prevazut un tunel de cale ferata care va face la capat racordarea cu magistrala de cale ferata pe ruta Lipova in ambele sensuri.
Buclele de racordare pe ruta Lipova si cele 2 de pe ruta Lugoj( Remetea) pot fi intelese in situatia in care trenurile nationale se intersecteaza pe aceleasi linii cu trenurile urbane care sunt propuse a fi introduse pentru a facilita conexiunile in toate variantele posibile.
Prima bucla de la Remetea dinspre Lugoj pe directia Arad va deservi zona intermodalului si centura feroviara, cea dea 2-a bucla in directia Timisoara(Remetea) va asigura legatura cu Aeroportul si posibil intr-o prima etapa de implementare sa asigure si legatura cu rutele Lipova si Arad.
Statia feroviara propusa la Aeroport este un intermodal, pe CFR se va putea ajunge de orinde din tara direct in Aeroport, dar plusul cel mai mare pentru Timisoara este tocmai posibilitatea introducerii trenului uraban sau metropolitan pe ruta Aeroport

PATZ Aeroport

Aceasta postare a fost editata de corco: 21 ianuarie 2020 - 12:25

2

#951 Useril este offline   funky 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 111
  • Inregistrat: 16 februarie 09

Postat 21 ianuarie 2020 - 13:47

Nu inteleg ce-i asa greu sa faca o ramificatie de la Giarmata-vii pana in fata aeroportului, sa circule niste automotoare de la gara de nord, cu legaturi cu trenurile de la Arad, Resita si in functie de orarul avioanelor. Costa mult o ramificatie si cativa km de linie ferata?
0

#952 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 21 ianuarie 2020 - 15:09

Nu este vorba dr cativa kilometri ci de sub 2 km, adica vreo 1700 m si asta fara nici un obstacol deosebit. Este vorba de teren viran. O nimica toata!...


Inca nici Timisoara nu este legata de aeroport pe CF dar se fac planuri sa fie legate si orasele marețe din zona de deservire a aeroportului. Planuri peste planuri dar realizari zero...Suntem grozavi in planuri...

Pe de alta parte CFR-ul ar trebui sa fie in mod direct cointeresat de aceasta linie/legatura chiar si cu fonduri insa se pare ca CFR-ul ar pune chiar piedici, ar fi un Gică-contra la orice proiect mareț sau mai putin mareț legat de activitatea sa...
0

#953 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 22 ianuarie 2020 - 09:10

n-o sa faca nimic destep, desi au atatea scheme si planuri

cazul fericit - o sa avem ca si la Bucuresti o halta in camp si niste microbuze
0

#954 Useril este offline   vldklm 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 13 ianuarie 12
  • Sexul:masculin

Postat 22 ianuarie 2020 - 22:17

Sa fim seriosi , exista autobuz express din 1h in 1h (E4) .

Cu trenul sa mergi unde ? in gara de Nord sau de Est ... ?

Solutia cu trenul este viabila daca se asigura conexiuni cu alte orase (Arad , Lugoj ,... ) iar cu Timsioara sa existe o solutie de tip S-Bahn cu multe statii (gen Iulius town , piata 700 , ... )
0

#955 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 22 ianuarie 2020 - 22:29

Iata, revin cu cateva schite legate de prelungirea liniei de tren pana la aeroport cu varianta cea mai simpla cu putinta si nu cu fantasmagorii gen tuneluri, bucle si sosiri/plecari de trenuri din/in diferite directii. Apropo, pe locul tunelului prevazut in plansa din 2009 postata de un coleg, se fac actualele constructii de extidere a aerogarii. Cu alte cuvinte s-a renuntat la acea locatie a tunelului si poate si la tunelul in sine...


Imagine atasata: CF Gara de Nord - Aeroport 01.jpgImagine atasata: tren aeroport 01.jpgImagine atasata: linie tren aeroport timisoara 01.jpg

Si o schita a garii de la aeroport....

Imagine atasata: gara aeroport 01.jpg



Si in viitor un circuit de "metrou usor" cu legatura la aeroport...cu plecare alternativa de la aeroport, odata prin nordul orasului cu intoarcerea prin sudul orasului si odata prin sud cu intoarcere prin nord, si astfel fiecare pleaca dupa cum are interes...


Imagine atasata: circuit metrou usor timisoara 01.jpg




7

#956 Useril este offline   udar 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 355
  • Inregistrat: 06 august 11

Postat 22 ianuarie 2020 - 22:53

^^^
Ok !!!
0

#957 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 23 ianuarie 2020 - 08:15

Traseul in verde ar putea fi folosit daca primaria ar prelua linia de la propietar, cu mici reparatii la terasamante si amenajarea statiilor ar deveni imediat functionala.
Statia finala de pe platforma din Buziasului ar deservi si locuitorii din zona de Est si Sud a Timisoarei, una foarte aglomerata si cu putine solutii alternative de transport.
De la km 14 as folosi linia actuala cu statie la Ghiroda si una noua in zona triajului Remetea de unde sa se intre pe linia acea industriala care duce aproape de aeroport in partea de Est.
De acolo o linie noua cu statia propusa si intoarcerea prin Giarmata Vii, linia si statia lui @mile.
E drept varianta asta este o solutie mai complicata dar ar deservi mai multe statii si cele doua comune mari de pe traseu.
Trenul urban sau metropolitan ar trebui sa fie cel mai tare subiect de campanie pentru primarie in opinia mea, in primul rand trebuie sustinut politic, rezultatele economice inclusiv reducerea poluarii ar fi beneficii pentru toata lumea.
5

#958 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1535
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 23 ianuarie 2020 - 09:05

Excelent @mile, de multe ori m-am gandit si eu daca nu s-ar putea face un fel de metrou de suprafata pe liniile care trec atat de convenabil pe langa toate comunele periurbane din partea de sud ca apoi sa poti ajunge in cele mai importante locuri din oras cu cateva statii amenajate. Cum spune si @corco linia in mare parte a ei exista deja, deci nu ar necesita o investitie masiva.
Si daca la toate intrarile catre oras cum ar fi Calea Buziasului, Calea Urseni, Girocului, s-ar face o parcare sa poti sa vii din comuna sa-ti lasi masina acolo si sa pleci cu trenul la CBC de aici imediat in centru, UBC, mall etc sau un transport in comun cu frecventa mai mare la orele de varf, ar reduce considerabil aglomeratia implicit poluarea.

Si da, asta ar tb sa fie o tema de campanie puternica, pana acum din singurii doi candidati anuntati nu stiu sa o abordeze vreunul.

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 23 ianuarie 2020 - 09:11

2

#959 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 ianuarie 2020 - 11:12

Implicit pe langa o astfel de cale ferata (metrou usor) s-ar dezvolta si zonele limitrofe ei...
3

#960 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 ianuarie 2020 - 20:59

Din toata lungimea traseului de metrou usor lipsesc 3,3 km (marcat cu rosu in schita) de la Azur/Detergenti (in spate) pana la bifurcatia de la Padurea Verde + cei 1,8 km de la aeroport, deci in total 5,1 km...


Imagine atasata: metrou usor timisoara 01.jpgImagine atasata: metrou usor timisoara 02.jpg

3

Arata acest topic


  • (98 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi