Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)
#2021
Postat 27 decembrie 2018 - 14:15
Îmi pare rău pentru voi ăștia nefericiți...dar sunt convins ca și dacă v-ați muta în orașul minune al țării noastre(nu mai trebuie sa spun care e ala) ați fi la fel de nemulțumiți. Nu am niciun dubiu în privința asta!
Observ ca, deși avem smartphone și acces la internet + inteligenta peste medie pentru a putea posta și naviga pe net, încă sunt persoane care habar n-au de ce nu s-au putut începe lucrările la Solventul de atâția ani de zile, dar nici nu sunt curioși sa se documenteze câtuși de puțin, înainte sa facă afirmații doar ca se de afle în treabă. Asta este într-adevăr trist.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2022
Postat 27 decembrie 2018 - 18:27
Într-adevăr nu va fi foarte folositor,pentru că tot ajungem la capătul podului Traian,fiindcă str.Zugrav Nedelcu e cu sens unic,şi splaiul Tudor Vladimirescu (dacă nu mă înşel).
În concluzie,nu e o investiție nefondată!
#2023
Postat 27 decembrie 2018 - 20:09
- orice alternativa noua de traversare a Begai absoarbe un anumit procent din trafic, eliberand din traficul variantelor deja existente;
- cele 2 poduri finalizate corelat cu o reorganizare a traficului in zonele adiacente ar inchide inelul II, care odata finalizat ar atrage un procent important din traficul din zona centrala (interior inelului).
Bineinteles pe inelul II ar fi utile pe viitor si alte 2 / 3 pasaje gen Michelangelo. Sper sa se materializeze pasajul Consiliul Europei, apoi vad pasaje in intersectiile cu G. Lazar, M. Vireazu si Take Ionescu.
#2024
Postat 27 decembrie 2018 - 22:59
CataM, la 27 decembrie 2018 - 14:15, a spus:
Acum sincer, motive, cauze sau mai stiu eu ce, le gasesc cei ce nu se prea pricep... De la profesionistii ce trebuie sa le rezolve, asteptam rezultate, ceva concret, ce sa duca la rezolvarea lor, nu fraze sforaitoare in care sa se planga cat e de greu, cat e de complicat, ca nu vrea ala, ca se opune celalalt, etc.
#2025
Postat 28 decembrie 2018 - 10:36
Pentru mine alegerea este clara și imediata...pentru alții se pare ca nu.
Robu are păcatele lui, însă nu îl voi suspecta niciodată de rea voință! Și în plus, hai sa fim serioși, este politician și vrea sa fie reales deci el ar fi fost primul interesat sa fie făcut Solventul, pentru a avea cu ce se lăuda!
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2026
Postat 28 decembrie 2018 - 11:00
#2027
Postat 28 decembrie 2018 - 11:23
CataM, la 28 decembrie 2018 - 10:36, a spus:
Pentru majoritatea alegerea va fi clara: profesionisti ce sa se descurce cu chichitele legale si birocratice, ca mai sunt si alte "state de drept" prin lume care nu au ramas la feudalism, cu toate ca si la ei, dreptul la proprietate e sfant.
A nu se intelege vreo secunda ca vorbesc de primar (asa cum se pare ca s-a inteles), ci de armata de consilieri, sefi, juristi, etc.
#2028
Postat 24 aprilie 2019 - 10:43

Citeaza
„Am obținut avizul de mediu pentru Podul Jiul și în curând vom avea autorizația de construcție, vom lansa licitația pentru începerea construcției efective a acestui pod. La Podul Isho încă mai avem probleme cu avizarea la Ministerul Transporturilor. Din păcate, o luăm de la capăt cu acea abordare, că sunt alți oameni pe acolo acum, cu care ne-am confruntat și la Podul Jiul, pretenția de a-l face mult mai înalt decât este cazul. Deci, dacă avem podurile actuale la o anumită înălțime de la luciul apei, nu are nicio noimă să faci un nou pod cu doi metri, de exemplu, mai înalt. Totul se poate, dar asta presupune cheltuieli foarte mari. În plus, nu se justifică, pentru că Bega nu o să fie niciodată navigată de ambarcațiuni care o să fie de aceeași înălțime. Bega este un canal cu lățimea de aproximativ 20-22 de metri. (…) Din start, gabaritul ambarcațiunilor este limitat, este un lucru cunoscut și atunci nu are niciun rost să ne apucăm să facem poduri care nu aduc nicio utilitate în plus, prin cheltuielile în plus pe care le comportă. Trebuie să facem podurile în acord cu funcționalitățile la care vor fi supuse. Sper că se va rezolva și aici problema să putem da drumul și aici la licitația pentru execuție”, a anunțat, marți, Nicolae Robu.
http://www.tion.ro/p...la-isho/2239666
#2029
Postat 24 aprilie 2019 - 12:15
DanielT, la 24 aprilie 2019 - 10:43, a spus:

Eu nu am avut rabdarea sa studiez exact ce spune legea de autorizare a unor astfel de constructii. Dar daca legea prevede un anumit regim de inaltime ar fi ILEGAL sa se autorizeze un pod mai scund pentru ca asa viseaza El Insusi si folosindu-ne de un precedent adica podul Mihcelangelor ridicat in anii 70 cand stim bine ca pumnul primului secretar care dadea in masa si vointa partidului era legea tarii..
Daca ne uitam la cum s-au cosmetizat si portile de intrare in oras dupa acelasi principiu..flexibil..sa zicem..adica daca nu a avut autorizatie de constructie in epoca socialista de ce sa mai cerem acum autorizatii de constructie..si uite ca un om a platit cu viata cibucul primariei..da, putem sa le facem cat de inalte vrem...mai rau cand cei care semneaza autorizatia vor fi intrebati in ce conditii au dat-o...
Daca legea in vigoare prevede un anumit regim de inaltime, pai ala trebuie respectat ca doar nu facem fiecare dupa cum il taie capul..nu?
#2030
Postat 24 aprilie 2019 - 13:36
#2031
Postat 24 aprilie 2019 - 13:50
Bine, oricum discutam fara date, nu stim cat au podurile inaltimea si cat se cere in lege sa fie.
Si mi-e greu sa cred ca proiectantii care au facut podurile si pietonal si rutier de la ISHO nu stiau ce intaltime tb sa fie acolo, vorbim de un proiect facut de o firma serioasa de arhitectura, nu de firmele de apartament contractate de obicei de primarie.
Chiar sunt curios daca se vor face modificari la proiect sau o sa mearga pe "convingere" ca la Jiul.
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 24 aprilie 2019 - 13:52
#2032
Postat 24 aprilie 2019 - 14:28
Iata ca nu s-a intamplat nimic atunci in acest sens, nici o agentie a statului nu s-a gasit sa comenteze, sa intervina intr-un sens sau altul, sa deschida ochii autoritatilor ca este o ocazie de inaltare a podului...
Iata ca acum s-au prea trezit unii agenti si zic niet...
Din cate stiu eu, podul Jiul a fost proiectat la inaltimea podului Traian de la Maria care se afla in amonte fata de Jiul insa agentii il doresc la inaltimea podului de fier (care a devenit impracticabil pentru trafic inca de dupa montarea sa tocmai datorita inaltimii sale mari vis-a-vis de inaltimea stradutelor pe care urma sa le lege) aflat on aval de podul Jiul motivand prin faptul ca tot ce trece pe sub podul de fier va trebui sa treaca si pe sub podul Jiul...
Prin aceasta logica ar trebui ca si podurile Eroilor (de la Elba) si Dragalina (de la gara) sa fie la fel de inalte ca si podul Muncii...
Am vazut de-a lungul timpului in lumea dezvoltata pe YT tot felul de podete joase si inguste de se trece pe sub ele la cm atat in lateral cat si in inaltime insa cu toate astea se navigheaza in draci...
Noi spre comparatie avem poduri generoase dar ne kkm pe noi cu navigatia si mai punem si tot felul de piedici...
Nu inteleg de ce nu exista un cadru legal conform caruia inainte de-a proiecta anumite obiective deosebite sa te duci la o agentie prestabilita care sa-ti dea cotele minimale si maximale in care sa te incadrezi cu proiectul...Ar fi mult mai eficient asa decat sa mergi cu proiectul gata facut spre avizare...in ceea ce priveste cotele obligatorii...
#2033
Postat 25 aprilie 2019 - 06:33
In Timisoara e chiar o situatie aparte pentru ca partea navigabila se opreste in zona uzinei de apa, asadar nu se pune problema sa duci transporturi agabaritice mai sus de acel punct pe canal. Plus ca daca s-ar amenaja cum trebuie zona portului cu pontoane macarale si depozite si daca visez frumos s-ar face functionala ecluza si navigarea prin Serbia spre Tisa si Dunare vapoarele si barjele s-ar opri in capatul spre Josefin si nu ar fi incomodate de regimul de inaltime al podurilor.
Imi amintesc din copilarie ca defunctul vaporas Pelican caruia i se montase acea copertina pe schelet metalic pe puntea superioara trecea "la buza" pe sub podul Michelangelo.. si nu prea usor nici pe sub celelalte...
Inca un aspect, depinde fff mult de reglarea debitului din nodul hidrotehnic de la Costei. Nu stiu cati va mai amintiti dragi colegi de forum, dar undeva in anii 1997-1998 parca cand au fost ploi ff abundente si revarsari din canalele de irigatii astupate inconstient in zeci de ani de comunism a fost intentionat crescut debitul in Bega si chiar existau cateva fotografii cu apa canalului revarsandu-se peste faleza de la Flora si vis a vis spre parcul catedralei.
Va dati seama ca intr-o astfel de situatie limita si nedorita (care apare la multi ani odata, dar apare) nici macar vaporeto asa plate cum sunt nu ar mai putea trece pe sub un pod construit cu "toleranta" in regim ff jos de inaltime....
Cum ziceam, si cum spune si domnul Mile, cand decizi o investitie care va dura zeci de ani trebuie luat in calcul si cat mai mult din neprevazutul care nu sti cand poate sa se produca...
#2034
Postat 08 ianuarie 2020 - 16:16
Citeaza
...la podul Jiul au fost primite toate documentele, urmand ca luna aceasta, autoritatile sa primeasca toata documentatia, pentru a putea porni licitatia de executie.
”Cand vom primi toata documentatia ce face obiectul proiectului de executie, pe parcursul lunii ianuarie, atunci vom da drumul la licitatie. La podul Jiul sunt toate avizele, numai ca se mai fac niste ajustari, revizuiri, in proiect”, a spus primarul Nicolae Robu.
#2036
Postat 08 ianuarie 2020 - 16:27

#2038
Postat 08 ianuarie 2020 - 17:03
Va rog nu incepeti cu 'deastea' din nou, ca sa se scrie din nou n-spe pagini despre micRobu si politica si la final sa se mai bage in seama si niste indivizi sa afirme ca noi moderatorii permitem din nou off-topic si nu ne facem treaba si forumul o ajuns de cac.....
#2040
Postat 08 ianuarie 2020 - 17:14
