Noi hypermarketuri, supermarketuri, retaileri de mobila si bricolaj Generalitati si discutii
#2622
Postat 19 septembrie 2019 - 08:42
Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
#2623
Postat 01 octombrie 2019 - 20:27
mile, la 12 septembrie 2019 - 21:03, a spus:
Mai multe cauze... poate exista ceva proiect / plan de viitor de largire a drumului (si asta nu azi-maine, ci perspectiva de viitor pentru N ani mai tarziu) -vezi Petofi Sandor din Dumbravita, poate fi reglementat in PUG, sau poate s-a facut PUZ si prin acel PUZ s-au impus retragerile.
#2624
Postat 01 octombrie 2019 - 21:16
@mile: pt mai multe lamuriri intrebati un arhitect
Aceasta postare a fost editata de The Mechanic: 01 octombrie 2019 - 21:17
#2625
Postat 02 octombrie 2019 - 10:55
denisa.d., la 01 octombrie 2019 - 20:27, a spus:
La mine in PUZ era retragere de 12m la unele case si 6m la altele. toti cei cu 12m au facut casele la 6m si s-au aliniat frumos. Mie imi cerea sa respect PUZ-ul. am fost in audienta la arhitect si a zis ca e stupid, daca toti sunt aliniati cumva, nu o sa fiu eu diferit. cu derogare bine documentata se poate schimba aliniamentul dat de un PUZ.
#2626
Postat 02 octombrie 2019 - 14:44
The Mechanic, la 01 octombrie 2019 - 21:16, a spus:
@mile: pt mai multe lamuriri intrebati un arhitect
Da, asa este cel mai bine...
Inteleg aplicarea acestor masuri in cartiere care se construiesc de la zero insa sa aplici astfel de masuri de retragere de 5 m de la frontul stradal incartiere vechi de case precum pe strazile (vechi) din Freidorf este o mare prostie comisa de desteptii din primarie care dau decizii asa la gramada, fara a tine cont de particularitatile zonale...
Peste 100 de ani decidentii de azi nu vor mai fi in viata pe aceasta planeta iar harababura creata de ei acum va dainui si atunci pentru ca in mod cert multe din actualele case (sanatoase) situate la front stradal vor ramane in picioare tot la front stradal iar altele vor fi retrase...
Spuneam de cele doua case noi ridicate langa mine pe teren viran ca sunt retrase inegal, una cu cca 4 m iar cealalta cu cca 3,2 m...Se vede cu ochiul liber diferenta...
Apoi una are retragere lateralA de cc2-2,5 m pe o parte iar pe cealalta este facuta pe limita de proprietate. Este in doua ape, una catre strada iar cealalta catre spate...
Cealalalta este retrasa lateral tot 2-2,5 m de prima insa pe partea cealalta este pe limita de proprietate. Este facuta intr-o apa cu calcanul pe limita de proprietate si scurgerea spre vecinul unde este retrasa...
Deci arata total anapoda una langa alta, total diferite ca si concept al acoperisului...
#2628
Postat 02 octombrie 2019 - 19:20
#2629
Postat 02 octombrie 2019 - 20:11
Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
#2630
Postat 04 octombrie 2019 - 09:32
Mega Image-ul de pe Str Felix cu Calea Aradului pare sa se fi deschis, dupa ce a fost in lucru cateva luni.
Cel putin asa am observat azi dimineata, in trecere, prin zona. Erau lumini aprinse, niste femei (casiere probabil) afara la fumat si programul trecut pe usa.
Aceasta postare a fost editata de FlaviusITM: 04 octombrie 2019 - 09:51
#2632
Postat 07 octombrie 2019 - 20:33
https://bit.ly/2AMApn9
#2633
Postat 07 octombrie 2019 - 21:56
#2634
Postat 07 octombrie 2019 - 23:00
#2636
Postat 09 octombrie 2019 - 19:20

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
#2637
Postat 10 octombrie 2019 - 05:38
Azi am auzit aceasta informatie si o verific...
#2638
Postat 10 octombrie 2019 - 07:18
Sa fie de fapt vorba de terenul Cristestilor de la Atelierele CFR? acolo s-a demolat totul, cu exceptia cladirii administrative de linga pasarela.
Intrarea la ateliere se face tot din strada Dunarea dar e cam fortata.
Se intra prin zona celor doua camine CFR de linga liceul nr. 4 CFR, nu stiu ce mai e acuma pe stinga, apoi dupa fostele ateliere ale liceului pe linga SIMC si SRCUC se ajunge la locul atelierelor CFR.
Aceasta postare a fost editata de timis2: 10 octombrie 2019 - 07:48
#2640
Postat 10 octombrie 2019 - 12:35
timis2, la 10 octombrie 2019 - 07:18, a spus:
Sa fie de fapt vorba de terenul Cristestilor de la Atelierele CFR? acolo s-a demolat totul, cu exceptia cladirii administrative de linga pasarela.
Intrarea la ateliere se face tot din strada Dunarea dar e cam fortata.
Se intra prin zona celor doua camine CFR de linga liceul nr. 4 CFR, nu stiu ce mai e acuma pe stinga, apoi dupa fostele ateliere ale liceului pe linga SIMC si SRCUC se ajunge la locul atelierelor CFR.
Imi zice colegul ca de terenul SRCUC ar fi vorba...