București
#61
Postat 15 aprilie 2009 - 22:18
#62
Postat 01 mai 2009 - 09:17
Citeaza
Proiectul are la baza pe de o parte modelul serviciilor publice de transport din marile capitale europene, iar pe de alta parte faptul ca acest serviciu functiona in Bucuresti si in perioada anilor '70. Totodata, la baza documentatiei se afla si un sondaj de opinie realizat in randul bucurestenilor.
#63
Postat 01 mai 2009 - 14:46
#64
Postat 03 mai 2009 - 21:22
#66
Postat 04 mai 2009 - 22:24
Daca insa vor introduce linii de noapte pe care sa le astepti "la intamplare", nu au facut nicio treaba.
#68
Postat 06 mai 2009 - 11:50
#70
Postat 06 mai 2009 - 18:13
garcon, la 6 May 2009, 12:50, a spus:
Mai mult se iau dupa principiu " daca au si aia hai sa avem si noi, chear daca nu avem nevoie". Oricum daca nu se face un studiu sau un sondaj in privinta numarului de calatori ce rost are sa consumi motorinca degeaba siasa e pe terminate.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 06 mai 2009 - 18:13
#71
Postat 06 mai 2009 - 19:19
#72
Postat 13 mai 2009 - 01:57
E destul de mult să ceri ca un oraş din România să aibă transport de noapte, într-o ţară în care în unele oraşe la 19 deja nu mai ai transport în comun decât cu dube private (Buzău, Galaţi), iar în week-end nu ai deloc. Deasemenea, există oraşe unde în marile sărbători (Paşte, 1 Mai, 30 Dec, 1 şi 2 Ian, Crăciun) NU circulă deloc vehicule de transport în comun, şi nu vorbesc de Cucuieţii din Deal, ci de oraşe precum Satu Mare, Baia Mare, Târgovişte etc.
Revenind on-topic: transport de noapte, în acest moment, se face NUMAI la Băile Herculane, deşi în multe oraşe mari ar fi nevoie de el.
Nu vor fi călători tocmai pentru că nu vor şti când va veni autobuzul. Am avut şi eu ,,plăcerea" să îmi întârzie trenul câte 5-10 minute, dar suficient cât să pierd ultimul vehicul. Odată am avut de dat 20 RON pentru 7km de la Gara de Nord în Ghencea (ştiţi voi... tarif de pornire, tarif de staţionare că am prins toate stopurile de pe traseu...). Dar altă dată nu, prin urmare am mers pe jos 11km de la Gara Obor până acasă (deh, am ratat la 5 minute ultimul troleu de pe linia 69, care pleca la 23:30), drum care mi-a luat 2ore jumate, că oricum eram rupt, fiind pelcat de acasă la 4:00 am cu primul troleu de pe 69. În condiţiile astea, chiar dacă autobuzul de noapte venea la 1 oră, aşi fi preferat să schimb 2 autobuze să ajung acasă, decât să merg pe jos sau să dau 20 de RON un taximetrist privat, dar cu maşina bine ,,branduită" cu numele unei firme mari.
@visor: mai nou, a devenit destul de greu cu motorina. De pe Citaro nu mai poţi să tragi motorină (iar autobuze non-Citaro nu prea mai sunt în Bucureşti şi în curând nu o să mai fie deloc (sau o să rămână doar vreo 20-30 de bucăţi, suficiente pentru 117, 162 şi 163), dar asta probabil după alegeri când mai mult ca sigur că vor dispărea iar preorăşeneştile). Rămâne deci soluţia furatului direct de la pompă. Însă în general stă Miliţia la poarta garajului şi te controlează în geantă şi în maşină (nu ştiu cât de legal e asta) să nu ai recipiente suspecte. Deci mai mult de o sticlă de 2l nu mai poţi să iei (şi să zici că-i suc ). Ceea ce înseamnă că va trebui să arzi cumva motorina, deci va treui să îţi faci traseul cum trebuie (pică şi varianta neopririi în staţii şi a circulaţiei cu viteză mare.... pe diagramă se pot vedea opririre, dacă s-au deschis uşile şi dacă s-a depăşit viteza maximă impusă de RATB - 30km/h în oraş şi 60 în afară, viteze ce pot fi depăşite cu maxim 10 km/h la depăşiri de vehicule).
#74
Postat 16 mai 2009 - 13:03
#75
Postat 17 mai 2009 - 03:24
#76
Postat 17 mai 2009 - 21:16
Vine X, ii da motorina si pleaca mai departe.
#77
Postat 17 mai 2009 - 22:02
#78
Postat 01 iunie 2009 - 13:55
PS: Alte 2 poze cu 2 autobuze Mercedes pe linia 139.
Fisiere atasate
-
_6266__linia_123__01_06_2009__foto_1.JPG (259.88K)
Number of downloads: 27 -
_6266__linia_123__01_06_2009__foto_2.JPG (298.7K)
Number of downloads: 14 -
_6260__linia_139__01_06_2009.JPG (221.69K)
Number of downloads: 20 -
_6235__linia_139__01_06_2009.JPG (212.56K)
Number of downloads: 14
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 01 iunie 2009 - 13:59
#80
Postat 01 iunie 2009 - 18:17
Despre 139... sunt 40 de ture pe traseu (minim 15 la terminalul Zeţarilor)... nu au suficiente Citaro pentru ea, aşa că le amestecă cu Daf-uri.
Într-adevăr, #6279 a fost livrat azi, pe la 11:55 mergea pe Bd. Timişoara dinspre EvoBus spre autobază.