Bozankaya GT6
#201
Postat 09 iulie 2019 - 21:13
#202
Postat 09 iulie 2019 - 21:19
#203
Postat 09 iulie 2019 - 23:23
#204
Postat 10 iulie 2019 - 07:25
GPS, la 09 iulie 2019 - 21:13, a spus:
Pai si nu este indeajuns

#205
Postat 10 iulie 2019 - 09:03
Probabil turcii au proiectat sasiul/caroseria astfel incat sa nu trebuiasca sa puna zeci de saibe adaos la montarea mecanismului usilor, probabil ca tot ei stiu cat de greu e vehiculul si au adaptat sistemul de franare cu patina pe sina astfel incat sa poate frana eficient din prima (nu dupa schimbarea patinelor), probabil ca invertorul lor e proiectat astfel incat sa se potriveasca din prima cu motoarele pe care trebuie sa le alimenteze, mai mult ca sigur ramele boghielor lor sunt noi si pe ele se poate pune o caroserie low-floor, etc.
Sa nu credeti ca nu inteleg conceptul de "reabilitat" si ce impune asta, dar tocmai de asta nu pot spune ca prefer asa ceva in locul unui produs nou.
#206
Postat 10 iulie 2019 - 11:27

#207
Postat 10 iulie 2019 - 12:07
Eu unul ma bucur enorm ca vom avea tramvaie noi, indiferent de fabricant. Putea fi si Autenticul, dar mai cizelat decat prototipul.
#208
Postat 10 iulie 2019 - 12:59
#209
Postat 10 iulie 2019 - 13:19
Cred ca mai degraba vor veni tramvaiele noi decat va fi amenajat depoul pentru ele...
#210
Postat 10 iulie 2019 - 13:26
GPS, la 09 iulie 2019 - 23:23, a spus:
Recent circulau doar 10-11 din 30...
Chagall, la 10 iulie 2019 - 12:59, a spus:
Intr-un articol era specificat ca in contract inclus in pret erau: <<"amenajari, dispozitive, echipamente, scule specifice tipului de tramvai oferit, necesare pentru reparatia si mentenanta tramvaielor la S.T.P.T., strung de rectificat profil bandaj si accesoriile si dispozitivele necesare functionarii acestuia, precum si profilograf electronic in vederea masurarii, montorizarii si controlului profilului bandajului, scolarizarea si atestarea personalului S.T.P.T., asigurarea reprezentantei de service in regim permanent la sediul S.T.P.T. pe toata perioada de garantie, materiale consumabile si piese de schimb necesare pentru procesul de mentenanta in perioada de garantie, stoc de piese de schimb si subansamble, consumabile in regim de custodie la S.T.P.T., consultanta tehnica pentru amenajarea logistica, dotari cu echipamente si dispozitive (specifice tipului de tramvai achizitionat), scolarizarea si atestarea profesionala a personalului, sprijin pentru avizarea si certificarea in vederea desfasurarii activitatii de catre autoritatile competente: AFER, BRM, ISCIR, etc. ce vor fi realizate pana la furnizarea primului tramvai">>.
#211
Postat 10 iulie 2019 - 13:59
Pana atuncio scapam de robulica, si poate da

#212
Postat 10 iulie 2019 - 14:02
Oricum este mai puțin important, am înțeles că există mai multe probleme cu vagoanele Armonia decât cele prezentate până în prezent.
#213
Postat 10 iulie 2019 - 17:48
Visor, la 10 iulie 2019 - 13:26, a spus:
Vorbim de CA-uri, care nu au fost produse decât în 15 exemplare, cu încă 2 în fabrică în stadiu avansat și încă 6 V3A-uri ce vor ajunge la modernizat. #204, prototipul, e singurul defect de mai mult timp. În rest, circulă regulat pe 21.
Oricum, oricât de pornit sunt eu împotriva turcismelor după fiasco-ul Otokarelor bucureștene - deși, cum zice @dan.s, Bozankaya nu e Otokar -, sper să vă placă, să nu aveți probleme cu ele cum am avut noi cu Otokare sau voi cu Armoniile și să le stăpâniți sănătoși!



#217
Postat 11 iulie 2019 - 10:25
Citeaza


#218
Postat 11 iulie 2019 - 13:07



#219
Postat 11 iulie 2019 - 13:31

Altfel, e vai și amar... Dă-i cu intervenții, utilitare, blocaje de trafic, înjurături de la pietoni și călători etc.

#220
Postat 11 iulie 2019 - 17:42
Luand-o babeste. Am reabilitat Armoniile, care sa zicem ca au oviata de 15 ani (nu o au, dar in teorei). Deci afacerea cu astea noi, e doar o gogasa, poate facuta cu dedicatie.
Sau Robu stie ca Armoniile sunt mizerii, si ca vom scapa de ele in 3-5 ani, caz in care se renteaza sa avem autonomie.