STP Timișoara Forum: Bozankaya GT6 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (58 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Bozankaya GT6 Evaluare topic: ****- 3 Voturi

#201 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 837
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 09 iulie 2019 - 21:13

Păi care ar fi problemele? Știu că au fost cu zona articulației, dar de altele nu am auzit.
0

#202 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 iulie 2019 - 21:19

Motoare, invertoare, clima, etc, etc. Nu are rost sa ma apuc eu sa critic un produs atat de laudat, dar se poate vedea cate sunt pe traseu zilnic si cate sunt in depou.
1

#203 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 837
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 09 iulie 2019 - 23:23

Mă mir, la București vagoanele cu CA nu au nicio problemă și circulă constant. În cazul climatizării nu mă pot pronunța.
0

#204 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 iulie 2019 - 07:25

Vezi postareaGPS, la 09 iulie 2019 - 21:13, a spus:

Păi care ar fi problemele? Știu că au fost cu zona articulației, dar de altele nu am auzit.


Pai si nu este indeajuns :rad_masa: ? asta e o problema de integritate structurala, ca s-a acceptat asa usor problema e alta poveste, in tarile alea la care aspiram sa le ajungem ca si nivel nu ar fi acceptat asa ceva. Ma indoiesc ca turcaletii vor livra ceva cu o astfel de problema, pana la urma e un produs nou nu o carpeala. Sper totusi sa aiba alta masca pentru fata, in rest "Godspeed".
0

#205 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 iulie 2019 - 09:03

Armonia au puncte ce dau bine cand vrei sa te lauzi cu ceva: pret, produs romanesc, facilitati ce tramvaiele vechi nu le aveau, etc. Cand treci la partea practica, nu prea mai ramane nimic cu care sa te lauzi, poate doar sa pui niste colante ca pe masinile de raliu, cu siglele firmelor a caror piese au fost bagate in ghiveci.
Probabil turcii au proiectat sasiul/caroseria astfel incat sa nu trebuiasca sa puna zeci de saibe adaos la montarea mecanismului usilor, probabil ca tot ei stiu cat de greu e vehiculul si au adaptat sistemul de franare cu patina pe sina astfel incat sa poate frana eficient din prima (nu dupa schimbarea patinelor), probabil ca invertorul lor e proiectat astfel incat sa se potriveasca din prima cu motoarele pe care trebuie sa le alimenteze, mai mult ca sigur ramele boghielor lor sunt noi si pe ele se poate pune o caroserie low-floor, etc.
Sa nu credeti ca nu inteleg conceptul de "reabilitat" si ce impune asta, dar tocmai de asta nu pot spune ca prefer asa ceva in locul unui produs nou.
12

#206 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 iulie 2019 - 11:27

Semnalati acuma niste probleme care ma tot duc cu gandul la discutile de acum cativa ani si ce batalie era peaici. Banuiesc ca pentru manopera in plus la reparatii datorita proiectarii facute cu **** trimite cate un cec bugetarul de la "Iesi" :rad_masa: ?
0

#207 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 iulie 2019 - 12:07

Lui nu-i pasa ca jumate stau in depou, el fiind sigur ca de vina e "Dorel", mecanicul de la STPT, care nu intretine "produsul" cum trebuie.
Eu unul ma bucur enorm ca vom avea tramvaie noi, indiferent de fabricant. Putea fi si Autenticul, dar mai cizelat decat prototipul.
3

#208 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 10 iulie 2019 - 12:59

In depou este prevazuta ceva investitie pentru aceste tramvaie? Presupun ca mentenanta nu se va face afara printre garnituri ce urmeaza a fi casate.
0

#209 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 10 iulie 2019 - 13:19

Buna intrebare, Chagall!...

Cred ca mai degraba vor veni tramvaiele noi decat va fi amenajat depoul pentru ele...
0

#210 Userul este online   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 10 iulie 2019 - 13:26

Vezi postareaGPS, la 09 iulie 2019 - 23:23, a spus:

Mă mir, la București vagoanele cu CA nu au nicio problemă și circulă constant. În cazul climatizării nu mă pot pronunța.


Recent circulau doar 10-11 din 30...

Vezi postareaChagall, la 10 iulie 2019 - 12:59, a spus:

In depou este prevazuta ceva investitie pentru aceste tramvaie? Presupun ca mentenanta nu se va face afara printre garnituri ce urmeaza a fi casate.


Intr-un articol era specificat ca in contract inclus in pret erau: <<"amenajari, dispozitive, echipamente, scule specifice tipului de tramvai oferit, necesare pentru reparatia si mentenanta tramvaielor la S.T.P.T., strung de rectificat profil bandaj si accesoriile si dispozitivele necesare functionarii acestuia, precum si profilograf electronic in vederea masurarii, montorizarii si controlului profilului bandajului, scolarizarea si atestarea personalului S.T.P.T., asigurarea reprezentantei de service in regim permanent la sediul S.T.P.T. pe toata perioada de garantie, materiale consumabile si piese de schimb necesare pentru procesul de mentenanta in perioada de garantie, stoc de piese de schimb si subansamble, consumabile in regim de custodie la S.T.P.T., consultanta tehnica pentru amenajarea logistica, dotari cu echipamente si dispozitive (specifice tipului de tramvai achizitionat), scolarizarea si atestarea profesionala a personalului, sprijin pentru avizarea si certificarea in vederea desfasurarii activitatii de catre autoritatile competente: AFER, BRM, ISCIR, etc. ce vor fi realizate pana la furnizarea primului tramvai">>.
3

#211 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 10 iulie 2019 - 13:59

Mai, si eu as fi preferat PESA, dar pana la urma sunt tramvaie noi, si intr-un lung final vor venii! 2-3 ani, vedem.
Pana atuncio scapam de robulica, si poate da :popa: sa vina un primar care mai baga un pic si in infrastructura.
2

#212 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 837
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 10 iulie 2019 - 14:02

Nu chiar, din cele 26 de tramvaie cu invertoare SAERP, nu circulă aproximativ 6, din care unul sigur nu are probleme cu invertoarele, iar celelalte, majoritatea Bucur LF, au probleme cu trucul de sub secțiunea centrală.
Oricum este mai puțin important, am înțeles că există mai multe probleme cu vagoanele Armonia decât cele prezentate până în prezent.
0

#213 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 10 iulie 2019 - 17:48

Vezi postareaVisor, la 10 iulie 2019 - 13:26, a spus:

Recent circulau doar 10-11 din 30...

Vorbim de CA-uri, care nu au fost produse decât în 15 exemplare, cu încă 2 în fabrică în stadiu avansat și încă 6 V3A-uri ce vor ajunge la modernizat. #204, prototipul, e singurul defect de mai mult timp. În rest, circulă regulat pe 21.
Oricum, oricât de pornit sunt eu împotriva turcismelor după fiasco-ul Otokarelor bucureștene - deși, cum zice @dan.s, Bozankaya nu e Otokar -, sper să vă placă, să nu aveți probleme cu ele cum am avut noi cu Otokare sau voi cu Armoniile și să le stăpâniți sănătoși! :) :) :)
5

#214 Userul este online   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 10 iulie 2019 - 19:06

De Armonii vorbeam. Nu cunosc situatia din Bucuresti.
0

#215 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 iulie 2019 - 19:16

Vezi postareaGPS, la 10 iulie 2019 - 14:02, a spus:

Nu chiar, din cele 26 de tramvaie cu invertoare SAERP, nu circulă aproximativ 6, din care unul sigur nu are probleme cu invertoarele...

Cosmin spunea de 30, asa cum confirma si el, de ale noastre e vorba... din pacate. :(
0

#216 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 837
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 10 iulie 2019 - 20:20

:msg-72: Ok... asta e foarte rău...
1

#217 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 iulie 2019 - 10:25

Raspuns pe tion unuia care intreaba ce facem daca se opreste curentul in reteaua de contact:

Citeaza

este simplu, john, cand cade curentul, tu, ca bou, vei fi inhamat in fata tramvaiului.


:rad_masa: :rad_masa:
5

#218 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 11 iulie 2019 - 13:07

O intrebare mai aparte Imagine postataImagine postata daca se ia curentu si in fata unui tramvai noi e o armonie care nare batera ce facem atunci? Impinge tramvaiu nou cu bateri pe cel din fata ?Imagine postata
0

#219 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 11 iulie 2019 - 13:31

Dacă se pot cupla și dacă sunt compatibile modurile de cuplare, nu văd de ce nu. :04: Armoniile se pot cupla între ele? Îmi închipui că Bozankaya nu vor avea sisteme de cuplare, fiind lungi, dar nu se știe niciodată.
Altfel, e vai și amar... Dă-i cu intervenții, utilitare, blocaje de trafic, înjurături de la pietoni și călători etc. :Facepalm_emote_gif:
1

#220 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 11 iulie 2019 - 17:42

Asta e asa afacere marca Robu.
Luand-o babeste. Am reabilitat Armoniile, care sa zicem ca au oviata de 15 ani (nu o au, dar in teorei). Deci afacerea cu astea noi, e doar o gogasa, poate facuta cu dedicatie.
Sau Robu stie ca Armoniile sunt mizerii, si ca vom scapa de ele in 3-5 ani, caz in care se renteaza sa avem autonomie.
2

Arata acest topic


  • (58 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi