
Controlorii ar trebui să lase un minut de răgaz pentru a putea cumpăra biletul (evident, nu persoanelor care reacționează în acest sens doar la vederea controlorului).

Despre a fi nevoit să cumpere călătorul al doilea bilet, fiindcă mai are 2 - 3 stații până la sosire, în condițiile în care el a urcat în al doilea MTC în timp util mi se pare o escrocherie... Chiar și dacă (,) călătorește cu același MTC și trece ora respectivă din cauze diverse (aglomerație, incidente/accidente ce nu-l vizează direct pe călător, durata de parcurgere a traseului MTC de la un capăt la celălalt etc) nu mi se pare corect să plătească 2 bilete de o oră pentru aceeași călătorie.
Ar fi bine să se introducă în aplicațiile existente ''citirea codului QR/NFC (care sunt deja lipite în mai toate MTC-urile), nu doar în 24Pay, care să deschidă meniul la alegerea tipului de bilet, în funcție de nevoile călătorului.
Varianta biletului de o oră ar trebui integrată în aplicatia 24pay, iar acele 60 de min de valabilitate ar trebui să înceapă la citirea codului QR/ NFC din primul MTC. La urcarea în al doilea (sau al treilea etc) MTC, călătorul scanează QR-ul/NFC-ul și alege din aplicație biletul de 60 minute încă valabil (e.g.: =/<20 min) și continuă călătoria până la destinație, chiar dacă depășește cele 60 de minute.
La control, călătorul prezintă telefonul deschis în aplicația cu care a efectuat plata + scanările codurilor ale MTC-urilor cu care a călătorit, iar controlorul poate verifica valabilitatea în momentul scanării la al doilea MTC (aplicația ar putea afișa la detalii despre bilet/calătorie cu timpul + codul primului vehiculului și al celui în care se află la momentul controlului).
Așa cred eu, că împăcăm și călătorul (cel care plătește de obicei) și controlorul. În plus, aplicațiile pot oferi statistici despre călători (cum, când, unde, cu ce MTC, pe ce linie călătoresc).
Așa cum e acum, își cumpără omul biletul (să zicem) din stația lui M11 - 700 și ia linia lui 4 către Ciarda. În plus, nu tot omul își poate aminti să plătească al doilea bilet după fix 60 de minute când are 'nșpre mii de griji pe cap. E mai simplu să apelezi la conștiința clasică a omului de rând care plătește la urcare și merge liniștit până unde are treabă.
Aceasta postare a fost editata de Logorius2: 05 iulie 2019 - 01:14