Andu, la 16 iunie 2019 - 10:07, a spus:
Pai pe "sub pod" in situatiile date inseamna exact o trecere ceva de genul podul Modos sau podul Decebal unde este fortata trecerea intre piciorul podului si apa...Fiind vorba de o fortare, latimea trecerii este una minima si din aceste motive avem conflicte in ambele situatii pomenite mai sus intre biciclisti si pietoni...La fel va fi si la aceste poduri, Eroilor si Dragalina...
Solutii civilizate le avem la podul Mihai Viteazul (Episcopilor, Episcopul Andrei Saguna, Tineretii, etc) cel aflat la capatul bulevardului cu acelasi nume si podul Traian din Piata Maria cu specificatia ca la acesta desi subtrecerile sunt ok avem probleme in aval de pod, respectiv vechea Terasa Vaporul care se afla, cum altfel, in calea pistei si aleii iar mai incolo avem acea ingustare exagerata in dreptul unor terenuri de sport rar solicitate...Iar pe malul opus avem Facultatea de medicina care si ea ingradeste oarecum existenta unui trotuar cu o pista civilizata...
As zice ca este ca la prosti,...Unde avem poduri cu subtreceri civilizate, avem alte obstacole langa poduri care incurca iar unde nu avem obstacole serioase langa poduri, avem solutii proaste de subtreceri....Practic din toate podurile de pe Bega de pe vatra orasului doar podul Mihai Viteazul este exact cum ar trebui sa fie toate cele 10...
Ar intra la aceasta categorie de "pod bun" si podul Michelangelo insa acesta este cam scund la subtreceri iar daca nu esti atent poti da cu capul in el cand esti pe bicicleta...
S-ar incadra si podul Muncii insa proiectantii au preferat sa faca pe sub el niste trotuare si piste deosebit de inguste desi spatiul era unul generos insa l-au pastrat pentru "parcarea" a cate unui autobuz sau doua-trei masini pe sustache...
Si atunci la aceste solutii proaste se vine la pachet cu rampele necesare, adica o prostie la alta prostie, care rampe a aflat si robu ca sunt abrupte si se va incerca "indulcirea" celor de la aceste doua poduri prin alungirea lor...Chestia e ca o rampa pentru un bicilist ramane tot o rampa...daca o alungesti, cresti timpul de parcurgere si in concluzie efortul depus este acelasi si risti sa nu-ti mai ajunga bateriile pe ultimii metri...
Si ca sa fiu inteles, sustin ca nu toti biciclistii care circula pe piste sunt biciclisti de perfomanta si cu biciclete performante iar pistele sunt construite pentru toti biciclistii inclusiv pentru aceia care pedaleaza pentru relaxare ori rampele nu pot reprezenta o relaxare...
@Andu
Am pornit doar de la postarea ta pentru a posta parerile mele. Nicidecum n-am postat ca un raspuns contra postarii tale. Din contra si eu mi-as dori treceri pe sub pod civilizate insa nu cred ca acest lucru se va intampla. Altfel trebuia sa arate santierul pentru subtreceri civilizate...