poate era mai bine sa fie pe drumul spre dig, Sud, dar asta e
VTM Sud (Centura de Sud) finalizat
#881
Postat 17 aprilie 2019 - 16:24
poate era mai bine sa fie pe drumul spre dig, Sud, dar asta e
#882
Postat 17 aprilie 2019 - 20:41
dan.s, la 17 aprilie 2019 - 20:28, a spus:
17.martie (detalii jos-dreapta):
Cu ocazia asta se pot observa locurile unde au sapat, asa am putut determina exact o parte a traseului (din pacate nu au facut upgrate decat la o parte din teren, se vede ca sunt imagini diferite)
Sunt tare curios din punctul albastru cum continua exact traseul.
#883
Postat 17 aprilie 2019 - 21:15
Din sensul giratoriu centura iese larg spre dreapta pentru a ajunge undeva in zona Freidorf.
#885
Postat 10 mai 2019 - 14:48
#886
Postat 10 mai 2019 - 18:14
Cica retele elctrice si lucrari de IF ce trebuie traversate... Pai soseaua poate sa treaca (ca sute de alte drumuri) pe sub liniile electrice si la fel, peste lucrari de IF (daca mai exista si daca mai sunt folosite)
#887
Postat 11 mai 2019 - 00:19
#889
Postat 14 iunie 2019 - 09:13
Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind declanşareaprocedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituiecoridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional„Varianta de ocolire Timișoara Sud"
Data publicării: 13.06.2019
Data limită pentru primirea de propuneri/observaţii:24.06.2019
Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară suma de 31.883.12 mii lei, pentru un număr de 464 de imobile, în suprafață totală de 807.263 mp teren, astfel cum este prevăzut în Anexa nr. 2 la proiectul de act normativ.
Prin prezentul proiect de act normativ, se propun următoarele:
- a. aprobarea amplasamentului care constituie coridorul de expropriere al lucrarii de utilitate publică de interes naţional „Varianta de ocolire Timișoara Sud", potrivit planului de amplasament/hărţii topografice prevăzute în Anexa nr. 1, la prezenta hotărâre;
- b. aprobarea declanşării procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată, care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național „Varianta de ocolire Timișoara Sud", aflate pe raza Municipiului Timișoara și a localităților Sânmihaiu Român, Șag, Giroc, Moșnița Nouă și Ghiroda, din județul Timiș, a listei cuprinzând imobilele supuse exproprierii situate pe raza localităților antemenționate, proprietarii sau deţinătorii acestora, precum şi sumele individuale estimate de către expropriator aferente despăgubirilor în cuantum total de 883,12 mii lei pentru un număr de 464 de imobile, în suprafaţă totală de 807.263 mp, prevăzute în Anexa nr. 2 la prezenta hotărâre.
Aceasta postare a fost editata de Elphax: 14 iunie 2019 - 09:14
#890
Postat 14 iunie 2019 - 11:32
Elphax, la 14 iunie 2019 - 09:13, a spus:
Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind declanşareaprocedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituiecoridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional„Varianta de ocolire Timișoara Sud"
Data publicării: 13.06.2019
Data limită pentru primirea de propuneri/observaţii:24.06.2019
Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară suma de 31.883.12 mii lei, pentru un număr de 464 de imobile, în suprafață totală de 807.263 mp teren, astfel cum este prevăzut în Anexa nr. 2 la proiectul de act normativ.
Prin prezentul proiect de act normativ, se propun următoarele:
- a. aprobarea amplasamentului care constituie coridorul de expropriere al lucrarii de utilitate publică de interes naţional „Varianta de ocolire Timișoara Sud", potrivit planului de amplasament/hărţii topografice prevăzute în Anexa nr. 1, la prezenta hotărâre;
- b. aprobarea declanşării procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată, care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național „Varianta de ocolire Timișoara Sud", aflate pe raza Municipiului Timișoara și a localităților Sânmihaiu Român, Șag, Giroc, Moșnița Nouă și Ghiroda, din județul Timiș, a listei cuprinzând imobilele supuse exproprierii situate pe raza localităților antemenționate, proprietarii sau deţinătorii acestora, precum şi sumele individuale estimate de către expropriator aferente despăgubirilor în cuantum total de 883,12 mii lei pentru un număr de 464 de imobile, în suprafaţă totală de 807.263 mp, prevăzute în Anexa nr. 2 la prezenta hotărâre.
super, ce mai urmeaza ca etapa, ca nu ma pricep? Cand "da drumu"?
#891
Postat 16 iunie 2019 - 18:05
Opinia Timisoarei
#892
Postat 16 iunie 2019 - 20:45
#893
Postat 16 iunie 2019 - 22:00
Mie imi par preturi mari la ... unii proprietari. Probabil dupa numele fiecaruia...
Sa dai 7 milioane de euro despagubiri pentru 25 de km de drum cu doua benzi mi se pare mult. Degeaba au achizitionat teren pentru 4 benzi cand fac doar doua este clar o afacere pentru unii.
Celelalte doua benzi nu se vor face in urmatorii 25-30 de ani...
#894
Postat 18 iunie 2019 - 12:50
Revenind in timpul prezent s-au trezit unii sa ceara in al 12'lea ceas legaturi suplimentare fata de proiectul initial finalizat acum multi ani si public pentru autoritati
In CJT inca o data se confirma lipsa viziunii comune la nivelul central si al primariilor, ideal ar fi fost sa se alinieze toti la o masa si sa se puna de accord cu toate strapungerile si evident cu o solicitare evidenta pentru centura in profil de drum expres, la fel pentru racorduri si descari noi din centura in Dumbravita, Ghiroda, Giroc, Sag, etc
Centura v-a deveni imediat dupa finalizare direct bulevard, nu vad care-i avantajul transportatorilor sa gaseasca centura blocata in principal de traficul local, responsabilii se vor acoperi cu hartii si studii din anii 90-2000 si bineinteles vor avea rezervat podiumul la datul din umeri.
#895
Postat 18 iunie 2019 - 18:12
Vom vedea daca podurile si pasajele vor fi construite pentru 4 benzi din prima sau...vor fi carpite/dublate peste n-spe ani...
#896
Postat 19 iunie 2019 - 09:03
#897
Postat 19 iunie 2019 - 09:24
#898
Postat 19 iunie 2019 - 11:42
#899
Postat 20 iunie 2019 - 09:10
Daca se face dublarea centurii la 2 benzi pe sens solutia este constructia unui alt pasaj identic alaturat.
Cu semnul intrebarii sunt pasajele care se vor construi peste centura daca se fac din start sa permita dublarea centuri fara modificarea lor, din cate stiu sunt doar 2 astfel de pasaje in proiect la Giroc si Chisoda.
Intarziere predarii proiectului de catre proiectant este din cauza lipsei intersectiei centurii cu drumul boilor in proiectul initial, din ce am inteles se lucreaza la el si asta prelungeste termenul de predare.
Astept cu nerabdare sa vad ca incep lucrul luna viitoare conform planificarii, exprepierile sunt aprobate, santierul ar cam trebui sa inceapa.

Ajutor














