Largirea strazii Aries (finalizat) constructor: SDM - din bugetul local
#81
Postat 26 aprilie 2019 - 23:33
#82
Postat 27 aprilie 2019 - 07:58
Chagall, la 26 aprilie 2019 - 12:08, a spus:
Desi traficul era foarte lejer, pe cele trei benzi, masinile care asteptau la semafor, pur si simplu nu aveau cum sa faca loc ambulantei sa treaca. Benzile sunt mult prea inguste.
Dupa cateva secunde de timp pretios pierdut, cativa soferi s-au cumetat si au trecut pe rosu.
Din pacate, la ore maxime de trafic intens, ambulantele nu vor avea nici o sansa sa traverseze acea portiune de drum.
Oare s-a gandit cineva din primarie la acest aspect ?
Sper că nu ai întrebat serios, mă gândesc că este evident cum se fac proiectele în primărie. Din acest proiect important a fost ca domnul primar să ajungă cât mai repede acasă. Dovadă fiind și bătiaia de joc prin care o parte din linia de tramvai de pe Rebreanu acuma este bandă de mașini. Au tras cu trafaletul 3 linii și gata, avem bandă de mașini. A făcut primăria un studiu să vadă cât vor întârzia tramvaiele, a făcut primăria un studiu să vadă cât va întârzia E2, 15 și 16 pe Ripensia, a făcut primăria un studiu să vadă cât va întârzia ambulanța la pacienți fără banda de pe Cluj? A făcut primăria vreun studiu cum defavorizarea transportului public și a pietonilor prin desființarea de treceri de pietoni va influența calitatea vieții din oraș? Orice carte mai modernă de planificare urbană spune că trebuie să faci niște studii amănunțite înainte de niște schimbări atât de drastice, în special schimbările ce implică defavorizarea pietonilor și a transportului public, care ar trebui să fie cei mai favorizați în Europa secolului 21. Noi momentan ca și planificare urbană ne luăm la bătaie cu statele de prin Asia centrală, tot ce este la Vest de noi sunt cu 10 ani în față pe puțin.
Aceasta postare a fost editata de Tihomir: 27 aprilie 2019 - 08:54
#83
Postat 27 aprilie 2019 - 10:17
#84
Postat 27 aprilie 2019 - 15:26
Comentariile mele:
-se circulă foarte bine pe patru benzi pe sens
-marcajele sunt clare și intuitive (trebuie să fii cretin sa nu te descurci)
-calitatea asfaltului este buna
-bandă 1 dedicată pentru viraj la dreapta spre giroc, în fața la omv, cu semafor intermitent
-virajul la stânga în fața spitalului județean se face fără probleme pe 3 benzi
-de la județean ai voie sa mergi înainte și la dreapta, virajul la stânga a fost interzis
-se circulă bine pe linia de tramvai
-cum spunea un coleg mai sus, trebuie eliminata bordura intre linia de tramvai și carosabil (este piatra cubica și ai senzația ca îți rupi cauciucurile)
-desființarea trecerii de pietoni și a stației de tramvai contribuie la fluidizarea traficului
-nu sunt amenajate spatiile verzi intre carosabil și trotuar
-nu sunt funcționale semafoarele noi
Și cam atât îmi vine în minte acum.
Per ansamblu consider ca este o investiție bună, care vine la pachet cu dezavantajele de rigoare (ca orice lucru pe lumea asta).
Vorbesc strict din perspectiva mea, de conducător auto.
Pietonii și bicicliștii pot avea păreri contrare, care pot fi și ele valide la rândul lor.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#85
Postat 27 aprilie 2019 - 17:54
Lumea care critica, la asta se refera si nu cred ca a afirmat careva ca pe 2 benzi se circula mai bine decat pe 4.

Calitatea asfaltului... Pai asta o sa o vedem in timp, nu dupa doua zile.
#86
Postat 27 aprilie 2019 - 19:14
CataM, la 27 aprilie 2019 - 15:26, a spus:
Vorbesc strict din perspectiva mea, de conducător auto.
Pietonii și bicicliștii pot avea păreri contrare, care pot fi și ele valide la rândul lor.
Păi noi comentăm din perspectiva de pietoni, bicicliști și oameni ce vor o dezvoltare sustenabilă bazată pe îmbunătățirea transportului în comun. Plus că este hilar să ne spui că se circulă lejer în Sâmbăta Mare.

#87
Postat 27 aprilie 2019 - 20:33
Exact despre asta vorbeam, veșnic nemulțumiții pe care nu-i mulțumește nici dracu', niciodată, orice s-ar întâmpla.
Vin cam de doua ori pe lună în Timișoara, și lucrurile care se schimbă, mie personal îmi plac.
Îmi cer scuze ca nu a fost trafic intens astazi, ca să fie mulțumit și pe colegul.
În alta ordine de idei, da Florin, evident ca este o excepție traficul de zilele astea, însă doar experiența ne va spune dacă această modificare a fost alegerea corectă.
Haterii de serviciu vor fi tot timpul nemulțumiți.
Ignore, și mergem mai departe.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#88
Postat 27 aprilie 2019 - 21:47
#89
Postat 27 aprilie 2019 - 22:05
Nasol, știu...nu știu cum voi supraviețui cu modul ăsta de lucru, de a nu vorbi în necunostinta de cauză.
Cât despre primar, ce sa zic, sunt convins ca tu îi ești cu mult superior în inteligență și alte calități, nu am niciun dubiu, se vede din ce spui pe aici pe forum.
Exact ce spuneam în postarea precedentă...Ignore, și mergem mai departe!
Sent from my iPhone using Tapatalk
#90
Postat 29 aprilie 2019 - 11:30

#92
Postat 02 mai 2019 - 11:31
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 02 mai 2019 - 11:32
#93
Postat 02 mai 2019 - 12:04
#94
Postat 02 mai 2019 - 20:45
#95
Postat 05 mai 2019 - 23:04
#96
Postat 06 mai 2019 - 08:07
Mi-e teama ca si 2-3 minute castigate de primar pe ruta catre casa inseamna ca o sa fie permanenta schimbarea. Nu o sa mai verifice nimeni carei modificari se datoreaza castigul.
Scapam mai ieftin sa ii dam girofar.
#98
Postat 06 mai 2019 - 20:25
Pe direcția Michelangelo -> Județean -> AEM se circula azi dimineața bine
Dacă se ajustează semaforul de la județean, sa nu mai fie conflict cu cei care vin dinspre spital, va fi și mai bine
Sent from my iPhone using Tapatalk
#99
Postat 07 mai 2019 - 06:09
Florin.B RATT, la 06 mai 2019 - 11:05, a spus:
Cu aceiasi problema s-au confruntat locuitorii din Bucuresti acum 30 de ani..colegii nostri de forum din Bucuresti pot confirma. Cand tovarasul si tovarasa plecau de la domiciliul din Primaverii nr 50 pana la "locul de munca" de la comitetul central zilnic de doua ori la dus si la intors era oprita fizic circulatia tuturor celorlalti..pana "parintii patriei" se deplasau unde doreau. Se pare ca timpul chiar daca trece parca sta pe loc...si un alt Nicolae viseaza si el la antemergatori si girofar. E intruchiparea acelei glume care spunea ca cel mai rapid mijloc de transport din Romania e coloana oficiala. Cu adevarat se pare ca in multe persoane doarme un pui de dictator si betia puterii e mai intensa decat cea indusa de alcool. As fi curios daca ar fi ajuns in scaunul de prim-secretar in vremurile din fericire trecute..ne-ar fi pus pe toti sa stam pe margine si sa dam din palme?
Putin off topic imi amintesc din memoriile fostului prim-ministru Ion Gheorghe Maurer cand in primii ani de conducere a lui ceausescu el inca era prim-ministru, se dusese intr-o vizita de lucru in Arad..oamenii il aplaudau pentru ca Maurer era un personaj popular si cu carisma.. S-a adresat celor care aplaudau aratand cu mana spre ceausescu "aplaudati l pe el, nu pe mine. Lui ii place asta, mie NU". ..Pana la urma toti cei ajunsi in varf se viseaza mici regi sau macar nobili pe feuda lui si se simt "unsi de Dumnezeu" in functie... pana cand soarta istoria si bunul Dumnezeu le arata ca nu e chiar asa...
PS Daca e nevoie ii dam si elicopter lui Nicolae al nostru doar daca destinatia finala va fi Targoviste...si mai scriem o data istorie dupa 30 de ani cu 7.62 mm...
PPS Ciuhandu care "nu a facut nimic" nu venea cu escorta oficiala la domicilu. A condus orasul din 1996 si eu ca si cetatean al orasului habar nu aveam unde locuieste si unde innopteaza. Si pe vremea aceea presa asa slaba si corupta cum e si acum era mult mai alerta...
Aceasta postare a fost editata de BogdanTm: 07 mai 2019 - 06:46
#100
Postat 10 mai 2019 - 10:36
Nu mai stie Robu ce si cum sa faca sa fie bine dinspre centru spre casa si in jurul blocului. A reamaneaja parcarile, trotuarele, strazile. Acum si pe Lidia, lucrari de anvergura.
In tot acest timp, in restul cartierelor, se alege praful. Doar in centru mai misca ceva.
In zona de nord singura lucrare de anvergura in infrastructura e facuta de un privat (Iulius Mall care face intreg pasajul de la Consiliul Europei). In rest, nici plumbe asfaltice nu se pun.
Pentru domn' primar exista clar o Timisoara cu 2 viteze: centru + sudului (1), si restul orasului (2).