
Proiecte diverse de infrastructura lucrari de mica anvergura
#1022
Postat 13 martie 2019 - 14:37

#1023
Postat 13 martie 2019 - 14:46
Legat de spatiu, nu stiu cum vor face 4 benzi in spate la blocul Fructus...
Aceasta postare a fost editata de nabucodonosor19: 13 martie 2019 - 14:57
#1024
Postat 13 martie 2019 - 14:52
Lungimea drumului ce urmeaza sa fie largit la 4 benzi este de aproape 2,2 kilometri. In zona sunt prevazute si lucrari de relocare a retelei de termoficare, dar si extinderea retelei de canalizare si a iluminatului public stradal.
Cred ca vor avea loc cele 4 benzi+ trotuar
#1025
Postat 13 martie 2019 - 16:18
Estacada era o solutie excellenta si a fost o mare prostie ca s-a renuntat la ea, introducerea sensurilor giratorii in intersectiile de pe traseu ar fi fost usor de realizat si cu costuri minime, de fapt fluidizare traficului a fost miza constructiei Estacadei.
Daca inteleg din pdv financiar solutia promovata de CFR si MT pentru modernizarea liniei de cale ferata prin cosntruirea unor ziduri laterale de sprijin pentru sustinerea taluzului, inteleg si cum pizza Poli v-a disparea din peisaj pentru a lasa loc constructiei benzii suplimentare de circulatie.
Aceasta postare a fost editata de corco: 13 martie 2019 - 16:19
#1026
Postat 13 martie 2019 - 16:46
corco, la 13 martie 2019 - 16:18, a spus:
Estacada era o solutie excellenta si a fost o mare prostie ca s-a renuntat la ea, introducerea sensurilor giratorii in intersectiile de pe traseu ar fi fost usor de realizat si cu costuri minime, de fapt fluidizare traficului a fost miza constructiei Estacadei.
Daca inteleg din pdv financiar solutia promovata de CFR si MT pentru modernizarea liniei de cale ferata prin cosntruirea unor ziduri laterale de sprijin pentru sustinerea taluzului, inteleg si cum pizza Poli v-a disparea din peisaj pentru a lasa loc constructiei benzii suplimentare de circulatie.
Daca la semafor trec pe verde 10 masini cand ai o banda, la doua benzi vor trece 20 masini (cate 10 de pe fiecare banda), asta-i fluidizarea. E ca mecanica fluidelor, printr-o tzava groasa trece mai mult lichid decat printr-o tzava subtire.
Aia cu estacada, coborarea liniilor in subteran sunt basme sau science-fiction nici nu are rost sa mai discutam de ele, si peste 20 de zi o sa mai pomeneasca cineva din cand in cand si tot degeaba...
#1027
Postat 13 martie 2019 - 17:16
E buna asta,topicul cu estacada sau mai nou ingroparea peste 20 de ani daca nu i-si mai aminteste cineva va disparea.
#1028
Postat 14 martie 2019 - 11:34
#1029
Postat 14 martie 2019 - 15:46
in pozele 23 si 24 se vede cam pana unde se pot duce spre linia ferata. putem masura ce e acolo si cat spatiu e in partea cealalta la pizzerie.
#1030
Postat 20 martie 2019 - 19:48
#1031
Postat 26 martie 2019 - 18:38
Citeaza
Orașul Timișoara se umple de șantiere până în anul 2023, odată cu implementarea unui proiect uriaș de reabilitare a rețelelor de apă și de canalizare pe aproape 100 de străzi din oraș. Primăria vrea să coreleze lucrările, așa că a trimis lista străzilor către firmele care mai pot desfășura lucrări pe domeniul public
Tion
Multe strazi sunt dintre cele reabilitate recent...la suprafata, deci vor fi sparte din nou! Calea Sagului, Popa Sapca, Treboniu Laurian etc.
#1032
Postat 04 aprilie 2019 - 08:07
Procedura: Licitatie deschisa
Anunt de participare: CN1010416/02.04.2019
Valoarea estimata: 13.838.933 fara TVA
Termenul limita pentru primirea ofertelor: 15.05.2019
*** sursa: www.e-licitatie.ro
#1034
Postat 08 aprilie 2019 - 08:37
#1035
Postat 08 aprilie 2019 - 20:55
#1036
Postat 08 aprilie 2019 - 22:22
#1038
Postat 13 aprilie 2019 - 11:35