Avem cam 42 cupoane linie pe fiecare vagon (14/rand * 3) + inmultit cu lugimea trenului => ca estimarea lui Dan e corecta
Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#2001
Postat 05 decembrie 2018 - 22:08
Avem cam 42 cupoane linie pe fiecare vagon (14/rand * 3) + inmultit cu lugimea trenului => ca estimarea lui Dan e corecta
#2003
Postat 06 decembrie 2018 - 15:26
#2004
Postat 02 ianuarie 2019 - 00:39
Exterior:
Interior:
Automotorul circulă pe rutele
- București Nord - Titu (IR 15523)
- București Nord - PLoiești Vest - Brașov (IR 15531, IR 15533)
- Brașov - Ploiești Vest - București Nord (IR 15532, IR 15534)
- Titu - București Nord (IR 15522)
Aceasta postare a fost editata de GPS: 02 ianuarie 2019 - 19:50
#2005
Postat 03 ianuarie 2019 - 09:34
dan.s, la 06 decembrie 2018 - 15:26, a spus:
Se construieste o linie noua de tramvai, din Calea Aradului, pe langa Peta pana in Nufarul.
#2006
Postat 05 ianuarie 2019 - 11:37
Trenuri prin viscol in Sinaia
Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 05 ianuarie 2019 - 11:38
#2007
Postat 17 ianuarie 2019 - 02:52
Clipul este fimat in UK in 2017 iar locomotiva "vinovata" de aceasta performanta este construita de 0. Primul drum l-a avut in 2008 - 15ani a durat strangerea de fonduri si constructia ei. Durata constructiei pare mare insa in lume nu se mai contruisc locomotive cu abur de multe decenii, iar foarte multe piese grele de pe ea au fost realizate (turnate) cel mai probabil la comanda.
Mai multe detalii despre locomotiva aici (wikipedia)
Desi in mod normal locomotiva are viteza limitata la 121km/h (75mph) pentru acest test sa incercat si reusit cu succes atingerea a 164km/h (101.6mph).
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 17 ianuarie 2019 - 02:53
#2008
Postat 17 ianuarie 2019 - 07:19
#2009
Postat 17 ianuarie 2019 - 20:30
#2010
Postat 22 ianuarie 2019 - 02:38
Cauza: motorina proasta, filtre infundate, turbo defect sau toate 3 la un loc. Pe langa asta mecanicul a tras mai tare de ea.
#2011
Postat 22 ianuarie 2019 - 10:45
#2015
Postat 22 februarie 2019 - 07:40
Automotor Desiro ca IR 1743 (TM Nord - Baia Mare)
Locomotiva EC 32 cu R2605 (Arad - TM Nord)
Locomotiva EA 637 cu R2606 (TM Nord - Arad)
LDH 549 a celor de la CFR Marfa in TM Nord
LDH 437 in depoul Timisoara Nord
Tot in depoul Timisoara un automotor Desiro incarcandu-si bateriile de la o priza de 220V - "Plug-in hybrid "
La aproape un an de la inceperea lucrariilor in zona depoului. S-au miscat baietii in prima luna sa demonteze placa turnanta si pe urma pauza. Ce se asteapta ?
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 22 februarie 2019 - 07:44
#2016
Postat 25 februarie 2019 - 00:47
"Mizukaze"
"Train Suite Shiki-shima"
Vizionare placuta
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 25 februarie 2019 - 00:47
#2020
Postat 04 martie 2019 - 19:39

Ajutor













