Investitii diverse De mica anvergura
#1401
Postat 14 ianuarie 2019 - 16:15
Așa încât la noi nu prea vin firme străine să investească în ceva nou (ca în ex.dat de tine)
Vin doar alea puse pe furat ( de ex.cele care au preluat distribuții de energie fără vreun chef de investițiile din contractul de privatizare) si sustinute tot de politicieni corupti, doar ca de afară.
#1402
Postat 14 ianuarie 2019 - 18:40
#1403
Postat 14 ianuarie 2019 - 19:02
Si mai îmi place la ei ca afișează preturile CLAR cu tva inclus , nu le schimba de la luna la luna , de la client la client etc
Anul trecut până în iulie nu a mișcat nimic acolo , după aia s-au pus serios pe treba
#1404
Postat 14 ianuarie 2019 - 21:02
#1405
Postat 14 ianuarie 2019 - 21:50
Doppler, la 14 ianuarie 2019 - 14:55, a spus:
Am impresia ca tocmai asta i-a speriat pe toti de nu mai semneaza si nu mai au nicio initiativa de frica grupurilor infractionale formate din procurori. (vezi exemplul Onea și Negulescu)
#1406
Postat 15 ianuarie 2019 - 09:56
#1407
Postat 15 ianuarie 2019 - 10:59
https://www.primaria...=2&viewCat=4830
De asemenea se pare ca Agil nu s-a impotmolit in proiectul cu probleme din Dumbravita si initiaza ceva interesant pe Gh Lazar langa Billa.
https://www.primaria...0&viewItem=6158
#1408
Postat 15 ianuarie 2019 - 13:52
https://www.google.c...73!4d21.2162331
#1409
Postat 16 ianuarie 2019 - 18:44
Doppler, la 14 ianuarie 2019 - 14:55, a spus:

Mercedes nu a venit in Romania si a ales tot Ungaria unde salariul e mai mare.
Toate aceste investitii au un numitor comun: salariul nu e cel mai important factor, conteaza doar facilitati indirecte din partea statului: investitii in infrastructura (alimentare cu energie, cai noi de acces auto si cai ferate).
Am auzit ca detinatorul unui teren mare din judetul nostru nu a putut sa obtina autorizarea pentru prelungirea liniei de inalta tensiune pina la parcela lui. Fara alimentarea cu enegie terenul era bun doar pentru agricultura...
Facaturi sau nu, dna nu isi face pacate cind trimite in inchisoare politicieni nevinovati.
In ceea ce priveste cazul fabricii Mercedes pot sa iti spun ca motivul pentru care au ales Ungaria este ca ei sau inteles cu romanii sa primeasca terenul pentru fabrica gratuit si asa zisii baietii destepti au cumparat terenul si au solicitat bani multi pe el celor de la Mercedes. Partea proasta este ca sa si investit bani multi intr-o statie electrica in zona cu o capacitate mare pentru a face fata cerintelor fabricii si acum sta nefolosita sau nu la capacitatea ei.
#1410
Postat 16 ianuarie 2019 - 20:02
Citeaza
Nu prea zice mare lucru articolul, in schimb cam pun semne de intrebare la faza cu " piață care trece printr-o perioadă de schimbări radicale ".
#1411
Postat 16 ianuarie 2019 - 22:07
ORIGINAL
"a întâmpinat dificultăți din ce în ce mai mari în recrutare și în menținerea echipelor într-un cadru care ar permite o competitivitate adecvată a mărcii, ceea ce înseamnă că, și în condițiile efectuării de investiții, societatea nu-și poate asigura disponibilitatea forței de muncă"
TRADUCERE
"angajam oameni pe un salariu de rahat deoarece mai vrem sa si investim cate ceva din profit si astia dupa ce invata cat de cat ce au de facut, pleaca in alte parti unde sunt platiti mai bine, noi nemaireusind sa formam o echipa de oameni cu adevarat calificati"
Nu stiu ce ne agitam... Nu e criza de locuri de munca, nu avem multi someri, deci le uram drum bun, cale batuta, "piata" usoara si vant din pupa.
#1412
Postat 17 ianuarie 2019 - 00:21
Citeaza
....
În decembrie anul trecut,Nestlé a anunțat că va concedia aproape 400 de persoane în Germania, după ce în luna iunie anunțase că va închide fabrica din Ludwigsburg, în apropierea orașului Stuttgart, unde are circa 100 de angajați. În toamnă, Nestlé și-a scos la vânzare divizia care comercializează produse și tratamente pentru îngrijirea pielii, deoarece compania elvețiană renunță la afacerile neperformante și caută să evite criticile din partea investitorului care solicită o restructurare.
...
Citește mai mult la: https://www.profit.r...isoara-18815121
In lipsa infrastructurii, Dacia isi extinde capacitatea de productie in Maroc si nu mai este mult pina cind ar putea sa produca si cele 400,000 de masini de la Pitesti in Africa.
#1413
Postat 18 ianuarie 2019 - 08:31
#1414
Postat 18 ianuarie 2019 - 09:08
#1415
Postat 18 ianuarie 2019 - 10:49
Cred ca multi clienti ai Dacia sunt romani, deci nu vad cum ar costa mai putin livrarea din Maroc catre acesti clienti, decat daca s-ar livra de la Pitesti.
#1416
Postat 18 ianuarie 2019 - 11:37
Volkswagen deschide fabrica noua în.. Turcia.
Mai puțin de jumătate din producția BMW e fabricata în Germania.
#1417
Postat 18 ianuarie 2019 - 13:02
#1418
Postat 18 ianuarie 2019 - 20:45
Doppler, la 18 ianuarie 2019 - 11:37, a spus:
Mai puțin de jumătate din producția BMW e fabricata în Germania.
Banuiesc ca nu din cauza infrastructurii se intampla asta...


Citeaza
#1419
Postat 19 ianuarie 2019 - 08:55
Mai nou se pare ca se merge la sigur in Ungaria pe schema ajutoarelor oferite de Orban, BMW deschide un plant la Debrecen, deci se poate si pe salarii mult mai mari decat in Ro, infrastuctura in Vest exista deja, sa nu punem accent doar pe asta.
Aceasta postare a fost editata de corco: 19 ianuarie 2019 - 08:58
#1420
Postat 05 februarie 2019 - 18:48
Citeaza
Într-o vreme Saif-Tim era în insolvență. La nivel de zvon la un moment dat se vorbea că Țiriac ar fi fost interesat să cumpere pachetul majoritar de acțiuni.
Un articol oarecum off-topic... http://timisplus.ro/?p=6285
Aceasta postare a fost editata de Gioco: 05 februarie 2019 - 18:48