
Muzeul STPT 'Corneliu Miklosi' (Take Ionescu) - parte a MultipleXity
#221
Postat 23 noiembrie 2017 - 00:12

#222
Postat 27 noiembrie 2017 - 14:21
Aceasta postare a fost editata de Pelbartus: 27 noiembrie 2017 - 14:21
#223
Postat 27 noiembrie 2017 - 14:24


#224
Postat 27 noiembrie 2017 - 17:53
Pelbartus, la 27 noiembrie 2017 - 14:21, a spus:
Pai, Nu stiu exact cand s-a deschis turnatoria (posibil sa scrie prin monografii), dar inca de pe vremea IJTL-ului, aveam o turnatorie full functionala, cu un cubilou pentru turnarea fontei, dar si cuptoare mai mici pentru bronz, aluminiu, zamac, etc. Exista desigur si o echipa de turnatori si formatori calificati. (10-12 la numar) Turnatoria producea o gramada de piese turnate, parte din ele si pentru terti, aducand venituri intreprinderii. De cativa ani activitatea s-a redus mult pana a ajuns zero, echipa fiind desfiintata si turnatoria inchisa. Prin iunie 2015 inca se folosea hala turnatoriei ca atelier pentru velotm.
Pe vremea autobuzelor alimentate cu gaz, aici s-au turnat din zamac (aliaj al aluminiului cu zinc, magneziu si cupru) corpurile unor distribuitoare de gaz (asemanatoare cu un carburator)

#225
Postat 07 decembrie 2017 - 06:21
Arata extrem de bine, literele sunt de un verde aprins plăcut ochiului și totul pe un fond galben dat de zugrăveala in culoarea galbena luminată artistic de niste lămpi...
Și azi dimineață era totul functional...
#226
Postat 26 aprilie 2018 - 09:03
Aceasta postare a fost editata de Infra: 26 aprilie 2018 - 09:03
#227
Postat 26 aprilie 2018 - 21:04
#228
Postat 27 aprilie 2018 - 07:47
http://www.ratt.ro/f...ndpost&p=117155
Păcat ca nu a fost salvat și DAC 117E 330 o data cu 217.
#229
Postat 10 august 2018 - 14:06
1869

Gemenele


6411


524


Timis 1

229

3546



825

334

346+125



#231
Postat 10 august 2018 - 19:25
Si la noi stiu ca a fost odata ceva de genul dar parca prin anii 90.
#234
Postat 05 decembrie 2018 - 19:36
dan.s, la 04 decembrie 2018 - 22:32, a spus:
Ce bine ar arata pe Timisuri un stiker cu stema IJTL.
Superbe pozele!


Vagonul dintre 125 și 334 este 346, mort de când a fost restaurat. Dacă îmi aduc bine aminte, este vorba de defect la Controller și motoarele boghiurilor. În 2010 când a fost adus in muzeu, a fost tractat de 363 (care acum este într-un stadiu de degradare foarte avansată), ulterior i-au fost puse și afișele cu “ A nu se branșa la tensiunea 600V C.C.”, in 2012 erau puse pe vagon.
#235
Postat 05 decembrie 2018 - 19:55

#237
Postat 05 decembrie 2018 - 20:06
#238
Postat 05 decembrie 2018 - 20:08
343 știu ca este in depou, pe post de utilitar, fiind cel cu doua uși.