<p>
Aș fi vrut să fiu ceva mai activ și să postez un pic mai frecvent și la momentul potrivit, dar anumiți factori obiectivi nu-mi permit mereu.
Nu știu cât e de relevant să vă luați după numărul de muncitori surprinși în poze la lucru într-o zonă a șantierului; puteți ține cont de faptul că eu pozez de multe ori la ore din afara programului obișnuit de lucru sau pur și simplu surprind un moment de pauză; de exemplu azi, la ora 12 șantierul părea abandonat, cred că a fost o ședință generală sau ceva similar, ulterior muncitorii au reapărut și au continuat în ritm obișnuit. Dacă pozam și postam imagini din acel moment de pauză totală în timpul unei zi lucrătoare, probabil rezulta că echipele au fugit la OV

Sigur că imaginile cu evoluția de la o zi/săptămână la alta sunt mult mai relevante pentru progresul în fiecare parte a șantierului și sunt un barometru mult mai elocvent pentru ritmul muncii.
Legat de accident, deși în următoarele zile presa a fost neobișnuit de tăcută pe un subiect care de obicei apare în toate publicațiile locale, în noaptea respectivă sirenele n-au apucat să fie puse pe ”silent”

în momentul sosirii și astfel am știut că s-a petrecut ceva. Evident că nu am fost sus în macara, nu am acces la informațiile echipelor de control ITM și Poliție, dar aș înclina să cred că varianta infarctului este... convenabilă; pur speculația mea și a altor martori de la distanță, cu marjă mare de eroare. Coincidență sau nu, în ziua/seara respectivă a plouat abundent, metalul scării e alunecos, omul era pe ultima platformă a macaralei de sub cabină; când au ajuns echipajele în zonă nu se mai lucra de câteva ore pe șantier, deci probabil au fost alertate de apropiații macaragiului. A doua zi am prins momentul când a urcat prudent spre cabină următorul macaragiu, care, ”coincidență” - verifica temeinic scara de metal. Desigur, fie cădere fie infarct, nu cred că poate fi învinuit șantierul sau o altă persoană pentru tragedie, și mă miră secretomania asta; ăsta e deja al doilea eveniment (despre care știu eu!) după cel cu țeava de gaz care pare ținut departe de presă.
În rest, la RA s-a ajuns și se lucrează la et. 9, Office-ul este la et. 3 și se fac pregătiri pentru conectarea structurii cu Office 1. Strada care în presă era deja asfaltată de săptămâna trecută, o vedeți în imagini cum a progresat, ș.a.m.d

</p><p>
Datele la care sunt făcute pozele le regăsiți în numele fișierelor.</p>
Aceasta postare a fost editata de Radon ZR: 27 noiembrie 2018 - 23:50